راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

زمانی که فایلی را در صندوق بیان آپلود می نمائید با توجه به اسم آن بصورت خودکار slug ایی برای آن ایجاد و ذخیره می شود.

این slug در زمان آدرس دهی به فایل استفاده می شود، slug فایل مستقل از نام فایل می باشد و در صورتی که نام فایل را تغییر بدهید، همچنان slug فایل برای جلوگیری از شکسته شدن آدرس فایل ثابت باقی می ماند،

در صورت لزوم می توانید slug فایل را از بخش «ویراش مشخصات فایل» بصورت دستی تغییر بدهید، دقت داشته باشید که تغییر دستی آن باعث می شود در صورتی که آدرس قبلی آن در جائی استفاده شده باشد و از اینرو بعد از تغییر شما درخواست بشود، آن آدرس به آدرس جدید هدایت بشود.

 

برای یک فایل تصویری آپلود شده به نام Bayan-Logo.jpeg  آدرس های آن به شرح زیر می باشند:

 

نمایش فایل با سایز اصلی:

http://bayanbox.ir/view/0123456789/Bayan-Logo.jpeg

نمایش فایل با سایز پیش نمایش (متوسط):

http://bayanbox.ir/preview/0123456789/Bayan-Logo.jpeg

نمایش فایل با سایز کوچک و بندانگشتی (thumbnail):

http://bayanbox.ir/thumb/0123456789/Bayan-Logo.jpeg

دانلود فایل:

http://bayanbox.ir/download/0123456789/Bayan-Logo.jpeg

صفحه خانگی فایل:

http://bayanbox.ir/info/0123456789/Bayan-Logo

برای یک فایل مدیا، برای مثال Contest-Final-Trailer.avi دیگر آدرس های آن به شرح زیر است:

 

به ترتیب نمایش و دانلود نسخه ی فایل تبدیل شده به فرمت mp4 با حجم کم :

http://bayanbox.ir/view/mp4/0123456789/Contest-Final-Trailer.mp4
http://bayanbox.ir/download/mp4/0123456789/Contest-Final-Trailer.mp4

به ترتیب نمایش و دانلود نسخه ی فایل تبدیل شده به فرمت webm با حجم کم :

http://bayanbox.ir/view/webm/0123456789/Contest-Final-Trailer.webm
http://bayanbox.ir/download/webm/0123456789/Contest-Final-Trailer.webm

 

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۷۶)

  • مجتبی حجتی
  • سلام ونور...
    ببخشید چرا آدرس بلاگ در بلاگفا ثبت نمیشه و پیغام میده امکان ثبت پیامهای تبلیغاتی نمی باشد،
    بنده از بلاگفا به بلاگ مهاجرت کردم اما هیچ کدوم از لینکهام انتقال داده نشده، وقتی هم در وبلاگها میخوام آدرس وبلاگ جدیدم که در محیط بیان هست رو بگذارم  قبول نمیکنه...
    ممنون میشم راهنمای کنید
    پاسخ:
    سلام
    از سوی بلاگفا محدودیتی در این زمینه بوجود آمده است که هم اکنون توسط تیم فنی در دست بررسی است و مراتب آن به اطلاع کاربران خواهد رسید.
  • امیر بالیزاده
  • در صفحات منو ساز تماس با من جذف شده است چه کنم تا آن بیاید
    پاسخ:
    به صفحه مدیریت صفحات مستقل و منو ساز خود مراجعه نمایید و یک صفحه مستقل با عنوان مورد نظر ایجاد نمایید و نحوه تماس با خود را بشکل مورد نظر تعریف نمایید.
    (در حالت پیشفرض صفحه تماس با من در وبلاگ ها یک صفحه مستقل با عنوان تماس با من است که نحوه نظر دادن آن "ارسال نظر بصورت خصوصی" تعریف شده است.)
  • امیر بالیزاده
  • وقتی در فهرست مطالب یک موضوعی را حذف میکنم حذف نمیشه چه کار کنم ؟
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    توجه داشته باشید امکان حذف موضوعات اتنها از قسمت "طبقه بندی موضوعی" ذیل عنوان انتشار در پنل بلاگ وجود دارد و در قسمت ویرایش مطلب امکان پذیر نیست.
  • سید یونس افشون پور
  • سلام
    یعنی با این امکانات امکان درج تصاویر بند انگشتی برای مطالب امکان پذیر میشه؟
    لطفا راهنمایی کنین
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه قالب انتخابی شما از تصویر بند انگشتی پشتیبانی کند بله
    نمیشه امکانات اختیاری رو به جای یک سال برای دو سال تمدید کرد؟
    پاسخ:
    در حال حاضر امکان خرید و تمدید امکانات اختیاری تنها برای یک سال فراهم است.
  • پرشنگ عبداللهی
  • باسلام مسئولین محترم لطفا جواب سوالم را بدهید روش جدید درج آدرس برای دانلود فایل را متوجه نشدم لطفا به صورت تصویری یک نمونه را اجرا فرمایید تا بتوانم فایل هایم را برای دانلود بگذارم.

