راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

با امکانات این بخش شما دسترسی بیشتری برای تنظیم بلاگ خود خواهید داشت.


.  صفحه اصلی
که می توانید تعداد مطالبی را که می خواهید در صفحه اول خود و هر صفحه داشته باشید را مشخص نمایید و نیز تعداد پیوند های روزانه که در صفحه بلاگتان رویت می شود.


.   نحوه آدرس دهی مطالب
در این بخش شما نحوه آدرس دهی مطالب خود را مشخص خواهید کرد.این آدرس دهی در عنوان لاتین مطلب شما به کار خواهد رفت و آدرس اینترنتی صفحه مطلب شما را به مدیریت خودتان تنظیم خواهد نمود
الف- بر اساس تاریخ و آدرس مطلب
ب- بر اساس تاریخ مطلب
پ- بر اساس آدرس مطلب
ج- بر اساس شماره ترتیبی مطلب

.خروجی  rss

در این بخش می تونید تعداد مطالبی که می خواهید در خروجی فید بلاگتان نمایش داده شود را تنظیم نمایید.

و نیز تعیین نمایید که مطلب در بلاگتان به صورت کامل در فید خوان نمایش داده شود.در صورت انتخاب نکردن این گزینه تنها متن قبل از ادامه مطلب در خروجی ظاهر می شود.

.تنظیمات مطالب

می توانید در این بخش رمز عبور پیش فرض برای پست های رمز گذاری شده خودتان را تعین نمایید و نیز با تنظیم گزینه نظرسنجی این امکان را مدیریت نمایید.

و نیز تنظیم نمایید که متن قبل از ادامه مطلب در ادامه مطلب نمایش داده شود یا خیر

 

. نوع نظرخواهی

ترتیب نمایش نظرات، نوع ویرایشگر ارسال نظر،  ونیز نحوه نظر خواهی برای مطلب بلاگتان را مدیریت می نمایید.ضمنا می توانید ارسال نظر به صورت خصوصی و یا تنظیم مهلت نظرسنجی را انجام دهید.

 

. معرفی در وب

در این بخش می توانید اجازه دهید که تغییرات بلاگ شما در صفحه اول بلاگ .آی آر نمایش داده شود یا خیر و نیز کنترل نمایش یا عدم نمایش نتایج موتور های جستجو گر در باره بلاگ خود را مدیریت نمایید.

 

. نمایش تاریخ و ساعت

در این بخش شما می توانید که منطقه زمانی خود را برای نمایش صحیح  زمان بلاگتان انتخاب نمایید. و نحوه نمایش تاریخ را نیز انتخاب نمایید.

 

. تنظیمات آمار

در این بخش شما گزینه های متعددی برای دیدن و تنظیم آمار ها در بلاگتان دراختیار دارید.
 

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۶۴)

  • بردیا عظیم
  • بنظر من اگه امکان مدیریت چینش جعبه های کناری هم وجو داشته باشه خیلی خوب میشه.
    با سپاس
    پاسخ:
    در آینده چنین امکانی اضافه خواهد شد.
  • علیرضا ظفری
  • سلام.میخواستم ادرس وبلاگمو عوض کنم.میشه راهنماییم کنید.تشکر


