راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

پس از ورود به صفحه اصلی بلاگ روی کلیک کنید. با کلیک کردن روی این کلید به صفحه ذیل منتقل خواهید شد:

 

 

پس از تکمیل فرم مذکور برای ساخت وبلاگ روی کلیک کنید.

پس از این مرحله برای شما ایمیلی مشابه تصویر رو به رو که حاوی کد تایید ثبت نام برای ساخت وبلاگ است ارسال می گردد که با کلیک کردن بر روی لینک آن به صفحه اول حساب کاربری خود در بیان منتقل می شوید.

 

با کلیک کردن بر روی بلاگ به صفحه ثبت وبلاگ جدید ارجاع داده خواهید شد.

در این حالت بصورت خودکار به صفحه مشخصات اولیه برای ایجاد وبلاگ جدید ارجاع داده می شوید.

 

 

آدرس: در این قسمت باید آدرس وبلاگ جدید خود را درج کنید

توجه داشته باشید: آدرس وبلاگ شما در آینده قابل تغییر خواهد بود اما تغییر آن از امتیاز شما در موتور های جستجو خواهد کاست.

نکته: در نام وبلاگ نمیتوانید از حروف فارسی و یا علامات ؟+-=|\/@":#$%^!~*() استفاده کنید.

 

عنوان: کلمه ای که شما در این کادر درج می کنید بعنوان عنوان وبلاگ جدید شما در بالای همه صفحات به نمایش در خواهد آمد و همیشه قابل تغییر خواهد بود.

 

توضیح مختصر: آنچه در کادر توضیح مختصر درج می کنید همیشه ذیل عنوان وبلاگ شما در وبلاگ نمایش داده می شود و می تواند شامل هر عبارتی که شما بخواهید در تمام صفحات وبلاگ نمایش داده شود؛ می شود و حتما لازم نیست توضیحی درباره وبلاگ باشد.

 

توضیح: توضیح نیز در تمام صفحات وبلاگ شما قابل رویت است. در این کادر هر چیزی را می توانید درج کنید و تفاوت آن با توضیح مختصر اولا در نحوه نمایش آن و ثانیا در تعداد کاراکتر مجاز آن است. این بخش نیز همیشه قابل تغییر بوده و نمایش و عدم نمایش آن نیز از قسمت تنظیمات ساده بلاگ قابل تغییر است.

 

پس از تکمیل موارد مورد و ذخیره کردن آن وبلاگ شما در سیستم ثبت می شود و به مرکز مدیریت وبلاگ جدید خود منتقل می شوید. پس از آن از منوی وبلاگ بر روی عنوان "انتشار" کلیک کنید و گزینه ارسال مطلب جدید را انتخاب نمایید.

 

* کلمات کلیدی مرتبط: وبلاگ ،  بلاگ ، ساخت وبلاگ ، ساختن وبلاگ ، ایجاد وبلاگ ، وبلاگ حرفه ای ، وبلاگ پیشرفته، وبلاگ متخصصان ، بلاگ حرفه ای ، بلاگ پیشرفته ، وبلاگ رایگان ، ایجاد کردن وبلاگ ، ایجاد بلاگ ، ساخت بلاگ ، ساختن بلاگ ، ذمخلبش ، ذمخل ، shoj ، fgh' ، u;s ، hd[hn ، راهنمای ساخت وبلاگ ، راهنمای ایجاد وبلاگ ،  آموزش ساخت وبلاگ ، آموزش ایجاد وبلاگ ، ثبت نام وبلاگ ، ثبتنام وبلاگ ،  نحوه ساخت وبلاگ ، نحوه ی ساخت وبلاگ ، روش ساخت وبلاگ ، راهنمای ساخت وبلاگ ، وبلاگ جدید ، إیجاد وبلاگ ، راهنمای وبلاگ ، وبلاگ جدید

* لینک های مرتبط: نحوه ایجاد مطلب جدید    راهنمای مرکز مدیریت    ویرایش مشخصات اولیه

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۱۵۸)

  • مسعود آورد
  • سلام
    خسته نباشید
    در حالت عادی و رایگان فقط 2 وبلاگ میشه توی بلاگ درست کرد
    برای ساخت وبلاگهای سوم و چهارم چه باید کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    در صورت لزوم میتوانید درخواست خود را از طریق فرم تماس با بیان ارسال نمایید تا امکان ایجاد وبلاگ های بیشتر برای شما فراهم گردد.
  • رحمانیان. عباسی
  • سلام لطفا برای من توضیح دهید چطور میتونم در صفحه اصلی وبم طبقه بندی موضوعی انجام بدم؟؟؟؟؟ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به راهنمای طبقه بندی موضوعی مراجعه نمایید.
  • بهار محمدی
  • سلام خسته نباشید من خیلی گیج شدم پستی که گذاشتم ناقضه ادامه ی خط ها چرا دیده نمیشه یا من نمیبینم D:
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد.
    بمنظور پیگیری موضوع میتوانید لینک مطلب مورد نظر خود را با ذکر جزئیات بیشتر درج نمایید تا پیگیری های لازم در این زمینه صورت پذیرد.
  • بهار محمدی
  • سلام ممنون از جواب ؛
    یک چیز برام سواله. چرا شما حتی ادرس پیوند های خودتون رو هم قابل حذف کردین؟  واقعا اخر انصافه؟
  • محسن محمدرضاپورطبری
  • با سلام و احترام
    از خدمات شما ممنون
    بنده با وبلاگ zamana.blog.ir تماس گرفتم و گفتم از طراحی قالب شما خوشم امد. و عرض کردم آیا میشود برای بنده هم طراحی انجام دهد؟ (هزینه هم هر چقدر باشد انجام می دهم) فرمودند: که شما باید با راهنمای بیان تماس بگیرید و موضوع خود را مطرح کنید.

    آیا شما می توانید مثل وبلاگ بالا که عرض کردم، سایت بنده را طراحی کنید؟
    09112182814
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    وبلاگ یاد شده از قالب اختصاصی استفاده می کند و یکی از قالب های بلاگ را بدلخواه خود ویرایش نموده است.
    متاسفانه در حال حاضر خدمات بلاگ شامل طراحی و ویرایش قالب نمی شود.
    سلام .خسته نباشید
    چگونه میتوان ابزارها( وضعیت اب و هوا، ساعت،تقویم،مترجم سایت و ... )را به وبلاگ اضافه کرد.
    ممنون

    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید کدنوشت مربوط را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
    توجه داشته باشید که در صورتیکه در آن ها از جاوااسکریپت استفاده شده باشد باید ابتدا امکان آن را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
    با سلام ببخشید چگونه می توان به بالای صفحه تب اضافه کرد و کدی هم میتوان برای بلاگ گذاشت منظورم این است اضافه کردن ساعت و نظر سنجی در بقل صفحه 
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید کدنوشت مربوط را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید. توجه داشته باشید که در صورتیکه در کدنوشت مربوط از جاوااسکریپت، فلش و .. استفاده شده باشد باید ابتدا امکان آن را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
  • مهدی رضایی
  • سلام
    من حدود یک هفته است که وبلاگ قبلی ام را در بلاگفا در بخش مهاجرت ثبت کرده ام،اما هنوز نوشته صفر مطلب دریافت شده.
    لطفا راهنمایی کنید....
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    وبلاگ شما در صف انتظار قرار دارد و مطالب آن در آینده منتقل خواهد شد.
  • یه پسر دانشجو
  • سلام
    چرا امکان ثبت وبلاگ با ادرس چهار حرفی وجود ندارد
    در حالی که این امکان در ثبت دامنه های ازاد و همچین سایر سرویس دهنده مجاز است؟!!!
    دلیل این محدودیت چیست در بلاگ؟!!!
    خوشحال میشم در این مورد توضیحی بدهید
    با تشکر
    سلام من نمی تونم عکس بذارم لطفا راهنمایی کنید جواب را به ایمیل ام بفرستید
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    اختلالی موقتی در صندوق بیان رخ داده بود که هم اکنون رفع شده است.
  • مرتضی گراوند
  • از وقتی با blog.irآشنا شدم تمام سه وبلاگم رو تعطیل کردم همه چیز عالیه تو این فضا، ولی بنظرم قالب های جدید چند تا بذارید بهتره البته با طراحی های جدید و جالب ...
    سلام. خسته نباشید.