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    در این پست انواع لینک های ارجاع دهنده به هر فایل نمایش داده شده است که نام و فرمت فایل در آنها bayan-logo.jpeg در نظر گرفته شده است و شما نیز میتوانید بسته به نیاز خود از هر یک از این آدرس ها برای فایل های خود استفاده نمایید.
    با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید من میخواستم یه نرم افزار بنویسم که بخشی از روند کار این برنامه اینه که یه فایل متنی حاوی برخی تنظیمات رو از بیان باکس بخونه. از طرفی نیازه که محتوای این فایل متنی پس از چند مدت تغییر کنه.  حالا مشکل این جاست که در بیان باکس امکان ویرایش فایل های متنی آپلود شده وجود نداره و اگه هم بخوام یه فایل دیگه رو بجاش آپلود کنم آدرس فایل با آدرس تعیین شده در نرم افزار تفاوت داره.
    میدونم که یکم زیاده خواهیه ، اما ممکنه که امکان ویرایش متون رو به بیان باکس اضافه کنید؟
    پاسخ:
    امکان مورد نظر شما برای بررسی آن به تیم فنی انتقال داده شد.
    توجه داشته باشید که امکان بارگذاری فایل جدید روی فایل قبلی و با همان آدرس هم اکنون در صندوق بیان وجود دارد و اگر فایلی را با نام واحد در مسیر فایل قبلی آپلود نمایید میتواند جایگزین فایل قبلی بشود.
  • رامین رزمجو
  • با سلام
    من فایلی با نام aspartam.pdf را در صندوق بیان آپلود کرده ام ، طبق توضیحات بالا آدرس دانلود این فایل باید به صورت زیر باشد اما وقتی لینک زیر رو در بخش (لینک به آدرس) در ارسال مطلب جدید استفاده می کنم متاسفانه وقتی روید لینک کلیک می کنم می گه خطا: چنین مسیری یافت نشد.حالا من چی کار کنم .
    http://bayanbox.ir/download/0123456789/aspartam.pdf
     
    پاسخ:
    سلام
    عبارتی که در مثال ها درج شده "0123456789" عبارت مثال است و شما برای استفاده برای فایل خود باید شناسه فایل خود را به جای آن درج نمایید.
  • محمد حسین قربانی
  • با سلام و خسته نباشید،من روش بالا را برای تصاویر فلش (swf) انجام دادم ولی بجای نمایش تصویر، دانلودش (دریافت) را برام نشون داد، حالا برای نمایش تصاویر فلش بصورت آدرس دهی بالا چکار کنیم؟ (یعنی می‌خوام آدرس تصویر فلشو در آدرس بار مرورگر بنویسم و برام تصوصر فلشو نشون بده )

    با تشکر از لطفتان
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه فایل یاد شده را در درایو همین وبلاگ آپلود نموده باشید امکتان نمایش آن نیز در هنگام درج در مطلب فعال خواهد شد.
  • شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
  • سلام و نور...
    مشکل لینک آدرس در بلاگفا حل نشده؟؟ هنوز نمیشه آدرس بلاگ رو در بلاگفا قرار داد...
    بنده از نرم افزار مهاجرت استفاده کردم ولی هی کدوم از لینکهای دوستان در وبلاگ قبلی به بلاگ انتقال داده نشده! میشه راهنمایی بفرمایید
    ممنون از لطف شما
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه با شماره تلفن 6153 و داخلی 306 (بخش پشتیبانی مهاجر) تماس بگیرید.
  • امیر بالیزاده
  • سلام به نظر من وبلاگ blog بهترین وبلاگ است آقا دمت گرم
    سلام

    پس از تغییر شیوه ادرس دهی برخی از فایل ها دیگه دانلود نمیشن و بجاش فقط صفحه ریفرش میشه. لازمه که دوباره فایل ها رو آپلود کنم؟

    ذکر نمونه: http://bayanbox.ir/download/4041694163552549752/Management-App-V2.1E8.zip