    پاسخ:
    سلام
    در قسمت مشخصات اولیه از بخش تنظیمات پنل بلاگ میتوانید آدرس وبلاگ خود را تغییر دهید.
    سلام . ببخشید میتونید به من بگید چه جوری میشه پیام های کوتاه رو در ستون ها قرار داد؟
    لطفاً زود تر بگید.
    سلام.خسته نباشید.دیگه کم کم دارم ناامید میشم از این که اینجا ثبت نام کردم..میشه به من بگید من چه جوری باید آهنگ بذارم تو بلاگم...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میشه یا نه؟؟تا حالا چند بار این سوالو پریدم.خبری از جواب نیست.برام ایمیل کنید جوابتن رو به صورت شفاف.مرسی...
    پاسخ:
    سلام
    برای راهنمای درج آهنگ در مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید:
    نحوه درج صدا در متن
    برای قرار دادن کد های صدا در قالب وبلاگ باید ازقسمت امکانات اختیاری پنل بلاگ بسته پیشنهادی را خریداری نموده و امکان استفاده از جاوا اسکریپت آن را  فعال نمایید.
  • سپهر محمدی
  • چطوری میتونم در وبلاگم با جاوااسکریپت کد بزنم.
    پاسخ:
    استفاده از کد های جاوا اسکریپت در بلاگ منوط به خرید بسته پیشنهادی است.
    سلام چطوری ایمیلمو عوض کنم
    پاسخ:
    سلام
    در این باره به آدرس ذیل مراجعه نمایید:
    http://help.blog.ir/page/faq#change-username-or-email
    سلام
    خسته نباشید.
    بعد از گذشت یک هفته از ثبت وبلاگم و حتی معرفی اون به وبمستر گوگل، هنوز گوگل چیزی از وبلاگ من ایندکس نکرده. به نظرتون این مشکل از کجا ناشی میشه؟ باید چکاری انجام بدم تا موتورهای جست و جوگر ایندکسش کنن؟
    پاسخ:
    سلام
    وجود لینک ذیل بمعنی ایندکس شدن وبلاگ شما در گوگل است
    http://google.com/search?q=site%3A1ghalam.blog.ir
    همچنین میتوانید از طریق آمار خزنده های ترافیک ورودی وبلاگ خود از ایندکس شدن آن توسط موتور های جستجو با خبر شوید.
    همچنین پس از ارسال هر پست از طریق سرویس به جستجوگر ها پیام مربوطه ارسال می شود.
  • حمید سجادی
  • سلام
    کارتون فوق العاده است.من تا حالا وبلاگی به این زیبایی و با این امکانات ندیده بودم
    ببخشید آدرس فید وبلاگ رو چطوری به دست بیارم؟میخوام بزارم تو فیدریدر سایتم.
    ممنون میشم راهنماییم کنین
    پاسخ:
    سلام
    به انتهای آدرس بلاگ خود عبارت /rss را اضافه نمایید.

    سلام

    نظر سنجی برای مطالبم (موافق یا مخالف) فقط برای کسانی است که عضو بیان اند. چکار کنم همه بتونند رأی بدند.

    باتشکر

    پاسخ:
    سلام
    امکان نظر دهی برای کسانیکه عضو بیان نیستند؛ ممکن نیست.
  • محمدحسن دهقانی
  • سلام

    ببخشید چطور میشه اسلایدر برای بلاگ ساخت؟
    همچنین لطفا چند سایتی که از بیان دامنه مستقل گرفتن بدید؟
    پاسخ:
    سلام
    برای این منظور باید از بسته اختیاری امکان جاوا اسکریپت را خریداری نموده و کد مربوطه را در ویرایش css قالب و ویرایش قالب درج نمایید.

    ‏‫در مورد لیست دامنه هایی که از بلاگ استفاده می کنند، در آینده از طریق نمایش لیست بلاگ ها و سایت های بروز شده، قابل مشاهده خواهد بود. در حال حاضر می توانید از سایت هایی که لیست دامنه هایی که بر روی یک میزبان هستند را نشان میدهند کمک بگیرید سایت های نظیر http://sameip.org/ و http://www.yougetsignal.com/tools/web-sites-on-web-server/ و http://www.reverseip.us/ و غیره.
  • مهران نجفی
  • سلام.

    من تعداد مطالب صفحه اول خودم را ده مطلب قرار داده ام اما سی و پنج مطل در صفحه اول نمایش داده میشود. و حتا وقتی این تعداد را از ده هم کمتر میکنم باز هم تاثیری ندارد.