    سوال اولم اینه که آیا میشه تو تنظیمات مدیریت بلاگ، ایمیل رو تغییر داد؟ من هر چی گشتم گزینه ای پیدا نکردم برای ویرایش ایمیل.
    سوال دومم اینه که تو بلاگ آیا اصلا ایمیل خصوصی نمیشه داد برای تغییر رمز و ... یا اینکه ایمیل خصوصی همون ایمیلی هست که میدیم ؟
    پاسخ:
    سلام
    برای تغییر ایمیل خود باید در حالتیکه در حساب کاربری خود وارد شده اید در خواست خود را از طریق فرم تماس با بیان ارسال نمایید تا ایمیل شما تغییر داده شود. در بلاگ تنها یک ایمیل از شما ثبت می شود و برای تغییر رمز و ... نیز از همان استفاده می شود.
    سلام
    من یکی از وبمستر ها قدیمی و حرفه ای هستم.
    واقعا به قدری از بلاگ خوشم اومده که میخوام ، یه وبلاگ حرفه ای تو بلاگ داشته باشم.
    امروز امکانات لازمم رو خریداری کردم. و از فردا کارمو شروع میکنم.
    بابت این پشتکار و نواوری به شما تبریک میگم
  • بهار محمدی
  • سلام خسته نباشید.
     1_ چرا پستی که گذاشتم ( ادامه ی مطلبش)توی قسمت ویرایش هست ولی توی وبلاگ نیست؟
    http://baroonekhoda.blog.ir/1394/04/10/Ehsan%20Alikhani%20destruction%20by%20satellite%20network
    2_ جواب نظرات خصوصی رو چطوری میدین ؟ چون چند بار گذاشتم جوابی نیومده
     3_آیا امکان حذف نظرات خودمون هست؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    درمورد اول، در لینک ارسال شده مطلب ادامه مطلب ندارد. اما تقاضا می شود موضوع را با یک مرور گر دیگر و ویرایشگر متن دیگر نیز امتحان کنید.
    امکان پاسخگویی به نظرات خصوصی بدلیل عدم امکان نمایش پانها وجود ندارد.
    منظور خود را از حذف نظرات خود واضح تر بیان نمایید با این حال توجه داشته باشید که امکان حذف نظری که برای وبلاگ دیگری ارسال نموده اید تنها از سوی مدیر وبلاگ وجود دارد.
  • مهلا ارگنجی
  • چطوری میتونم تو وبلاگم عکس بزارم وهمزمان که وردوبلاگ بشم اهنگ بخونه هرچی دنبالش گگشتم همچین جیزایی پیدانکردم
    پاسخ:
    برای درج تصویر در مطلب میتوانید از امکان درج تصویر که ذیل ویرایشگر متن قرار دارد استفاده کنید. برای درج تصویر در قالب نیز باید کد مربوط را در قسمت ویرایش قالب فعلی و در مکان دلخواه درج نمایید.
    برای پخش صوت در وبلاگ باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را خریداری نموده و سپس کد مربوط به آن را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
  • علی حسین زاده
  • با توجه به مشکلی که برای بلاگفا پیش آمد، سرویس بلاگ چه راهکارهایی برای چنان مواقعی اندیشیده است؟
    لطفا راه یا نرم‌افزاری ارائه دهید که بتوان از پست‌های وبلاگ در سرویس بلاگ روی رایانه شخصی بکاپ گرفت.

    سلام..

    من دوتا حساب کاربری دارم..

    میخواستم آدرس وبم رو تو حساب کاربری دومم انتقال بدم این کار رو انجام میدید واسم؟!

    ممنون میشم..

    پاسخ:
    سلام
    لطفا مورد یاد شده را با ذکر مشخصات هر دو حساب کاربری از طریق فرم تماس با بیان مطرح نمایید تا پیگیری های لازم از همان طریق صورت پذیرد.
    کلمه ی دیگه تای نبود تو کلمات کلیدی این مطلب وارد کنید ؟ من باید چی کار کنم بتونم مثل شما بی نهایت کلمه کلیدی بزنم برای یک مطلب بدون این که پول بدم اگر دامنه بخرم میشه ؟
    در ضمن در کنار عکس ها در سایت من یه خط سیاه میاد می خوام نیاد چه جوری از تو قالب حذفش کنم.
    و این که ارسال مطلب خیلی بد شده بود که دوباره کردیدش مثل اول
    متشکرم
    پاسخ:
    با خرید امکان اختیاری مربوط میتوانید تعداد کلمات کلیدی را افزایش دهید.
    با ویرایش قالب خود نیز میتوانید کادری که برای هر عکس ایجاد می شود را حذف نمایید.
  • احمد فنونی
  • سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم میشه در یک وبلاگ برای هر موضوع یک RSS جداگانه داشت؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود دارد و بدین منظور باید پیش از آدرس هر موضوع عبارت rss را مطابق مثال ذیل بیافزایید:
    http://help.blog.ir/rss/category/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1/
  • سید محمد مهدی مقدس
  • سلام خدمت شما. آیا امکان دارد که قالب وبلاگی که به سرویس‌دهنده دیگری مربوط است، برای استفاده در قالب بیان ترجمه کرد؟ مثلا کدهای قالب بلاگفا را برای بیان ترجمه کرد و از آن استفاده کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    از قالب های دیگر سرویس دهنده ها نمیتوان در بلاگ استفاده کرد مگر در حالتیکه آنها را ویرایش نموده و مطابی با استاندارد های بلاگ تغییر دهید.
  • جوجه مهندس 94
  • سلام

    چگونه میتوان پست ثابت درج کرد؟

    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    همچنین توجه داشته باشید گه امکان ایجاد پست ثابت بصورتیکه در تمام صفحات وبلاگ نمایش داده شود وجود ندارد اما با انتخاب حالت نمایش چسبیده به بالای صفحه اول برای هر مطلب میتوانید آن را به بالای صفحه اول وبلاگ خود بچسبانید.
  • علیرضا علیرضا
  • سلام، ببخشید یه سوال. ترافیک اکانت ها نامحدود شده ؟ منظورم ترافیک صندوق هستش. اگر محدود هست چقدره ؟ میشه افزایشش داد ؟
    پاسخ:
    سلام
    ترافیک ماهیانه در حال حاضر محدودیتی ندارد.
  • ریحانه پرچگانی
  • سلام ببخشید من خواستم امروز به یکی از وبلاگ های بیان برم ولی نشد میگه اتصال برقرارنیست و مطلبی هنوز ثبت نشده وازاینجورچیزا .. من اون وبلاگ رو خیلی خیلی دوست دارم وبرام خیلی مهمه حتی چندتاازدوستام هم از اینترنت خودشون رفتن ولی باز اینطوری شد آدرسشم اینه :seigaku.blog.irخواهش می کنم بگید چیکارکنم.؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا اختلال مورد نظر را جزئی تر بیان نمایید. با این حال توجه داشته باشید که ممکن است ایرادی در اتصال شما به اینترنت رخ داده باشد.
  • سید وحید میرمنافی
  • چرا تصویرهایی که برای مطلب میذارم تو وبلاگ نشون نمیده در صورتی که هیچ خطا یا اروری هنگام درج تصویر نمیاد و تصویر ثبت میشه...علتش چیه...هیچ کدوم از مطالبم تصویر ندارن در صورتی که من براشون تصویر درج کردم.
    پاسخ:
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد و یکی از مطالب شما هم اکنون دارای تصویر است. 

    سلام.خسته نباشید!

    لطفا طریق استفاده از وبلاگ رو به طور مختصر و مفید میتونید برام توضیح بدین؟ الان من عضو شدم اما نمی دونم چجوری و کجا باید مطلب بذارم.ممنون

    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه میتوانید از مطالب همین وبلاگ استفاده نمایید.
  • پارسا عزتیان
  • سلام خسته نباشید
    چرا نمیشه به بلاگفا مهاجرت کرد
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر امکان مهاجرت از بلاگ به هیچیک از سرویس دهنده ها با استفاده از مهاجر وجود ندارد. 
  • عمو بیسیک
  • سلام
    بلاگ بیان یه مشکل یزرگ داره اونم اینه که گرافیکش خوب نیست حتی به وردپرس هم نمیرسه.
    سلام علیکم
    یه یوال داشتم نمیشه پست حذف شده رو برگردوند؟
    نظر خصوصی داشتم اشتباهی پست رو حذف کردم نظر هم حذف شد.