    در ضمن «انتخاب تصویر وبلاگ» هنوز از شیوه آدرس دهی قبلی استفاده میکنه
    پاسخ:
    سلام
    به هیچ عنوان نیاز به تغییر نیست. فایلی که لینک آن را داده اید نیز به درستی دانلود می شود.
    با تشکر از گزارش شما در مورد انتخاب تصویر بلاگ، این مورد پیگیری خواهد شد.
  • حسین باقری
  • سلام.
    لطفا راهنمایی کنید که چطور میتونم در بلاگ بیان از کد های ابزار ها استفاده کنم.
    هرچقدر کد وارد قالب میکنم اجرا نمیشه.
    ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام
    محدودیتی در این زمینه وجود ندارد اما توجه داشته باشید که در صورتیکه در کدنوشت مورد نظر شما از دستورات جاوااسکریپت یا فلش استفاده شده باشد باید ابتدا امکان آن را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
    سلام
    آیا بعد از گذشت بیش از یک سال از وعده جستجوگر سلام برای بلاگها، هنوز این امکان عمومی نشده است؟ اصلا قصد افزودن چنین امکانی را در آینده نزدیک دارید؟
  • فرید شکری
  • سلام ... ببخشید یه سوال داشتم .... من می خواستم عدهایی رو که تو رای گیری هستن رو انگلیسی کنم .... چطوری باید اینکارو بکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • مجتبی شهریاری
  • سلام
    نمی شد موقع «افزودن تصویر از فضای اختصاصی» می تونستیم بگیم فقط تصویر رو نمایش بده و اجباراً تصویر پیوند به صفحه دریافت تصویر نباشه و بعضی وقتا مجبور نباشیم تو کد اچتمل لینک رو ورداریم؛
    یا این امکان رو می داشتیم که تصویر رو به هر نشانی دیگری که خودمون می خوایم از طریق همون رابط کاربری پیوند بدیم!
    با تشکر - موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه تصویر را در درایو همان وبلاگ آپلود کرده باشید میتوانید به جای حالت پیوند به تصویر، حالت نمایش تصویر را انتخاب کنید.
    با استفاده از امکانات ویرایشگرهای متن نیز میتوانید تصویر مورد نظر را به لینک فعال تبدیل کنید.
  • علیرضا فخرعالمی
  • سلام
    من دامنه خریدم نوشته دامنه اختصاصی هدایت شونده
    این آدرس تا کمتر از ۲۰ روز دیگر حذف می‌شود و سایت شما تنها از طریق دامنه اختصاصی در دسترس خواهد بود.

