راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

باکلیک کردن روی "دامنه اختصاصی" که زیرمجموعه "ابزار ها" از منوی وبلاگ است؛ پنجره ای مشابه تصویر ذیل گشوده خواهد شد:

(برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید)

 

اگر بخواهید محتوای وبلاگ خود را با آدرس و یا دامنه ای بدون پسوند blog.ir ثبت کنید می توانید با خریدن دامنه از یکی از ارائه دهندگان دامنه ؛ و تنظیم کردن وبلاگتان روی آن این کار را انجام دهید.

نکته: تمامی دامنه هایی که برای وبلاگ خود ثبت می کنید از همین طریق قابل حذف خواهند بود.

پس از خرید دامنه خواهید توانست آن را بعنوان یکی از دامنه های اختصاصی 1 تا 4 در تصویر تنظیم کنید:

 

دامنه اختصاصی اصلی:

این دامنه آدرس اصلی شما خواهد شد و ملاک موتور های جستجو قرار خواهد گرفت.

مثال: شما برای وبلاگ mesal.blog.ir دامنه mesal.ir را بعنوان دامنه اصلی انتخاب می کنید. در این حالت محتوای وبلاگ شما به آدرس mesal.ir منتقل می شود. این انتقال شامل همه مطالب، تصاویر، لینک ها، قالب وبلاگ، تنظیمات و ... خواهد بود.

نکته: با انتخاب دامنه اصلی برای وبلاگ، آدرس وبلاگ شما آزاد می شود. مثلا اگر وبلاگ شما yek.blog.ir بوده باشد؛ پس از انتخاب دامنه دیگران خواهند توانست همین وبلاگ را برای خود ایجاد کنند.در این حالت پس از حذف دامنه اگر شخص دیگری نام وبلاگ شما را برای خود ثبت نکرده باشد؛ آن نام بصورت پیشفرض دوباره برای شما ثبت می شود اما در صورتیکه دیگران آن را ثبت کرده باشند؛ محتوای وبلاگ شما بعنوان yek.domains.blog.ir ذخیره می شود تا زمانیکه شما برای خود وبلاگ و یا دامنه دیگری ثبت کنید.

نکته: اگر برای یک سایت چند دامنه ثبت کنید، فقط یکی از آن‌ها می تواند دامنه اختصاصی باشد.

نکته: با انتخاب دامنه اختصاصی مستقل؛ سایت شما دیگر از آدرس helptest.blog.ir در دسترس نخواهد بود و فقط از طریق این دامنه قابل مشاهده است.

نکته: دامنه های هدایت شونده، پشتیبان و مستقل نسبته به دامنه اصلی شما تعریف می شوند.

 

دامنه اختصاصی هدایت شونده:

این دامنه کاربران را به آدرس اصلی شما منتقل خواهد کرد. کاربر با وارد کردن آدرس دامن جدید شما به وبلاگ شما ارجاع (redirect) داده می شود.

مثال: برای وبلاگ mesal.blog.ir دامنه mesal.ir را بعنوان دامنه اختصاصی هدایت شونده انتخاب می کنید. در این حالت کاربری که آدرس mesal.ir  را در مرورگر وارد وارد کند؛ به mesal.blog.ir هدایت می شود.

نکته: با استفاده از دامنه اختصاصی هدایت شونده اگرچه دامنه mesal.ir برای شما ثبت می شود اما موتور های جستجو آن را بعنوان آدرس دیگری برای دامنه اصلی شما در نظر می گیرند. لذا به جایگاه شما در موتور های جستجو آسیبی نخواهد رسید.

 

دامنه اختصاصی پشتیبان

این دامنه نسخه دیگری از وبلاگ شما با آدرس جدید بوجود می آورد که مطابق با وبلاگ خواهد بود و تنها آدرس آن متفاوت است.

مثال: برای وبلاگ mesal.blog.ir دامنه mesal.ir را بعنوان دامنه پشتیبان در نظر می گیرید. در این حالت برخلاف دامنه هدایت شونده کاربر به دامنه اصلی شما ارجاع دادع نمی شود بلکه محتوای آن را در آدرس جدید مشاهده می کند.