    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد و مطلب حذف شده قابل بازیابی نخواهد بود.
  • گروه فیزیک
  • سلام خسته نباشید درسته که بلاگ بیان خیلی بهتر از بلاگفاست اما قیمت امکانات اختیاریش خیلی بالاست / نمیشه قیمتشو پایین تر بیارین لاقل برای وبلاگ های فعال
    متشکریم /
  • میلاد امیری
  • سلام. من میخوام کنار قسمت نظرات (توی دید باشه) تذکراتی در مورد ارسال نظر بنویسم. مثل

    * لطفا از درج شماره تلفن در نظر خودداری کنید
    *‌ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
    * پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


    کسی راه حلی بلده. بیان جان من اینو مد نظر داشته باش
    پاسخ:
    سلام
    امکان ویرایش بخش ارسال نظر وجود ندارد. 
    سلام من میخوام یه لینک دانلود بزارم چجوری میشه؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    بدین منظور میتوانید از امکانات ویرایشگر خود استفاده کنید. در هر یک از سه ویرایشگر متن امکانی برای درج لینک در مطلب وجود دارد.
    ُلام من دوتا وبلاگ تو بلگفا داشتم و این وبو تازه ساختم
    هر کد انتقالی ک میذارم تو بلگفاارور میده و نمیذاره وبامو انتقال بدم به اینجا میشه یه کد برام بسازید بزارم تو بلگفام ک بیان تو این وب جدیدم؟
    اگه تونستید تو وبلاگم برام بفرستید ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    در این مورد، سرویس یلاگفا امکان ارجاع کاربران از بلاگفا به بلاگ را مسدود کرده است وباید موضوع را از همان طریق پیگیری نمایید.
    با این حال در صورت لزوم میتوانید وبلاگ های خود را در بلاگفا با استفاده از نرم افزار مهاجرت به بلاگ انتقال دهید.
    چرا وقتی مطالب خودم رو در طبقه بندی موضوعی قرار میدم و وقتی در سایت روی موضوع کلیک میکنم خطا میدهد و میگوید چنین صفحه ای وجود ندارد
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد و هم اکنون در وبلاگ شما نیز طبقه بندی موضوعی بدون اشکال است. لطفا در صورت لزوم آدرس مورد نظر را نیز درج نمایید.
    سلام
    مدتی هست که با موبایلم نمی توانم وارد صفحه کاربری وبلاگم شوم.مشکل چیست؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    همچنین توجه داشته باشید که ساختار بلاگ در حال حاضر همخوانی لازم را با موبایل ندارد و ممکن است اختلالاتی در این زمینه وجود داشته باشد.
  • پشمآلِ پشمآلو
  • سلام .. خسته نباشید
    من هرچی میام وبلاگ بسازم کلمات بالای پنج حرف انگلیسی انتخاب میکنم میزنه به بسته پیشنهادی مراجعه کنم ولی اصن من داخل جدولی که نشون میده مشکلی برا کلمه ای که مدنظرمه نمیبینم که نتونم رایگان استفاده کنم ازون کلمه.
    میشه بگید مشکل چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    با توجه به متن خطای یاد شده باید برای انتخاب نام مورد نظر بسته پیشنهادی را خریداری نمایید.
    سلام من میخوام mosrafa (با r )- محمد رضا زاهدی- رو تو وبلاگ نویسنده کنم ولی ارور میده که نام کاربری اشتباه است
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که کاربر مورد نظر باید یک بار در بلاگ وارد شود تا توسط سیستم شناسایی گردد.
  • علی محمدرضایی
  • سلام چطور میشه دروبلاگم نظر سنجی بزارم
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    با خرید امکان جاوااسکریپت و درج کد مربوط میتوانید این کار را انجام دهید. همچنین توجه داشته باشید که در این موزد میتوانید از امکانات سایت هایی مثل وبگذر استفاده نمایید.
  • بهار محمدی
  • سلام وقت بخیر ؛
    چرا وقتی اسم وبلاگمونو میزنیم توی گوگل به جای اینکه ادرس وب خودمون اول باشه ادرس کلی سایته که وبلاگمونو کپی کرده ؛ ی وقتایی 50تا نمایش داره وبلاگمون که میان کپی میکنن , سوالم اینه  راهکار نداره
     برا جلوگیری از کپی وبلاگ؟

    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    در حالت کلی امکان جلوگیری از کپی برداری در فضای اینترنت وجود ندارد و بسته به اینکه کدام یک از سایت ها امتیاز بیشتری در جستجوگر داشته باشند نتایج آنها مقدم نمایش داده می شود.
    سلام
    ابزار مهاجرا تلاگفا چه موقعی فعال میشه؟
    پاسخ:
    سلام
    هم اکنون میتوانید با استفاده از نرم افزار مهاجر از بلاگفا به بلاگ مهاجرت نمایید.
  • ریحانه جلالی
  • سلام!

    آقا من اینجا قریبم!:)خیلی تعریفتونا کردن!که اومدم!

    یه سلام گرم خدمت همشهری گلم اقا آیت!

     میگم میشه با یک وبلاگ مدیریت چندین وبلاگ رو کرد...یعنی با همون پنل بین اونا جابه جا شد!

    یا برا راحتی خودم با همون نام کاربریم چندین وبلاگ بسازم....

    حوصله خوندن نظرا ملتا نداشتم!میشه ج بدین!

    پاسخ:
    سلام
    امکان ایجاد چند وبلاگ با یک حساب کاربری وجود دارد اما پنل مدیریت هر وبلاگ طبعا مجزا خواهد بود.
    سلام 
    با توجه به اینکه مطالب در صفحه ی اصلی وبلاگها در بلاگفا حذف شده ، آیا امکان این هست که مطالب آرشیو را به وبلاگمون تو بلاگ منتقل کنیم؟ 
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را از حذف شدن مطالب از صفحه اصلی وبلاگ واضح تر بیان کنید.
    همچنین آیا از مطالب وبلاگ خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.
    سلام چطورمیشه یه کدقالب جدیدرو کپی کرد هرکاری میکنم کپی نمیشه
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    توجه داشته باشید که امکان استفاده از قالب های دیگر سرویس دهنده ها در بلاگ بدون ویرایش و انطباق آن با بلاگ وجود ندارد.
  • دختر حــَوا :)
  • سلام!
    من از مرورگر کروم استفاده میکنم، و با این مرورگر امکان تغییر اندازه عکس موقع پست مطلب وجود نداره. قبلا بلاگفا هم این امکانو نداشت اما بعدا اضافه شد! 
    اگه قابل حل شدنه خوشحال میشم حلش کنید!
  • باران شهریاری
  • میخواستم حساب کاربریمو حذف کنم ولی فکر کنم امکانش نیست 
    میشه راهنمایی کنید؟
    پاسخ:
    امکان حذف حساب کاربری وجود ندارد اما میتوانید وبلاگ خود را حذف نمایید. 
    سلام ممنون از جوابتون
    دلیل این پیام چیه ؟
    به نظر می‌رسد که از آدرس اینترنتی (IP) شما درخواست‌های زیاد یا مشکوک ارسال می‌شود. به همین دلیل متاسفانه موقتا (حداکثر تا ۲۴ ساعت) از سرویس دهی به شما معذوریم.
    اگر از آی‌پی‌های اشتراکی (مانند پراکسی‌های عمومی) برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنید، بهتر است آن را غیر فعال نمایید.
    برای رفع مسدودیت می‌توانید کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
    x

    پاسخ:

    سلام
    در مواردی که از یک آی پی درخواست های مشکوک ارسال می شود؛ آی پی مشکوک  مسدود می گردد و اگر این آی پی مربوط به یک اتصال عمومی باشد تمام کاربران  آن مسدود خواهند شد. به همین دلیل توصیه می شود برای بازدید از وبلاگ از  آی پی های عمومی و فیلتر شکن ها استفاده نکنید. همچنین توجه داشته باشید که ارسال تعداد نامتعارف نظرات نیز منجر به مسدود شدن آی پی کاربر می شود.