    نمیشه یک کاری کرد وقتی کسی وارد سایتم میشه بنویسه سایت در حال تعمیر است؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
    توجه داشته باشید که این پیغام تنها برای شما نمایش داده می شود و بازدیدکنندگان در این بازه بیست روزه پیغامی مشاهده نمی کنند.
    درود. خسته نباشید.
    آیا امکان داره به صورت شخصی قالب وبلاگ رو طراحی کنیم (مثلاً با برنامه Artisteer) و سپس اون رو آپلود کنیم؟
    چطور؟
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان شخصی سازی قالب وجود دارد اما این کار را باید در فضای ویرایش قالب بلاگ انجام دهید و امکان استفاده از نرم افزار های ویرایش قالب هم اکنون وجود ندارد.
  • رسول حق منش
  • سلام.
    لطفا بخشی را در قالب وبلاگ ها با عنوان 10 مطلب تصادفی قرار دهید.
    با تشکر از تیم بیان.
  • امین اسلامی
  • با سلام
    قصد دارم چند فایل با فرمت فلش (swf) را توی صندوق یکی از سایت هایم آپلود کنم و علاوه بر استفاده از این فایلها در این سایتم، در سایت های دیگه ای که نویسنده اونها هستم هم نمایش بدم. اما مثل اینکه این امکان وجود نداره و فایلهای آپلود شده فقط در سایتی نمایش داده می شن که فایلها توی صندوقش آپلود شده،
    راه حلی برای این مشکل هست یا باید برای استفاده مجدد فایلها رو دوباره توی صندوق سایت های دیگه هم آپلود کنم؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    در حالت پیشفرض گزینه "محافظت از لینک مستقیم در دیگر سایت ها" برای فایل های صندوق بیان فعال است که این گزینه باعث می شود امکان نمایش فایل در دیگر وبلاگ ها برای شما فراهم نباشد.
    با مراجعه به قسمت تنظیمات فضای اختصاصی خود میتوانید این گزینه را غیر فعال کنید.
  • الهام پورمحمدی
  • ساماندهی وبلاگ را ثبت میکنه یا اگه مطلبی ایراد داشت به شما میگه 
    پاسخ:
    لطفا سوال خود را واضح تر بیان کنید. 
    من میخواستم بدونم در بعضی از وبلاگهای blog
    که اخرش blog.ir ان بلاگ را حذف میکنند این چگونه میشه
    مانند
    Ali.blog.ir 
    میشه
    Ali.ir
    پاسخ:
    موارد یاد شده با اتصال دامنه به وبلاگ آدرس وبلاگ خود را تغییر می دهند.
    بدینمنظور باید ابتدا یک دامنه از سرویس دهنده های آن خریداری نمایید و پس از خرید امکان اتصال دامنه به بلاگ تنظیمات لازم را انجام دهید.
    برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به اتصال به دامنه مراجعه نمایید.
  • الهام پورمحمدی
  • سلام و خسته نباشید
    از این اسکریپت میتونم داخل بلاگ استفاده کنیم
    http://www.themebax.ir/?p=44
    پاسخ:
    سلام
    امکان استفاده از اسکریپت های سمت سرور مانند PHP وجود ندارد.
  • علیرضا فخرعالمی
  • اگه میشه امکان عضویت هم قرار بدین
    مهم ترین بخش عضویت هستش
    مرسی
    پاسخ:
    امکان مورد نظر در فهرست امکانات آینده بلاگ قرار دارد و در آینده عمومی خواهد شد. 
  • نیلوفر فروتن
  • آیا تنها راه آپلود فایل از صندوق بیان هست؟چرا نمی شه از لینک سایت های دیگر در وب استفاده کرد یا در سایت دیگری فایل را آپلود  کرد و در وب لینک رو قرار داد.؟
    پاسخ:
    محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
    اما برای پخش ویدئو و ... طبعا باید از صندوق بیان استفاده نمایید.
    سلام
    تصویر مرورگر CyberFox حذف شده است
    http://radar.ir/static/images/user-agent/ua/cyberfox.png
    پاسخ:
    سلام
    ضمن تشکر از شما
    مورد یاد شده بمنظور پیگیری آن به تیم فنی انتقال داده شد.
    با سلام
    من کلی گشتم تا بالاخره یه جا پیدا کنم که بتونم یه مشکل رو گزارش کنم اما جایی رو برای بیان مشکلات نتونستم پیدا کنم! بنابراین این جا بیان میکنم.
    قسمت لینک‌دهی در وایرایشگر TinyMCE دچار مشکل هست و نمیشه لینک درج کرد
    لطفا سریعتر اصلاحش کنید.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    ضمن تشکر از شما
    موضوع برای پیگیری آن بهتیم پشتیبانی انتقال یافت.
  • امیر دین محمدی
  • سلام
    در بخش آپلود در فضای اختصاصی امکانی را می شود فراهم کرد که یک فایل با لینک اینترنتی درون فضای ما قرار گیرد. یعنی بجای آپلود از روی رایانه، لینک دانلود مستقیم از یک سایت اینترنتی را بشود آپلود کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود دارد و با مراجعه به بخش اطلاعات هر فایل در صندوق بیان میتوانید لینک دانلود مستقیم آن را بیابید.
    سلام خسته نباشید.
    مطمئنا اینجا جاش نیست بپرسم، ولی هرچی سرچ کردم نتیجه ای حاصل نشد.
    سوالم اینه که آیا امکان اتصال دامنه اختصاصی به فضای آپلود هم هست؟؟؟ یعنی برای وبلاگم یه دامنه خریدم، بجای bayanbox.ir، آدرس اختصاصی من رو نشون بده.
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • علی بن مهزیار
  • سلام بزرگوار بنده مطلبی و که میخوام در بلاگم درج کنم و در ورد تایپ کرده و عنوان بندی(از لحاظ سایز و رنگ عناوین و مطالب) انجام دادم اما هنگامی که مطلب رو از ورد کپی میکنم و در ویرایشگر برای انتشار پیست میکنم مطلبم از لحاظ رنگ و سایز فونت بهم میریزه . راهنمایی بفرمائید
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر امکانات word و بلاگ همخوانی لازم را ندارند.
  • حمید آیتی پور
  • سلام. من این پیشنهاد رو تقریبا 10 ماه پیش دادم گفتید به زودی ولی هنوز نشده!
    کی میتونیم چندین عکس رو از صندوق بیان بصورت همزمان به یک مطلب اضافه کنیم؟
    مثلا میخوام توی یک مطلب 20 تا عکس داشته باشم ولی باید برای هر کدوم کلی وقت بزارم و یکی یکی انجام بدم. خواهشا رسیدگی کنید.
    همچنین امکان آپلود فایل زیپ و استخراج اون از حالت فشرده روی صندوق بیان رو هم اضافه کنید. این دو امکان فوقالعاده ضروری و کاربردی هستند و چیزی نیست که بشه نادیده گرفت.
    سپاس از توجهتون
    پاسخ:
    سلام
    موارد یاد شده در فهرست امکانات بلاگ گنجانده شده اند و در آینده عمومی خواهند شد.
  • بنیتو بنیتوپور
  • با سلام. چرا من نمیتونم هیچ پوشه جدیدی بسازم در صندوقم؟ فقط 8تا پوشه ساختم (از 100تا) و همینطور که گفتم، قبلا هم موفق به ساخت شدم. ولی دیگه هیچ پوشه جدیدی نمیتونم بسازم.