نکته: در این حالت برای موتور های جستجو تعریف می شود که دامنه جدید نسخه پشتیبان سایت شماست و بدین ترتیب به جایگاه شما در موتور های جستجو آسیب نخواهد رسید.

 

دامنه اختصاصی مستقل

این دامنه مشابه دامنه اختصاصی پشتیبان؛ نسخه جدیدی از وبلاگ شما بوجود می آورد با این تفاوت که موتور های جستجو آن را موردی مطابق اما کاملا مجزا از دامنه اصلی شما در نظر می گیرند که از روی سایت شما کپی شده باشد. به همین دلیل ممکن است به جایگاه شما در موتور های جستجو لطمه وارد شود.

نحوه اتصال به دامنه

برای اتصال دامنه به روی وبلاگ؛ آدرس آن را در کادر مربوط درج کنید. و روی کلید کلیک کنید. برای ثبت بعنوان دامنه اصلی روی کلید کلیک کنید.

نکته: در ابتدا فقط می توانید دامنه اختصاصی اصلی برای وبلاگ خود ثبت کنید.

  برای مثال با وارد کردن آدرس دامنه mydomain.com ؛ پنجره ثبت تنظیم دامنه مطابق تصویر تغییر خواهد کرد:

  (برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید)

پس از ثبت دامنه پنجره تنظیمات، مطابق تصویر ذیل تغییر خواهد کرد:

(برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید)

برای ثبت دامنه های هدایت شونده، پشتیبان و مستقل باید پس از ایجاد دامنه اختصاصی اصلی از همان طریق اقدام کنید. با این تفاوت که برای دامنه هایی که پس از آن ثبت می کنید؛ مطابق تصویر ذیل باید نوع آن را نیز انتخاب کنید:

(برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید)

 

هریک از دامنه های ثبت شده را می توانید با کلیک کردن روی دکمه «حذف» حذف کنید.

یاد آور می شود: در صورتیکه تنها یک دامنه ثبت کرده باشید و آن را حذف کنید؛ در صورتیکه نام وبلاگ شما همچنان آزاد باشد بصورت اتوماتیک محتوای سایت شما روی وبلاگ قبلیتان تنظیم می شود. در غیر اینصورت روی آدرس پشتیبان که سیستم برای دامنه شما ثبت می کند در دسترس خواهد بود تا شما دامنه یا وبلاگ جدید برای آن تعریف کنید.

نکته: آدرس پشتیبان از اطلاعات دامنه شما نسخه پشتیبان تهیه می کند و با دامنه اختصاصی پشتیبان متفاوت است.

نکته: در صورتیکه بیش از دو دامنه ثبت کرده باشید می توانید با کلیک کردن روی کلید که مطابق تصویر ذیل رو به روی نام آن وجود دارد؛ نوع هر دامنه را تغییر دهید.

(برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید)

برای تغییر نوع دامنه پس از کلیک کردن روی کلید ، پنجره ای مطابق تصویر ذیل گشوده می شود که شما می توانید از طریق آن، این کار را انجام دهید.

نکته: از آنجا که تنها امکان تعیین یک دامنه اختصاصی اصلی وجود دارد؛ اگر نوع دامنه دیگری را به "اصلی" تغییر دهید، دامنه اصلی قبلی خود به خود بصورت دامنه هدایت شونده ذخیره می شود.

نکته: برای وبلاگ خود می توانید چندین دامنه هدایت شونده، پشتیبان و یا مستقل ایجاد کنید.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۱۲۹)

 سلام دوباره

خسته نباشید

می خواستم بدونم ایا امکان فعال سازی فقط دامنه اختصاصی از بسته اختیاری هست یا نه
ببخشید زیاد سوال میکنم
فقط میخوام بدونم منتظر بونم یا نه ؟
پاسخ:
دامنه اختصاصی جزو امکانات بسته اختیاری است، و فعلا امکان فعال‌سازی امکانات بسته اختیاری به صورت جداگانه وجود ندارد.