    سلام .
    یه درخواست ..
    اگه میشه اون قسمتِ تهیه نسخه پشتیبان رو زودتر راه اندازی کنید ):
  • چـــــاله ...
  • تنظیماتی داره که کلیک روی پیوندهای وب
    وب جدید توی تب دیگه باز بشه و وب ما بیرون نره؟
    پاسخ:
    وقتی لینکی ایجاد می‌کنید گزینه‌ی «پیوند در صفحه جدید باز شود» را فعال کنید.
    سلام. حتما مترجم قالب رو بزارین.
    یه قالب خیلی ساده میخوام برای وبم ولی نیست.
    سلام
    من وبلاگی به آدرس texting.blog.ir دارم... ولی حالا که میخواهم وبلاگ دیگری درست کنم وبلاگ تازه ساخته شده میشود وبلاگ اول و وبلاگی که نام بردم میشود وبلاگ دوم... یعنی وبلاگی که تازه ساخته ام بر این وبلاگ اولویت پیدا میکند...این مورد در کارهایی مانند ارسال نظر در وبلاگ های دیگر و یا ورود به پنل مدیریتی اشکال ایجاد میکند....(البته در هنگام ثبت نام این وبلاگی که نام بردم وبلاگ دوم بود که من در همان زمان وبلاک اولم رو حذف کردم و این تنها وبلاگم بود... اکنون که خواستم وبلاگ دومی ایجاد کنم و میخواهم این وبلاگ اولویت داشته باشد اما وبلاگ تازه ای که میسازم اولویت وبلاگم میشود)
    ممنون میشوم اگه راهنمایی کنید و یا این مشکل را حل کنید... باید چکار کنم که وبلاگی که نام بردم بر وبلاگی که تازه ساخته ام اولویت پیدا کنم؟
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که فهرست وبلاگ ها به ترتیب حرفو الفبا نمایش داده می شود و اولویتی به وبلاگ داده نمی شود.
    سلام دوست عزیز یک روز میشه که بهدبلاگ بیان اومدم واز سیستم مهاجرت استفاده کردم تا وبلاگ خودم رو از بلاگفا به بلگ بیان بیارم دوستم به وب من تو بلاگ بیان اومد و وقتی میخواست نظر بزاره تمام مشخصات من تو کادر نظر قرار میگره ایا میشه این مشکل رو حل کرد
    پاسخ:
    سلام
    مشخصات شما در بخش نظرات نمایش داده نمی شود و هر کاربر در هنگام ارسال نظر در صورتیکه در حساب کاربری خود وارد شده باشد اطلاعات خود را در فرم ارسال نظر مشاهده می نماید =.
  • دانشنامه دفاعی
  • سلام
    بنده از وبلاگم مدام نسخه (بایگانی مطالب) را می‌گیرم. می‌خواهم بدانم اگر روزی وبلاگم به طور تصادفی حذف شد آیا می‌توانم از این بایگانی استفاده کنم؟ اگر می‌توانم، چطور؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبظ ذیل مطالب خودداری نمایید.
    در صورت لزوم و با تغییر فرمت فایل مورد نظر میتوانید از آن در آینده استفاده نمایید.
  • زهرا دلآرام
  • سلام درچه صورت امکان داره وبلاگمون توسط شماحذف شه؟
    پاسخ:
    سلام
    وبلاگ ها مادامی که به قوانین بلاگ و همچنین قوانین رسمی کشور پایبند باشند حذف نمی شوند. همچنین توجه داشته باشید که وبلاگ ها به دستور کمیته فیلترینگ نیز مسدود می شوند.
  • سید حسین ، مسیر آسمان
  • سلام خسته نباشید من می خواهم رنگ بلاگ را عوض کنم
    هر چه در کده قالب اعمال رنگ ها را انجام می دهم نمی شود
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    از بخش ویرایش css قالب فعلی و با کمک راهنمای رنگ ها که در همان صفحه وجود دارد میتوانید کد رنگ مورد نظر را جایگزین کد رنگ فعلی نمایید.
    سلام ببخشید میخواستم بدونم که چطوری میشه برای بلاگم تبلیغات بزارم؟
    لطفا کمکم کنید.
    پاسخ:
    سلام
    با ویرایش قالب و درج کد و بنر مورد نظر میتوانید این کار را انجام دهید.
  • Amirhossein davodi
  • چرا در زمان ذخیره وبلاگ  پیام  خطا در دسترسی رااز سایت خارج شده اید را به من میدهد
    پاسخ:
    ممکن است اختلالی موقتی در سیستم رخ داده باشد. لطفا مجددا به حساب کاربری خود وارد شوید. 
    سلام
    خسته نباشید
    من قصد دارم برای وبلاگم درگاه پرداخت الکترونیکی بذارم و تا اونجایی که فهمیدم کدهایی که باید اجرا بشن php هستن.میخواستم بدونم سرویس بیان این امکان رو داره که کدهای php درش اجرا بشه؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان استفاده از php در بلاگ وجود ندارد.
    سلام
    ببخشید یه سوالی داشتم... این رأی هایی که مخاطبان میدن آیا امکانش هست بفهمیم که چه کسی این رأی ها رو داده؟؟؟ 
    بنده بازدید کننده هایی داشتم که بخاطر مخالفت با یک پست بنده تمام پست های من رو رأی مخالف زده! حتی پست قرآنی و مذهبی...آیا نمیشه این رأی های الکی رو پاک کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    امکانات مورد نظر شما وجود ندارد.
  • علیرضا ـــــــــــ
  • سلام خسته نباشید
    من میخاهم در پست هایم بنر بزنم اما نمیتونم لطفا کمک کنید
    و اگر میشه بگید چگونه در قالب بنر بزنیم 
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
  • باشگاه تکواندو سفیر اولین کلاس تخصصی پومسه استان ایلام
  • سلام من یه بلاگ برای یکی از دوستانم درست کردم مشکل اینجاست!!!!
    وبلاگ درست شده و حتی قلب هم انتخاب کردیم 
    حالا که دوباره میخوایم وارد قسمت مدیریت بشیم میگه : کد تیید وبلگ را تایید کنید 
    بعد که میریم تو ایمیل میزنیم تایید میگه: نامعتبر است!!!!
    اینم آدرس وبلاگه : http://miaad1.blog.ir/
    لطفا سریعا جواب بدین
    باتشکر از شما عزیزان
    پاسخ:
    سلام
    کد تایید پس از تایید وبلاگ منقضی می شود و برای ورود به وبلاگ باید از سایت اصلی بلاگ اقدام نمایید.
    سلام
    خسته نباشید.
    برای گذاشتن عکس پسه عنوان چه کارکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    سلام عزاداریهاتون قبول ان شاءالله
    آقا نفرمودین آیا میشه مطالبی رو که از وبلاگها و صفحه مدیریت بلاگفا حذف شده ، از سایت web.archive.org  به وبلاگ جدید تو بیان منتقل کرد ؟

    پاسخ:
    سلام
    پیش از این امکان یاد شده وجود داشت اما در حال حاضزر بدلیل تغییرات بوجود آمده این امکان وجود ندارد اما در آینده فراهم خواهد شد.
    سلام
    اخیراً در برخی از وبلاگ ها از جمله وبلاگ بنده برای دادن هر رأی چه موافق چه مخالف نیاز به reload داره... یعنی هربار که رای میدیم صفحه خود به خود بروز میشه ... قبلا اینطور نبود...
    اگه اینطوری نباشه خیییلی بهتره
    ممنون میشم اگه بتونید درستش کنید
    اخه اینطوری تمایل به رأی دادن میاد پایین...
    ....
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    در حالت عادی نباید این اتفاق رخ بدهد. لطفا موضوع را از طریق فرم تماس با بیان به همراه جزئیات آن طرح نمایید تا پیگیری های لازم در این زمینه صورت پذیرد.
  • محمد آرمان داسکینی
  • باسلام من میخوام نویسنده ای که گذاشتم رو حذف کنم چیکار کنم؟ باید سطح دسترسی رو تایین کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطلب خودداری نمایید.
    از قسمتمدیریت نویسندگان میتوانید دسترسی کاربر مورد نظر را از بلاگ قطع کنید.
    باسلام
    از کجا میتونم بفهمم کدوم وبلاگ ها، وبلاگ بنده رو دنبال میکنند؟؟؟
    الان فقط میتونم تعداد دنبال کنندگانم رو از طریق بخش آمار ببینم....اما هنوز نمیشه وبلاگایی که دنبالم میکنن رو شناسایی کنم!
    ممنون میشم این قابلیت رو هم اضافه کنید
    موفق باشید
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان مورد نظر شما در حال حاضر فعال نشده است و در آینده عمومی خواهد شد.
    سلام چطوری لینک‌ بسازیم؟و تبادل لینک کنیم.لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
    همچنین توجه داشته باشید که تبادل لینک باید بصورت دستی انجام شود یعنی هر کاربر آدرس مورد نظر خود را در بخش پیوندهای وبلاگ خود درج نماید.
  • مجید نوری نسب
  • سلام ببخشید می خواستم بدونم میشه تو وب سایتم تبلیغات بزارم؟؟؟چجوری؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و با ویرایش قالب خود و درج کد مربوط میتوانید این کار را انجام دهید.
    سلام ببخشید من وبی در بلاگ درست کردم ولی چند روزه نوشته غیرفعاله ببخشید چرا وبمو غیر فعال کردین؟
    وب من مطلب غیر مجاز نداشت.
    ببخشید کسی درخواست فیلتر کردن وب رو داده؟
    کجا باید پیگیری کنم؟
    میشه بگید؟
    پاسخ:
    سلام
    وبلاگ شما غیر فعال نشده است.
  • نشانه گمنام
  • سلام و ادب و خسته نباشید
    ببخشید می خواستم بدونم چطوری میتونم رمز کاربری و عبور رو تغییر بدم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان تفییر نام کاربری وجود ندارد اما از بخش نمایه من در پنل بلاک میتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید.
    سلام