    پاسخ:
    سلام
     تعداد مطالبی که حالت نمایش آنها را "چسبیده به بالای صفحه ی اول" انتخاب نموده اید را بررسی نمایید.
    سلام میخوام بالای صفحه  سایتم مثل سایت استادان علیه تقلب عکسها روی نوار بچرخه چطوری این کار را بکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    از سایتهایی که کدنوشت اسلاید شو را در اختیار کاربران قرار می دهند دستور مورد نظر را بیابید و در ویرایش قالب خود درج نمایید. توجه داشته باشید که درصورتیکه از دستورات جاوا اسکریپت استفاده می کنید باید امکان آن را از بسته اختیاری خریداری نموده باشید.
  • ابوالفضل جعفری
  • با سلام وسپاس فراوان میخواستم وبلاگم رو حذف کنم باید چیکارکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    در گوشه پایین سمت چپ صفحه مشخصات اولیه از تنظیمات بلاگ گزینه حذف وبلاگ وجود دارد.
    توجه داشته باشید که وبلاگ حذف شده قابل بازیابی نخواهد بود و انتخاب نام آن برای دیگران ممکن خواهد شد.
    پس چرا وبلاگ acfans.ir که سرورش blog.ir است اینطور نیست و با هر بار بازکردن 1 عدد به بازدیدش اضافه میشه؟
    پاسخ:
    تعداد بازدید با تعداد بازدیدکننده متفاوات است. تعداد بازدید کننده با IP های متفاوت تغییر می کند و تعداد بازدید یا همان نمایش با هر بار باز شدن صفحه.
    سلام.من میخوام که عنوان سایت وتوضیحات رو هدر وبلاگ نباشه چیکار باید کنم؟راهنمایی کنید؟ممنون
    پاسخ:
    سلام
    عبارت
    <div class="title">
    <h1><a href="(*blog_link*)">(*blog_title*)</a></h1>
    <div class="desc"><h2>(*blog_short_description*)</h2></div>
    </div>
    را در قسمت ویرایش قالب فعلی حذف نمایید.
  • علی سرآبادانی
  • سلام، من مباحث رو گشتم ولی مرتبط با سوالم پیدا نکردم.
    میخواستم ببینم آیا تنظیماتی هست که وقتی مخاطب روی یکی از لینک های پیوندها کلیک میکنه در یک صفحه جدید باز بشهو روی صفحه ی خود وبلاگ باز نشه
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    در قسمت ویرایش قالب فعلی خود و برای پیوند ها از دستور target="_blank" استفاده نمایید.
    سلام
    ممکنه بتونم robotx.txt رو ویرایش کنم؟
    امکان ویرایش این فایل توی قسمت مدیریت نیست
    پاسخ:
    سلام
    این امکان وجود ندارد .

