راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

برای استفاده از هدیه نوروزی کافیست از طریق صفحه امکانات اختیاری که هم از طریق نوار بالای مرکز مدیریت شما و هم ذیل عنوان "امکانات و ابزار ها" از پنل بلاگ قابل دسترسی است اقدام نمایید.

در نتیجه به صفحه خرید امکانات اختیاری هدایت می شوید:

 

در این صفحه و در جدول موجود فهرست امکانات اختیاری قابل ارائه، گنجانده شده است. در حالت پیشفرض مجموعه ای امکانات تحت عنوان بسته افزایشی وجود دارد که خرید آن مجموعه ای از امکانات عمومی را در اختیار شما قرار خواهد داد و در قسمت سمت چپ اطلاعات پرداخت آن نمایش داده می شود.

در این حالت شما با کلیک کردن بر روی  به صفحه ذیل هدایت و با تایید پرداخت و کلیک کردن روی  به صفحه پرداخت بانک هدایت خواهید شد.

توجه داشتته باشید که مبلغ هدیه نوروزی در این مرحله از کل مبلغ قابل پرداخت کسر خواهد شد.

همچنین هر یک از موارد امکانات اختیاری به صورت مجزا نیز قابل خریداری هستند. در نتیجه شما می توانید یک، چند و یا مجموعه از امکانات را از این طریق خریداری نمایید.

با کلیک کردن بر روی گزینه "انتخاب" در ستون انتهای هریک از امکانات اختیاری تعداد قابل خرید از هر امکان نمایش داده می شود و با انتخاب آن و انجام مراحل یاد شده برای بسته پیشنهادی می توانید امکان مورد نظر را خریداری نمایید.

پس از انتخاب امکان یا امکانات مورد نظر از همین طریق، مجموع امکانات و مبلغ قابل پرداخت آن در قسمت سمت چپ نمایان خواهد شد که مطابق آنچه گفته شده میتوانید مراحل بعدی خرید را انجام دهید.

 

توجه داشته باشید که تمامی امکانات بسته اختیاری یک ساله بوده و پس از یکسال نیاز به تمدید خواهند داشت.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۱۲)