    خسته نباشید
    چطور میتونم ایمیلمو تعغیر بدم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    بدین منظور باید در حالتیکه در حساب کاربری خود وارد شده اید از طریق فرم تماس با بیان درخواست خود را ارسال نمایید تا ایمیل شما تغییر داده شود.
    چرا نمیشه با موبایل کامنت گذاشت ؟
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    در حال حاضر سرویس بلاگ همخوانی لازم را با موبایل ندارد و ممکن است اختلالاتی در این زمینه وجود داشته باشد.
    سلام ایا می تونم از کد های درامد زا مانند پاپ اپ استفاده کنم 
    پاسخ:
    سلام
    استفاده از پاپ آپ مطابق مصوبه کمیته فیلترینگ ممنوع است و بالطبع امکان آن در بلاگ وجود ندارد.
  • بــآ نـوُ🍦
  • باسلام
    چطورمیتونم عکس پروفایل برای وبلاگم قرار بدم؟
    و چطور میتونم تصویری که میخوام انتشار کنم و انداز و تغییر بدم؟
    پاسخ:
    سلام
    از بخش مشخصات اولیه ذیل عنوان نمایه من میتوانید برای پروفایل خود تصویر انتخاب کنید.
    بمنظور درج تصویر در مطلب باید از دکمه "درج تصویر" ذیل ویرایشگر متن استفاده نمایید.
  • محمدرضا سلمانیان نژاد
  • شما خیلی خوبید
    سلام لطفا بگین چجور میشه موزیک انتخاب کرد که با باز شدن وبلاگ play بشه
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    بدین منظور باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را خریداری نموده و سپس کد مربوط را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
  • صهیب وکیلی تجره
  • سلام خسته نباشین من میخواستم روی وبلاگ فروشگاه اینرنتی شارژ موبایل بزارم آیا امکانش هست ؟
    پاسخ:
    سلام
    در حالت کلی محدودیتی در این زمینه وجود ندارد اما توجه داشته باشید که امکان استفاده از PHP و اتصال مستقیم به درگاه پرداخت در بلاگ وجود ندارد.
  • محمد کرمی
  • سلام خسته نباشید.میخواستم روی وبلاگم فایل هایی برای دالود بگذارم می خواستم راهنمایی ام کنید.
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به فضای اختصاصی مراجعه نمایید.
  • پوریا آریافر
  • سلاو  خداقوت به شما 
    بنده سوالی درباره کلمات کلیدی داشتم
    در قسمت تنظیمات "مشخصات اولیه" قسمتی است به کلمه های کلیدی اصلی سایت رو تعیین میکنیم درسته؟
    ولی وقتی تو قسمت انتشار "صفحات مستقل و منوساز" نگاه که میکنیم هر قسمتش نوشته "کلمه های کلیدی" و مثل تو قسمت مشخضات اولیه نوشته که این کلمات مهم هستند و در meta ذخیره میشه
    چه فرقی این کلمه هات کلیدی با هم دارن؟ میشه توضیج بدید ممنون

    یک پیشنهاد هم داشتم 
    فکر کنم ابزار نظرسنجی هم به دیگر خدمات عالیه بیان وبلاگ اضافه کنید بهتر میشه 

    ممنونم از شما 
    درپناه حق
    پاسخ:
    سلام
    کلمات کلیدی کل سایت تعداد کمتری دارند و به کلمات کلیدی وبلاگ مربوط اند اما میتوانید برای هر مطلب یا صفحه مستقل نیز کلمه کلیدی جداگانه ای تعریف نمایید.
    پیشنهاد شما بمنظور پیگیری آن به تیم توسعه بلاگ انتقال داده شد.
  • مسؤل انجمن اسلامی
  •  سلام چگونه آهنگ یا فیلم روی وبلاگم بزارم
    پاسخ:
    سلام
    برای درج صدا یا فیلم در مطلب میتوانید از امکان درج تصویر که ذیل ویرایشگر متن قرار دارد استفاده نمایید.
    برای درج موارد یاد شده در بلاگ نیز باید پس از خرید امکان اختیاری جاوااسکریپت، کد مربوط را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
    سلام خسته نباشید اگه بشه مثل رزبلاگ صفحات جدا گانه که از قالب اصلی جدا هستن و در هر وبلاگ جایی برای چند بلوک بزار عالی میشه همینجوریش که رو دستتون کسی نیست این دوتا امکانات مهم و اصلی وبلاگم بزارید فقط تو سیستم های وبلاگ دهی بیان میمونه تو کار.
    سلام ببخشید چجوری میشه هدر قالب رو عوض کرد مثلا یه عکس دیگه برای بالای وبلاگ گذاشت (head)؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    برای تغییر هدر میتوانید از سوالات متداول کمک بگیرید.
    سلام .می خواستم ادرس ایمیلی که وارد کردم رو عوض کنم . تو قسمت نمایه ( پروفایل )که می رم فقط میشه رمز عبور و یا نام ر وعوض کرد .
    میشه راهنماییم کنید .
    ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    بدین منظور باید در حالتیکه در حساب کاربری خود وارد شده اید درخواست خود را به همراه ایمیل جایگزین از طریق فرم تماس با بیان ارسال نمایید تا ایمیل شما تغییر داده شود.
  • یه آدم معمولی ..
  • سلام
    چطوری متوجه شم چه کسی مطلبو لایک یا دیسلایک میکنه؟

    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
    سلام من امکان استفاده از جاوا اسکریپت خریدم ولی نمیتونم از موزیک استفاده کنم میشه توضیح بدین کد رو چ جایی از قالب و در چه تگی باید استفاده کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    از صحت کد نوشت مورد استفاده خود اطمینان حاصل نمایید.
    کد مربوط را باید در تگ body و در مکان دلخواه درج نمایید.
    خواهش میکنم جواب بدین

    من امکان استفاده از جاوا رو خریدم ولی هر تگی میذارم وبلاگم موزیک پلی نمیشه
    تو تگ body بذارم؟
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    همچنین توحه داشته باشید که بجز خرید امکان جاوااسکریپت محدودیت دیگری در این زمینه وجود ندارد. از صحت کد مورد استفاده خود اطمینان حاصل نمایید.
    سلام
    با تشکر از زحمات شما
     سایت شما بهترین در خدمات وبلاگ نویسی هست
    فقط اگر میشد مثل بقیه وبلاگ سازها امکانات رو رایگان میکردین و درامد سایت رو از طریق تبلیغات توی وبلاگ ها کسب میکردین به نظر من بهتر بود
    مثل رزبلاگ کاربر اگه خواسته باشه تبلیغات حذف بشه مبلغی رو پرداخت میکنه به همین راحتی
    - و به نظر من تفاوت شما با رزبلاگ - 1 سرعت بالا 2 خیلی زود در موتور جستجو مطالبتون قرار میگیره 3
    پنل بسیار راحت و حرفه ای -- واقعا پنل مدیریت وبلاگتون عالیه
    موفق باشید 
    سلام
    آقا ما از بیان استفاده می کنیم. چند وبلاگ را مدیریت می کنیم. از بیشتر سرویس های وبلاگی استفاده کرده ام. از امکانات بلاگ در کل راضی هستیم.
    ولی یک مشکلی هست. امیدوارم شما بررسی کنید و بر طرف نمایید.
    من یک وبلاگ شخصی با نام واقعی دارم و یک وبلاگ دیگر با نام مستعار در مسائل عمومی.
    وقتی که وارد مدیریت وبلاگ شخصی می شوم و بعد به یک وبلاگ دیگر برخورد می کنم و دوست دارم نظر بنویسم. اما مشخصات اصلی من ثبت می شود و تا خارج نشوم تغییر نمی کند. برعکسش هم هست.
    لطفا در قسمت نظرات جوری طراحی کنید که مشخصات ما به صورت پیش فرض بیاید اما ثابت نباشد و قابلیت تغییر داشته باشد. تا کسی که نظر میدهد اسم و آدرس و ایمیلش را خودش وارد کند و انتخاب کند. نه الزامی و اجباری باشد!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام
    ضمن تشکر از حسن نظر شما
    مورد یاد شده بمنظور پیگیری آن به تیم توسعه بلاگ انتقال داده شد.
  • محمد مصحفی
  • با سلام و خسته نباشید 
    من توی قالب دورنما و یا قالب دوربین نمیتونم عکس بذارم که صفحه اصلی نشون داده بشه
    راه حلی داره لطفا بگید 
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    لطفا برای اطلاعا از چگونگی درج تصویر در قالب های یاد شده به سوالات متداول مراجعه نمایید.
    سلام
    ببخشید چطوری میتونم وبلاگمو به سایت تبدیل کنم؟؟
    با بلاگ بلد نیستم لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ:
    سلام
    بدینمنظور باید از امکان اتصال دامنه به وبلاگ استفاده نموده و دامنه ای را به وبلاگ خود متصل نمایید.
    سلام من وبلاگ دوم ساختم اما توقسمت نمایه من عکسی که انتخاب میکنم برای هردو وبلاگ یکسان میشه ونمیشه که برای وبلاگ هام تو قسمت نمایه عکس جداگانه بزارم چیکارکنم؟
    واینکه نمیشه تو قسمت مدیریت وبلاگ ها کلا همه چیزش از هم جداباشه؟وبلاگ هایی که دنبال میکنم توسط وبلاگ اولم توی تنظیمات دنبال شوندگان وبلاگ دومم میاد.
    ایا ممکنه تواینده این امکان که ادرس پست الکترونیکی ثبت نشه به عنوان یکی از گزینه ها تو تنظیمات وبلاگ قرار بگیره؟
    ممنون ازتون
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    موارد یاد شده و همچنین تصویر نمایه من به حساب کاربری شما مربوط می شود و برای هر تعداد وبلاگ شما یکسان است.
  • * زنگــــنه *
  • با سلام
    می خواستم یه پست جدید بذارم که پیام میده اطلاعات وارد شده صحیح نیست.تغییراتی که فک کی کردم ممکنه به خاطر اون باشه دادم اما درست نشد.تصویر صفحه ام رو براتون میذارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    http://uupload.ir/viewer.php?file=84c5_error.png
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    احتمالا شما متن خود را از جای دیگری کپی کرده اید که در این فرایند کاراکتر های نامرئی به آن اضافه شده است. برای رفع این مشکل میتوانید متن خود را ابتدا در notepad کپی کرده و سپس در وبلاگ درج نمایید.
    سلام ببخشیدچطورمیتونم   اهنگ برای وبم بزارم؟
    پاسخ:
    سلام
    بمنظور پخش آهنگ در وبلاگ باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را از بسته اختیاری خریداری نمایید و سپس کد مربوط را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
    سلام .
    امکان دیدن افرادی که در نظرسنجی مطالب وبلاگ شرکت کردن ،‌نیست .
    چطور بفهمیم که چه افرادی بودن ؟

