راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

۳ مطلب در ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

برای درج فایل هایی نظیر تصاویر، فیلم ها و فایل های صوتی ابتدا باید آنها را در فضای اختصاصی بیان آپلود نمایید و سپس در متن مطلب قرار دهید. در این حالت پس از اینکه آپلود فایل مورد نظر؛ برای ایجاد لینک دانلود باید مراحل ذیل را صرف نظر از نوع فایل، طی کنید.

برای درج فیلم در مطلب خود، ابتدا باید روی  کلیک کنید.

2. روی کلیک کنید. فیلم مورد نظر را از میان فایلهای خود انتخاب کنید. بعد از اینکه فایل خود را انتخاب نمودید زبانه آپلود فایل به این شکل در خواهد آمد:

کادر اول: نام و فرمت فایل تصویری شما پس از انتخاب و بصورت خودکار در کادر اول نمایش داده می شود.

کادر دوم : عنوان فایل خود را می توانید تغییر دهید تا پس از آن به همان نام ذخیره شود.

کادر سوم: توضیحات فیلم است در صورتیکه بخواهید برای آن توضیحی درج کنید.

کادر چهارم: کلمات کلیدی که به فایل تصویری مربوط است یا در آن وجود دارد.

جعبه ابزار مقابل که در فضای اختصاصی در ستون سمت چپ و در bayan box در ستون سمت راست قرار دارد؛ مطابق تصویر شش نمایه دارد که با استفاده از هر کدام از آنها خواهید توانست عمل خاصی را انجام دهید:

کلیک کردن روی این نمایه شما را به صفحه اصلی صندوق بیان ارجاع می دهد که در عمل تفاوتی با فضای اختصاصی ندارد جز اینکه شما بدون استفاده از سرویس بلاگ خواهید توانست از آن استفاده کنید.

نکته: دو سرویس بلاگ و صندوق بیان از هم مجزا بوده. با این حال شما می توانید از طریق گزینه "فضای اختصاصی" که در منوی مرکز مدیریت وبلاگ وجود دارد از طریق وبلاگ و یا با آدرس مستقیم bayanbox.ir از سرویس فضای اختصاصی استفاده کنید.

در صورتیکه شما چند پوشه متداخل را گشوده باشید با استفاده از این نمایه خواهید توانست به پوشه مادر بازگردید.