    پنجره باز میشه، اسم رو میپرسه و وقتی تایید رو میزنم، هیچ اتفاقی نمی افته.
    پاسخ:
    سلام
    ممکن است اختلالی موقتی در این قسمت رخ داده باشد. لطفا مجددا اقدام نمایید.
    از حدود ساعت 4 روز یکشنبه 17 اسفند 93 امکان ویرایش قالب وجود ندارد و به صورت مداوم با خطای ذیل مواجه می شویم.
    تگ <check:if> به صورت اشتباه نوشته شده است
    پاسخ:
    ضمن عرض پوزش
    اختلال یاد شده اختلالی موقتی بوده که هم اکنون رفع گردیده است. 
  • وحید صالحی
  • چطور میتونم از کد پاپ-آپ در وبلاگم استفاده کنم؟
    پاسخ:
    بدین منظور باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را خریداری نمایید و سپس کد مربوط را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
  • مجتبی رنجی
  • با سلام و وقت بخیر و خسته نباشید.
    جستجو در وبلاگ چی شد؟ یعنی اینکار اونقدر سخته که با وجود گذشت سال ها از تاسیس بلاگ بیان هنوز عملیاتی نشده؟ 
    امیدوارم جستجو در وبلاگ عیدی کاربران باشه.
    خوهشا فکری به حال ما باشین.همش به فکر پول نباشین...امکان استفاده از جاوا اسکریپت رو برای همه فعال کنین.
  • سهیلا (کاتارسیس)
  • سلام. آیا میشه امکان ارسال نظر خصوصی رو از بین برد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
    سلام خسته نباشید
    امکان برداشتن عبارت :
    ارسال نظر در بیان ازاد است .....
    که بالای قسمت ارسال نظر هست وجود داره ؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان حذف عبارت مورد نظر وچود ندارد.
    با درود فراوان و ممنونم از سرویس دهی خوب شما. من قصد خرید امکانات اختیاری رو دارم ولی وقتی که روی امکانات اختیاری کلیک میکنم، امکانات نمایش داده نمیشن.
    لینک تصویر
    پاسخ:
    با توجه به اینکه اطلاعات این صفحه از طریق third party لود می شود، احتمالا مشکل از افزونه هایی ست که بر روی مرورگر خود نصب کرده اید. برای مثال NoScript . لطفا این گونه افزونه ها را غیرفعال نمائید و مجددا بررسی نمائید. همچنین با مرورگر دیگری مانند Chrome نیز بررسی نمائید.
  • آرین نرم افزار
  • پیشنهاد:
     + چت آنلاین و مدیریت آن از طریق پنل مدیریت
    پاسخ:
    پیشنهاد شما بمنظور پیگیری آن به تیم توسعه بلاگ انتقال داده شد. 
  • آرین نرم افزار
  • سلام
    من یه قالب شخصی برای سایتم درست کردم و وقتی از کد <head:style></head:style> داخل قالبم استفاده میکنم علاوه بر کد های سی اس اس قالبم ؛ کد های سی اس اس اضافه دیگه ای هم لود میشه (منظورم سی اس اس مشترک قالب هاست sharedrtl) که ساختار و چینش برخی قسمت های قالب رو به هم میزنه. به همین خاطر من به صورت دستی به کد های css لینک دادم.
    از طرفی مشکل اینجاست که استفاده از کد دستی و  استفاده نکردن از کد <head:style></head:style> باعث میشه که اگه سی اس اس قالب تغییر کنه ؛ هنوز کاربرا استایل صفحه رو به صورت قدیمی و catch شده توسط مرورگر ببینن و حتما باید با کلید Crtl + R کش رو پاک کرد.
    درخواستم اینه به کد <head:style></head:style> یه اتربیوت اضافه کنید که بفهمه سی اس اس اضافی لود نکنه
    ممنون میشم پاسخ بدید
    پاسخ:
    سلام
    درخواست شما بمنظوربررسی آن به تیم توسعه بلاگ انتقال داده شد.
  • آرین نرم افزار
  • راستی اینم خیلی باحال بود (:

    /* deleted, we are so cleaver! */
    سلام چطوری میشه ایمیل وبلاگمو تغییر بدم ؟
    خیلی مهمه لطفاً پاسخمو بدین . تشکر
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    بدینمنظور باید در حالتیکه در حساب کاربری خود وارد شده اید از طریق تماس با بیان تقاضای خود را به همراه ایمیل جدید خود ارسال نمایید.
    سلام...اشکال نداره اگر ما قالب های بیان رو به سرویس های دیگه ترجمه کنیم؟ و در اختیار کاربران دیگر سرویس دهنده ها قرار بدیم؟
    http://no-write.blogsky.com
    پاسخ:
    سلام
    تبدیل قالب ها تنها با ذکر منبع بلامانع است.
    سلام خسته نباشید میدونم این موضوع اینجا نا مرتبطه اما ضروریه  دیشب واسه من دوتا پیام از طرف شما اومد که این دوتا  پستو مطلبو پاک کنید و گرنه این صفحه فیلتر میشه  و من پاک کردم سریعا--- خواستم بگم احتمال فیلتر شدن وبلاگ من هستش یا نه چیکار کنم فیلتر نشه ربطی به بازدید های زیاد هم داره ؟
    پاسخ:
    سلام
    مورد یاد شده خارج از حوزه کاری بلاگ است و باید موضوع را از طریق کمیته فیلترینگ پیگیری نمایید.
    سلام
    دو گزینۀ preview و tumb دقیقا (یا تقریبا) عکس رو با چه نسبتی از عکس اصلی تبدیل میکنن؟
    یعنی مثلا اگه بخوایم عکسمون در حالت preview دارای ابعاد 200*350 باشه باید عکس اصلی دارای چه ابعادی باشه و موارد مشابه...
    پاسخ:
    سلام
    اندازه مورد نظر با توجه به اندازه تصویر اصلی تغییر می کند.
    بدینمنظور میتوانید اندازه تصویر را بصورت دستی تغییر دهید.
  • حمید آیتی پور
  • سلام. میخواستم ببینم امکان اضافه کردن دسته ای تصاویر از صندوق بیان به مطلب وبلاگ کی اضافه میشه؟ از درخواست من یک سال گذشته. خواهشا پیگیری کنید.
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما در آینده عمومی خواهد شد.
    لطفا قالب های بیشتری در اختیار وبلاگ ها بگذارید به ویژه ورزشی وچطور می توانیم از سایت های دیگر کد  قالب دریافت کنیم.باتشکر
    پاسخ:
    برای استفاده از قالب های دیگر سایت ها باید آنها را با استاندارد های بلاگ همسان نمایید و به اصطلاح آن ها را ترجمه کنید. 
  • سینا ذوالفقاری
  • اگه بشه تصویر مدیرای سایتو جدا نشون بده عالی میشه
    سلام خوبین؟؟من چجوری میتونم یه وبلاگی رو تو بلاگ حذف کنم؟؟
    و همچنین کسی منو تو بخش مدیریتی بلاگشم عضو کرده اونو چجوری میتونم حذف کنم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نا مرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    با مراجعه به بخش مشخصات اولیه ذیل عنوان تنظیمات از منوی بلاگ میتوانید وبلاگ خود را حذف نمایید.
    در مورد دوم، تنها مدیر وبلاگی که شما را بعنوان نویسنده در بلاگ خود تعریف کرده است میتواند شما را از فهرست نویسندگان آن وبلاگ حذف کند و در غیر اینصورت شما به مرکز نمدیریت وبلاگ یاد شده دسترسی خواهید داشت و نام آن در فهرست وبلاگ های شما به هنگام ورود به بلاگ نمایش داده خواهد شد.
  • کیارش منسون
  • با درود فراوان، چگونه میتوانم نمایش کلمات کلیدی هر کدوم از پست ها رو غیر فعال کنم (به غیر از ابر کلمات کلیدی) با تشکر فراوان
    پاسخ:
    امکان غیر فعال کردن نمایش کلمات کلیدی مطالب وجود ندارد.
    سلام
    چجوری میتونم کد آدرس اینستاگراممو بزارم تو بلاگم؟
    مثل بلاگفا نیست تو ابزارها اصلا جایی نداشت برای گذاشتن!!!!
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    قسمت خاصی در بلاگ برای این کار در نظر گرفته نشده است و کد های مورد نظر را باید در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
    سلام و خسته نباشید میشه بگید
    تو کدوم قسمت از تنظیمات یا قالب میتونم کد لوگو وبم قرار بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    برای درج لوگو باید کد مورد نظر را در قیمت ویرایش قالب فعلی ودر محل دلخواه درج نمایید.
    همچنین اگر منظور شما تصویر وبلاگ است باید از بخش ویرایش مشخصات اولیه ذیل عنوان تنظیمات بلاگ آن را درج کنید.
  • آموزشگاه زبان المپیک یادگیری زبان به راحتی
  • سلام تو رو خدا راهنمایی کنید کد ها رو کجای وبلاگ قرار بدم مشکل بزرگی!!!!
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید و همچنین از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری کنید.
    سلام
    فایل های که برای دانلود قرار دادم (tpl)بیشترشون بعد از دریافت  قابل استفاده نیستند. خودم مستقیم از صندوق هم دانلود کردم همون مشکل دارند.چندین بار هم از صندوق حذف و آپلود کردم درست نشد. راهنمایی کنید لطفا .
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. از صحت فایل های خود اطمینان حاصل نمایید.
  • محسن محسنی
  • سلام. وقتتون بخیر.
    شناسه فایل که شما به عنوان مثال 0123456789 نوشتید، جیه؟ چیجوری به طور ساده می شه اون رو فهمید؟ من خودم الان از لینک دانلودی که تو فضای اختصاص ، روی فایل داده می شه، لینک آدرس رو پیدا می کنم. اگه راه راحت تری هست، بفرمایید.
    پاسخ:
    سلام
    هر زمان که شما فایلی را آپلود می نمائید آن فایل بصورت خودکار دارای یک عدد متمایز از دیگر فایلها خواهد داشت که در اینجا به آن شناسه فایل گفته شده است.
    که این شناسه در بخشی از آدرس فایل ظاهر می شود و برای همه انواع یک فایل برای مثال برای تصویر کوچک، متوسط و بزرگ یک فایل تصویری یکسان است.