    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
    با سلام
    من دو تا سوال داشتم
    اول اینکه چطور میتونم آدرس ایمیلم رو تغییر بدم؟ ایمیل قبلیم مشکل داره گاهی اوقات پیام ها رو دریافت نمیکنه و گاهی اوقات اسپم میشه دیگه ازش استفاده نمیکنم

    سوال دومم اینه که اگه وبلاگی غیر فعال بمونه یعنی بروز رسانی نشه شما بعد از چند وقت اون وبلاگ رو حذف می کنید ؟
    پاسخ:
    سلام
    با ارسال درخواست خود برای تغییر آدرس ایمیل از طریق فرم تماس با بیان ایمیل شما تغییر داده می شود.
    در حال حاضر بلاگ برنامه ای برای حذف وبلاگ های غیر فعال ندارد.
    سلام
    آپلود فایل از داخل بلاگ از حجم اینترنت کم میکنه یانه؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    آپلود کردن و دانلود کردن از حجم اینترنت مصرفی شما میکاهد.
    با عرض سلام و خسته نباشید
    من چطور میتونم آدرس ایمیلم رو تغییر بدم؟
    پاسخ:
    سلام
    بدینمنظور باید درخواست خود را در صورتیکه در حساب کاربری خود وارد شده اید از طریق فرم تماس با بیان ارسال نمایید تا ایمیل شما تغییر داده شود.
  • کتایون دولتشاهی
  • عالی بود
    سلام سلام...
    پشتیبانی چرا جواب نمیده به من!
    امکان ساخت قالب اختصاصی برای کاربران بلاگ امکان پذیر هست؟ من کاربر میتونم بسازم وبرای پشتیبانی بفرستم قالب رو تا در بخش قالب ها قرار بده؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان مورد نظر شما وجود دارد و در صورتیکه استاندارد های بلاگ در قالب های شما رعیایت شده باشد آن ها در بخش قالب و با نام شما منتشر خواهند شد.
    سلام
    خسته نباشید
    میخوام تو وبلاگم تبلیغات بذارم-انواع مختلفشونو-
    میشه راهنمایی کنید؟
    اموزش تصویری پیدا نکردم
    ممنون

    پاسخ:
    سلام
    لطفا از درج موارد نامرتبط ذیل مطالب خوددرای نمایید.
    با درج کد قالب مورد نظر در قسمت ویرایش قالب فعلی میتوانید در وبلاگ خود تبلیغات نمایید.
    با عرض سلام و خسته نباشید؛
    من با استفاده از مرورگر "کروم" قصد ارسال مطلب جدید را دارم که با مشکلی مواجه شدم.
    متن تایپ میشود ولی ذخیره نمیشود!
    پ.ن:قابل ذکر است که هیچ گونه تنظیماتی برای متن نیست!(از قبیل راست نویس ، فونت و...)
    لطفاً رسیدگی شود.
    سپاس
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    لطفا مشکل مورد نظر را از طریق فرم تماس با بیان و با جزئیات مربوط به مرورگر خود ارسال نمایید تا پیگیری های لازم از همان طریق صورت پذیرد.
  • محمدجواد ..
  • سلام.اینکه میگه در قسمت برچسب ها بیش از 5 یادداشت امکان پذیر نیست.یعنی چی؟
    اخه یک وبلاگ داریم.مدیر های دیگه برچسب میذارن.چرا من نمی تونم؟
    میشه کامل توضیح بدید؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    همچنین تقاضا می شود سوال خود را واضح تر و با جزئیات بیشتری طرح نمایید.
  • علیرضا بهلولی
  • سلام و با تشکر از بیان لطفا قالب های بیشتر و زیباتر را اضافه کنید ممنونم.
    سلام
    امکان ثابت کردن مطلب وجود داره یا باید با تاریخ و زمان مطلبی رو بالاتر از همه نگه داشت
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    با استفاده از حالیت نمایش "چسبیده به بالای صفحه اول" برای مطلب میتوانید مطلبی را به بالای صفحه اول خود بچسبانید.
    ببخشید من دوباره مزاحم شدم 
    ابزار نظر سنجی بیان خودش داره؟ چون می خواستم نظر سنجی بزارم
    با تشکر
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
  • هیئت بین الحرمین
  • با سلام میخواستم ببینم وبلاگ رو چجوری تو موتورهای جستجو ثبت کنم هرچی سرچ میکنم با گوشی دیگر بالا نمیاد؟؟
    پاسخ:
    سلام
    نیازی به این کار نیست و وبلاگ پس از ایجاد به موتور های جستجو معرفی می شود.
    چرا نظر سنجی هیچ سایتی نمایش داده نمیشههههه
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. لطفا آدرس وبلاگی که اختلالی مورد نظر شما در آن وجود دارد را ذکر نمایید تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.
  • محمد حسنزاده
  • سلام.
    من چطوری میتونم لینک کانال تلگرامیمو توری تنظیم کنم ک وقتی وبلاگ باز میشه اول بره داخل تلگرام؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    بدینمنظور باید امکان جاوااسکریپت را خریداری نموده و سپس کد مربوط را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
  • امیر محمد طاعتی
  • سلام.
    ببخشید سوال من اینه که من چطور می تونم تو وبلاگ یه فایل دانلود یک بازی بذارم.
    من می خوام یه وبلاگ بزنم که توش بازی و برنامه بذارم اما نمی تونم چون نمی دونم چطور فایل رو بذارم
    اگه جواب بدید ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه میتوانید از مطالب مربوط به فضای اختصاصی استفاده نمایید.
    چطور باید موسیقی بزارم ک انلاین پخش بشه؟
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    سلام من عنوان وبلاگم رو تغییر دادم ولی در گوگل که سرچ میکنم اصلا وبلاگم وجود نداره ولی باعنوان قبلی که سرچ میکنم در پیج اول گوگل وبلاگم قرار داره چرا با اینکه عنوان رو تغییر دادم ولی در گوگل هنوز با عنوان قبلی وجود داره.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    همچنین توجه داشته باشید که اطلاعات جستجوگر ها نیز نیازمند به روز رسانی است و این مساله به مرور زمان اصلاح خواهد شد.
    سلام میشه بگید برای گذاشتن اهنگ باید چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    به سوال شما نیز در بخش سوالات متداول پاسخ داده شده است.
    سلام
    چرا کلمات کلیدی زیر پست های من درج نمیشه؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
  • محمد براتی
  • سلام. چرا بعد از یه مدتی عکس یا فیلم در سایت نمایش داده نمیشن فقط اسم ادرس میاد..لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامزتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    چنین اختلالی وجود ندارد و تصاویر و فیلمها همیشه در وبلاگ نمایش داده می شوند.
  • محمد جواد پرهیزگار
  • با عرض سلام  اگه میشه کد تماس با ما رو برام بفرستید هرچه سریع تر چند بار پیام دادم جواب ندادید احتیاج پیدا کردم.
    سیستمتون خیلی عالیه .
    اگه وقت کردید به وبلاگ ما هم سری بزنید افتخاری است.
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    سوال شما واضح نیست.
  • ریحانه وکالتی
  • سلام. چجوری میشه قسمت درباره من یا تماس یا من رو ویرایش کرد؟
    از چه مراحلی باید بریم؟
    پاسخ:
    سلام
    صفحه یاد شده یک صفحه مستقل است که از بخش مدیریت صفحات مستقل در منوی وبلاگ میتوانید آن را تغییر دهید. 
  • محمد گلدست
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام . عرض ادب 
    خیلی مفید بود ممنون با تشکر 

    آیا سایت blog.ir . وبلاگ های خود را از نظر سءو . بهینه سازی میکند ؟ وبلاگ من :‌ 
     
    **** **** ******* * **** *** *** * 
    پاسخ:
    سلام
    آنچه بلحاظ فنی برای سئوی وبلاگ ها قابل انجام است بصورت خودکار برای همه وبلاگ ها انجام می شود.
  • ایوب خالق پناه
  • بسیار عالی
    سلام. چرا برخی وبلاگا حزف شدند
    من قالبمو خودم طراحی کردم و اسم بیان رو داخلش نبردم.. این جرمه؟
    اما داخل پیوند ها یک قسمت برای بیان گزاشتم...
    لطفا اگر چیز  خلاف قوانین در وبلاگم دیدید بهم بگید من اصلا حش میکنم ممنون...
    www.digiroid.blog.ir

