راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

برای درج فایل هایی نظیر تصاویر، فیلم ها و فایل های صوتی ابتدا باید آنها را در فضای اختصاصی بیان آپلود نمایید و سپس در متن مطلب قرار دهید. در این حالت پس از اینکه آپلود فایل مورد نظر؛ برای ایجاد لینک دانلود باید مراحل ذیل را صرف نظر از نوع فایل، طی کنید.

ابتدا روی فایل کلیک کنید: در صورتیکه نشانگر ماوس را روی آن ببرید آیکون به این شکل درمی آید: در این شکل:

 

در صورتیکه روی "آیکون تصویر" کلیک کنید پنجره ای مشابه تصویر ذیل باز خواهد شد:

 

 

مشابه تصویر بالا نحوه ارجاع کاربر پس از کلیک کردن روی لینک تعیین می شود:

 : کاربر را پس از کلیک کردن به صفحه ای ارجاع می دهد که مشخصات تصویر در آن درج شده و امکان دانلود و مشاهده تصویر در اندازه واقعی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

: تصویر را در ابعاد واقعی در صفحه ای جداگانه نشان می دهد.

: با انتخاب این گزینه برای نحوه نمایش فایل، پس از کلیک کاربر روی آن، تصویر خود به خود دانلود می شود.

نمای لینک:

:

این امکان به شما انتخاب نحوه نمایش لینک را می دهد که میتوانید یکی از آیکون های ارائه شده برای نمایش فایل انتخاب کنید.
با فعال کردن گزینه "بدون نما"، متن "دریافت فایل" به نمایش درخواهد آمد.

توجه داشته باشید:

در صورتیکه در هر جایی خارج از کادر تنظیمات افزودن فایل به پست، کلیک کنید؛ مراحل درج تصویر نا تمام می ماند و پنجره بسته می شود.

نکته: برای تایید درج تصویر باید از کلید استفاده کنید. برای لغو تایید پست نیز باید روی کلید کلیک نمایید.

 

پس از طی مراحل یاد شده امکان دانلود فایل از فضای اختصاصی در وبلاگ شما فراهم خواهد شد.

نکته: برای هریک از انواع فایل ها (صوتی،تصویری و...) محدودیت حجمی وجود دارد.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۶۰)

سلام
یه مشکلی برام پیش آمده اینه که برای برخی از فایل های صوتی وقتی گزینه درج مدیا را انتخاب می کنم در صفحه وب به صورت مدیا ظاهر نمی شود و پخش نمی شود . مشکل چیست ؟ یاعلی
پاسخ:

برای اینکه فایل تصویری شما قابل پخش باشد، ابتدا به دو فرمت دیگر تبدیل می‌شوند. (برای فایل‌های ویدئویی به mp4 و ogv و برای فایل‌های صوتی به mp3 و oga)

اولا ممکن است این تبدیل مدتی طول بکشد، بنابراین بالافاصله بعد از آپلود، احتمالا امکان پخش آن نیست.

ضمنا ممکن است (البته به صورت نادر) در تبدیل فایل شما خطا رخ بدهد (مثلا چون استاندارد نیست) در این صورت نیز، اگر این مشکل برای هر دو فرمت تبدیل شده رخ بدهد آن گاه امکان پخش آن نخواهد بود.