  • حمید موسوی
  • چطور میتونم به یک دایرکتوری در صندوق بیان لینک بدم؟مثلا من یک دایرکتوری کتاب و داکیومنت توی صندوقم دارم و میخوام بازدید کننده هارو به دایرکتوری لینک بدم تا فایلی رو که میخوان دانلود کنند؟

    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد و دسترسی به پوشه ها تنها برای مدیر وبلاگ امکان پذیر است.
    با سلام
    لینک تصاویر آپلود شده با پسوند png در ظاهر قالب به درستی نمایش داده نمیشوند.لطفا بررسی و راهنمایی بفرمائید...
    با احترام
    با سلام خدمت همه دوستانی که به مشکل "عدم نمایش تصاویر آپلود شده از فضای اختصاصی کاربران دیگر" مواجه میشوند:
    "پس از انتظار چند روزه و جستجوی تمام موضوعات در help.blog.ir و نیز جستجو در پنل مدیریت وبلاگ"
    جهت راهنمایی و اطلاعات بیشتر به قسمت تنظیمات درایو صندوق فضای اختصاصی "جعبه سمت چپ" مراجعه نمائید.

    با تشکر از پشتیبانی help.blog.ir بابت عدم پاسخگویی مناسب!!!
  • parsalove007 parsalove007

  • سلام.  لطفا پاسخ گو باشید
    ایا امکان این هست ک در قسمتی از وبلاگم 
    چت روم کوچیک باز شه و با عضویت در ان بتوانند چت کنن 
    _________________________
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نر شما با توجه به امکانات بلاگ وجود ندارد اما از امکانات دیگر سایت ها در این زمینه مبتوانید در بلاگ استفاده نمایید.
  • بنیتو بنیتوپور
  • با سلام.
    همه مطالب من یه تصویر مربوط به خودشونو دارن که تصاویر هم در بیان باکس آپلود میشن.
    امکانش هست با کمک پرچم (یا موضوع‌بندی) یک جا تصویر رو با سایز اصلی نشون بدم، و یه جا با سایز بند انگشتی؟ (بدون دستکاری و به شکل خودکار)

    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را واضح تر و با جزئیات بیشتری طرح نمایید تا امکان پاسخگویی به آن فراهم گردد.
  • mohamad baratzadeh
  • سلام.من یک دامنه اختصاصی برای خودم خریدم.بعد متصلش کردم به بلاگ بیان.حالا میخوام ادرس فایل های دانلود که در صندوق بیان واسه خودم اپلود کردم ادرس دامنه اختصاصی باشه.
    http://bayanbox.ir/info/7058299151487553196/fekr
    میخوام اینجوری نباشه. میخوام آدرس دامنه ام باشه به جای bayanbox.ir/...  کمکم کنید.متشکر
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد و تمامی فایل های صندوق بیان از آدرس صندوق بیان آدرس دهی می شوند.
    سلام امیدی هست تا در آینده حتی به صورت غیر رایگان امکانی فراهم بشه که فایل هایی که در بیان باکس آپلود میکنیم به جای آدرس /bayanbox.ir که در اول آدرس هست امکانی فراهم بشه که مثلا آدرس فایل های آپلودی به صورت  up.example.blog.ir و یا منی ک میخوام دامنه بخرم به صورت up.example.ir در بیاد؟؟؟ اگر جواب خیر هست
    آیا میتونم هاستی رو از جایی بخرم و به شما درخواست بدم که بر روی بلاگم ست کنید؟؟ مثلا یه بلاگی به آدرس example.blog.ir دارم بعد خرید دامنه به example.ir تبدیل میشه و بعد از خرید هاست,هاست به بلاگ متصل بشه و آدرس هاست به این شکل باشه  up.example.ir
    پاسخ:
    سلام
    امکان تغییر آدرس فایل ها به آدرس دامنه وجود ندارد.
    لطفا سوال دوم خود را واضح تر بیان نمایید.
  • سید ابوالفضل ایرانی
  • سلام
    من فایلی رو به آدرس زیر آپلود کردم
    http://bayanbox.ir/download/96926214651739183/Default1-60.rar?
    هر کار کردم طبق فرمایش شما، لینک مستقیم نمیشه
    برای مستقیم شدن تو فضای اختصاصی محدودیت نگذاشتم.
    علامت سوال هم آخرش گذاشتم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد.
    از انجام صحیح مراحل درج تصویر و تنظیمات مربوط در بخش تنظیمات صندوق بیان اطمینان حاصل نمایید.
  • داریوش طوافی اسماعیلی Tavafi.ir
  • سلام
    لطفا توضیح بفرمائید
    کاربرد
    چیست؟
    پاسخ:
    سلام
    آدرس یاد شده مربوط به زمانی است که دامنه شما منقضی شده است. از آنجا که پس از اتصال دامنه به وبلاگ، آدرس قبلی قابل استفاده نیست این آدرس برای حفظ محتوای وبلاگ بکار گرفته می شود.
  • احسان وحیدی
  • سلام 
    اگر ترتیبی داده شود که بشود به یک فولدر از بیان باکس که حاوی اطلاعات هست لینک داد خوب میشد
    سلام