    پاسخ:
    سلام
    وبلاگ ها تنها در صورت دریافت دستور فیلترینگ مسدود می شوند و هیچ وبلاگی حذف نمی شود.
    همچنین توجه داشته باشید که حذف آیکون های مربوط به بیان در قالب ها خلاف قوانین بلاگ است.
    شما در جواب قبلی گفتید اگر اسمی از بیان نبرم جرمه
    الا داخل قسمت (تمام حقوق این سایت محفوظ است) پایینش  بعد از طراح قالب نوشتم سرویس بلاگ دهی bayan
    خوبه؟
    لوگو هارو نمیتونم تو وبلاگم بزارم!
    اما میتونم پیونداشو اینجور بزنم
    ببینید
    www.digiroid.blog.ir
    سلام
    ببخشید میخواستم بدونم این امکان اتصال دامنه اختصاصی در چه صورتی برای من میتونه مفید باشه؟
    آیا هدف فقط این بوده که من مخاطب های وبلاگم را از دست ندم، یا اینکه بیان میتونه برام نقش هاست را بازی کنه؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    اتصال دامنه تنها آدرس وبلاگ شما را تغییر میدهد و تاثیری بر موارد دیگر ندارد.
  • علی حسین زاده
  • سلام. قبلا هم این درخواست را مطرح نموده بودم اما پاسخ دقیقی نگرفتم:
    آیا امکان دارد ترتیبی اتخاذ کنید که در باکس بایگانی مطالب قبلی وبلاگ، ماه ها به صورت کشویی از دل سال ها بیرون بیایند؟ الان در وبلاگ من فهرست ماه های مندرج در بایگانی بسیار طولانی و آزاردهنده شده است. بعنوان راه حل مثلا کاری کنید که ماه های سال جاری و در زیر آن فهرست سال های گذشته (نه ماه های سال های گذشته) نمایش داده شوند و با کلیک روی هر سال فهرست ماه های ان باز شده و به نمایش درآید.
    تشکر.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • زینب کریم زاده
  • سلام مرسی از راهنمایی های خوبتون واقعا عالی بودن😊👍👍👍
    سلام، یکی دو روزه سرور بلاگ ظاهرا دچار مشکل شده. هر از گاهی یکی دو ساعت بالا نمیاد. مشه بگگین مشکل از کجاست؟ دیگه کلافه شدیم. اطلاع رسانی هم که نمی کنید. قبلا اطلاع می دادید.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    ضمن پوزش، اختلالی موقتی در بلاگ رخ داده بود که هم اکنون رفع شده است.
    چرا نمیشه قالب وبلاگ رو ویرایش کرد؟

    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان تغییر قالب از بخش ویرایش قالب جدید در منوی وبلاگ وجود دارد.
    سلام خسته نباشید.
    من قبلا با اکانتم وبلاگ داشتم. وبلاگ رو کلا حذف کردم.
    ولی پیام های قبلیم که تووبلاگهای دیگه هست. 
    بغل اسمم ادرس وبلاگمو زده. ووقتی کلیک میکنم.
    وبلاگم وتنها یک پست ازش نمایش داده میشه. 
    که نویسنده شو هم من نزده. 
    میدونم وقتی وبلاگ رو حذف میکنم. هرکسی میتونه باهمون ادرس وبلاگ بسازه. 
    ولی چرا وبلاگه هنوز با اسم کاربری من میادبالا؟ و از پست خودم تو همون وبلاگ نمایش دادهمیشه. بفرماییدچکارکنم.؟😞
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    مورد یاد شده مربوط به نظر ارسال شده شماست که حذف نمی شود و تنها اطلاعات آدرس وبلاگ آن به روزرسانی شده است.
  • سایت تفریحی چفچفک
  • با سلام و خسته نباشی خدمت شما...

    تمام وبلاگ های بیان با همون قالب در وبلاگ جدیدی به نام arioblog.ir بالا میاد بعنوان مثال همین http://help.blog.ir با این وبلاگ http://help.arioblog.ir یکی هست حتی قالب ش هم یکی هست ایا این دامنه arioblog.ir دامنه جدید وبلاگ بیان هست....خودتان وبلاگ های ساخته شده در بیان رو چک کنید اخرش اسم وبلاگ ساخته arioblog.ir اضافه کنید ببینید قضیه چه خبری بدید؟
    پاسخ:
    سلام
    لینک معرفی شده به وبسایتی متفاوت ارجاع میدهد.
  • داش فرزاد
  • سلام 
    ویرایشگر(ادیتور) CKeditor
    هم اکنون ورژن بالاتری دارد. امکانات بیشتر و بهتر. چرا همچنان نسخه قدیمی آن را باید استفاده کرد؟ چرا به نسخه اخر ارتقا نمیدهید؟
    فکر کنم بیان شرکت بروزی باشد و رضایت کاربرانش را بخواهد.
    بسیار خدمات خوبی دارین.انشالله تو این زمینه موفق تر بشین
    سلام
    چگونه می توان در تالار خانواده برتر عضو شد؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا سوالات مربوط به وبلاگ ها را در وبلاگ مورد نظر مطرح نمایید. وبلاگ راهنما ارتباطی با دیگر وبلاگ ها ندارد.
  • سمیرا زمانی
  • با سلام

    من وبلاگی برای<a/>گوشی موبایل<a href="http://kalatik.com"> تهیه کرده ام چگونه میتوانم قالب آن را تغییر دهم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    از بخش ویرایش قالب میتوانید قالب خود را تغییر دهید.
    ممنون از مطالب خوبتون برای خدمات طراحی سایت و سئو سایت میتونید به سایت ما هم سر بزنید
    تشکر بابت موارد
    سلام خسته نباشین.
    من چندوقتیه قالب وبلاگمو عوض کردم و دیگ نتونستم وارد صندوق وبلاگم بشم.حالا هم ک رفتم توی صفحه ی ارسال فایل جدید مونده و من نمیدونم چطور باید ازش بیرون بیام اخه هیچ علامت خروجی نداره.ممنون میشم اگ کمکم کنید.
    پاسخ:
    سلام
    منظور شما واضح نیست و اختلالی نیز در این زمینه گزارش نشده است. لطفا مشکل خود را با ارسال اسکرین شات و جزئیات مربوط به صفحاتی که مشکل دارند ارسال نمایید تا امکان پیگیری آن فراهم گردد.
    می خوام تو قسمت «درباره من»مطلب بنویسم
    ولی تو پنلم پیدا نمیکنم
    کجای پنله؟راهنمایی کنید
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    درباره من عنوان یک صفحه مستقل پیشفرض است که میتوانید آن را از بخش صفحات مستقل  و منوساز که در منوی ویلاگ و در گزینه انتشار قرار دارد ویرایش نمایید.
  • فاطمه سادات داوری
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سایتی رو می شناسم که از تبلیغات آزاردهنده پاپ آپ استفاده می کند اینم ادرس سایتش:
    ************************
    لطفا رسیدگی کنید
    پاسخ:
    ضمن قدردانی از حسن توجه شما
    لطفا از ارسال نظرات متعدد و تکراری ذیل مطالب نامرتبط خودداری نمایید و برای گزارش موارد مشابه از فرم تماس با بیان استفاده کنید.
    سلام،چجوری صفحه و فرم تماس باما بسازم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    توجه داشته باشید که امکان ایجاد فرمی که توسط کاربران کامل شود در بلاگ وجود ندارد و کاربر تنها میتوانید نظر ارسال کند.
    آنچه بعنوان تماس با من در وبلاگ ها بصورت پیشفرض قرار دارد یک صفحه مستقل با امکان ارسال نظر برای کاربران است که میتوانید از بخش صفحات مستقل و منوساز آن را ویرایش نمایید.
    سلام خسته نباشید چرا امکان لینک گزاری روی عکس وجود ندارد؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان مورد نظر شما وجود دارد و با استفاده از امکانات ویرایشگر میتوانید این کار را انجام دهید.
    سلام. میخواستم ایمیل وبلاگم رو تغییر بدید برام بصورت دستی. باید چیکار کنم؟ 
    پاسخ:
    سلام
    برای تغییر ایمیل باید درخواست خود را از طریق فرم تماس با بیان ارسال نمایید تا ایمیل شما بصورت دستی تغییر داده شود.
    عالی بود
  • مهدی صمدیان
  • سلام چرا کادر آمار وبلاگ رفته
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    کادر آمار در وبلاگ شما نمایش داده می شود و اختلالی در این زمینه وجود ندارد.
  • سید محمد باقری
  • سلام

