راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

در این پنجره شما دسترسی به ابزارهای کاملی برای ثبت و ذخیره مطلب خود دارید .

عنوان،

عنوان در حقیقت خلاصه عنصر جذاب مطلب است که به وسیله آن خواننده جذب مطلب می‌شود.

ـ عنوان باید با مطلب هماهنگ و منطبق باشد.

2ـ در نوشتن عنوان باید از واژه‌های آشنا و رسا استفاده کرد.

3ـ عنوان باید روشن، دقیق و بدون ابهام باشد.

4ـ عنوان معمولاً باید حاوی فعل باشد.

5ـ کلمات در عنوان نباید تکرار شوند.

6ـ عنوان هر چه کوتاه‌تر باشد بهتر است.

7ـ در انتهای عنوان نقطه گذاشته نمی‌شود.

شکل عنوان

عنوان باید دقیق و بدون ابهام باشدو پیام مطلب را به روشنی بیان کند. معمولاً عنوانهای کلی و غیره مشخص، که بدون استفاده از فعل نوشته می‌شوند، پیام مطلب را به طور ناقص بیان می‌کند. برای مطالب باید از نوشتن عنوانهای کلی خودداری کرد و پیام را به صورت صریح بیان کرد.

عنوان لاتین ،(؟)

بلاگ به شما این امکان را می دهد که برای هر مطلب خود یک صفحه جدا بسازید و حتی عنوان این مطلب را به زبان لاتین(انگلیسی)وارد کنید.این کار به شما کمک می کند تا نوشته شما قابلیت بیشتری برای جذب مخاطب حتی به زبانهای دیگر پیدا کند. در صورتی که مایل باشید می توانید از این صفحه برای ترجمه عنوان فارسی خود به زبان انگلیسی استفاده نمایید. اگر عنوانی انتخاب نکند چه می شود؟

ابزارهای لازم برای نوشتن و ویرایش مطلب،

سعی کرده ایم تا در این بخش تمامی ابزار های آشنا و لازم برای ثبت مطلب را دراختیار شما بگذاریم.

درج تصویر،(؟)

با کلیک بر روی این بخش شما به صفحه این هدایت می شوید که می توانید از تصاویر درون فضای اختصاصی خود یا فایلهای درون رایانه خود در متن استفاده نمایید.کافیست که محل فایل مورد نظر را مشخص نموده و بر روی دکمه این قسمت مشکل دارد عکس آپلود می شود اما ادامه کار ناقص است و دیگر اینکه امکان گذاشتن دیگر فایل ها را هم می شود داد یا نه

درج ادامه مطلب

در صورتی که مایلید بخشی از مطلب شما در صفحه اول وبلاگ قرار بگیرد و مابقی متن با کلیک بر روی دکمه "ادامه مطلب" به مخاطب نمایش داده شود، بعد از این‌که متن خود را  نوشتید، در هرکجا از متن که دلخواه شماست. نشانگر ماس را ببرید و کلیک کنید حال با کلیک روی،دکمه "ادامه مطلب" جمله ادامه مطلب در یک کادر قرمز رنگ میان متن شما مشاهده می شود و به این معناست که کلمات پیش از این دکمه به عنوان خلاصه و مطالبی که بعد از دکمه قرار می‌گیرند، در صورت کلیک مخاطب بر روی ادامه مطلب در صفحه نمایش بلاگ شما  به صورت یک متن کامل نمایش داده می‌شود.

دستورالعمل بالا اصولاً باید شما را در فهم چگونگی عملکرد دکمه "ادامه مطلب" بی‌نیاز کند اما در صورتی که موفق به این کار نشدید و یا تمایل دارید در مورد چرایی استفاده از این دکمه بیشتر بدانید، بهتر است مطلب زیر را مطالعه کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای این‌که حجم زیادی از مطالب در صفحه اول وبلاگ‌ها قرار نگیرد و بالتبع ظاهر ناخوشایندی برای وبلاگ شما ایجاد نکند، این است که بخشی از هر مطلب را به صورت خلاصه در صفحه اول قرار دهید و از کاربرانتان بخواهید برای خواندن متن کامل، به لینکی که تعبیه کرده‌اید، رجوع کنند.

این روشی است که در سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها نیز مرسوم است؛ یعنی آن‌ها نیز تیتر مطلب را به همراه خلاصه‌ای از آن که به "لید" نیز موسوم است، در اختیار مخاطب قرار می‌دهند و مخاطب در صورت تمایل می‌تواند با کلیک بر روی تیتر، به متن کامل نوشته دست پیدا کند.

"درج در ادامه مطلب" در Blog.ir نیز با زیبایی و راحتی بیشتری در دسترس است؛ به این صورت که شما در بخش تحریریه وبلاگ، لازم نیست نوشته خود را در دو کادر مجزا نوشته وارد کنید بلکه مطلب را تنها در یک کادر می‌نویسید و هرکجا از متن که بخواهید دکمه "ادامه مطلب" را قرار می‌دهید.

 

ذخیره و انتشار ؟

در صورتی که تمامی مراحل فوق را درست انجام داده باشید می توانید اقدام به ذخیره یا انتشار مطلب خود بزنید.(نکته پشتیبان گیری آنلاین در چه وضعیتی است،و نیز دکمه ذخیره  و بازگشت گویا نیست .اگر انتشار و بازگشت باشد بهتر است.در ضمن در صورت گذاشتن دکمه ادامه مطلب مابین حروف یک کلمه به هم چسبیده آنها ازهم جدا شده و در صورت تصحیح به همانصورت باقی می ماند.در این قسمت فونت و اندازه استاندارد بسیار مهم است که توصیه می شود یک فونت مخصوص بیان که به لحاظ زیبایی و خوانا بودن متفاوت است به فونت های استاندارد افزوده شود.)

 

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۱۴۲)

سلام

برای درج کد برنامه نویسی در محتوای مطلب چه تگی رو باید وارد کنیم؟
مرسی
پاسخ:
در مطلبی جدا گانه در «درج و رنگی کردن کد در مطالب» توضیح داده شد.
سلام
قابلیت کپی کردن از ورد به معنی کپی کردن با حفظ تمامی فونت هاست ؟
اگر اینطور نیست چه فرقی با کپی معمولی میکند ؟
پاسخ:

word کدهای بسیار زیادی به مطلب شما اضافه می‌کند. کپی از word قسمتی از این کدها را حذف می‌کند (و البته نه فونت‌ها) ولی پیشنهاد اکید ما این است که متن خود را از word کپی نکنید (یا مثلا ابتدا در notepad بچسبانید و از آنجا کپی کنید که استایل متن از بین برود). یا اینکه از ابتدا از خود ویرایشگر تحت وب استفاده کنید.

دقت کنید که word برای قرار دادن متن در صفحات وب ساخته نشده است و هنگام کپی از word، عملا یک تبدیل متن انجام می‌شود که این تبدیل اصلا مناسب نیست.

  • آیینه دار لاله ها
  • سلام شبتون به خیر

    راستش بنده گزینه ارسال مطلب جدید رو انتخاب میکنم  و عنوان رو هم مینویسم ولی در کادر بزرگ ( کادر متن اصلی) هر کاری میکنم نمیشه شروع کنم به نوشتن اگر راهنماییم کنین ممنون میشم

    یا زهرا

    پاسخ:
    احتمالا مشکل با مرورگر شماست، لطفا نسخه و نوع مرورگر را در «تماس با بیان» ثبت کنید.
  • روح الله علوی
  • دوست عزیز چرا مطلبم انتشار پیدا نمی کنه تو وبلاگ؟