  • وب سایت هواداران
  • سلام من قبلا از امکانات اختیاری فضای اختصاصی 10 گیگ خریداری کزده بودم و زمانی که بیان به کاذبرانش هدیه داد من هدیه را 20 گیگ فضای اختصاصی خریدم , این 20 گیگ از چه زمانی شروع میشه بعد از اتمام تاریخ اون ده گیگ ? اینو در اخر الزامی بگم که بیان چند ماه تمدید رایگان امکانات اختیاری به من داده .
    پاسخ:
    سلام
    امکان خریداری شده هم اکنون در مجموع حجم شما لحاظ شده است اما مدت اعتبار آن از ابتدای اولین خرید شما محاسبه می شود. به همین دلیل قیمت قابل پرداخت آن متناسب با مدت زمان باقیمانده تعریف شده است.
    سلام
    اگر من بسته "حداکثر تعداد فایل" را از 500 به 1000 انتخاب کنم برای یکسال مبلغ 2160 تومان میشه حالا می خواهم بدونم اگه تو این 1 سال 1000 تا فایل یعنی 500 فایل بیشتر از تعداد رایگان آپلود کنم مثلا عکس و در وبلاگم قرار بدهم آیا بعد از 1 سال آن تصاویر غیر فعال میشه ؟
    پاسخ:
    سلام
    پیش از پایان موعد اعتبار پیغامی برای شما مبنی بر مدیریت تصاویر خود و یا تمدید امکان خریداری ارسال خواهد شد.
  • وب سایت هواداران
  • من متوجه جواب شما نشدم من حدودا در تاریخ 3 الی یا 4 فروردین از هدیه استفاده کردم این 20 گیگ یک سال اعتبار داره دیگه ؟ یا اینکه تا زمان پایان تمدید چند ماه رایگان بیان 20 گیگ من هم تموم میشه ؟ و من در زمان پایان چند ماه تمدید رایگان امکانانات اختیاری و بعضی از امکانات اختیاری از جمله فضای اختیاری بدلیل حجم بالای فایل هایم باز هم خریداری کنم ؟
    پاسخ:
    مدت زمان انقضای امکانات خریداری شده از زمان اولین خرید به مدت یکسال محاسبه خواهد شد.
  • آرش فرزانه نژاد
  • با سلام خدمت شما
    یه سوالی که برا من پیش اومده اینه که آیا این امکانات اختیاری زمانیه؟
    ما برای بلاگمون سرویس های متعددی رو خریداری کردیم ولی هر چه قدر زمان جلو می میرود و می خواهیم سرویس جدید خریداری کنیم بخش > خرید برای مدت: <  کم تر می شود به طوری که الان می خواهیم تعداد نویسنده هارا زیاد کنیم می زند >خید برای مدت : 328 روز آینده <
    ممنون میشوم جواب دهید
    پاسخ:
    سلام
    امکانات اختیاری یک ساله هستند و پس از آن نیاز به تمدید خواهند داست. اما مدت زمان امکانات از زمان اولین خرید شما محاسبه می شود و به همین نسبت از هزینه تعریف شده برای امکاناتی که بعدا خریداری می کنید کاسته خواهد شد.
  • علی حسنوند
  • سلام من نیاز  به ایجاد یک وبلاگ جدید دارم لطفا یامکان ایجاد یک وبلاگ در اختیار من قرار بدید.
    در هر صورت منتظر پاسخ شما هستم
    پاسخ:
    سلام
    امکان ایجاد بیش از دو وبلاگ برای کاربران مقدور نیست و در صورتیکه شما تنها یک وبلاگ دارید میتوانید از منوی تنظیمات و با استفاده از گزینه "ثبت سایت جدید" اقدام نمایید.
    سلام
    مدتی است که عکس هایی را که آپ میکنم نمایش داده نمیشود
    هنگام استفاده فقط آدرس و کلمه دریافت را جایگزین میکند
    چرا؟
    قبلا اینجوری نبود
    پاسخ:
    سلام
    پس از اپلود هر فایل مدت زمانی برای تطبیق فرمت آن صرف می شود که در صورتیکه در آن بازه زمانی روی آن کلیک کنید با آنچه ذکر شد مواجه خواهید شد. کمی صبر کنید و مجددا تلاش کنید.
  • مهدی جلالی
  • مشکلات که به خودتون هم رحم نکرد!
    چرا عکساتون نمایش داده نمیشه؟
  • حسن خواجه مظفری
  • سلام
    من 10000 تومان پرداخت کردم و کد جاوا اسکریپت رو خریداری کردم اما در مرکز مدیریت چیزی به این عنوان مشاهده نمیکنم. لطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام
    پس از خرید امکان جاوااسکریپت بخش جدیدی به پنل شما افزوده نمی شود و تنها امکا استفاده از جاوااسکریپت در قسمت ویرایش ساختار فعلی فعال میگردد.
  • محمد رضا اعظمی راد
  • سلام من فیلمهای بیش از 30 مگی می خواهم در بلاگم بزارم بعد از یک سال اگر مدتی مثلا مسافرت بودم و پیام شما را ندیدم فیلمهای من را حذف می کنید؟
    پاسخ:
    سلام
    در صورت عدم تمدید امکان اختیاری موارد یاد شده حذف نمی شوند اما شما قادر به ویرایش و یا افزودن فایل دیگری نخواهید بود.
    با سلام و عرض تبریک سال نو
    ما طبق روال هر سال منتظر دریافت عیدی از شما بودیم ولی امسال هیچ خبری نبود!!!
    شما که بهتر میدانید به ما آدم بزرگها عیدی نمیدن مگه اینکه از شما سروران و بزذگترها عیدی بگیریم و به زخم دل وبلاگمان بزنیم.
    در هر صورت از تمام زخمات شما عزیزان کمال سپاسگذاری را دارم.

    با آرزوی سالی پربار و روزافزون
    TemplateMonster.Blog
    پاسخ:
    سلام
    عیدی امسال نیز از نوار ابزار بالای مرکز مدیریت قابل دریافت است.
  • علیرضا حسینی
  • سلام خسته نباشید.
    من وقتی میخوام بسته پیشنهادی یا هر کدوم از امکانات اختیاری رو بخرم صفحه پرداخت خطای *پذیرنده نامعتبر است* رو میده.
    لطفا راهنمایی کنید 
    پاسخ:
    سلام
    مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.
    ممکن است اختلالی موفتی بوده باشد. لطفا مجددا اقدام نمایید.
  • مهریار مهدوی نادری
  • سلام من از امکانات اختیاری صفحات مستقل راا برای 20 صفحه خریداری کردم ام متاسفانه هنوز اهمال نشده است 

    پاسخ:
    سلام
    بسته شما با موفقیت خریداری شده و برای وبلاگ اعمال شده است. 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.