سلام

با تشکر می خواستم بپرسم امکان تفکیک کردن بسته اختیاری چه زمانی اتفاق می افتد و آیا تا کنون عملی در راستا صورت گرفته است یا قرار است صورت بگیرد؟زیرا کسی نمیخواهد برای امکاناتی که از آنها استفاده نمیکند هزینه کند. البته سرویس رایگان شما واقعا بی نظیر است ولی امکان وصل کردن دامنه را به طور جدا از بسته اختیاری را ندارد

ممنون

پاسخ:
سلام
این امکان هم اکنون وجود دارد.
  • بنیامین دهقانیان
  • با عرض سلام و ادب

    در صورتی که دامنه اختصاصی برای وبلاگ در نظر بگیریم. امکان لود تصاویر واقع در صندوق بیان هست؟

    نکته قابل توجه این است که تصاویر واقع در صندوق بیان در دیگر سرویس هایی که متعلق به بیان نیست، پس از مدتی نمایش داده نمی شوند و فقط در خود وبلاگ قادر به نمایش می باشد.
    پاسخ:
    صندوق بیان هر بلاگ با خود آن بلاگ در ارتباط کامل است، و هیچ وقت مشکلی در نمایش تصاویر آن وجود نخواهد داشت.
  • سید اکبر موسوی
  • سلام
    من چند دامنه و زیردامنه دارم و می خواهم به بیان منتقلشان کنم.  بسته اختیاری هم گرفته ام. در بسته اختیاری امکان داشتن ده دامنه مستقل داده شده است. اما در بخش مدیریت تنها می توانم دو سایت داشته باشم. آیا راهی برای حل این مشکل است؟
    پاسخ:
    سلام
    بسته اختیاری امکان داشتن ده دامنه را به شما می دهد که می توانید آنها را برای دو وبلاگ خود تعریف نمایید. بعبارت دیگر، بسته اختیاری به شما امکان ایجاد وبلاگ جدید را نمی دهد.
    با سلام
    ببخشید یک سری از نتایج جستجو به آدرس پشتیبان منتقل میشن ! آیا دلیل خواصی داره ؟ میشه این امکان غیر فعال بشه ؟ آخه به رنک دامین اصلی خیلی ضرر میزنه ... مرسی
    پاسخ:
    سلام
    این مسئله از طریف تیم فنی در حال پیگیری است اما لطفا موارد ذیل را از طریق لینکتماس با بیان عنوان کنید تا به موضوع رسیدگی شود:
    اینکه آیا آدرس پشتیبان خود را در جایی منتشر نموده اید؟
    آیا در یک بازه زمانی بلاگ شما تنها از طریق آدرس پشتیبان در دسترس بوده یا نه و اگر بوده آیا در این مدت مطلبی منشر نموده اید یا خیر
  • مجید جانبزرگی
  • سلام
    "پس از حذف دامنه اگر شخص دیگری نام وبلاگ شما را برای خود ثبت نکرده باشد؛ آن نام بصورت پیشفرض دوباره برای شما ثبت می شود"
    یعنی چی؟
    پاسخ:
    سلام
    وقتی برای وبلاگ خود دامنه‌ی اصلی تعریف می کنید نام وبلاگ شما برای دیگران آزاد خواهد شد. اگر دامنه خود را حذف کنید دو حالت خواهد داشت: اگر کس دیگری نام وبلاگ شما را انتخاب نموده باشد محتویات وبلاگ شما به آدرس yourdomain.domains.blog.ir منتقل می شود. اما اگر نام وبلاگ شما را کس دیگری انتخاب نکرده باشد محتویات وبلاگ شما به آدرس قبلی وبلاگتان (yourdomain.blog.ir) منتقل می شود.
    سلام!
    ببخشد وقتی دامنه به سرویس متصل میشه چه مدتی طول میکشه تا فعال شه؟
    پاسخ:
    سلام
    ارتباط کارگزار دامنه با سرویس ممکن است از 4 ساعت تا حداکثر 72ساعت زمان ببرد.
  • رامین پاینده
  • سلام. آیا راهی هست که کلاً دامنه پیش فرض .blog.ir غیر فعال بشه؟
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه دامنه ای را به آدرس بلاگتان متصل کنید؛ آدرس وبلاگ آزاد/غیرفعال می شود و محتوای آن تنها از طریق دامنه متصل شده در دسترس خواهد بود.
    سلام
    خسته نباشید .
    من دامنه را متصل کردم ولی میخوام یه صفحه نخست داشته باشم که در اون فقط یه عکس باشه یا چند تا لینک باشه و بعد از کلیک روی اونها به زیر دامنه یا صفحه اصلی سایت منتقل بشن ..
    آیا امکانش در بیان و بلاگ وجود داره ؟