  • حامد بنائی
  • ایا در سیستم بلاگ امکانی برای ایجاد بخشی مثل گالری که به صور اسلایدی یا فتوبلاگ بشه هست ویا میشه قالبی برای این کار یا قالب رو طوری تغییر داد که بشه همچنین امکانی بهش اضاه کرد
    پاسخ:
    فعلا امکان خاصی برای این مورد وجود ندارد، ولی در آینده اضافه خواهد شد.
  • حسین گودرزی
  • سلام من ویدئو mp4 گذاشتم نشون نمیدیه
    راستی میشه از سایت vimeo ویدئو گذاشت داخل وبلاگ ، چطوری؟
    پاسخ:
    با سلام، آدرس ویدئوی خود را در تماس با بیان اعلام کنید تا پیگیری شود.
  • سهیل رامتین
  • آیا امکان آپلود از لینک و سایتهای دیگر هم اضافه خواهد شد؟
    پاسخ:
    در سوالات معمول پاسخ داده شده است.
  • مهرک هنرمند
  • سلام. تشکر بابت زحمات و امکانات بسیار عالی بیان ...
    وقتی یک فایل صوتی یا ویدئویی را در فضای اختصاصی وبلاگ آپلود میکنم ، چطور باید برای پخش یا نمایش در وبلاگ بذارم؟ لطفأ راهنمایی کنید ... بسیار متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    برای راهنمای درج آهنگ و ویدئو در مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید:
    نحوه درج صدا در متن
    نحوه درج فیلم در متن
    سلام
    با تشکر از سایت خوبتون
    مطالبی که ذکر شده زیاد واضح و کامل نیست و من به سختی موفق شدم
    بخش اولش رو کامل توضیح ندادید(اضافه کردن به پست مربوطه)
    با تشکر
    سلام
    یه سوال:من وقتی اشاره گر ماوس رو روی علامت فولدر قرار میدم فقط علامت حذف و ویرایش نام ظاهر میشه.چرا؟
    پاسخ:
    سلام
    بدلیل اینکه بالطبع پوشه ها امکان نمایش و دانلود شدن ندارند و دو گزینه دیگر تنها بری فایل ها نمایش داده می شود.
    یه سوال من وقتی نشان گر موس را روی فایل ها هم قرار میدهم باز هم + دیده نمی شود 
    یک بار دیگر در پست دیگری این سوال را کردم ولی جواب خوبی ندادید
    پاسخ:
    در حالت عادی نباید این اتفاق بیافتد.
    در صورت ادامه آن، مسئله را به همراه جزئیات ویرایشگر خود از طریق تماس با بیان مطرح نمایید.
  • باران بهاری
  • سلام
    من می خوام تصویر بذارم اما نمی تونم این کارو انجام بدم.

    ممکنه راهنمائی کنید؟
    پاسخ:
    سلام
    مشکل خود را برای درج تصویر جزئی تر مطرح نمایید.
  • میلاد شوشتری
  • سلام چطور میشه یه عکس رو به یه مطلب اضافه کرد؟یعنی در بین مطلب یک تصویر قرار داد؟
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به درج تصویر در مطلب مراجعه نمایید.
    چی جوری میشه بازی آنلاین را آپلود کرد
    پاسخ:
    تفاوتی در آپلود فایل ها وجود ندارد اما برای اجرای فایل های فلش باید امکان جاوا اسکریپت بسته اختیاری را خریداری نمایید.
  • مهدی خالقی
  • یعنی بدون نیاز به پول بتوانم به این قابلیت دسترسی داشته باشم .
    پاسخ:
    تفاوتی در آپلود فایل ها وجود ندارد اما برای اجرای فایل های فلش باید امکان جاوا اسکریپت بسته اختیاری را خریداری نمایید.

    چرا وقتی در قسمت ارسال مطلب جدید بعد از آپلود و نوشتن متن در قسمت مربوطه و زدن دکمه ذخیره پیغام(( درخواست ارسالی نامعتبر است)) می آید ؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    از درج موارد لازم مانند عنوان و آدرس متن اطمینان حاصل نمایید.
  • پوریا شکری
  • سلام.ببخشید وقتی من به فضای اختصاصیم میرم هیچ چیزی توش وجود ندارهوهرجای صفحه هم کلیکمیکنم که شاید بتونم عکس هایی که میخوام تو وبم بذارم رو آپلود کنم نمیشه!چیکار کنم؟؟

