راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

برای تایید شماره موبایل خود از صفحه اول حساب کاربری خود روی پروفایل کلیک نمایید.

در نتیجه به صفحه ای مطابق تصویر ذیل ارجاع داده خواهید شد:

با کلیک کردن بر روی به صفحه ارسال کد تایید ارجاع داده می شوید.

در این حالت با کلیک کردن بر روی گزینه ارسال کد، شناسه ای برای شما از طریق پیامک ارسال میگردد که با درج آن در کادر مربوط و کلیک کردن بر روی شماره موبایل شما تاید می شود و در این حالت می توانید از امکانات پیامکی بلاگ استفاده کنید.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۶)

  • محمد مهدی یوسفی
  • سلام
    در قسمت تنظیمات ، قصد ثبت شماره تلفن خودم را داشتم اما به من اجازه ثبت داده نمی شود . قسمتی هم که برای تایید شماره تلفن است ، در نمایه من وجود ندارد .
    پاسخ:
    سلام
    مورد یاد شده را باید در قسمت پروفایل خود در بیان انجام دهید.
  • روح الله محمودی
  • salam

    سلام

    یکی از رایج ترین سوالاتی که از بنده در وبلاگم میشه مربوط به عدم دریافت کد تائید هستش، لطفا مشکل رو بررسی بفرمائید.

    اینم از آخرین پیام :


    "من تمام مراحل ثبت نام رو رفتم ولی برای اون قسمتی که باید به گوشی یه کد فرستاده بشه، هرکاری میکنم کد نمیاد.

    شمارم درسته و تا حالا شاید 10 بار اون قسمت تایید شماره (کادر نارنجی رنگ تقریبا) زدم و همش میگه بعد از 5 دقیقه دیگه میاد. ولی اصلا نمیااااد!"

    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه بروز کرده بود که رفع شده است.
  • خانه بهداشت پشتیر(طاهرگوراب)
  • با سلام

    چرا من تمام مراحل را طی کردم اما بازم بعد از چند بار درخواست کد تایید موبایل برام نمیاد ؟؟؟!

    پاسخ:
    سلام
    اختلالی که در این زمینه رخ داده بود رفع شده است. 
    لطفا مجددا اقدام نمایید. 

    سلام من تمام مراحل ثبت نام و رفتم ولی کد تاییده نمیاد برام چیکار کنم 

    پاسخ:
    سلام
    ضمن عرض پوزش، اختلال مربوط حل شده است. 
    لطفا مجددا اقدام نمایید. 

    سلام تمام فرم ثبت نام و انجام دادم ولی کد تاییدیه نمیاد واسم

    پاسخ:
    سلام
    ضمن عرض پوزش، اختلال مربوط حل شده است. 
    لطفا مجددا اقدام نمایید. 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.