    چطوری میشه به یک دارکتوری لینک داد ؟
    من تمام فایل های مورد نیاز رو داخل یک دارکتوری آپلود کردم و حالا قصد دارم لینک دایرکتوری رو به جای لینک تک تک فایل ها داخل ولاگ بذارم.
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • محمد کاویان نژاد
  • سلام
    مرورگر من گوگل کروم و آپدیت شده است

    چرا هر کاری می کنم نمیتونم فیلم بذارم تو پست هام؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. لطفا سمشکل خود را با جزئیات بیشتری طریح نمایید.
    سلام من چه جوری باید آدرس یه پست تو یه وبلاگ دیگه رو تو پست خودم نشون بدم ؟
    وقتی مثلا میگن اینجا کلید کنید میریم تو یه صفحه ی دیگه ؟
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید از امکانات ویرایشگر خود استفاده کنید.
  • سیده فاطمه دزفولی
  • سلام
    من چه جوری می تونم یک فولد رو تمام فایل هاش بفرستم داخل صندوقم 
    یک فولدر دارم که تعداد خیلی زیادی عکس داره و میخوام کل پوشه بفرستم ولی گزینه شو پیدا نمیکنم
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد و باید فایل ها را بصورت تک تک آپلود نمایید.
    سلام
    من مدتیه کامپیوتر ندارم و مجبورم با گوشی وبلاگمو آپدیت کنم که بخاطر یه مشکل مدتهاست نتونستم مطلب جدید بفرستم
    با موس راحت میشد متن انتخاب کرد و لینک روی متن قرار داد
    اما با گوشی وقتی متنی رو انتخاب میکنم وقتی آیکن قرار دادن لینک رو میزنم پیغام میده که باید متن رو انتخاب کنید 
    در صورتی که متن انتخاب میکنم
    ممنون میشم کمکم کنید تا این مشکل رفع بشه
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارساسل موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    متاسفانه بلاگ همخوانی لازم را با موبایل و تبلت ندارد و بهمین دلیل اختلالاتی وجود دارد. با این حال ممکن است ویرایشگر ساده اختلال کمتری در موبایل داشته باشد که توصیه می شود از آن استفاده کنید.
  • دانیال رسولی
  • با سلام 
    در قالب هایی مثل دوربین یا دورنما ، که از عکس پست استفاده می شه طبیعتا باعث افزایش حجم صفحه ی اصلی وبلاگ میشه راهی هست که بتونیم برای صفحه ی اصلی از ادرس عکس با سایز بند انگشتی استفاده کنیم و برای صفحه ی خود پستمون از عکس با اندازه اصلی ؟؟؟؟
    ممنون 
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    در حالت عادی برای تصاویر در صفحه اول حالت بندانگشتی استفاده می شود و اساسا عنوان آن نیز در ویرایش قالب همین است.
  • محمد میرزایی پور
  • کد پیامکی سایت خودمان چگونه باید مشاهده کنیم چیست؟
    پاسخ:
    سوال شما مفهوم نیست. لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
  • محمد میرزایی پور
  • کد پیامکی خودم چیست؟
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نموده و سوال خود را نیز بصورت کامل و با جزئیات طرح نمایید تا امکان پاسخگویی به آن فراهم گردد.
  • مهدی حسن پور
  • سلام وقت بخیر
    من تو تغییر قالب وبلاگ دچار مشکل شدم
    لطفا راهنماییم کنید که به چه شکل میتونم برای تغییر قالب وبلاگم به فایل هایی که تو درایوم آپلود کردم آدرس دهی کنم. 
    پاسخ:
    سلام
    پس از آپلود فایل در صندوق بیان، برای هر فایل یک آدرس تعریف می شود که با کلیک کردن بر روی آن میتوانید آدرس هر فایل را مشاهده کنید.
    برای استفاده از فایل های خود در قالب نیز باید از آدرس هر یک استفاده کنید. (بسته به کد مورد استفاده)
    سلام و وقت بخیر
    فایلی رو در سایت آپلود کرده ایم و آدرس آن را در نرم افزاری قرار داده ایم حال آن فایل آبدیت شده . آبدیت آن چگونه در سایت قراردهیم که دقیقاً جانشین فایلی قبلی شود  یعنی آدرس همان آدرس فایل قبلی باشد اما هنگام دانلود فایل جدید دریافت گردد؟ یعنی کاربر برنامه با کلیک بر روی گزینه مورد نظر در برنامه آبدیت فایل را دریافت کند نه فایل قبلی را
    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه فایل یاد شده را با همان نام در همان پوشه قبلی آپلود کنید در هنگام آپلود از شما سوال می شود که "آیا میخواهید فایل قبلی جایگزین فایل کنونی شود" و بدین شکل میتوانید فایل جدید را جایگزین قبلی نمایید.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.