    چطور میشه قسمت ثبت ایمیل رو درقسمت نظردهی اجباری کرد؟؟؟؟

    پاسخ:
    طبیعی است که بمنظور حفظ حریم خصوصی کاربران اثبت ایمیل اختیاری باشد و در نتیجه امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
    خسته نباشید
    من این سوال رو پرسیدم :میخوام یک باکس مثل بقیه باکس های موجود(اخرین مطالب،پربیننده‌ترین ها و...) به ولاگ اضاف کنم تا یکسری پست های خاص فقط در اون باکس نشون داده بشه
    میشه اینکارو کرد ؟ چه کدی باید اضاف کنم؟چه جور باید ادرس دهی کنم ؟
    پاسخ گرفتم که : 
    بدین منظور باید کدنوشت مربوط را در قسمت ویرایش قالب درج کنید و از قسمت تنظیمات پیشرفته نیز نشانه مورد نظر را تعریف کنید.
    حالا من به تنظیمات پیشرفته هم رفتم اما اصلا نفهمیدم چه جوری باید نشانه تعریف کنم یعنی گزینه ی استفاده نشانه برای مطلب داره اما خب نشانه که تعریف میکنی چه جوری باید ازش استفاده کنی؟بعلاوه اگر بخوام باکس جدیدی تعریف کنم خب باید کدی شبیه بقیه باکس ها بنویسم اما بهم ارور میده که باکس نوشته شده اشتباهه چه کنم ؟
    پاسخ:
    در صورتیکه اطلاع لازم را از کدنویسی ندارید میتوانید کد مربوط به نشاننه موبایل را بیابید؛ آن را بازنویسی و مطابق نشانه دلخواه تغییر دهید.
    خسته نباشید
    من پرسیدم که چه جوری میشه باکسی ایجاد کرد و یکسری پست‌های خاص فقط در اون باکس نشون داده بشه جواب گرفتم که باید در تنظیمات پیشرفته نشانه ای تعریف کرد .
    سوالم اینه چه جوری باید نشانه تعریف کرد گزینه ای داره بنام ایجاد نشانه اما وقتی این نشانه رو ایجاد کردی چه جوری باید ازش استفاه کنی چون در متن قالب که بخوام باکس رو ایجاد کنم بهم ارور میده که باکس معرفی شده اشتباه است .کمکم کنید ممنون میشم ...
    پاسخ:
    همانطور که قبلا اشاره شد ایجاد نشانه دو مرحله دارد:
    مرحله اول تعریف آن در قسمت ویرایش قالب فعلی و مرحله دوم تعریف آن در قسمت تنظیمات پیشرفته
    در مرحله اول باید کدنوشت مربوط را در مکان مورد نظر درج تعریف کنید که در صورتیکه اطلاع لازم را از کدنویسی ندارید میتوانید کد مربوط به نشاننه موبایل را بیابید؛ آن را بازنویسی و مطابق نشانه دلخواه تغییر دهید.
    در مرحله دوم نیز باید به تنظیمات پیشرفته مراجعه نمایید و در قسمت ایجاد نشانه نشانه مورد نظر را مطابق با آنچه در ویرایش قالب تعریف کرده اید ایجاد نمایید.
    خسته نباشید
    پیرو سوالات قبلی مزاحم شدم خب باکس رو ایجاد کردم اون نشانه ای هم که در تنظیمات ایجاد کرده بودم (rn) رو بهش ادرس دهی کردم و ذخیره شد .خب حالا چه جوری اون پست ها باید در این باکس قرار بگیرن ؟از کجا میشه فهمید این پست مربوط به این نشانه هست یا نه؟نشانه ای که ایجاد میشه باید خصوصیت خاصی داشته باشه؟
    پاسخ:
    در صورتیکه نشانه را بدرستی ایجاد کرده باشید در بخش ارسال پست قسمتی در ستون طبقه بندی موضوعی و ... افزوده می شود که از طریق آن میتوانید مطلب را ذیل نشانه ورد نظر تعریف کنید.
  • محمد اصغر پور
  • سلام نمی خواهم موقع ارسال پیام پست الکترونیک و سایت یا وبلاگ و نام *معلوم باشد باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید در هنگام ارسال نظر، ارسال پیام بصورت ناشناس را انتخاب نمایید.
  • مسعود سعیدی
  • سلام
    ممنون از زحماتتان
    در موقع ایجاد وبلاگ سوالی در مورد رمز گذاری برای ورود به وبلاگ وجود داشت که من نیاز ی ندیدم ولی الان نیاز دارم تا فقط کسانی که رمز ورود دارند بتوانند وارد وبلاگ شوند آیا راهی برای رمز گذاری هست
    پاسخ:
    سلام
    امکان مدود کردن بازدید از وبلاگ به رمز عبور وجود ندارد.
    اما میتوانید از طریق تنظیمات مطلبُ بازدید از هر مطلب  را محدود به رمز عبور نمایید.
  • بهنام صادقی
  • سلام
    عرض ادب و احترام
    می خواستم تو بخش ساید بار سمت چپ یک  بخش یا باکس اضافه کنم که به عنوان مثال اوقات شرعی زو نشون بده ... اگه ممکنه راهنمائیم کنید که چطور این عمل باید انجام بشه ....؟

