راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

برای مشاهده راهنما و آموزش استفاده از ابزار مهاجر به این آدرس مراجعه فرمایید.
همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات «مهاجر» بیان ، از وبلاگ mohajer.blog.ir دیدن فرمایید

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۱۸)

  • جمال جمشیدی
  • خیلی خوبه که بلاگ داره هر روز پیشرفت می کنه
    من یه پیشنهاد دارم که مطمئن هستم یک استقبال عمومی بین وبلاگ داران بیان داره
    اینکه : بخشی را ایجاد کنید که بروز شدن وبلاگ های انتخابی هر وبلاگ را نشان دهد 
    نشان دادن مطالب بروز شده دوستان به بازدید سریع از وبلاگ های همدیگر کمک می کند.
    یا حق
    پاسخ:
    ضمن تشکر از حسن نظر شما
    امکان مورد نظر شما هم اکنون وجود دارد.
  • مسیحا اشراقی
  • سلام. به گمانم نظر دوستمون جناب جمشیدی همون چیزیه که مد نظر بنده است.
    بلاگفا یه قابلیتی داره که شما یه سری وبلاگ رو به عنوان "وبلاگ دوستان" تعریف می کنید و از به روز شدن اونها به طور خاص مطلع میشید. این امکانی که الان در بلاگ هست، مربوط به به روز شدن کلیه ی وبلاگهاست و نمیشه روش فیلتری گذاشت....
    اگر این قابلیت رو اضافه کنید، بلاگ واقعا محشر است!!!
    پاسخ:
    سلام
    پیشنهاد شما برای پیگیری آن به تیم فنی انتقال یافت.
  • رنگ خدایے . . .
  • سلام. . . 
    خدا قوت . . .
    وبلاگ من داخل بلاگفا مسدود شده. . . 
    آیا الان هم میشه از مهاجرت استفاده کرد و وبلاگ مسدود شده رو انتقال داد؟
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه اطلاعات شما هنوز موجود باشد و شما به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید امکان استفاده از نرم افزار مهاجرت و انتقال وبلاگ به بلاگ وچود دارد.
  • امیر اعلایی
  • یه سوال دیگم این بود که چطوری میشه لینک های خودم رو از ماتور های جستجو پاک کنم
    اشتباهی مطلبی گزاشتم حذف کردم اما لینکش مونده هنوز مرسی
    پاسخ:
    امکان حذف اطلاعات از جستجوگر ها وجود ندارد اما اطلاعات آنها به روز رسانی می شود و خود به خود اطلاعات حذف شده نیز پاک می شوند.
  • امیر اعلایی
  • داداش داشتم مطالعه می کردم بلاگ یه باگ داره اگه برطرف کنید ممنون می شم اونم اینه مثلا:
    اون اصلش دو رو که میزنیم اگه تو وب نباشه می نویسه چنین صفحه ای وجود ندارد
    این یک باگ محصوب میشه باید خطا بده و از وب خارج بشه یا در همان صفحه بماند.
    پاسخ:
    مورد یاد شده یک باگ نیست و خطای 404 است.
  • گمــــــــــــــــــــنام ta1ir
  • با سلام و خسته نباشید
    بنده دو وبلاگ در بیان دارم آیا امکان مهاجرت از یک وبلاگ به وبلاگ دیگر در بیان موجود است یعنی میشه مطالب وبلاگ دوم را به وبلاگ اول انتقال بدم تا همه مطالبم در یک وبلاگ باشد
    بنده در تمام سرویس دهنده های ایرانی و حتی خارجی فعالیت داشتم و باید اعتراف کنم که بهترین هستید و آرزو کنم که بهترین باقی بمانید
    پاسخ:
    سلام
    ضمن تشکر از حسن نظر شما
    امکان انتقال مطالب یک وبلاگ به وبلاگ دیگر وجود ندارد و باید بصورت دستی مطالب مورد نظر را انتقال دهید.
    سلام برای مهاجرت از رزبلاگ باید چکار کنیم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر امکان مهاجرت از رزبلاگ وجود ندارد.
  • محسن محمدرضاپورطبری
  • با سلام و ادب
    آیا می شود تمام مطالب وبلاگمون در بیان را به سایت وردپرس منتقل نمود؟
    پاسخ:
    سلام
    ر حال حاضر تنها مهاحرت به بلاگ امکان پذیر است و مهاحرت از بلاگ در آینده فراهم خواهد شد.
    سلام و خدا قوت. از همه امکاناتی که در اختیار وبلاگ نویسان داده اید تشکر میکنم. 