    هرکاری می کنم نمیشه

    کلی نوشتم هر چقدر زور زدم نشد

    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    مشکلتان را از طریق  تماس با بیان مطرح کنید.
  • مهرداد حیدری
  • سلام، خسته نباشید، اگه ممکنه روش دسترسی به مطالب ذخیره پیش نویس شده رو بگید ممنون میشم، چون در قسمت فهرست مطالب موجود نیست!
    پاسخ:
    سلام
    در فهرست مطلب، وضعیت رو به "پیش نویس" تغییر بدهید. در اینصورت مطالبی که بعنوان ذخیره پیش نویس دخیره شده اند نمایش داده خواهند شد.
  • محمد کاوش کار
  • سلام
    الان یه مدتیه هر مطلبی میخوام بذارم یه اخطاری با عنوان « حداکثر میتواند ۳۰۰۰۰۰ حرف باشد » میده و نمی تونم مطلبم رو منتشر کنم ، در صورتی که مطلب من خیلی کوتاه تر از این حرفاست !
    لطفا راهنمایی کنید ، نمیدونم باید چکار کنم .
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه مطالب را از جای دیگری مثلا word کپی کرده باشید ممکن است داده های دیگری نیز به آن افزوده شده و باعث افزایش حجم مطلب شده باشند.
    برای مطلب دیگری در ادیتور مطلب امتحان کنید و در صورت وجود مشکل آن را از طریق تماس با بیان پیگیری نمایید.
  • محمد کاوش کار
  • سلام
    در جواب سوال قبلی گفتید که ممکنه از مطالبم رو از جایی مثل word کپی می کنم ، بله من تمام مطالبم رو ابتدا در این نرم افزار تایپ و یا وارد میکنم و تغییرات دلخواهم را اعمال میکنم و سپس وارد بلاگ می کنم .
    اما مدتیه که این مشکل که قبلا گفتم گریبان مرا گرفته و رها هم نمی کند !!!
    حدود یک ماهی میشه که وبلاگم رو به روز نکردم ! شما رو به خدا کمکم کنید !
    پاسخ:
    سلام
    همانطور که در پاسخ سوال قبلی شما مطرح شده بود موضوع را با ذکر مشخصات بلاگ و توضیح کامل مشکل، از طریق تماس با بیان پیگیری نمایید.
  • سید محمد مهدی اسحاقی
  • باسلام
    بنده یک وبلاگ شخصی دارم که در آن آثار گرافیکی خودر رو منتشر می کنم و در کنار اون هم یک چند جمله ای می نویسم.

    اما برای زیباتر شدن وبلاگم می خواستم که تصویر کوچکی درسمت راست مثلا با اندازه(184px × 184px)از طرحم در پست قرار بدم و با همین ارتفاع در کنارش یعنی سمت چپ نوشته خودم رو بگزارم.
    چند بار امتحان کرده ام ولی جواب نداده.لطفا راهنمایی بفرمائید؟

    ضمنا برای درک بهتر پرسشم به سایت (http://www.duelfa.com/)که از همین تکنیک در پست هاش استفاده کرده ،مراجعه بفرمائید.

    باسپاس
    پاسخ:
    سلام
    بجز برخی از قالب ها که امکان تعریف تصویر برای مطالب را دارند _و البته باید آن را از طریق تنظیمات پیشرفته و گزینه " انتخاب تصویر برای مطلب" فعال کنید_ راه حل دیگری بجز درج تصویر و تنظیم آن در مکان مورد نظر وجود ندارد.

  • محمد مهدی بهروزی
  • سلام
    یه سوال
    بعضی ها در متنشان می نویسند برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
    من هم می خواهم همین کار را بکنم
    راهنمایی می کنید؟
    پاسخ:
    سلام
    متن اطلاعات بیشتر را در یک صفحه جداگانه ثبت نمایید. و نحوه نمایش آن را "عدم نمایش در صفحه اول" انتخاب نمایید.
    سپس متن مورد نظر را در متن اصلی که در مثال شما "اینجا کلیک کنید" است؛ را هایلایت نموده و آن را به لینک فعال تبدیل نمایید و برای آدرس لینک آن، آدرس مطلبی که برای اطلاعات بیشتر ایجاد نموده اید را تعریف نمایید.
  • رزمنده شمال
  • سلام . ر درج تصاویر نمی توان آن ها را بین متون قرار داد و همانند آنچه در بلاگفاست نمی توان بیش از یک خط متن  را در مقابل تصویر قرار داد . چه باید کرد ؟
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکانات ویرایشگر خود می توانید تصویر را در مکان مطلوب قرار دهید. احتمالا از ویرایشگر پیشفرض استفاده می کنید که امکانات درج تصویر محدودی دارد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک ذیل مراجعه نمایید:
    انتخاب ویرایشگر مطالب
  • علیرضا عطاریان
  • سلام یه سوالی داشتم 
    چه جوری می شه یه فایلی رو همراه با توضیح برای دانلود گذاشت ؟؟؟؟؟؟ اگه باسخ بدین ممنون می شم
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به لینک ذیل مراجعه نمایید:
    آپلود فایل برای دانلود در مطلب
  • ضیاالدین ناظم پور
  • با سلام
    چطور میتوانم یک مطلب را فقط در یک صفحه منتشر کنم؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    مطالب بلاگ فقط در یک صفحه منتشر می شوند مگر اینکه شما آنها را ذیل موضوعات و .. نیز قرار داده باشید که در این حالت ذیل آن ها نیز نمایش داده می شوند.
    مشکل من در ارسال مطالب مربوط بود به مرورگر. من از گوگل کروم استفاده میکردم و هیچ مطلبی رو نمیشد پست کرد. تو موزیلا امتحان کردم جواب داد. خواستم اینو اینجا مطرح کنم تا شاید کسی مشکلی مشابه من داشته باشه سریعتر حل بشه.
  • محمدحسن دهقانی
  • سلام
    تصویر مطلب چطوری گذاشته میشه؟
    پاسخ:
    سلام

    اتمان انتخاب تصویر برای مطلب را از قسمت تنظیمات پیشرفته فعال نموده و برای مطلب در صفحه ارسال/ویرایش مطلب تصویر مورد نظر را تعریف نمایید.
    توجه داشته باشید که تصویر مطلب برای بعضی از قالبها فعال بوده و در هر قالب نیز به شیوه خاصی نمایش داده می شود.

    سلام

    برای این که یک فیلم یا صوت را در وبلاگ آپلود کنم، چه باید بکنم؟

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به لینکهای نحوه درج صدا و نحوه درج فیلم در متن مراجعه نمایید.
    سلام من میخوام مطلبم رو  ثابت کنم باید چی کار بکنم ؟

    پاسخ:
    سلام
    در قسمت نحوه نمایش مطلب، گزینه "چسبیده به بالای صفحه اول" را انتخاب نمایید.
  • علی حافظی
  • سلام
    چرا جدیدا نمیشه مطلب ارسال کرد؟؟؟؟
    نمیشه عکس اضافه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    لطفا بیشتر و دقیق تر توضیح دهید
  • محمد شادپور
  • چرامطلب ارسال نمی شود؟
    پاسخ:
    کاربر گرامی
    تقاضا می شود اختلال بوجود آمده را با جزئیات بیشتری (مثل متن خطای ارائه شده و...) مظرح نمایید تا امکان پیگیری آن فراهم گردد.
  • محمد شادپور
  • متن خاصی نمی آید فقطمتوقف شده ودیگر مطلب ارسال نمی شود
    پاسخ:
    کاربر گرامی
    از آنجا که اختلالی در سیستم گزارش نشده است احتمالا مشکل موجود مربوط به اتصال اینترنت شما است. همچنین با استفاده از کلید ctrl+F5 از حذف موارد ذخیره شده احتمالی اطمینان حاصل نمایید.
    سلام...
    من می خوام تو سایتم طلب بزارم ولی میگه در روز نمیشه بیش از 10 مطلب گزاشت اینم عکس
    http://bayanbox.ir/id/7928678010588842859?view
    در حالی که دیروز پیام داده بود نمیشه بیشتر از 45 مطلب گزاشت 
    اینم یه ویدیوش
    http://www.aparat.com/v/AOF6y