    ممنون میشم راهنمایی کنین ؟
    پاسخ:
    سلام
    این امکان فعلا در سرویس بلاگ وجود ندارد
  • امیر عرب نژاد
  • سلام !

    آقا ما یه چند هفته وبااگمون رو داشتیم و به ورودی گوگل خوبی رسیدیم ! اما دامنه که متصل شد ، دامنه قبلی پرید و روز از نو ، روزی از نو !

    میخواستم بشه اگه مسئولین یه کاری بکنن بعد از اتصال دامنه ، دامنه قبلی هم در دسترس باشه ! چون اینجوری یا آدم باید از همون اول دامنه متصل کنه ، یا اصلا نکنه !

  • محمد داوری دولت آبادی
  • با عرض سلام و درود و ضمن عرض خسته نباشید

    من سه روز پیش دامنه sarjoob.ir رو به وبلاگم متصل کردم . DNS این دامنه قبلا چیز دیگه ای بود که به DNS شما تغییر دادم (سه روز پیش) که گاهی وبلاگ خود رو و گاهی وبلاگ قبلی رو نمایش میداد که بعدا متوجه شدم انتقال کامل ممکنه تا 72 ساعت طول بکشه. ولی عجیب اینکه الان با کومودو دراگن وبلاگ خودم نمایش داده میشه ولی با اینترنت اکسپلورر با این دامین وبلاگ قبلیم می اد به نظر شما علت چی میتونه باشه؟

    ممنون

    پاسخ:
    سلام
    احتمالا dns ها هنوز هم بطور کامل بروز نشده اند. و شاید IE شما از dns دیگری استفاده می کند.
    در صورت ادامه یافتن این مسئله آن را از طریق تماس با بیان پیگیری نمایید.
  • محمد داوری دولت آبادی
  • سلام

    ببخشید ی سوال دیگه هم دارم اگه ما ی دامین برای وبلاگ خودمو تعریف کردیم و آدرس قبلی آزاد شد اگه کس دیگه ای اونو بعنوان گزینه دوم انتخاب نکرده باشه ی مدت طول میکشه که وبلاگ خودمو با همون آدرس قبلی به خودمون برگرده؟ آیا زمان زیادی طول میکشه؟

    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه نام وبلاگ شما توسط دیگری انتخاب نشده باشد بلافاصله می توانید نام وبلاگ خود را مجددا انتخاب نمایید.
    سلام
    برای وبلاگ من قسمت کادری که آدرس دامنه رو وارد می کنم ، غیر فعاله !
    چی کار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    برای فعال کردن آن باید بسته اختیاری را خریداری نمایید.
  • محمد اسماعیل حسن زاده
  • سلام !

    آقا ما یه چند هفته وبااگمون رو داشتیم و به ورودی گوگل خوبی رسیدیم ! اما دامنه که متصل شد ، دامنه قبلی پرید و روز از نو ، روزی از نو !