    پاسخ:
    سلام
    یکبار مستقیما به مرکز مدیریت صندوق بیان به آدرس panel.bayanbox,ir رجوع نمایید و سپس به مرکز مدیریت بلاگ مراجعه کنید. در صورت ادامه مشکل کوکی های صندوق بیان را از مروگر خود حذف نموده و مجددا تلاش کنید.
  • حسن شیرزادی
  • باسلام-من به مشکلی بر خوردم فایل رو آپلود کردم ولی نتونستم مراحل گذاشتن به عنوان پست نمیتونم ذخیرش کنم لطفا کمی ساده تر برای من توضیح دهید.
    پاسخ:
    سلام
    سوال خود را با جزئیات بیشتری مطرح نمایید تا امکان پاسخ دهی دقیق به آن فراهم گردد.
  • حسن شیرزادی
  • راستی روی آیکون منظرتون همون فولدری هست که روش نوشه zipهست؟
    پاسخ:
    بله
  • امین عالیمقام
  • اگر فایل در حال آپلود باشه وما سایت رو ترک کنیم آپلود قطع میشه؟ 
    پاسخ:
    با بستن صفحه عملیات آپلود ناتمام می ماند.
  • homayoun mohseni
  • منظورتان از "آیکون تصویر" چیست؟
    پاسخ:
    منظور از آیکون تصویر همان فایل تصویر است.
  • امیر عمونبی
  • با سلام

    امکان گذاشتن فایل فلش را خریداری کرده ام چگونه می توانم فایل فلش را در سایتم قرار دهم

    ممنون

    پاسخ:
    سلام
    کافیست دستور مربوط را در قسمت ویرایش قالب درج نمایید.
  • مرکز مستند مسیر
  • سلام.برای گذاشتن عکس در وبلاگ برای تبلیغ باید چکار کنم؟؟؟؟؟

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    با ویرایش قالب خود و درج عکس مورد نظر در مکان مطلوب میتوانید تصویر را با لینک فعال آن در وبلاگ نمایش دهید.
    با سلام ....و ضمن تبریک سال نو .

    بنده یک مشکل دارم در نمایش تصاویری که ارسال میکنم ......... تصاویر نمایش داده شده دارای یک خط در حاشیه عکس می باشد ....... با اینکه با پسوند gif هم تغییر دادم ......... اما باز هم در نمایش تصاویر دور آن رو یک خط خاکستری نمایش داده میشه .......... چطور این خط حاشیه را می توان حذف نمود....... با تشکر 
    پاسخ:
    سلام
    در برخی قالب ها حاشیه ای برای تصاویر در نظر گرفته می شود که با ویرایش css قالب قابل تغییر است.
  • ابولقاسم زمانی
  • با عرض خسته نباشید

    آیا این نوع وبلاگ ها امکان  پخش فایل مورد نظر ما در پس زمینه و به هنگام ورود به وبلاگ را دارد؟