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید کدنوشت مربوط را از سایت های ارائه دهنده بیابید و در قسمت مورد نظر و در بخش ویرایش قالب فعلی درج کنید.
    توجه داشته باشید که در صورتیکه در کد مورد استفاده از جاوااسکریپت یا فلش استفاده شده باشد باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
  • آرش برخورداریون
  • سلام به همه عزیزان من میخواستم کنار وبلاگم که امار ها و .. است نظرسنجی بگذارم نمیدونم چی کار کنم لطفا کمکم کنید ممنون 
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما در پنل بلاگ عمومی نشده است اما میتوانید از امکانات سایتهایی نظیر وبگذر برای این کار استفاده نید.
    همچنین توجه داشته باشید که در صورتیکه در کد های مورد استفاده شما از جاوااسکرپیت استفاده شده باشد باید ابتدا امکان آن را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
  • مهدیه عباسیان
  • سلام.
    من تعداد مطالب صفحه اول خودم را هفت قرار داده ام اما 10 مطلب در صفحه اول نمایش داده میشود. و تغغیراتی که در تنظیمات آن قسمت می دهم هیچ نتیجه ای ندارد. هیچ مطلبی هم در بخش پسبیده به بالای صفحه ی اول ندارم. مشکل چیست؟

    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که مطالبی که حالت نمایش آنها "چسبیده به بالای صفحه اول" است در این شمارش لحاظ نمی شوند و تنها مطالبی که حالت نمایش آنها "منتشره شده" باشد شمرده می شوند.

     معرفی در وب

    در این بخش می توانید اجازه دهید که تغییرات بلاگ شما در صفحه اول بلاگ .آی آر نمایش داده شود یا خیر

    این قسمت کلا واسه وبلاگ من حذف شده و نمیتونم انتخاب کنم

    که در قسمت بلاگهای بروز نمایش داده بشه یا نشه

    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    این بخش در مرکز مدیریت همه وبلاگ ها وجود دارد جز در مواردی که کاربر بعنوان نویسنده فرعی یک وبلاگ تعریف شده باشد و مدیر وبلاگ دسترسی را برای آن محدود نموده باشد.
    در غیر اینصورت تقاضا می شود از صفحه یاد شده اسکرین شاتی تهیه نموده و آن را ضمیمه نمایید تا پیگیری موضوع صورت پذیرد.
    وقت بخیر , بنده خودم اکانتو ایجاد کردم و نویسنده فرعی نیستم
    حتی اکانت دیگه ای هم ایجاد کردم اما بازم همین مشکل وجود داشت , ضمنا این مشکل از ابتدا نبود و مدتی هست که گزینه حذف شده
    http://www.picc.ir/uploads/142894957085691.png
    اسکرین شات پیرو کامنت قبلی مبنی بر :

     معرفی در وب

    در این بخش می توانید اجازه دهید که تغییرات بلاگ شما در صفحه اول بلاگ .آی آر نمایش داده شود یا خیر