    میخواستم بشه اگه مسئولین یه کاری بکنن بعد از اتصال دامنه ، دامنه قبلی هم در دسترس باشه ! چون اینجوری یا آدم باید از همون اول دامنه متصل کنه ، یا اصلا نکنه !
    پاسخ:
    سلام
    از آنجا که با اتصال دامنه ی جدید دامنه ی قبلی آزاد می شود امکان مورد نظر شما و متاسفانه راه حلی برای آن وجود ندارد.
  • سیداکبر معینی
  • سلام
    من می خوام یه دامنه برا بلاگم بگیرم ولی می خوام اگه دامنه به بلاگم وصل کردم ،دیگه تو هر صفحه ای و مطلبی از بلاگم که رفتم بصورت mydomain.ir نشون داده بشه و از آدرس mydomain.blog.ir قابل مشاهده نباشه .آیا این جوری میشه؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    بصورت پیشفرض mydomain.blog.ir پس از تعریف دامنه برای وبلاگ شما غیرفعال خواهد شد.
    سلام من الان یک دامنه به مبلغ 10600خرید کردم میخوام وبلاگم ازnam.blog.ir بشه nam.ir وهرکس آدرسه اولیمو بده وصل بشه به دومی یعنی هردوتا قابل نمایش باشه چیکار کنم راهنمایی کنید به صورت گام به گام تازه وارد هستم خیلی برام مهمه چون خبرنگار شهرم هستم تشکر فراوان
    پاسخ:
    سلام
    این امکان وجود ندارد چرا که در سیستم بلاگ با اتصال دامنه، آدرس بلاگ برای دیگران قابل استفاده خواهد شد در نتیجه آدرس nam.blog.ir در اختیار شما نخواهد بود.
    پس این خرید به چه درد خورد واز کجا اقدام کنم تا هردوتا هم وبلاگ بیان هم سایت با یک آدرس باز بشه یعنی اگه کسی آدرس وبلاگ زد وصل بشه به سایت وبرعکس لطفا راهنمایی کنید از کجا وچگونه اقدام کنم برام خیلی مهمه
    پاسخ:
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
    با سلام و خسته نباشید
    میخواستم بپورسم وقتی از http://khavarhotel.blog.ir به دامنه اختصاصی http://khavarhotel.com منتقل میشیم امکانات ویرایش و تعغیرات در سایت به چه صورت است ؟ با تشکر
    پاسخ:
    سلام تغیرات و ویرایش سایت به همان شکل قبل و در پنل بلاگ ادامه میابد با این تفاوت که تغییرات بجای http://khavarhotel.blog.ir روی  http://khavarhotel.com اعمال می شوند.
    با سلام و خسته نباشید
    من دامنه را از سایت خودتون خریداری کردم مراحل یک ( دامنه اختصاصی اصلی) را انجام دادم چقدر طول میکشه تا انتقال داده به و سایت فعال بشه ؟
    پاسخ:
    سلام
    برای فعال شدن دامنه معمولا بین 24 تا 72 ساعت زمان لازم است.
    با سلام
    شرمنده اینقدر سوال میکنم (-;
    این تنظیمات NS توسط شما اعمال میشود ؟ چون در قسمت مرکز مدیریت ، امکانات و ابزارها ، دامنه اختصاصی ، منویی برای تنظیم پیدا نکردم ! با تشکر


    پس از خرید دامنه مورد نظر باید آدرس های زیر را به عنوان NS در تنظیمات دامنه وارد کنید:
    ns11.bayandns.ir
    ns12.bayandns.ir