    من میخواستم وبلاگم را از پرشین بلاگ به اینجا منتقل کنم ولی به خاطر زیاد بودن کلمات کلیدی نرم افزار مهاجرت نتوانست هیچ کدام را انتقال دهد. میتوانید این امکان را ایجاد کنید که انتقال کلمات کلیدی یک گزینه باشد و نه اجباری ؟
    و دیگر اینکه در مواردی هدف از تغییر آدرس وبلاگ این است که دنبال کنندگان قبلی وبلاگ را دنبال نکنند . ولی من با وجود تغییر آدرس هنوز دنبال کنندگان قبلی را دارم. میتوانید این را هم به یک گزینه تبدیل کنید ؟
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر بدلیل تغییرات بوجود آمده در سرویس دهنده ها امکان استفاده از مهاجر وجود ندارد. نسخه متناسب و به روز شده به در آینده در اختیار کاربران فرار خواهد گرفت.
    مورد دوم بمنظور پیگیری آن به تیم توسعه بلاگ انتقال داده شد.
  • مرتضی صادقیلر
  • سلامت وقت شما بخیر.
    از شما دیگه پرتلاش بیان یک راهنمایی می‌خواستم.
    ما 1 بلاگ در حوزه خدمات ساختمانی داریم که در حال حاضر دیگر قصد فعالیت در آن را نداریم  سوالم از شما این است که آیا می‌توان این بلاگ را به فروش رساند و حق امتیاز آن را به فرد دیگری واگذار کرد؟
    باتشکر

    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    محدودیتی در این زمینه از سوی سرویس دهنده وجود ندارد و میتوانید این کار را انجام دهید. 
  • محمد سلامی
  • سلام 
    من یک کانال در تلگرام دارم که بیش از هزار مطلب دارم 
    آیا امکان انتقال مطالب کانال با نرم افزار مهاجرت وجود داره ؟
    اگه نیست آیا راه حلی وجود داره یا میشه به نرم افزار اضافه کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • علی کوهی عین الدین
  • با سلام و خسته نباشید.
    من برنامه رو دانلود کردم ولی فقط میشه از وبلاگ وردپرس به بیان مهاجرت کرد. میشه امکانی رو اضافه کنید که بشه از یک سایت وردپرسی به بیان مهاجرت کرد؟
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر با توجه به قدیمی شدن نسخه مهاجر و تغییرات سرویس دهنده ها امکان استفاده از آن بصورت محدود و در برخی موارد ممکن است. برای استفاده از مهاجر برای باقی موارد باید منتظر ننسخه بعدی آن باشید.
  • علی کوهی عین الدین
  • ممنون
  • علی رضا آهنی
  • چرا وقتی میخواهم بلاگفا ام را انتقال دهم کار نمیکند؟رمز و نام کاربری درست است ولی ارور میدهد:
    نام کاربری یا رمز عبور نادرست است!
    پاسخ:
    بلاگفا نرم افزار مهاجر را مسدود کرده است در نتیجه امکان مهاجرت از بلاگفا وجود ندارد.
    امکانش هست مطالب چندین وبلاگ رو از بلاگفا آورد و داخل یک وبلاگ ریخت؟!

    قسمت پشتیبانی از  مطالب وبلاگ هم فعال نیست میشه راهنماییم کنین؟!
    پاسخ:
    تهییه نسخه پشتیبان از بلاگ در حال حاضر فعال نشده است و امکان مهاجرت از بلاگفا بدلیل مسدود شدن نرم افزار مهاجر از سوی بلاگفا نیز وجود ندارد.
    عه خب حالا من چیکار کنم!
    کلی خوشحال بودم که ارشیومو متصل میکنم بهم و ازشون بک آپ دارم!
    بلاگ خونه ی امیدمونه!یه کاری بکنین!شما میتونین!:)))))
  • امیدرضا برزکار
  • سلام و خدا قوت
    آیا امکان داره داخل وبلاگمون درگاه پرداخت اینترنتی فراهم بشه.
    مثلا بعضی از پست ها رو میخوایم با پرداخت هزینه نمایش داده بشه.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان اتصالف مستقیم بلاگ به درگاه پرداخت و یا محدود کردن مطالب و دانلود ها به پرداخت در بلاگ وجود ندارد اما میتوانید دسترسی به مطالب خود را محدود به رمز عبور نمایید.
  • محسن پایدار
  • سلام ایا راهی وجود داره که خود وبلاگ بیان رو از یه ادرس به یه ادرس دیگه مهاجرت بدیم
    اگه جواب مثبته لطفا توضیح دقیق بدهید که چگونه ممنون
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.