    پاسخ:
    بله. امکان مورد نظر شما وجود دارد اما برای استفاده از آن باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
  • خادم الحسین هیئت یا رقیه
  • شما نوشتین فایل رو آپلود کنید ولی ننوشتین کجا میشه فایل رو آپلود کرد
    من میرم تو فضای اختصاصی تو صندوق بیان چند تا پوشه میاد رو پوشه ی image کلیک میکنم میگه فایل یا پوشه‌ای در این مسیر وجود نداردخب حالا باید چیکار کنم؟
    پاسخ:
    بدیهی است که تا زمانی که فایلی را در صندوق بیان خود درج ننموده باشید، فایلی در مسیر یاد شده وجود نخواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به راهنمای فضای اختصاصی مراجعه نمایید.
    سلام
    مدتی است هر وقت عکس را آپلود میکنم و میخواهم از آن استفاده کنم بجای نشان دادن عکس کلمه دریافت ظاهر میشود یعنی در قسمت صندوق بیان بجای نشان دادن آن عکس تصویر غروب خورشید را نشان میدهد ( برای هر عکس ) قبلا اینجوری نبود
    تو رو خدا راهنمایی کنید
    کارم لنگ مونده
    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    پس از اپلود هر عکس مدت زمانی برای تطبیق فرمت آن صرف می شود که در صورتیکه در آن بازه زمانی روی آن کلیک کنید با تصویر ذکر شده مواجه خواهید شد. کمی صبر کنید و مجددا تلاش کنید.
  • فدائی امام زمان
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    متأسفانه چند وقتی است در آپلود فایل در بیان باکس با مشکل مواجه شدم،و آپلود فایل تا 45 در صد پیش می رود و پس از اون با این اخطار که ارسال فایل متوقف شده است مواجه می شوم
    مشکل از کجاست؟
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در سیستم گزارش نشده است.
    از صحت فایل و وضعیت اینترنت خود اطمینان بیابید.
  • مداد تراش
  • سلام
    مدتیه که نمی تونم هیچ فایلی رو آپلود کنم، چه صوت و چه تصویر. بیش از 60 درصد آپلود میشه و بعد متوقف میشه. اینترنت هم مشکلی نداره.
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در سیستم گزارش نشده است. در صورتیکه همچنان اختلال یاد شده وجود دارد و از وضعیت اتصال اینترنت خود نیز اطمینان دارید موضوع را از طریق تماس با بیان طرح نمایید تا توسط تیم پشتیبانی بلاگ پیگیری گردد.
    سلام .هرکاری میکنم نمیتونم عکسهامو بزارم تو پست.لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به درج تصویر در مطلب مراجعه نمایید.
  • کانون قران و عترت دانشگاه یاسوج
  • سلام
    ببخشید میخواستم یه فایل پی دی اف رو برای دانلود قرار بدم،واقعا توش موندم که باید چیکار کرد
    لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    در این مورد به درج تصویر در مطلب مراجعه نمایید و مطابق آنچه در این صفحه برای درج تصویر توضیح داده شده است عمل کنید.
    سلام !!!!
    براتون امکان پذیره که سورس captcha بلاگ رو در اختیار بذارین ؟
    در حال طراحی یه کپچا برای سایتم هستم ولی تو بردر گذاشتن برای نوشته هام مشکل دارم !!!
    ممنون !!!!
    پاسخ:
    سلام
    درخواست شما طبعا امکان پذیر نیست.
    در این زمینه میتوانید از سایتهایی که خدمات مورد نظر را ارائه میدهند کمک بگیرید.
  • سمیرا رضائی
  • سلام خسته نباشید
    من هر کاری میکنم نمیتونم صوت بذارم
    وقتی فایل رو اپلود میکنم ایکون+ نشون داده نمیشه!
    چیکار کنم؟؟
    چند بار هم امتحان کردم ولی نمیشه
    پاسخ:
    سلام
    این اتفاق در دو حالت رخ میدهد:
    حالت اول در زمانی که فایل آپلود شده هنوز به فرمت های پشتیبانی شده توسط بلاگ تبدیل نشده است (که این وضعیت ظرف چند ثانیه بر طرف می شود)
    حالت دوم زمانی که فایل مورد نظر شما در درایو وبلاگی که قصد استفاده از فایل را در آن را دارید آپلود نشده و تنظیم "محافظت از لینک مستقیم در دیگر سایتها" برای آن درایو فعال شده است که در این صورت امکان استفاده از فایل تنها در همان وبلاگ وجود دارد.
  • ناهید صادق پور
  • سلام هنگام محدود کردن سطح دسترسی به یک فایل و گذاشتن رمز برای آن امکان دریافت فایل نمیباشد.چرا؟ یعنی پس از درخواست رمز از کاربر و وارد نمودن صحیح آن هیچ عمل خاصی انجام نمی شود. مشکل چیست؟؟
    پاسخ:
    سلام
    در حالت عادی نباید چنین اتفاقی رخ داده باشد و اختلالی نیز در این باره گزارش نشده است.
    لطفا مشخصات فایل و ... را به همراه توضیحات مربوط از طریق تماس با ما ارسال نمایید تا موضوع توسط تیم پشتیبانی پیگیری گردد.
  • اوژن سیستم جهان
  • سلام
    وقتی مطلب جدید میگذارم قسمت آدرس مطلب میگوید که قبلا استفاده شده من نمیدانم چه آدرس دیگری  بفرستم که ارسال مطلب جدیدم با موفقیت انجام شود
    پاسخ:
    سلام
    این پیغام خطا مربوط به مواردی است که مطلبی پیش از این با همین آدرس درج شده باشد.
    در این حالت باید آدرس مطلب خود را از کادر قابل ویرایشی که بالای ویرایشگر متن قسمت ارسال مطلب وجود دارد ویرایش نمایید.
  • مصطفی احمدی
  • علامت + برای فایلام ظاهر نمیشه، چیکار کنم، خیلی وقتم هست آپلود کردم.
    پاسخ:
    توجه داشته باشید که این علامت با توجه به "محافظت از لینک مستقیم در دیگر سایتها" تنها در درایو مربوط به وبلاگی که در آن آپلود شده اند ظاهر می شود. 
    سلام
    چرا وقتی فایلی رو در سایت دیگری آپلود میکنم و ادرسش رو در بلاگ قرار میدم کار نمی کنه؟