  • سید محمد باقری
  • چطور میتونم چمتا صفحه درست کنم؟
    پاسخ:
    سوال شما مفهوم نیست. لطفا سوالات خود را واضح تر بیان نمایید.
    اگر منظور شما تعداد متعدد صفحات مستقل است از بخش "صفحات مستقل و منوساز" از منوی وبلاگ میتوانید این کار را انجام دهید.
  • palayeshcood palayeshcood
  • با درود فراوان
    می خوام در تمام صفحه هاتم یک متن مشخص اضافه کنم، ولی تعداد صفحه هاتم زیاد هستند و من زمان این را ندارم که تک تک صفحات رو ادیت کنم ، آیا امکان این است که در یک زمان در تمام صفحات تغییر ایجاد کنم؟
    البته شاید بشه که کل وبلاگ رو روی کامیوتر دانلود کنم و بعد از ادیت بوسیله یک برنامه، مجددا آپلودش کنم؟
    با چه روشی میتونم ، به سریعترین حالت ممکن در صفحاتم وبلاگم تغییرات بوجود بیاورم؟
    با سپاس از شما
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    اگر منظور شما افزودن یک عبارت به مطالب است امکان مورد نظر شما وجود ندارد و باید بصورت دستی مطالب خود را تغییر دهید.
    سلام چگونه صدا یا فیلم رو سایتم بزارم؟
    پاسخ:
    سلام
    با خرید امکان جاوااسکریپت و ویرایش کد قالب خود میتوانید این کار را انجام دهید. 
    با توجه به اینکه پشتیبانی بلاگ شامل ویرایش و شخصی سازی قالب نمی شود در صورت لزوم در این زمینه میتوانید از سایت هایی که خدمات قالب ارائه میدهند کمک بگیرید.
  • «روم » ،،،،،،،،
  • سلام 
    با عرض ادب و احترام 
    ببخشید ، من ابتدای همه‌ی جوابها خواندم که از ارسال سوال نامرتبط خودداری کنید.
    سوال من به همین بخش مربوطه ، مطمئنم.
    ببخشید ، من اینجا وب زدم و برای انتقال لینک به دیگر وب در همین بیان رجعت میدهم. هرچند دو وب کم بود ولی ترس من چیز دیگری است. 
    در دیگر سرویس دهنده ها اگر مسدودیت بیجا نکنند ، با « عدم ورود به پنل مدیریت » روبرو میشویم. من با تبلت اندرویدی کار میکنم. آیا باید هراس داشته باشم. ؟ اگر نتوانم به پنل وارد شوم شما می توانید مشکل را برطرف کنید ؟ 
    همچنین من به اینکه نوشته اید از مطالب کاربران ذخیره برداشته می‌شود اعتماد فراوان کرده ام.
    ممنون و تشکر.
    پاسخ:
    سلام
    سوال شما مفهوم نیست. لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.

    سلام

    من برای یکی از دوستانم وبلاگ ساختم ولی برای ارسال پیامک اولیه دچار مشکل شدم و پیامک ارسال نمیشه . ممنون می شم بفرمایید برای رفع این مشکل باید چه کنم .

    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. لطفا از درج صحیح شماره موبایل و همچنین کلیک کرد بر روی دکمه زرد رنگ ارسال کد تایید اطمینان حاصل نمایید. 

    سلام

    دوست عزیز این سومین پیام من هست که براتون می فرستم .

    متاسفانه کماکان مشکل من برقرار هست و من نمی دانم باید چطور حلش کنم . پیامک تایید ثبت نام برای من نمیاد . هم شماره ها رو عوض کردم و هم کش مرورگر رو پاک کردم ولی فایده ای نداشته .

    من از شما خواهش می کنم به نحوی این مشکل من رو حل کنید

    با تشکر

    صادقی

    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. از کلیک کردن بر روی کلید زرد رنگ ارسال کد تایید اطمینان حاصل نمایید.

  • محمدجواد مهدوی
  • باسلام.

    چرا بخش پشتیبانی از مطالب وبلاگ فعال نمی باشد؟

    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان تهیه نسخه پشتیبان از بلاگ در حال حاضر وجود ندارد و در آینده عمومی خواهد شد. 

    سلام خسته نباشید وقتی یه فیلم روتوسایت آپلود کردم قرار دادم فقط 3 مگ آمده بود چه طوری باید درستش کنم تو سایتهای دیگر ازکوتاه کننده لینک استفاده شده بود می شه راهنماییم کنید

    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    همچنین سوال شما واضح نیست. لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید. 
  • محدثه فرقانی
  • قالب برای «سرویس بلاگ» خیلی کمیاب است. اگر امکانش هست، سایتی را معرفی کنید که قالب های متنوع تر و بیشتری داشته باشد!

    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید. 
  • سید امین اتابک
  • باسلام

    بنده میخوهم چند وبلاگ جداگانه درست کنم ولی متاسفانه پیغام میدهد که بیش از 2 وبلاگ نمیتوانیم داشته باشیم لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ:
    سلام 
    بدینمنظور باید درخواست خود را از طریق فرم تماس با بیان طرح نمایید تا امکان ایجاد وبلاگ بیشتر برای حساب شما فعال شود. 

    با درود

    من یک مشکل مهم دارم

    بعد از ساخته شدن وبلاگ حالا میخوام ایمیل خودم رو عوض کنم

    قسمت تغیر مشخصات http://id.bayan.ir/bayan/profile

    امکان تغیر ایمیل ندارد ، پس من باید چی کار کنم؟

    حتما باید ایمیلم رو عوض کنم ولی نمیتونم

    ورفای شماره به تنهایی کافی نیست مثلا برای فراموشی رمز عبود فقط با ایمیل امکانپذیر هست و شماره بدرد نمیخوره

    به هر حال بگید چطوری ادرس ایمیل رو عوض کنم؟

    پاسخ:
    متاسفانه در حال حاضر امکان تغییر ایمیل وجود ندارد.
  • 𝐌𝐢𝐝𝐳𝐲 𝐁𝐥𝐢𝐧𝐤
  • درود

    چطور باید قالب وب رو درست کرد؟

    و اینکه کد html و css رو از کجا باید دریافت کرد؟

    پاسخ:
    از قسمت "ویرایش قالب فعلی" در عنوان قالب از منوی وبلاگ میتوانید html و ... قالب را ویرایش نمایید.
    ّرای تغییر css  قالب نیز باید از بخش ویرایش css قالب فعلی اقدام نمایید.

    درود بر شما.

    بنده می‌خوام هربار که تغییری در نوشته‌ای ایحاد می‌کنم، اون نوشته یا نوشته ها جز اولین نوشته‌هایی باشن که نمایش داده میشه.

    چه کاری باید انجام بدم؟

    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما بصورت پیشفرض وجود ندارد.
    اما میتوانید با تغییر زمان انتشار مطلب و به روز رسانی آن را بعنوان اولین مطلب نمایش داده شده و آخرین مطلب پست شده نمایش دهید.

    با سلام و احترام 

    بنده درحال ویرایش کد های html یک صفحه مستقل بودم که به اشتباه تمامی کد ها پاک شدن و دیگر حتی در صفحات مستقل بعدی آن کد ها نبودند و حالا با در گزاشتن صفحات مستقل مشکل دارم و پیغام : اطلاعات وارد شده صحیح نیست را دریافت میکنم .

    میتوانید راه حل پیشنهاد کنید و یا کد های html آن رو بگزارید .

    ممنون از زحمات شما.

    پاسخ:
    سلام
    میتوانید از بخش انتخاب قالب جدید قالب خود را تغییر دهید و مجددا قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این صورت همه کد ها به حالت پیش فرض بر میگردند.
  • مجمع جهانی خادمین شهدا
  • سلام
    وقت بخیر

    چرا عکس ]پلود می کنم برای درج فقط نوشته دریافت هست و عکس رو نشون نمی ده

    پاسخ:
    سلام
    مشکلی در این زمینه وجود ندارد. ممکن است اختلالی موقتی در این زمینه ایجاد شده باشد که بعدا رفع شده است.
  • 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎
  • درود

    چطور میتونم بیشتر از دو سایت ایجاد کنم؟

    پاسخ:
    در حل حاضر امکان ایجاد وبلاگ بیشتر برای شما فعال شد. 
    این امکان فعلا در پنل کاربر دسترس نیست اما به زودی به فهرست امکانات اختیاری اصافه خواهد شد. 
  • سرباز گمنام
  • سلام چطور با یک حساب ۵ وبلاگ استفاده کنم؟
    چطور میشود جاوا اسکریپت را رایگان استفاده کرد؟

    پاسخ:
    سلام
    امکان جاوااسکریپت جزو امانات اختیاری بلاگ است و نیاز به خرید آن از فهرست امکانات اختیاری دارید و امکان استفاده رایگان از آن وجود ندارد.
    امکان ایاد بیش از دو وبلاگ به با یک حساب کاربری به زودی در فهرست امکانات اختیاری بلاگ قرار خواهد گرفت.

    سلام میشه بدونم چطوری میتونم نام کاربریم رو عوض کنم ؟

    پاسخ:
    سلام
    امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد.
    توجه داشته باشید که نام کاربری تنها برای ورود به وبلاگ مورد استفاده قرار میگیرد و نمایش داده نمی شود.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.