    پاسخ:
    سلام
    امکان انتشار بیش از ده مطلب در یک روز وجود ندارد و تغییری در سیستم بوجود نیامده است.
    برای افزایش تعداد مطالب قابل انتشار در یک روز باید امکان آن را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
    سلام یه فایل اکسل در فضای اختصاصی قرار دادم حالا می خوام اونو لینک کنم بطوریکه با کلیک بر روی اون لینک خود اکسل باز بشه نه صفحه دانلود
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
    با سلام بنده در بخش ارسال مطلب جدید دچار مشکل شده ام هر چقدر مطلب وارد وبلاگ می کنم در فهرست مطالب ثبت می شود و در صفحه اصلی وبلاگ تنها این پیام نوشته می شود"چنین صفحه ای وجود ندارد (آدرس اشتباه است)" حتی با انتخاب گزینه چسبیده به بالای صفحه هم مشکل رفع نشد. راهنمایی کنید؟
    پاسخ:
    سلام
    در حالت عادی باید با کلیک کردن روی آیکون "نمایش" مطلب نمایش داده شود. در صورتیکه لینک های ستون نمایش شما با این پیغام خطا مواجه می شوند، لینک مورد نظر را از طریق تماس با ما و با درج جزئیات آن ارسال نمایید تا موضوع توسط تیم فنی پیگیری گردد.
  • درویش بی ریش!
  • سلام و خسته نباشید
    مطالب دو روز است که سعی می کنم و ثبت نمی شوند. می خواستم ببینم مشکل از خود سایت نیست؟؟ نه ثبت می شوند نه ذخیره
    پاسخ:
    سلام
    ضمن پوزش
    تیم فنی در حال پیگیری اختلال بوجود آمده در سیستم هستند.
  • هومن یغمائی زاده
  • با سلام و وقت بخیر
    آیا امکان دارد حتی دیدن تمامی محتویات وبلاگ فقط برای اعضا قابل دسترس باشد؟ اگر جواب مثبت است چگونه؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان محدود کردن وبلاگ تنها درباره مطالب و با استفاده از ایجاد رمز عبوور برای آنها فراهم است.
  • هومن یغمائی زاده
  • چگون ممکن است مطلب جدید ارسالی را بجای نمایش در بخش خانه در یکی از صفحات مستقل ایجاد شده نمایش داد
    پاسخ:
    بدین منظور باید لینک مطلب را بصورت دستی در قسمت منو ساز از صفحه مدیریت صفحات مستقل وارد نمایید و حالت نمایش مطلب را نیز "عدم نمایش در صفحه اول" انتخاب کنید.
    برای درج یک فایل مثلا pdf در بلاگ برای دانلود چه باید کرد؟

    پاسخ:
    برای درج هر یک از انواع فایل ها میتوانید مشابه درج تصویر عمل نمایید. برای اطلاع بیشتر در این زمینه میتوانید به درج تصویر در مطلب مراجعه نمایید.
  • سیدمحمد کاظم صدری
  • سلام
    یک مطلب دارم با کمتر از 17000 حرف ولی وقتی دکمه ذخیره و بازگشت رو میزنم مینویسه اطلاعات وارد شده صحیح نیست و در زیر مطلب مینویسه حد اکثر میتواند 300000 حرف باشد مشکل کجاست؟
    پاسخ:
    سلام
    احتمالا مطلب خود را از word کپی کرده اید که در این حالت کاراکترهای اضافی به مطلب اضافه می شود. در اینگونه موارد متن خود را در notepad کپی نموده و سپس در بلاگ درج کنید.
  • علی اسلامی
  • سلام-چرا من هرچی فاصله بین متن ها میدم باز هم  نزدیک هم  است.مثلا مینویسم :
    سلام
    خوبی
    اما اینجوری میشود:
    سلام 
    خوبی
    پاسخ:
    سلام
    اختلال یاد شده مربوط به ویرایشگر مورد استفاده شماست. توصیه می شود ویرایشگر خود را تغییر دهید و مجددا تلاش کنید.
  • محمدعلی سافلی
  • من وبلاگی با صفحات مختلف دارم. میخواستم بدونم روش گذاشتن مطلب در صفحات به نحوی که در صفحه اول نمایش داده نشه چجوریه؟
    پاسخ:
    سلام
    به طور کلی صفحات هیچگاه در صفحه ی اول نمایش داده نمی شود و برای ویرایش صفحه ،‌ باید به قسمت صفحات مستقل و منو ساز بروید .
    اما اگر منظورتان ارسال مطلب است ،‌ می توانید در قسمت « ارسال مطلب جدید » مطالب خود را (در موضوعات مختلف یا نشانه های مختلف ) ارسال کنید .
    برای اینکه اینگونه مطالب در صفحه اول نمایش داده نشود ،‌به قسمت « فهرست مطالب»  بروید و در ستون «وضعیت» گزینه ی «عدم نمایش در صفحه اول» را انتخاب کنید .
  • روح اله میرزایی
  • چجوری میشه ویدیو گذاشت؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا مطلب درج فیلم در متن را مطالعه کنید .
  • رضا کریمی
  • سلام
    چطور امکان چپ چین کردن عکس هست؟
    تصاویر یا در بالا و یا در پایین متن قرار می گیرند
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکانات ویرایشگر خود میتوانید مکان نمایش تصویر را در متن تغییر دهید.
  • محمد عباسی
  • salam chejory upload konim
    پاسخ:
    سلام
    برای آپلود فایل های مورد نظر به فضای اختصاصی مراجعه نمایید.

    سلام

    چطورمیشه کد ابزار رو تو وبلاگ گذاشت؟؟؟

    پاسخ:
    سلام
    ابتدا باید «امکان استفاده از جاوا اسکریپت» را در بخش «امکانات اختیاری» فعال نمایید.
    در بخش «ویرایش ساختار قالب فعلی» می توانید کدهای جاوا اسکریپت را درج نمایید.
    لطفا سوالات مربوط به ویرایش قالب را در «مرجع قالب ها » مطرح نمایید.

    سلام چطور می شه افراد در سایتم عضو شوند اخه سایتم گزینه عضو شوید ندارد

    و در ضمن من از قالب هایی که سایت اراء داده خ.شم نمی یاد و وقتی می خوام قالب بیارم یا برای بلوگفا یا ..... هستند باید چی کار کنم ؟

    پاسخ:
    سلام
    در حال امکان عضویت مستقیم وجود ندارد و کاربران سایت شما باید در bayan.ir‌ عضو شوند .
    پاسخ سوال شما مستلزم آموزش زبان های جاوا اسکریپت , CSS و HTML می باشد که طبیعتا نیازمند شرکت در دوره های آموزشی یا فراگیری از طریق کتاب های آموزشی است . در صورت آشنایی با این زبان ها , شما خواهید توانست از بخش « ویرایش ساختار قالب فعلی» و «ویرایش CSS قالب فعلی» در منوی «قالب» تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایید . در غیر این صورت می توانید از طریق افرادی که خدمات مربوط به ویرایش قالب را ارائه می دهند اقدام نمایید .
  • محمد حسین بنی عامری
  • سلام
    من تو آپارات فیلم آپلود کردم میخوام اونو بذارم تو وبلاگم توی سرویس های دیگه آسونه ولی اینجا نه اگه میشه بهم روشش روبگید. ممنون میشم 

    پاسخ:
    سلام
    در اینباره میتوانید به نحوه درج فیلم در متن مراجعه نمایید.
    سلام من ازطریق تبلت که سیستم عاملش ویندوز آرتی هت به هیچ وجه نمیتونم پست بذارم. یعنی توی قسمت انتشار مطلب جدید در فیلدی که باید متن پست تایپ بشه اصلا نمیشه تایپ کرد و نه حتی هیچ گزینه ای عال نمیشه در رات کلیک که ا یک چای دیگه کپی کنم و پیست کنم. لطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا مورد یاد شده را با ذکر جزییات مرورگر و سیستم عامل تبلت خود از طریق تماس با بیان طرح نمایید تا موضوع توسط تیم فنی پیگیری گردد.
    چطوری میشه پست ثابت گذاشت؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان درج پست ثابتی که در تمام صفحات وبلاگ نمایش داده شود در بلاگ وجود ندارد اما میتوانید پستی را با حالت نمایش "چسبیده به بالای صفحه اول" به بالای صفحه اول بچسبانید.
  • مینا مطلب زاده
  • سلام
    من امروز وبلاگ قبلیمو به اینجا انتفال دادم و هیچ مطلب جدیدی ارسال نکردم. ولی باز میگه امکان ارسال بیش از 10 مطلب در روز وجود ندارد. مشکل چیه؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    لطفا برای رفع این مشکل با شماره 6153 و داخلی 306 (بخش پشتیبانی مهاجر) تماس بگیرید.
  • مینا مطلب زاده
  • یادم رفت بگم: همه ی شکلک ها، چه توی مطالب و چه توی نظرها و پاسخشون هم حذف شده ن!
    پاسخ:
    از آنجا که در قسمت نظرات و ارسال مطلب بلاگ ازفرمت شکلک ها پشتیبانی نمی شود موارد یاد شده حذف شده اند.
  • علی صالحی
  • ببخشید من میخوام مطلبمو طوری قرار بدم که روی صفحه اصلی نباشه یعنی عنوان مطلب تو سمت چپ یا راست قالبم باشه تا با کلیک روی او وارد مطلب بشه ....باید چیکار کنم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    در این حالت باید حالت نمایش مطلب را "عدم انتشار در صفحه اول" انتخاب کنید.
  • شهریار شریعت
  • با سلام؛