    پاسخ:
    سلام
    لطفا سوال خود را دقیق تر طرح نمایید و در صورت امکان برای آن یک مثال بزنید.
  • فائزه تکلو
  • سلام وقتتون بخیر.من ۳گیگ فضای اختصاصی دارمولی وقتی میخوام یه فایل صوتی ۲مگابایتی رو اپلود کنم میگه فضا کافی نیس!مشکل چیه?
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد.
    لطفا وضعیت مورد نظر را دقیق تر و با screenshot طرح نمایید.
  • مجتبی یوسفی نژاد
  • سلام من اگر بخوام مخاطبهای وبلاگم بتونن برام عکس آپلود کنن و در صندوق بیانم ذخیره بشه امکانش وجود داره؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • محمدعلی درویشی
  • سلام آیا روشی که برای پیداکردن ایکون تصویرگفتید تومحیط اندروید هم جوابگو هست آخه من موفق نشدم به مطلبی که نوشتم ارجاع بدم
    پاسخ:
    سلام
    لطفا سوال خود را واضح تر بیان کنید.
  • میثم رنجبر آملی
  • سلام
    میشه کمی واضح تر توضیح بدید چطور میشه ی فایل پاورپوینت رو برای دانلود قرار داد
    من هرکار میکنم نمیشه و ی کادر باز میشه که ادرس فایل رو میخواد
    پاسخ:
    سلام
    به سوال شما در همین مطلب پاسخ داده شده است.
  • سینا ارجمند
  • ایا ممکنه در وبلاگم موزیک بطور انلاین پخش بشه؟
    پاسخ:
    امکان مورد نظر شما وجود دارد.
    بدین منظور باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را از بسته اختیاری خریداری نموده و سپس کد مربوط را در سمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
  • دکتر ازین بعد
  • من نمیتونم ی فایل رو بذارم برا دانلود....اپلودشم کردم تو صندوق

    ولی این پنجره هایی که میگین باز نمیشه....ایکون تصویر کجاست؟؟!