    پاسخ:
    سلام
    آدرس های مذکور را باید در تنظیمات دامنه مربوط به سرویس دهنده دامنه وارد کنید.
    سلام
    منوی این تنظیمات کجاست ؟ من دامنه را از منوی امکانات اختیاری در سایت شما خریداری کردم و در قسمت دامنه اختصاصی جایی برای تنظیمات ندارد ؟ فقط میشه دامنه را به سایت متصل کرد
    پاسخ:
    سلام
    در امکانات اختیاری تنها امکان اتصال دامنه به فروش می رسد و تنظیمات مذکور را باید در پنل مدیریتی دامنه ای که خریداری نموده اید انجام دهید.
  • محمد علی کشیری
  • می خواستم بدانم مدت زمان دامنه یک سال یا یک ماه یا تا هر وقتی که وبلاگ است دامنه است لطفا جوابش رو به ایمیلم بفرستید.
    پاسخ:
    امکان اتصال دامنه ی بسته اختیاری یکساله است. (درصورتیکه پیش از آن از امکانات بسته اختیاری استفاده نکرده باشید که در اینصورت انقضای آن مطابق انقضای امکان اول است و هزینه ان به اندازه مدت باقیمانده محاسبه خواهد شد.)
    اما اگر منظور شما دامنه ای است که خریداری می نمایید بسته به مدتی است که در هنگام خرید آن انتخاب نموده باشید که به ارائه دهنده های دامنه مربوط می شود.
  • محمد امین مصدق
  • سلام
    من دامنه  mtbf.ir ام بعد از 6 روز باز نمی شود
    پاسخ:
    سلام
    از صحت خرید امکان اتصال دامنه و تنظیمات مذکور در پنل دامنه اطمینان حاصل کنید و در صورت ادامه یافتن مشکل آن را از طریق تماس با بیان مطرح نمایید تا توسط تیم فنی پیگیری گردد.
  • محمد امین مصدق
  • سلام من دامنه اختصاصی رو خریدم
    ادرس این که گفتید کجاست
     تنظیمات مذکور را باید در پنل مدیریتی دامنه ای که خریداری نموده اید انجام دهید.
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که علاوه بر خرید امکان اتصال دامنه به وبلاگ باید یک دامنه هم از سایت های ارائه دهنده ی آن خریداری نمایید که تنظیمات مذکور باید در پنل مدیریت دامنه ی خریداری شده شما اعمال شود.
  • گلبرگ (قائم)
  • سلام
    می خواستم بدونم ایا امکان فعال سازی فقط دامنه اختصاصی از بسته اختیاری  یصورت جداگانه هست هست یا نه؟

    پاسخ:
    سلام
    امکان خرید هریک از امکانات بصورت جداگانه وجود دارد.
  • گلبرگ (قائم)
  • ببخشید اما چند روزی است که این امکان برای من برداشته شده! فقط امکان خرید بسته بلاگ وجود داره،ایا میدونید مشکل از کجاست؟
    پاسخ:
    از ستون بسته سفارشی که ستون اول از سمت چپ کادر امکانات است می توانید هر امکانی را بصورت مجزا خریداری نمایید. در صورتیکه ستون مورد نظر برای شما نمایش داده نمی شود موضوع را با ذکر مشخصات مرور گر خود پیگیری نمایید.
  • گلبرگ (قائم)
  • سلام مجدد،ستون امکانات و ابزار وبلوک  امکانات  اختیاری هست ولی امکان جداگانه خرید نیست سه چهار روز پیش  این امکان  بود، نمیدونم چرا رفته و فقط امکان خرید بسته بلاگ وجود داره وحتی صندوق بیان و آمار هم نیست. مرورگر کروم
    پاسخ:
    سلام
    عدم نمایش ستون بسته سفارشی که امکان خرید جداگانه امکانات را ارائه می دهد گزارش نشده است. لطفا از صفحه مورد نظر تصویری تهیه کرده و با ذکر مشخصات مرور گر خود ارائه نمایید تا امکان پیگیری فراهم آید.
  • گلبرگ (قائم)
  • سلام بر شما ..
    لطفا اگه میشه ،خواهشا مشکل بندور حل کنید.ممنون میشم کمک کنید ..