    این قسمت کلا واسه وبلاگ من حذف شده و نمیتونم انتخاب کنم

    که در قسمت بلاگهای بروز نمایش داده بشه یا نشه

    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    ضمن تشکر از گزارش شما
    مورد یاد شده به منظور پیگیری آن به تیم فنی انتقال داده شد و نتیجه آن به اطلاع شما خواهد رسید.
    سلام.چرا در وبلاگ من با وجو زدن تیک گزینه های آخرین مطالب یا کلمات کلیدی،در وبلاگ نمایش داده نمی شوند؟
    پاسخ:
    سلام
    "آخرین مطالب" هم اکنون در وبلاگ شما نمایش داده می شود و نیز ابر کلمات کلیدی در صورتیکه کلمه کلیدی را در قسمت مشخصات وبلاگ درج نموده باشید در وبلاگ نمایش داده خواهد شد.
    سلام چگونه می توان کدهای جاوا را طوری در قالب اصلی گنجاند که در بغل صفحه و نه در انتها نمایش داده بشوند؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    محل نمایش نتیجه کدهای جاوااسکریپت در قالب بستگی به محل درج آنها در قسما ویرایش قالب فعلی دارد.
    سلام چطور میشه تصویر هدر سایت را تغییر داد؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به چگونگی تغییر هدر وبلاگ مراجعه نمایید.
    باسلام و خسته نباشید.
    ببخشید در معرفی وب این آمده ( مطالب جدید این سایت در لیست وبلاگ‌های بروز شده نمایش داده نمی‌شود.)
    چجوری میشه درستش کرد هرکاری میکنم نمیشه متشکر میشم راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام
    امکان نمایش در فهرست به روز شده های بلاگ برای وبلاگ شما غیرفعال شده است.
    سلام راهنمایی کنید چکار کنم
    مطالب جدید این سایت در لیست وبلاگ‌های بروز شده نمایش داده نمی‌شود.
    چکارش کنم
    پاسخ:
    سلام
    امکان نمایش در فهرست به روز شده های بلاگ برای وبلاگ شما غیرفعال شده است.
    سلام
    می خواستم تو ویلاگم اسلاید شو قرار بدم ... ممکنه راهنماییم کنید...
    قابلیت جاوا اسکریپت هم خریداری کردم...
    تعداد صفحات مستقل ساز رو به تعداد 10 عدد خریداری کرده ام ...
    از چه طریقی میتونم زیر منو آبشاری درست کنم ؟؟؟
    لطفا کمک کنیییید
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید کدنوشت مربوط را از سایت های ارائه دهنده بیابید و در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
    سلام خسته نباشید.
    ببخشید امکان نمایش فهرست به روز شده های بلاگ را نمیشه فعال کرد.
    پاسخ:
    سلام
    نمایش در فهرست وبلاگ های به روز شده برای وبلاگ شما غیر فعال شده است.
    سلام
    چرا درست نمیشه چجوری درست میشه من چجوری درستش کنم.
    به روز شده های وبلاگ غیر فعال شده داره رتبش میاد پایین چکارش کن لطفا کمک کنید
    پاسخ:
    سلام
    نمایش وبلاگ شما در فهرست وبلاگ های به روز شده از سوی سرویس دهنده غیرفعال شده است. برای بررسی موضوع میتوانید آن را از طری فرم تماس با بیان مطرح نمایید.
  • علی اصغر گنجعلی
  • سلام میشه بهم بگید چطوری یک عکس بقل صفحه وب بزارم و زیرش خودمو معرفی کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    مورد یادشده در بخش مشخصات اولیه ذیل عنوان تنظیمات بلاگ بصرت پیشفرض قرار دارد.
  • علی اصغر گنجعلی
  • ببخشید من مشکل دارم چرا جوابمو نمیدین
    من وقتی از ckeditor استفاده میکنم و میام که مطلب جدید بنویسم اینجوریه یعنی پنلش مخفی هستش نگاه کنین
    http://bayanbox.ir/view/2990338523329587720/Capture3.png
    تازه جاوا اسکریپت هم نصبه رو مرورگرم همچنین ادوب فلش
    خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم خواهش میکنم کمکم کنید
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خود داری نمایید.
    لطفا با ویرایشگر های دیگر بلاگ و همچنین مرور گر های دیگر نیز این بخش از وبلاگ را امتحان کنید.
    همچنین ممکن است اختلال یاد شده بدلیل نصب خودکار بدافزار ها بر روی مرورگر شما باشد که با حذف آنها بر طرف خواهد شد.
  • اشکان کاظمی - مدیر واحد فناوری
  • سلام