    پاسخ:
    با کلیک کردن بر روی  کلید درج تصویر که ذیل ویرایشگر متن قرار دارد میتوانید تصویر مورد نظر را انتخاب نمایید.
    لطفا منظور خود را از پنجره ای که باز نمی شود واضح تر بیان نمایید. همچنین توجه داشته باشید که ممکن است اختلالی موقتی رخ داده باشد و با اقدام مجدد رفع گردد.
  • امیر محمد دباغ زاده
  • سلام من میخوام یک ویدیو آموزشی برای دانلود روی وبم قرار بدم ولی حجمش حدود41مگ هستش که درایو های بیان محدود هستن.لطفا راهنمایی کنید راهی وجود نداره.اگه بخوام فایل رو تبدیل کنم کیفیتش خیلی کم میشه.میشه این محدودیت رو بردارین
    پاسخ:
    سلام
    با خرید امکان اختیاری مربوط میتووانید این محدودیت را تغییر دهید.
    آیاگزینه عضویت گیری دارد
    پاسخ:
    لفطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان عضوگیری در وبلاگ در حال حاضر وجود ندارد.
    سلام خسته   نباشید وقت بخیر.من تازه عضو شدم میخوام وبلاگایه دیگه رو هم دنبال کنم اما نمیدونم ب چه صورتی ممنون میشم کمکم کنید..
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نموده و در صورتیکه مطلب مرتبط با سوال خود را نیافتید آن را ذیل سوالات متداول طرح نمایید.
  • شایان ......
  • سلام.برای گذاشتن عکس در وبلاگ برای تبلیغ باید چکار کنم؟؟؟؟؟

    لطفا یک مثال کد برام بزنید البته این وبلاگ منه لطفا یک نگاهی بهش بندازید من میخواهم درست زیر
    کلمه ی خوش آمدید در بالا سمت راست وبلاگم باشه لطفا کمکم کنید به کد های اچ تی ام ال زیاد وارد نیستم
    پاسخ:
    سلام
    با ویرایش قالب و درج کد مربوط میتوانید این کار را انجام دهید.

    توضیح بیشتر در این زمینه مستلزم آموزش زبان های جاوا اسکریپت , CSS و HTML می باشد که طبیعتا نیازمند شرکت در دوره های آموزشی یا فراگیری از طریق کتاب های آموزشی است . در صورت آشنایی با این زبان ها , شما خواهید توانست از بخش « ویرایش ساختار قالب فعلی» و «ویرایش CSS قالب فعلی» در منوی «قالب» تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایید . در غیر این صورت می توانید از طریق افرادی که خدمات مربوط به ویرایش قالب را ارائه می دهند اقدام نمایید.


    سلام ببخشید اگه فایل هامون رو تو سایت های اپلود فایل اپلود کنیم سعو سایت پایین نمیاد؟
    پاسخ:
    سلام
    این دو مورد ارتباطی با هم ندارند.
  • شعیب الخراسانی
  • ببخشید هنگام آپلود ،تصاویر را نمی توان به طور کلی انتخاب کرد وباید یکی یکی انتخاب و آپلود کرد برای انتخاب کلی مرا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    در حال حاضر امکان آپلود گروهی وجود ندارد.
    سلام میشه کلا یک توضیح کامل و لینک آپلود را قرار بدین.
  • امیرمحمد سلیمی مرند
  • سلام یه مشکلی برام پیش اومده وقتی میخوام عکسی رو آپلودکنم بعد از انتخاب گزینه ارسال عکس شروع به آپلود شدن میشه اما پس از اون هیچ پیشرفتی حاصل نمیشه مشکلی هم تو اینترنت نیست
    پاسخ:
    سلام
    لطفا مجددا اقدام نمایید.
  • سید مدثر سادات حسینی گروه
  • سلام
    من بسته افزایش تعداد فایل رو خریدم؛ مهلتش تموم شد
    الان نمی تونم فایل اپلود کنم.
    ایا دوباره با خرید افزایش فایل به تعداد 1000 عدد مشکل حل میشه؟
    تشکر
    پاسخ:
    سلام
    باید بسته خریداری شده را تمدید کنید. 
  • یونس اسماعیلی
  • سلام
    آیا صندوق بیان ترافیک نامحدود داره
    یعنی اگه فایلی رو آپلود کنیم ترافیک هم اینترنتمون هم مصرف میشه
    پاسخ:
    سلام
    آپلود فایل برای شما از حجم ترافیک ماهیانه بلاگ کم نمی کند و تنها از ترافیک ماهیانه اینترنتی که از آن استفاده میکنید کم می شود.
    فرق اینکه عکس ها رو داخل وبلاگ آپلود کنیم یا در سایت دیگه آپلود کنیم در سنگینی صفحه(زمان بالا اومدن وبلاگ) تاثیر داره؟ کدوم بهتر؟
    پاسخ:
    بهتر است تصاویر و فایل های خود را در صندوق بیان آپلود نموده و سپس در وبلاگ استفاده کنید. این کار سرعت بارگذاری وبلاگ شما را افزایش می دهد.
  • یاد خدا آرامش دلها
  • سلام
    ببخشید این علامت بعلاوه+ اصلا نشون داده نمیشه که بخواد اون پنجره ها باز بشه. بجاش فقط علامت ذره بین میاد.
    اون دو موردی که برای بقیه گفتید هم چک کردم. هم اینکه مقداری زمان بگذره، و هم اون تنظیمات محافظت از لینک‌ مستقیم.
    مشکل از کجاست؟
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که مورد یاد شده تنها در زمانی که از درون مطلب اقدام به درج تصویر یا فایل نمایید وجود دارد و اگر از فضای اختصاصی وارد شده باشید؛ طبعا امکان درج آن وجود ندارد.
  • مریم عباداللهی زارع
  • با سلام یک فایل pdf را در فضای اختصاصی اپلود کرده ام ولی با کلیک کردن روی ان تنظیمات افزودن فایل به پست باز نمیشود بلکه با کلیک کردن روی فایل به صفحه ای فرستاده می شوم که انتخاب مشاهده یا دریافت ان بهم داده می شود..ممنون می شوم راهنماییم کنین