    پاسخ:
    سلام
    واحد فنی در حال پیگیری اختلال بوجود آمده برای شما هستند. نتیجه پیگیری ها برای شما ارسال خواهد شد.
  • گلبرگ (قائم)
  • سلام ،ببخشید خودم هم خسته شدم از بس گفتم مشکل از کجاست..
    آیا مشکل برطرف خواهد شد؟
    پاسخ:
    سلام
    شما عملیات پرداختی نا تمام برای خرید تمام بسته اختیاری دارید که در نتیجه آن ستون خرید موردی امکانات نمایش داده نمی شود. به صفحه امکانات اختیاری مراجعه نموده و در قسمت سمت چپ از انجام خرید خود "انصراف" دهید تا ستون مورد نظر نمایش داده شود.
  • علی انزابی
  • سلام
    می خواستم ببینم آیا میشه چند دامنه رو به یک وبلاگ متصل کرد ؟
    به عنوان مثال من می خوام foo.blog.ir رو به دامنه ی foo.com وصل کنم و
    foo.blog.ir/page/ali رو به دامنه ی ali.com وصل کنم .
    یعنی دو یا چند دامنه رو به صفحات مختلف یک وبلاگ متصل کنم ..... میشه آیا ؟؟؟!!!
    سپاسگزارم
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود دارد و برای فعال کردن آن کافیست افزایش دامنه های قابل اتصال را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
  • علی انزابی
  • من از طریق بسته اختیاری ، 10 دامنه خریداری کردم ولی نمیدونم چطوری باید به صفحات وبلاگم متصل کنم .
    اگر میشه در این زمینه راهنمایی بفرمایید .
    ممنون
    پاسخ:
    در بسته اختیاری تنها امکان اتصال دامنه ها به وبلاگ ارائه می شود و دامنه ها را باید از سایت های ارائه دهنده آن خریداری نمایید.
    برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه اتصال دامنه می توانید به اتصال به دامنه مراجعه نمایید.
  • شمشاد امیری خراسانی
  • سلام
    و تا سوال خیلی مهم دارم ممنون میشم پاسخ بدین
    1-من فقط یک بار باید بسته اختیاری اتصال دامنه را بخرم یا باید هر سال  ۱۰,۶۰۰ بدم تا قابلیت اتصال دامنه باقی بمونه؟ یعنی احتیاجی به تمدید داره یا نه؟
    2- چجوری صندوق بیان رو به دامنه جدیدمون وصل کنیم که مثلا اینجوری بش؟و یا اصلا میشه؟
    mesal.ir/ghghgh.jpg
    پاسخ:
    سلام
    تمامی امکانات بسته اختیاری در بازه های زمانی یکساله ارائه می شوند و پس از یکسال نیاز به تمدید خواهند داشت.
    امکان اتصال دامنه به صندوق بیان و تغییر آدرس فایل های صندوق بیان به شیوه مد نظر شما وجود ندارد.
  • میلاد حسن پور
  • سلام من یه دامنه خریدم میخوام ثبتش کنم ولی در قسمتی که باید آدرس دامنه رو قرار دهی نمیشه قرار دادکمکم کنید
    پاسخ:
    سلام
    لطفا اختلال بوجود آمده را با جزئیات بیشتر مثلا با متن پیام خطای ارائه شده درج نمایید تا امکان پیگیری آن فراهم آید.
  • علی انزابی
  • سلام دوست عزیز
    سوال اول من :
    می خواستم ببینم آیا میشه چند دامنه رو به یک وبلاگ متصل کرد ؟
    به عنوان مثال من می خوام foo.blog.ir رو به دامنه ی foo.com وصل کنم و
    foo.blog.ir/page/ali رو به دامنه ی ali.com وصل کنم .
    یعنی دو یا چند دامنه رو به صفحات مختلف یک وبلاگ متصل کنم ..... میشه آیا ؟؟؟!!!
    پاسخ شما :
    امکان مورد نظر شما وجود دارد و برای فعال کردن آن کافیست افزایش دامنه های قابل اتصال را از بسته اختیاری خریداری نمایید.