    من نمی‌توانم مطلب بنویسم چون وقتی در قسمت صفحه خالی که باید کلیک کرد و مطلب نوشت کلیک می‌کنم اتفاقی نمی‌افتد و نشانگر تایپ به آنجا نمی‌رود!!! انگار دارم روی یک عکس کلیک می‌کنم!

    راهنمایی کنید لطفاً.

    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه گزارش نشده و وجود ندارد و مشکل یاد شده باید با بارگذاری مجدد و یا در صورت ادامه آن با تغییر ویرایشگر رفع شود.
    سلام ببخشید من از یه وبلاگ دیگه به بیان مهاجرت کردم و مطالبمو انتقال دادم. ولی وقتی خواستم مطلبی ارسال کنم پیغام داد که " امکان ارسال بیش از 10 پست در یک روز وجود ندارد" با اینکه من امروز هیچ مطلبی حتی توی وبلاگ قبلم هم نفرستاده بودم.
    با این حال من 2000 تومن پول واریز کردم واسه افزایش تعداد مطالب به 20 تا در روز. ولی باز هم نوشته امکان ارسال بیش از 20 مطلب در روز وجود ندارد!!
    میشه لطفاً سریعاً جواب بدید؟!
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر محدودیت ارسال پست شامل انتقال پست نیز می شود.
    لطفا برای رفع این مشکل با شماره تلفن 6153 و داخلی 306 (بخش پشتیبانی مهاجر) تماس بگیرید.
    درود برشما.
    سوالی داشتم .
    در هنگام پست دادن در وضعیت انتشار گزینه وجود داره .. با عنوان چسبیده به بالای صفحه اول.
    میخواستم بپرسم مکانش هست پست رو چسبیده به پایین صفحه اول قرار داد؟
    ...............
    این سوالم رو دو روز پیش هم همینجا مطرح کردم ولی جوابی داده نشد.!
    پاسخ:
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • علیرضا متحدی
  • با سلام
    در داخل متنی که منتشر کرده ام یک لینک ایجاد نموده ام به سایت دیگر. می خواهم وقتی روی این لینک کلیک می شود سایت مربوطه در صفحه دیگری باز شود نه این که از وبلاگ من خارج شده و در همان صفحه سایت مذکور گشوده شود. فرموده اید کد  target="_blank" را وارد نماییم. ولی دقیقا در کجا؟
    متشکر
    پاسخ:
    سلام
    تگ مورد نظر را باید در قسمت منبع (source) مطلب خود و در مکانی که لینک را ایجاد کرده اید درج کنید.
  • سکینه پیل افکن
  • با سلام .در قسمت آدرس مطلب چه چیزی را باید بنویسیم؟
    پاسخ:
    سلام
    اگر نمیخواهید آدرس مطلب بصورت خودکار ایجاد شود میتوانید برای هر مطلب آدرس دلخواه را انتخاب نمایید.
    سلام
    من می خواستم در وبلاگم کلیپ هایی رو اپلود کنم که برای این کار این کلیپ ها رو در اپارات اپلود می کنم ولی در قسمت ارسال مطالب جایی نیست تا ادرس فریم واردش کنم......لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    با ویرایش سورس مطلب با استفاده از امکانات ویرایشگر متن خود میتوانید این کار را انجام دهید.
    باسلام
    من فرم عضویت رو پرکردم دوستام ی سایت ساختن اما هرجا میگردم نمیتونم پیدا کنم قسمت مدیرتو ک وارد سایتشون بشم
    پاسخ:
    سلام
    درصورتیکه خود شما وبلاگی ایجاد نکرده اید و قصد دارید تا بعنوان نویسنده یک وبلاگ دیگر فعالیت کنید باید از مدیر وبلاگ مورد نظر درخواست نمایید تا شما را بعنون نویسنده وبلاگ خود تعریف نماید.
  • محمد فرشاد
  • با سلام و خسته نباشید
    چگونه میتوانم فایلهای مربوطه خود را برای دانلود درون وبلاگ قرار دهم
    فایل را در صندوق بیان آپلود کرده ام ولی نمیتوانم از آن درون وبلاگ استفاده کنم

    با تشکر فراوان
    محمد فرشاد
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به فضای اختصاصی مراجعه نمایید.
  • یوسف قناعت
  • من میخوام لینک یه فایل دانلودی از یه سایت دیگه مثل آپارات بزارم.تا با کلیک کردن روی لینک دانلود بشه جطوری میتونم اینکارو انجام بدم؟
    پاسخ:
    لینک دانلود فایل مربوطه را بیابید و سپس با استفاده از امکانات ویرایشگر خود آن را در مطلب خود بگنجانید. 
    سلام
    متاسفانه نمیتونم عکس آپلودکنم وبذارم یاپستایی که بیشترازچنتاکلمه باشه ذخیره نمیشه!
    میشه بگین چرا؟!چیکاربایدانجام بدم؟!
    پاسخ:
    سلام
    لطفا موضوع را با ذکر جزئیات آن (تعداد کلمات مطلب و ...) از طریق تماس با بیان مطرح نمایید تا پیگیری لازم صورت پذیرد.
    همچنین توجه داشته باشید که در صورتیکه مطلب را از نرم افزار دیگری کپی میکنید ممکن است کاراکتر های نامرئی اضافی به آن افزوده شده باشد که با کپی کردن مطلب در NOTEPAD این کاراکتر ها حذف می شوند.
    سلام
    O_o
    ینی الان من بایدبرم کلمه به کلمه بنویسم ببینم ذخیره میشه یانه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
    نه متنی که خودم مینویسم!
    خب ممنون