    آیا امکانی وجود دارد که خوانش و مشاهده مطالب را فقط به کاربرانی ویژه (یا نویسندگان ثبت شده در بخش نویسندگان) محدود کنیم و هر کسی نتواند مطالب وبلاگ را بخواند؟
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور تنها امکان محدود کردن دسترسی به مطلب با استفاده از رمز عبور وجود دارد که از بخش تنظیمات مطلب در صفحه ویرایش/ارسال مطلب وجود دارد.
    باسلام
    من چجور ایمیل وبلاگم رو عوض کنم.
    اگه میشه راهنمایی کنید.
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید تقاضای خود را در حالتیکه در حساب کاربری خود وارد شده اید از طریق فرم تماس با بیان ارسال نمایید تا ایمیل شما تغییر داده شود. 
  • محسن رضایی
  • با سلام . چطوری میتونم نام کاربری رو تغییر بدم . ممنون
    پاسخ:
    سلام
    نام کاربری، همان شناسه‌ای است که همراه با رمز عبور برای ورود به کار می‌رود. این شناسه عملا در جای خاص دیگری استفاده نمی‌شود و بنابراین قابل تغییر نیست.
  • محسن رضایی
  • آخه مگه میشه کسی پیغام بذاره بعد پاکش کنه ....
    سلام چطور میتونم نظرخواهی رو آخر مطلب قرار بدم؟تشکر
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
    با این حال توجه داشته باشید که امکان تغییر نظر سنجی مطالب از مکان فعلی وجود ندارد.
  • حسین رادپور
  • قبلا خلاصه آمار تو وبلاگم بود اما مدتیه که حذف شده بدون اینکه تنظیمات رو دست بزنم علت چیه ؟