    پاسخ:
    سلام
    پس از آپلود فایل چند ثانیه تامل کنید تا تغییرات لازم بر روی فایل انجام شود. سپس میتوانید با استفاده از دکمه سبز رنگ درج در مطلب، فایل خود را در مطلب درج نمایید.
    همچنین توجه داشته باشید که بلاگ همخوانی لازم را با موبایل و تبلت ندارد و در صورتیکه از موبایل یا تبلت استفاده میکنید ممکن است اختلالاتی در این زمینه وجود داشته باشد.
  • اشکان ارشادی
  • سلام 
    ببخشید ، می‌شود که لینک جاهای مناسب برای پرسش را درج نمایید. 
    بعد اینکه تا چه میزان میتوانم فضای اختصاصی بدون محدودیت زمانی بخرم.؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    سوال اول شما نامفهوم است.
    خرید حجم در فضای اختصاصی نامحدود است و در صورتیکه به حجم بیشتری نسبت به گزینه های پیشفرض در بخش امکانات اختیاری نیاز داشته باشید میتوانید موضوع را از طریق فرم تماس با بیان پیگیری نمایید.
  • اشکان ارشادی
  • با سلام 
    بله ، درسته. سوال اولم نامفهوم بود.
    دو سوال مهم برام پیش آمده.
    من از فضای ۳ گیگ خودم ، تا چند عکس میتوانم استفاده کنم ؟ آخه میگویند ۵۰۰ فایل فقط میتونی استفاده کنی. خوب یعنی فقط ۵۰۰ تا عکس بیشتر نمی توانم استفاده کنم؟ 
    فعلا از آپلود و استفاده از عکس کمتر استفاده میکنم. ولی مطلب های جدیدم به عکسهای بیشتری نیاز دارد. این رو برام خوب توضیح بدهید ، ممنون.