    با سلام
    چگونه میتوانم در پست هایم ویدیو هم قرار بدهم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به چگونگی درچ فیلم در متن مراجعه نمایید.
    سلام
    چطور لینک دانلود رو در مطلب قرار بدم البته نه از صندوق بیان.مثلا از اپلود بوی؟
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکانات ویرایشگر خود میتوانید در متن لینک فعال ایجاد کنید.
    سلام
    من هر وقت مطلب جدیدی به صفحه اصلی اضافه میکنم اون مطلب میشه مطلب اول
    حالا من میخوام اون مطلبو ببرم اخر از همه مطالب چی کار کنم؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد اما میتوانید با استفقاده از امکان تعیین حالت نمایش مطالب و انتخاب "چسبیده به بالای صفحه اول" مطالب خود را بصورت دستی شماره گذاری نمایید.
    سلام
    میخواستم ببینم امکان این وجود داره که یک قسمتی از متنی که در صفحه ی ارسال مطلب می نویسم در پستی که منتشر می شود نمایش داده نشود اما وقتی خودم میخواهم پست را ویرایش کنم آن را ببینم؟؟ چیزی شبیه به comment گذاشتن در برنامه نویسی.
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • مینا سیدیان
  • با درود 
    چگونه می توانم با کلیک کردن بر روی یک تصویر ، فایل pdf را از طریق لینک آن دانلود کنم 
    پاسخ:
    پس از آپلود کردن تصویر مورد نظر در مطلب میتوانید با استفاده از امکانات ویرایشگر خود میتوانید به تصویر مورد نظر لینک دهید.
    ببخشید چجوری میشه اهنگ گذاشت؟
    پاسخ:
    در این زمینه میتوانید به نحوه درج صدا در متن مراجعه نمایید. 
  • نوجوان گمنام
  • چگونه پس زمینه بگذاریم؟
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    بدین منظور باید از قسمت ویرایش css قالب فعلی کد مربوط را ویرایش نمایید و تصویر مورد نظر را بعنوان پس زمینه وبلاگ انتخاب نمایید.
    من هر کاری میکنم نمیتونم مطالبی رو که نوشتم انتشار بدم .... وقتی که انتشار مطلب میزنم هیچ واکنشی از خودش نشون نمیده چه باید کرد ؟
    پاسخ:
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد و ممکن است ایراد از اتصال شما به اینترنت باشد. 
    چطوری میش عکس گزاشت؟
    پاسخ:
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
    همچنین توجه داشته باشید که با استفاده از امکان "درج تصویر" که ذیل ویرایسشگر متن قرار دارد میتوانید در متن خود تصویر قرار درج کنید.
  • محمد خانی
  • سلام.
    من میخوام یک مطلب ارسال کنم و همان مطلب در صفحه اول بماند و مطلب ثابت باشد.
    لطفا راهنمایی کنید که چطور این کار رو انجام بدم؟
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید حالت نمایش چسبیده به بالای صفحه اول را برای مطلب مورد نظر انتخاب نمایید.
    سلام من ازقالب اول ودوم استفاده کردم قالب دوربین ودورنما ولی عکس کوچیک مطالب رو تو وبلاگم نشون نمیده 
    پاسخ:
    سلام
    تصاویر یاد شده تصاویر آپلود شده در متن نیستند و تصویر مطلب اند. آنها را باید از بخش تنظیمات پیشرفته فعال نموده و سپس آدرس تصویر را در قسمتی که به ویرایشگر مطلب افزوده می شود درج نمایید.
    سلام.در قالب دوربین ودورنما پست ها شامل تصویر هستند...اونها رو از کجا تنظیم کنم؟
    پاسخ:
    سلام.
    در قسمت تنظیمات پیشرفته، اگر گزینه‌ی «امکان انتخاب تصویر برای مطالب» را فعال کرده باشید برای هر پست می‌توانید یک تصویر هم اضافه کنید که در قالب‌های مورد نظر نمایش داده شود.
  • سید سروش میری
  • سلام خسته نباشید . من دکمه ای به اسم درج فایل / فایل صوتی یا ویدیو نمیبینم میشه راهنمایی کنید ؟!

    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر میتوانید از دکمه "درج تصویر" برای آپلود همه موارد استفاده نمایید.
  • رضا شهریاری
  • سلام...نشستم چقد نوشتم بعد میزنم درج مطلب بعد میزنه "اطلاعات وارد شده صحیح نیست"

    ممنون میشم ج بدید..کپی هم نکردم
    پاسخ:
    سلام
    در این حالت قسمتی که موجب عدم ثبت مطلب می شود با جمله ای قرمز رنگ در کنار « توضیح داده می شود.
    سلام لطفا به این پیام زود پاسخ بدین
    وقتی می خوام یه مطلب جدید بذارم ابزار ورد مانند رفته و فقط با کد امکان پذیره چیکار کنم؟؟؟
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام
    شما در بخش منبع/source ویرایشگر مطلب هستید و باید آن را به حالت اول بازگردانید.
  • محمد رضا رجائی
  • سلام خسته نباشید چطور میتونیم ویدیویی که در سایت های آپارات یا زومیت و... اشتراک گذاری کردیم در وبلاگ خودمون به نمایش بذاریم؟
    در قسمت ارسال مطلب هیچ بخشی برای این کار اختصاص داده نشده؟

    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکان درج تصویر که ذیل ویرایشگر متن قرار دارد میتوانید این کار را انجام دهید.
    سلام تازه بلاگ ساختم میخوام تصویر بزارم کنار مطلب لطفا راهنمایی کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکان درج تصویر که ذیل ویرایشگر متن قرار دارد میتوانید این کار را انجام دهید.

    سلام

    چطور میشه کاری کنیم که افراد نتونن از مطالبمون کپی بردارن؟

    پاسخ:
    سلام
    در حالت کلی امکان جلوگیری از کپی برداری در اینترنت وجود ندارد.
  • محمدرضا محمدی
  • سلام می خوام یه لینکی رو  بزارم  و می خوام بنویسم  برای مثال   دانلود    وقتی  رو کلمه دانلود کلیک می کنی یا بجای کلمه دانلود عکس باشه روش بزنی و فایل دانلود برات بیاد و دانلود کنی  چطوریه میشه مرسی .
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکانات ویرایشگر متن خود میتوانید این کار را انجام دهید.
  • محسن محسنی فر
  • سلام ..خسته نباشید.
    من قالب عکس ها را انتخاب کردم ..ولی نمیتوانم عکس ها را در صفحه اول نمایش دهم.
    لطفا راهنماییم کنین چگونه و از کجا باید برم.. نوشته بودید"""قسمت تصویر مطلب  در قسمت ویرایش محتویات""".. هیچ کدام رو پیدا نکردم...
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به سوالات متداول مراجعه نمایید.
  • خادم الشهدا
  • باسلام. برای درج تصویر، این پیام خطا می آید: خطا : حداکثر تعداد فایل در درایو برابر با 500 می باشد.
    چه کار باید بکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید امکان اختیاری مربوط را از قسما امکانات اختیاری خریداری نمایید.
  • محمد منافی
  • سلام چطور می تونم فیلم بزارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکان درج تصویر که ذیل ویرایشگ متن قرار دارد میتوانید این کار را انجام دهید.
    سلام من یک هفته ای میشه وبلاگ زدم به اسم یک فنجان قهوه به طعم روانشناسی بعد وقتی توی گوگل سرچ میکنی عنوان وبلاگ رو میاره بعد که کلیک میکنم مینویسه این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد. بعد چطوری باید تکمیل کنم؟؟ لطفا کمکم کنید ممنون میشم.
    پاسخ:
    سلام
    مورد یاد شده به جستجوگر گوگل مربوط است و به مرور زمان اصلاح می شود.
    سلام
    چجوری میتونم  در  صفحه مستقلم پست بزارم که بشه نظرم بهش بدن؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان ارسال نظر برای صفحات مستقل وجود دارد اما همانطور که از نام آن مشخص است صفحه مستقل تنها یک صفحه است و امکان ارسال مطالب متعدد در این قالب وجود ندارد و بدینمنظور باید مثلا لینک یکی از موضوعات خود را با استفلده از امکان منو ساز در منوی وبلاگ درج نمایید.
  • نیما قربانی
  • سلام من قالب دور نما رو انتخاب کردم حالا هم کی خوام سر مطلب عکس بزارم داخل مطلب عکس می زاره چیکار کنم ؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این مورد به سوالات متداول مراجعه نمایید.
    آقاااااا کمکم کنید.......
    چرا وقتی میخوام یه عکسی ارسال کنم میگه معتبر نیست هاااا؟؟؟؟
    کلوهم عکس ارسال کردن رایاد بدید....در حد ابتدایی؟؟؟
    لطفااااااا😭😌😌
    پاسخ:
    برای اطلاع از چگونگی درج تصویر میتوانید به درج تصویر در مطلب مراجعه نمایید.
  • حسین عباسزاده
  • چرا نوشته ها از پایین صفحه به بالا ثبت میشود؟
    پاسخ:
    لطفا سوال خود را واضح تر بیان نمایید.
  • علیرضا آل بویه
  • سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم اگه بخوام فایلی مانند پاورپوینت قرار بدم چه کار باید بکنم؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    بمنظور آپلود هر فایلی در مطلب خود میتوانید از امکان درج تصویر ذیل ویرایشگر متن استفاده نمایید.
  • سیوان باقری نسب
  • با سلام در قسمت اتشار مطلب جدید در قسمکت آدرس دهی چطور باید ادرس بذم هر ادرسی که میدم قبول نمیکنه نکته اش چیه؟
    هی پیام میده :
     اطلاعات وارد شده صحیح نیست

    http://seyvan.blog.ir/1394/12/01/
    • آدرس نمی‌تواند شامل / باشد
    پاسخ:
    سلام
    همانظور که در پیغام خطا نمایش داده شده است؛ آدرس نمی‌تواند شامل / باشد
    چه جوری می تونم عکس و فیلم بزارم ؟؟
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب

    توضیحات کامل و تکمیلی این کار در بلاگ راهنما به این آدرس در دسترس میباشد
    سلام من از قالب دئرنما استفاده میکنم 
    چجوری عکس بگذارم

    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به سوالات متداول مراجعه نمایید.
  • آرش میرزازاده
  • سلام چجوری می تونیم فیلم بزاریم آخه من برا میکسام وبلاگم وساختم
    پاسخ:
    سلام
    با ویرایش قالب فعلی و درج کد مربوط میتوایند در قالب خود فیلم پخش کنید. توجه داشته باشید که بدینمنظور باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را خریداری نمایید.
    برای درج فیلم در مطلب نیز میتوانید از امکان درج تصویر که ذیل ویرایشگر متن قرار دارد استفاده کنید.
  • مهدی کریمیان
  • با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی عوامل سایت بلاگ و بیان.
    من میخواستم یک نرم افزار را در وبلاگ خود بزارم که مردم بتوانند ان را دانلود کنند یا که لینکش را بگزارم تا انرا دانلود کنند میتوانیم راهنمایی کنید. ممنون


    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه میتوانید به مطالب مربوط به فضای اختصاصی مراجعه نمایید.
    سلام. من کار کردن با وبلاگ بیان رو زیاد بلد نیستم. شاید در حد یک مبتدی. شما کجا رو معرفی میکنید تا برم توش تا آموزش ببینم؟
    پاسخ:
    در این زمینه میتوانید از همین وبلاگ کمک بگیرید.

    سلام

    از صندوق بیان اپلود کردم آهنگ رو چجوری لینکشو بذارم؟؟؟

    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکانات ویرایشگ مورد استفاده خود میتوانید لینک دانلود فایل را برای یک متن یا تصویر در مطلب خود درج نمایید.
    سلام در قالب انتخابی من برای این که تصویر مطالب در صفحه اول و صفحه محتوای اصلی مطلب نمایش داده شود چه باید کرد . ممنون اگر یک سر به وبلاگ بزنید میفهمید منظورم چی هست
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به سوالات متداول مراجعه نمایید.
  • سجاد مروی مشهدی
  • سلام میخوام یک سری مطالب فقط تو یک صفحه نمایش داده بشن (مثل دانلود فیلم های 2016) و وقتی کاربر به اون صفحه رفت نمایش داده بشن(انگار یک صفحه مثل صفحه اول ولی با یک ادرس دیگر)
    چطور اینکار رو بکنم؟
    پاسخ:
    بدینمنظور میتوانید نوارد یاد شده را در یک موضوع تعریف نموده و سپس لینک آن را با استفاه از امکان منو ساز در منوی وبلاگ خود قرار دهید.
  • علی صفرزاده
  • سلام چه طوری یه نرم افزارو برای دانلود بزارم.؟؟
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکان درج تصویر که ذیل ویرایشگر متن قرار دارد میتوانید این کار را انجام دهید.
    سلام میشه لینک فیلم برای دانلود در مطلب قرار داد؟اگه میشه لطفا راهنمایی کنید با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    محدودیتی در این زمینه وجود نداردو. با استفاده از امکانات ویرایشگر خود میتوانید یک لینک فعال در مطلب قرار دهید.
  • علی صفرزاده
  • سلام چجوری میتونم بعد از نوشتم یه مطلب و قراردادن ادامه مطلب کادر رو ببندم و ه مطلب دیگرو زیر همین مطلب قبلی  قرار بدم.
    در ضمن چجوری نوشته  هامو به صفحه ی دوم منتقل کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    سوال اول شما واضح نیست و هر مطلب بصورت جداگانه منتشر می شود.
    امکان ایجاد چند صفحه برای یک مطلب نیز وجود ندارد و تنها می توانید مطالب را به خلاصه و ادامه مطلب تفکیک کنید.
    سلام کجا باید برچسب زد
    پاسخ:
    سلام
    از بخش تنظیمات مطلب در صفحه ارسال مطلب میتوانید برچسب تعریف کنید.
  • نیما قربانی
  • سلام از قالب دورنما استفاده می کنم بخواهم برای عنوان عکس انتخاب کنم چطور است؟؟

    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این مورد به سوالات متداول مراجعه نمایید.
  • علی صفرزاده
  • سلام چجوری به صفحات مستقل مطالب جدید بفرستیم.؟؟
    پاسخ:
    سلام
    صفحات مستقل تنها یک صفحه اند و امکان درج مطالب متعدد در آن ها وجود ندارد. با این حال میتوانید از امکان منو ساز و درج لینک یک موضوع در منوی وبلاگ خود استفاده کنید.
    هر کار می کنم نمی تونم عکس بزارم

    پاسخ:
    لطفا مشکل خود را واضح تر بیان نمایید.
    سلام . خسته نباشید . تازگی ها وبلاگم رو باز کردم و امروز میخواستم برای بار دوم مطلب بزارم منتهی دوبار هم نوشتم و گزینه انتشار رو هم زدم بعدش دکمه ذخیره و بازگشت سبز میشد . خلاصه هر کاری کردم مطلب ارسال نشد . علتش چیه ؟ تشکر اگر راهنمایی کامل کنید .
    پاسخ:
    سلام
    لطفا مشخصات وبلاگ و مشکل مورد نظر خود را از طریق فرم تماس با بیان طرح نموده و پیگیری نمایید.
  • عباس شمس الدینی
  • سلام
    چجوری عکس رو تصویر شاخص قرار بدیم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را از تصویر شاخص واشح تر بیان نمایید.
    یک سوال در قالب دورنما در صفحه اصلی برای مطالب عکس باید گذاشت اما من نمیدونم چه طور اینکارو بکنم این موضوع در قالب دوربین هم مطرح است لطفا کمک کنید
    پاسخ:
    لطفا در این زمینه به سوالات متداول مراجعه نمایید.
  • متین بیرجندی راد
  • ای کاش امکان بارگذاری مطلب از طریق نرم افزار اندرویدی را هم به مجموعه امکانات وبلاگ اضافه می نمودید. ولو به قیمت خرید این امکان. لطفاً بررسی نمایید. متشکرم
  • مهدی ترابی
  • سلام .چطور میشه مطالبی رو که قرار دادم ،ترتیب قرار دادن گرفتن روی صفحه رو تغییر دهم
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از حالت نمایش "چسبیه به بالای صفحه اول" میتوانید ترتیب نمایش مطالب را بصورت دستی تغییر دهید.
    سلام مطالبتان خیلی مفیدبود
    سلام .من ی لینک میخام بزارم اما بجای اینکه تو صفحه نمایشم لینک نشون داده بشه بنویسم مثلا " Download" چکار کنم که بتونم این کارو بکنم ؟
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکانات ویرایشگر خود میتوانید بخشی از متن را به لینک فعال تبدیل نمایید.
  • امیر محمد طاعتی
  • سلام.
    ببخشید میشه بگید من چطور باید فایل دانلود یک بازی یا برنامه رو در وبلاگ قرار بدم
    پاسخ:
    سلام
    در این مورد میتوانید از مطالب مربوط به فضای اختصاصی کمک بگیرید.
  • رهروان فاطمه (س)
  • سلام
    وقت بخیر
    آیا اگر از یک سایت دیگه مطلب ( متن و عکس ) رو کپی کنم توی وبلاگ خودم در موتورهای جستجو برای میزان بازدید فعلیم اثر نامطلوب میزاره چون مطلبم کپی از سایت دیگه بوده؟
    پاسخ:
    سلام
    بله. کپی مطالب بر امتیاز شما در جستجوگر ها تاثیر منفی دارد.
  • سید مهدی حسینی
  • سلام می خواستم بدونم چطور باید عکس رو بالا ی بلاگ گذاشت و عن وان هارو کوچیک کرد