  • نیما فرازى
  • چگونه مى توانم یه کارى کنم که مطالب قبل از ادامه مطلب پخش نشود وتو تنظیمات پیشرفته رفعتم اما باز نشد
  • mohammadreza mosavi
  • سلام چطوری میشه کد گذاشت تو وبلاگ مثل کد ساعت
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    برای درج کد های مختلف باید آن ها را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید ودر صورت لزوم امکان جاوااسکریپت را خریداری نمایید.
    سلام
    می خواستم بدانم غیر از رمزگذاری جداگانه روی هر مطلب، آیا این امکان هست که برای مشاهده ی کل وبلاگ رمز بگذاریم؟ یعنی مثلا با تایپ آدرس وبلاگ در نوار آدرس، برای مشاهده ی کل وبلاگ رمز عبور خواسته شود.
    اگر اینگونه نیست خواهش می کنم این امکان را اضافه نمایید.
    متشکر
    پاسخ:
    سلام
    امکان محدود کردن تمام وبلاگ به رمز عبور وجود ندارد.
    مورد یاد شده بمنظور پیگیری آن به تیم توسعه بلاگ انتقال داده شد.
  • سیّد محمّد جعاوله
  • سلام
    خسته نباشید
    آماری که وبلاگ نمایش میده
    با آمار پنل مدیریتی یکی نیس
    و در اصل نمایش شده غلطه
    راهکاری دارید
    این مشکل رو برطرف کنم
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    ضمن عرض پوزش
    اختلالی که در این مورد پیش آمده بود رفع شده است.
    سلام وقتتون بخیر
    من گزینه خلاصه آمار رو تیک زدم ولی نمیدونم چرا آمار رو تو وبلاگ نمایش نمیده؟!!
    توی ویرایش قالب هم چک کردم تَگ مربوط به آمار وجود داره. (box:stat)
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    شما گزینه مربوط به نمایش جعبه خلاصه آمار را در صفحه تنظیمات ساده فعال نکرده اید.
    با سلام
    قصد دارم در وبلاگ خودم برخی از مطالب را به عنوان مطالب ویژه در ستون سمت چپ قرار بگیرند و مثل جعبه آخرین مطالب یا مطالب پربیننده ، همیشه نشان داده بشوند چطور باید این کار را بکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    بدینمنظور باید کد بخش مورد نظر را در قسمت ویرایش قالب فعلی جابجا نمایید.
  • امیر یعقوبی
  • سلام
    خسته نباشید توضیحاتی در مورد تبی که گوشه سمت چپ میاد که دنبال کننده های وبلاگ است میخاستم وبلاگ های در اونجا قرار بدم ولی طرز کارش رو نمی دونم  میشه اطلاعاتی درمورد این تب به من بدید
    پاسخ:
    سلام
    موارد یاد شده قابل ویرایش نیستند و کسانیکه شما را دنبال میکنند خود به خود در آن قسمت نمایش داده می شوند.
    با عرض سلام و خسته نباشید 
    چطوری میتونم وبلاگمو کلا مخفی کنم یا همون عدم انتشار
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد و تنها میتوانید مطالب وبلاگ را به حالت عدم انتشار تغییر دهید.
  • امید کناری
  • سلام چطوری میتونم نام کاربری این وبلاگ رو با ایمیلش تغیر بدم لطفا راهنمایی کنید یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد اما برای تغییر ایمیل باید درخواست خود را از طریق فرم تماس با بیان ارسال نمایید تا ایمیل شما بصورت دستی تغییرداده شود.
    سلام. دو روزه متوجه شدم آمار تو وبلاگ نمایش داده نمیشه، با اینکه تو تنظیمات وبلاگ آمار فعاله.
    پاسخ:
    سلام
    اختلال مورد نظر رفع شده است.
  • علی رضا آهنی
  • سلام.
    چند عدد سوال داشتم
    1.وبسایتی وجود نداره که قابمون رو توش بکشیم کدش رو بده؟
    2.چی کار کنم وبلاگم بازدیدش بره بالا؟
    3.قسمت های "درباره من"و"سر اغاز"و"تماس بامن"رو پر کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
  • علی رضا آهنی
  • سلام.
    جعبه نشانه ها چیست؟
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از نشانه میتوانید باکس جدید در قالب وبلاگ ایجاد کرده و مطالب را در آن نمایش دهید.
    سلام چرا هعی بخش آمار از رو وبلاگ مپیره خیلی هم طول میکشه تا بیاد 
  • سهراب احمدی
  • سلام.بیشتر از دوهفته ست که من وبلاگ زدم.اوایل اسم وبلاگم در جست و جوی گوگل جزء گزینه های اول یا دوم بود.اما الان وبلاگم توی صفحه های دوم یا سوم جست وجوی گوگل میاد.این یه روند طبیعیه یا مربوط به تنظیمات وبلاگه؟
    پاسخ:
    سلام
    تغییری در تنظیمات بلاگ ایجاد نشده است.
  • علی اکبر قلی زاده
  • سلام
    چرا آمار در سایت نشان داده نمیشود؟
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    سلام باکس اطلاعات بازدید کنندگان وبلاگ من پریده:( هر کاری هم که تو تنظیمات میکنم توی وبلاگ نمیاد... خاهشن بگین چیکار کنم....
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید و در صورتی که منظور شما جعبه دنبال کنندگان است باید تنظیمات خود را در بخش تنظیمات ساده چک کنید.
  • محمد پورداداش
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ممنون بسیار عالی بود
    **** ****

  • امیر ابراهیمی
  • سلام
    آیا متون و عناوین ثابت بلاگ من که امکان تغییر توسط من رو نداره، برای آی پی های خارج از ایران هم فارسیه
    یا بصورت خودکار بصورت انگلیسی نمایش داده میشه
    برای مثال اگه کسی در خارج از کشور، بخواد نظری ثبت کنه، آیا اعداد کدامنیتی و همین عناوین (نام، پست الکترونیک و ...) همینطور فارسیه؟ یا انگلیسی میشه؟
    آخه اونا که اعداد فارسی و عربی رو نمیدونن
    پاسخ:
    سلام
    موارد یاد شده به فارسی نمایش داده می شوند.
  • سعید عباس نیا
  • چجوری قاب جدیدو تایید کنم؟هی میگه برم تو تنضیمات اکی کنم ولی چیزی نیست

    پاسخ:
    سوال شما مفهوم نیست. لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
  • محمدعلی ایمن شهیدی
  • سلام و عرض خسته نباشید.

    rss چیست؟

    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید. 
    در این زمینه میتوانید از rss کمک بگیرید. 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.