    پاسخ:
    سلام
    سوال شما مفهوم نیست.
    با این حال توجه داشته باشید که شما در صندوق بیان خود تنها میتوانید 500 فایل اعم از صوت یا تصویر و یا هر فایل دیگری آپلود نمایید و تعداد استفاده از هرکدام از این فایل ها مهم نیست. برای افزایش این تعداد نیز میتوانید امکان اختیاری مربوط را خریداری نمایید.
    سلام خسته نباشین یه مشکلی پیش اومده
    من هر تصویری رو آپلود میکنم برام به صورت دریافت فایل باز میشه
    از یه هفته پیش این مشکل پیش اومده و من نمیتونم هیچ تصویری رو توی پستام بذارم
    میشه بگید مشکل از کجاست؟
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه در بلاگ وجود ندارد و مشکلی در سیستم ثبت نشده است.  با این حال با توجه به گزارش کاربران، در حال بررسی موضوع برای پیدا کردن چرایی عدم امکان درج فایل در مطلب برای برخی کاربران و رفع آن هستیم.
    سلام علیکم
    چند روزی است مشکلی در آپلود و استفاده از فایل های عکس با فرمت  jpg دارم
    مدت ها بود که بعد از آپلود عکس ها برای استفاده از آنها در وبلاگ با کلیک در محل درج تصاویر این پنجره باز می شد
    و می توانستم فایل عکس ها را با اندازه کامل انتخاب و در وبلاگ نمایش دهم
    ولی الان این پنجره نمایش داده نمی شود و برای استفاده از همان عکس ها با همان فرمت این پنجره می آید
    و فقط اجازه درج لینک را می دهد و ما را در استفاده از تصاویر محدود کرده است
    امیدوارم توانسته باشم مشکلم را توضیح داده باشم
    لطفا رسیدگی کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه در بلاگ وجود ندارد و مشکلی در سیستم ثبت نشده است.  با این حال با توجه به گزارش کاربران، در حال بررسی موضوع برای پیدا کردن چرایی عدم امکان درج فایل در مطلب برای برخی کاربران و رفع آن هستیم.
    سلام.می خواستم بدونم تفاوتی بین وقتی عکس رو کپی پیست میکنیم با وقتی که آدرس عکس رو میذاریم هست؟هر دو عکس رو تو وبلاگ میاره چه کپی کنیم چه آدرس عکس رو بزنیم
    پاسخ:
    سلام
    در حلت کلی توصیه می شود تصاویر خود را در صندوق بیان ذخیره کرده و از همان طریق در مطالب خود استفاده کنید.
  • محمد حسین
  • سلام .

    ببخشید من یه دونه فایل صوتی آموزشی دارم  به مدت 2 ساعت هست میخواستم بزارم وبلاگم اما قبول نمیکنه بخاطر حجمش  لطفا اگه راهکاری داره ممنون میشم راهنمایی کنید 

     

    پاسخ:
    سلام
    به پیغام خطای نمایش داده شده توجه کنید.
    همچنین در نظر داشته باشید که برای آپلود فایل هایی با بیش از 30 مگابایت حجم باید امکان اختیاری مربوط را از بخش امکانات اختیاری خریداری نمایید. 
  • حامد مهدوی
  • سلام. دو سه روزه دارم مشکلم رو مطرح میکنم و پاسخگو نیستید. چقدر پشتیبانی ضعیفی دارید!

    یه فایل تصویری که آپلود میکنیم تو صندوق بیان، 48 ساعت طول میکشه تا قابلیت پخش آنلاین به ما بده!!

    زیر این مدت فقط لینک دانلود قابل دسترسیه که بزاریم تو وبلاگ!!

     

    از امکانات اختیاری هم بسته افزایش حداکثر اندازه فایل به 200MB برای آپلود در صندوق بیان رو خریداری کردم که هنوز برای من فعال نشده!! 

     

    به صندوق بیان هم پیام دادم جواب ندادن!! ایمیل فرستادیم پاسخ ندادن!!

    الان اینجا پیام گذاشتم ببینم بالاخره یکی تو پشتیبانی هست که جواب بده و مشکل ما حل بشه؟!

    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در بخش امکانات اختیاری رخ داده بود که هم اکون رفع شده است. امکانات اختیاری کاربرانی که در این بازه امکانات اختیاری را خریداری نموده اند بصورت خودکار فعال شده و یا وجه آن به شماره کارت خریدار بازگشت داده شده است. 
    در غیر این صورت موضوع را از طریق ایمیل ارتباط پیگیری نمایید. 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.