    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    از بخش ویرایش قالب فعلی میتوانید تصویر مورد نظر را درج نماییدو اندازه ها را نیز از بخش ویرایش css تغییر دهید.
  • احسان رحیمیان
  • سلام، خسته نباشید . . .
    چطور میشه کد نمایش ویدیو از سایت vidofa رو توی مطلب قرار داد؟

    نمونه کد :

    <style>.vidishow_video_wrapper { width: 100%; display: inline-block; position: relative;}.vidishow_video_wrapper:after { padding-top: 56.25%; display: block; content: '';}.vidishow_video_main { position: absolute; top: 0; bottom: 0; right: 0; left: 0; /* fill parent */ background-color: #000; /* let's see it! */ color: white; width: 100%; height: 100%; margin:0px; padding:0px;}</style><div class="vidishow_video_wrapper"><iframe src="http://vidofa.com/iframe/17814HPN4GEW" class="vidishow_video_main" allowfullscreen></iframe></div>
    پاسخ:
    سلام
    محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و میتوانید کد نمایش را در متن مطلب درج کنید با این حال توجه داشته باشید که استفاده از فلش یا جاوااسکریپت در متن قالب وبلاگ نیازمند خرید امکان جاوااسکریپت است.
  • حسین محمودی
  • با عرض سلام وخسته نباشید.میگم میشه وبلاگمو به یه سایت حرفه ای تبدبل کنم لطفا توضیح بدید
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    سوال شما نامفهموم است اما امکان اتصال دامنه به وبلاگ در بلاگ وجود دارد.
  • mohammad mohammad
  • ایا می توان در سرویس ببیان مطلبی بنویسیم که هر روز ادرس مطلب عوض شود
    پاسخ:
    شما همیشه میتوانید آدرس مطالب خود را تغییر دهید.
  • mohammad mohammad
  • سلام
    ایا می توان در وبلاگ مطلبی نوشت که بعد از بازدید کاربر ادرس مطلب برای کاربر بعد عوض بشه
    مثال:
    وقتی کاربر اول وارد مطلب میشه ادرس:http://hackkadh.blog.ir
    وقتی کاربر دوم وارد صفحه میشود ادرس:http://hackkadh.blog.ir/1
    وهمین طور ادامه پیدا کنه
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • محدثه شریفیان
  • سلام میشه بگید چگونه میشه فیلم گذاشت

    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به سوالات متداول مراجعه نمایید. 
  • سید مدثر سادات حسینی گروه
  • سلام.
    من بسته افزایش تعداد فایل به 1000 فایل رو تهیه کردم اما همچنان امکان اپلود نیست و اخطار زیر داده می شود.

    خطا : حداکثر تعداد فایل در درایو برابر با 1000 می باشد.

    پاسخ:
    شما امکان آپلود هزار فایل را خریداری نموده اید و حداکثر تعداد فایل نیز برای شما هزار عدد است.
  • علی رضا آهنی
  • سلام.
    چرا تا مطلب می زارم ای پی های خارجی دیده می شه؟
    پاسخ:
    سلام
    موارد یاد شده مربوط به رباتهایی است که در فضای اینترنت وجود دارند.
    سلام
    میخاستم بدونم تو صفحه مطالب چطور لینک اهنگ رو بزارم ک کاربران تو صفحه کلیک کنن و دانلود کنن
    پاسخ:
    سلام
    در این مورد باید از امکانات ویرایشگر متن خود استفاده کنید و تصویر را متنی را در مطلب خود به لینک فعال تبدیل کنید.
  • آخرین مبارز
  • سلام ببخشید چجوری میشه زیر متن برچسب گذشت؟
    پاسخ:
    سلام
    از بخش کلمات کلیدی مطلب میتوانید برای مطلب برچسب ایجاد کنید اما درون متن این امکان وجود ندارد مگر اینکه بصورت دستی کلمات را نوشته و برای آنها لینک فعال ایجاد نمایید.
    من از قالب دورنما استفاده میکنم قالب من یه منو برای پستها داره (به قالب نگاه کنید).
    چجوری میتونم توی منو برای هر پست یه عکس بزارم ؟؟؟
    الان تو وبلاگ من برای هر پست یه حای خالی عکس هست ...
    پاسخ:
    لطفا در این زمینه به سوالات متداول مراجعه نمایید.
  • فرهاد مقیمی
  • سلام!
    من به طرز عجیبی نوار ابزارم در هنگام ارسال مطالب سه ردیفه شده و دسترسی‌های خیلی بیشتری برام فراهم شده، درحالیکه من میخوام از همون نوار سابق و دو ردیفه‌ی آماتور استفاده کنم و اصلا نمیدونم این مُد چه شکلی فعال شده. چه جوری میتونم این نوار ابزار رو به صورت سابق دربیارم؟!
    سوال دوم این که برای عکس نمیشه کپشن گذاشت؟!
    پاسخ:
    از بخش تنظیمات مرکز مدیریت میتوانید ویرایشگر متن خود را تغییر دهید.
    در امکانات ویرایشگر های غیر ساده وبلاگ که امکان درج تصویر دارند میتوانید برای متن تصویر خود توضیح بنویسید.
    سلام
    چجوری میشه برای صفحه اول در قالب دور نما عکس اضافه کرد؟؟
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه میتوانید از سوالات متداول کمک بگیرید.
    من چجوری باید داخل متن پستم لینک چنل تلگرامی بزارم  ؟؟ تگ میزارم کار نمیکنه  لینک خصوصی هم میزارم کار نمیکنه میشه لطفا راهنمایی کنید 
    پاسخ:
    مشکلی در این زمینه وجود ندارد. با درج لینک مربوط و یا استفاده از امکانات ویرایشگر متن خود برای ایجاد لینک در متن میتوانید این کار را انجام دهید. همچنین از صحت لینک مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایید.
  • نبی الله کرمی
  • ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما شما عزیزان
    بنده ادمین بلاگ حجه الاسلام کرمی هستم. مشکلی در انتشار مطالب داشتم : آراء به ترتیب تاریخ و شماره گذارده شده(مشاهده بفرمایید) چگونه میتوانم رأیی که از قلم افتاده را بین آنها قرار دهم ؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    سوال شما مفهوم نیست. با اینحال توجه داشته باشید که با تغییر زمان انتشار مطلب میتوانید ترتیب آن را نیز تغییر دهید که این کار از صفحه ارسال/ویرایش مطلب قابل انجام است.
  • حسین سراجاوید
  • سلام میخاستم اینو بپرسم که آیا میشه توی وبلاگ خود عکس هم ب اشتراک بزاریم
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکان درج تصویر که ذیل ویرایشگر میتن قرار دارد میتوانید این کار را انجام دهید.
  • سربازکوچولو ...
  • سلام 
    ببخشید من هر کاری میکنم نمیتونم تو وبم مطلب بذارم 
    باید چکار کنم؟
    پاسخ:
    سلاتم
    لطفا مشکل خود را با جزئیات بیشتری طرح نمایید.
    همچنین توجه داشته باشید که بلاگ با موبایل و تبلت همخوانی ندارد.
  • سربازکوچولو ...
  • سلام
    همیشه با گوشیم تو وبلاگم مطلب میذاشتم الان اصلا نمیشه مطلب گذاشت 
    پست رو تایپ میکنم تایید میکنم اصلا رو صفحه وبلاگ نشون نمیده
    اصلا تصویر هم گذینه درج تصویر حذف شده
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه بلاگ همخوانی لازم با موبایل و تبلت را ندارد. لطفا برای ارسال مطلب از کامپیوتر استفاده کنید.
  • رضا رضایی
  • سلام
    چرا بعضی مطالبم که میخام ویرایش کنم ابزارها این مدلی میشه
    http://s9.picofile.com/file/8339519518/0000000000000.png
    و اصلا باهاش راحت نیستم و اون قدیمیه بهتره
    چطور میشه به حالت سابق برگردوند
    پاسخ:
     سلام
    در مواردی که در یک مطلب از تگ های خاص استفاده شده باشد و ویرایشگر پیشفرض از آنها پشتیبانی نکند سیستم بصورت خودکار ویرایشگر متن را برای آنها تغییر میدهد.
  • محسن صادقی
  • سلام
    برای اینکه ادرس لینک کانال خود را به ادرس مطلب اضافه کنیم یعنی متن فارسی داریم لینک را روی متن فارسی قرار دهیم
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکانات ویرایشگر متن خود میتوانید عبارت مورد نظر را به لینک فعال تبدیل کنید.
    سلام من وبلاگمو پاک کردم الان پشیمونم ی نسخه پشتیبان از مطالب وبلاگم دارم چطور میتونم مطالبمو دوباره توی وبلاگ نمایش بدم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان نمایش آنها وجود ندارد اما فایل یاد شده را میتوانید با استفاده از مرورگر فایرفاکس باز کنید  متن مطالب خود را دریافت کنید.
    با سلام میخواستم بدونپ من ی فایل رو در پیکو فایل اپلود ولینکشو کپی کردم اما نمیدونم چطوری میتونم از اون لینک توی بیان استفاده کنم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    توصیخ می شود که برای استفاده از فایل ها در بلاگ از صندوق بیان استفاده کنید.
    بسته به این که بخواهید فایل خود را به چه شکلی در وبلاگ خود منتشر نمایید میتوانید از امکانات ویرایشگر خود برای استفاده از فایل در مطلب استفاده نمایید.
  • احسان طالب زاده
  • سلام ، در قالب دوربین چطور یک تصویر شاخص برای پست بزاریم که در صفحه اصلی بنمایش در بیاد.
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه میتوانید از سوالات متداول کمک بگیرید.
  • محمد نبایی
  • می خواهم فیلم ها و مطالب  پر حجم در وبلاگ خود بذارم باید چه کار کنم
    پاسخ:
    محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و به همان شکلی که فایل های کوچک را آپلود میکنید میتوانید این کار را انجام دهید. با این حال توجه داشته باشید که برای تغییر وضعیت محدودیت حجم فایل باید امکان اختیاری آن را از بخش امکانات و ابزار ها خریداری نمایید.
  • هادی جعفرزاده
  • با سلام من چگونه می‌تونم پست هایم را زمان بندی کنم منظورم مثل وردپرس هست آیا امکان این کار در بیان وجود دارد
    پاسخ:
    سلام
    سوال شما مفهوم نیست. با این حال توجه داشته باشید که مطالب بترتیب زمان انتشار در وبلاگ نمایش داده می شوند.
  • محسن مومن عنبران
  • سلام 

