راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

 

در صورتیکه رمز عبور خود را فراموش کرده باشید در هنگام ورود باید به ترتیب ذیل عمل کنید:

بر روی "تنظیمات ورود کلیک کنید. از منوی گشوده شده "فراموشی کلمه عبور" را انتخاب کنید.

مطابق تصویر ذیل پنجره ای گشوده خواهد شد:

در کادر موجود آدرس پست الکترونیکی خود را که بوسیله آن در سامانه بیان ثبت نام کرده اید درج نمایید.

با کلیک کردن روی کلید رمز عبور برای شما ارسال می شود و میتوانید آن را از طریق پست الکترونیکی خود دریافت کنید.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۵)

  • مهین باقری
  • سلام بنده کلمه عبورورمز کاربری رو فراموش کردم
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکان فراموشی رمز عبور میتوانید اطلاعات خود را بازیابی نمایید.
    ایمیلمون رو چه جوری تغییر بدیم
    پاسخ:
    در حالت کلی امکان تغییر ایمیل وجود ندارد اما اگر ایمیل قبلی شما مسدود شده است میتوانید تقاضای خود را از طریق تماس با بیان ارسال نمایید تا توسط تیم پشتیبانی پیگیری گردد. 
    سلام
    من نمیتونم از ایمیلم استفاده کنم چون رمزشو فراموش کردم . و هیچکدوم از اطلاعات مربوط به بازیابی رمز رو بخاطر ندارم .
    من فقط دو راه دارم برا اینکه با این  ایمیل سر کنم .یک اینکه هیچ وقت از نامه های ارسالی به ایمیلم اطلاع پیدا نکنم یا اینکه وبلاگم رو حذف کنم.

    پاسخ:
    سلام
    در حالیکه در حساب کاربری خود وارد شده اید میتوانید درخواست تغییر آدرس ایمیل خود را از طریق فرم تماس با بیان ارسال نمایید تا آدرس ایمیل شما تغییر داده شود.
  • صدای سکوت من
  • سلام .وقتی ایمیل رو میزنم بعد تایید رو ک میزنم میگه خطایی در ارسال ایمیل رخ داد  مشکل از کجاست
    پاسخ:
    سلام
    لطفا مجددا اقدام نمایید.
    سلام
    در مورد امنیت وبلاگ اگر موقع ورود به پنل مدیریت پین کد به شماره همراه و یا ادرس ایمیل ارسال بشه خیلی خوب میشه و خیالمون راحت میشه
    چون این استرس وجود داره کسی که بتونه وارد پنل مدیریتمون بشه راحت میتونه تمامی مطالب و محتواها رو حذف کنه.
    البته موارد امنیتی رو رعایت میکنیم ولی خیلی جاها برای ورود به پنل کاربری رمز دومی یا پین کد ارسالی رو تعریف کردند.
    اگر این امکان رو فراهم کنید خیلی عالی میشه و خیالمون دیگه راحت میشه
    چون برای وبلاگ خیلی زحمت میکشم 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.