    من قالب فعلی وبلاگم رو دوست دارم ولی برای یک مطلب خاص میخوام فقط قسمت متن دیده بشه و منو های کناری نداشته باشه چکار کنم

    پاسخ:
    سلام
    امکان تغییر قالب وبلاگ برای مطالب و یا صفحات بصورت جداگانه وجود ندارد. 

    چرا نمیشه واس هر مطلب یه تصویر شاخص یا تصویر ثبت کرد که در صفحه اصلی نشون بده؟!!!!!

    توی کدهای قالب که چیزی به اسم  post_image ولی من توی ارسال مطلب نتونستم تصویر بزارم

    پاسخ:
    امکان مورد نظر شما در بعضی از قالب ها بصورت پیشفرض وجود دارد اما برای استفاده از این امکان در بقیه قالب ها باید قالب خود را ویرایش نموده و گزینه مربوط را نیز از بخش تنظیمات پیشرفته وبلاگ فعال نمایید. 

    سلام قسمت آپلود تعقیراش کرده میخام انگ آپلود کنم آون قسمت کلا تعقل کرده لطفآراهنمایی کنید

    پاسخ:
    سلام
    سوال شما نامفهوم است. لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید. 
  • هادی قرقانی
  • سلام علیکم 

    بخشید من می خواهم که مطلبی جدید را در بلاگ یا سایت خود بارگزاری کنم ولی ابزار ویرایش آن مثل اندازۀ فونت و ... محیا نمی باشد . چه کار باید بکنم ؟ 

    و همچنین ذخیره هم نمی شود ... :(

    پاسخ:
    سلام علیکم
    میتوانید موارد یاد شده را با استفاده از امکانات ویرایشگر متن خود انجام دهید و اختلال با محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. 
    لطفا به پیغام خطای نمایش داده شده در هنگام ذخیره‌ی متن توجه کنید. 
  • محمد مهدی صحبتی
  • سلام می خواهم برای مطلبم تصویر درج کنم کیه اوش نشون بده راهنمایی کنید

    پاسخ:
    سلام 
    سوال شما واضح نیست. با این حال با استفاده از دکمه درج تصویر که ذیل ویرایشگر متن قرار دارد میتوانید این کار را انجام دهید. 

    سلام ببخشید میشه بگید چه طور در پست جدید تصویر بگذاریم

    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از دکمه "درج تصویر" که ذیل ویرایشگر متن قرار دارد میتوانید این کار را انجام دهید.

    سلام. کاش بعد از انتخاب تصویر برای مطلب (post_image)، در صفحه‌ی اصلی و لیست پست‌ها، تصویر انگشت‌دانه (thumbnail)، و در صفحه‌ی شرح مطلب تصویر بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر نمایش داده می‌شد.

  • سیدمحمود بخشایش
  • سلام مدتی فعال نبوده ام اکنون که می خواهم مطلب بنویسم پیام می آید که از (short cut() استفاده کنید صفحه ی شما فعال نیست ... چرا ؟

    پاسخ:
    سلام
    صفحه ویرایش مطلب با چنین خطایی مواجه نمی شود.
    لطفا صفحه ای که با پیغام خطای یاد شده در آن مواجه می شوید را ذکر کنید.
  • حسین کربلایی
  • سلام از طریق موبایل کپی پیست میکنم مطلب رو در ویرایش گر ارسال مطلب ،کپی پیست نمیشه و ارور میده!

    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه بلاگ در حال حاضر همخوانی لازم را با موبایل ندارد و در بعضی موارد دچار اختلال می شود.
    بعضا با تغییر ویرایشگر این مشکل حل می شود اما در حال حاضر برای استفاده بهینه از بلاگ بهتر است از موبایل و تبلت استفاده نکنید.

    سلام.

    چگونه می‌شود در صفحات مستقلی که ساخته‌ایم هم مانند صفحه خانه مطلب جدید قرار دهیم؟

    پاسخ:
    سلام
    صفحه مستقل تنها یک صفحه مستقل است و امکان ارسال مطلب در آن وجود ندارد.
    اما با استفاده از امکان منو ساز میتوانید یک موضوع یا کلمه کلیدی را در منوی وبلاگ قرار دهید تا مطالب مربوط به آن از منو قابل نمایش باشند. اگر میخواهید مطالب در صفحه اصلی منتظر نشوند و فقط در همان زیرمجموعه نمایش داده شوند باید حالت نمایش "عدم نمایش در صفحه اول" را برای مطالب مورد نظر انتخاب کنید.
  • زهرا بهمئی
  • سلام

     

    در صفحه ارسال مطالب، اشتباها هم تیک کنار موضوع را زدم و هم زیرموضوع. حالا قسمتی از مطالبی که در قسمت زیرموضوع نوشتم در قسمت موضوع هم نوشته شده. وقتی ویرایش موضوع را میزنم مطلبی نمیاد که پاک کنم چون مطالب تحت عنوان زیرموضوع نوشته شد.

    چطور میشه این مشکل را حل کرد؟

    پاسخ:
    سلام
    سوال شما مفهوم نیست. لطفا منظور خود را واضح تر بیان کنید.
    اگر برای یک مطلب موضوع یا زیرموضوع انتخاب کنید؛ مطلب در هر دو نشان داده می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
  • زهرا بهمئی
  • سلام

    من اشتباها موضوع و زیرموضوع را انتخاب کردم. قصدی برای ارسال مطلب در موضوع نداشتم. هدف نوشتن مطلب در زیرموضوع بود. الان در هر دو قسمت نوشته شده.

    چطوری میتونم از قسمت موضوع پاکش کنم؟

    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که مطالب یک زیرموضوع در موضوع هم نمایش داده می شوند و تفکیک آنها در منوی طبقه بندی موضوعی تنها برای سهولت دسترسی به آن ها است.

    سلام چنتا پست میشه در اینجا قرار بدیم؟

     

    پاسخ:
    سلام
    منظور شما واضح نیست. 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.