    من گفتم این امکان رو از بسته اختیاری خریداری کردم .
    شما در پاسخ به من گفتید که برو از فلان جا دامنه بخر .
    به خدا من دامنه خریدن رو بلدم لطفا سر کارم نزارید .
    در ضمن من آموزش اتصال به دامنه رو خوندم . هیچ ارتباطی به سوالم نداشت .
    خواهش می کنم یک آدم فنی یه بار دیگه این سوال من رو بخونه .
    بی نهایت سپاسگزارم
    پاسخ:
    سلام
    ضمن پوزش
    امکان اتصال دامنه به صفحات یک وبلاگ هم اکنون وجود ندارد اما در فهرست امکانات آینده بلاگ ثبت شده است.
  • دانیال پور عزیزی
  • درود خسته نباشید به بردار عزیز :
    بردار بنده باید حتما بسته سفارشی انتخاب کنم تا امکان ست دامین ثبت بشه؟ بنده خودم دامین دارم یعنی دامین جدید ثبت میکنید یانه این هزینه ست دامین هستش؟ منتظر جواب یا حق..
    پاسخ:
    کاربر گرامی
    امکان اتصال دامنه که در بسته اختیاری ارائه می شود تنها امکان اتصال دامنه را به وبلاگ بوجود می آورد و پس از خرید آن می توانید دامنه خود را به بلاگ متصل نمایید.
    سلام خسته نباشید خواستم بگم هزینه اتصال دامنه خیلی بالا هستش خودتون ببینید کسی که میاد وبلاگ نویسی برای اینه که هزینه زیاد نداره اگه داشت که میرفت دنبال هاست و سایت زده .الان طرف سعی میکنه یه دامنه بخره 4 هزارتومن بعد باید ده هزار تومن بده تا برای وصل کنند به نظرتون قیمت ها خیلی بالا نیست؟.یاعلی
  • سید مهدیار حسینی
  • سلام....وقتتون بخیر
    آیا تو سیستم بلاگ بیان
    امکان اتصال ساب دامین به دامنه نصب شده(برای اتصال هاست دانلود)بر روی بلاگ بیان وجود داره؟
    به مثال آدرس بلاگ من اینه
    test.blog.ir
    بعد از نصب دامنه اختصاصی اینجور میشه
    test.com
    حالا من اگه بخوام فایل هامو به صورت اختصاصی بر روی هاست ویژه آپلود کنم
    میتونم یک ساب دامین
    به شکل زیر درست کنم؟
    dl.test.com
    پاسخ:
    سلام
    از سوی بلاگ محدودیتی برای ایجاد زیر دامنه ها وجود ندارد اما توجه داشته باشید که امکان ایجاد زیر دامنه باید در مرکز مدیریت سرویس دهنده دامنه شما ارائه شده باشد. چرا که برخی سرویس دهنده ها این امکان را در اختیار کاربران قرار نمی دهند.
  • سید مهدیار حسینی
  • ولی ایجاد ساب دامین از طریق کنترل پنل هاست انجام میشه و آ رکورد زده میشه

    الان من دقیقا چه چیزی رو باید از سرویس دهنده دامنه بپرسم؟
    پاسخ:
    اینکه آیا سرویس دهنده دمنه به شما امکان تعریف زیر دامنه را نیز می دهد یا خیر. بعبارت دیگر در کنترل پنل دامنه شما امکان تعریف زیر دامنه نیز وجود دارد یا نه.
    سلام
    آقا من از منوی امکانات اختیاری از خود بیان 3 تا دامنه خریدم . . . دامنه ها رو ثبت کردم . . . اما سایتم رو که باز میکنم ، با این پیغام رو به رو میشم . . . 
    This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
    مطلب دیگه اینکه . . . من اصلا متوجه نمیشم این 2 تا ns11 , ns12 رو دقیقا کجا باید ثبت کرد . . . اصلا اینا چی هستن . . . یه توضیح میشه به من بدید . . . ؟ راجب این متن . . . 

    وقتی قصد اتصال کل یک دامنه (مثل mydomain.com) را دارید:

    پس از خرید دامنه مورد نظر باید آدرس های زیر را به عنوان NS در تنظیمات دامنه وارد کنید:
    ns11.bayandns.ir
    ns12.bayandns.ir

    اگر شما دامنه را مستقیما خریداری کرده باشید و به پنل مدیریت دامنه دسترسی داشته باشید، به راحتی این تنظیمات را پیدا خواهید کرد، ولی اگر دامنه را با واسطه خریداری کرده‌اید و دسترسی به پنل مدیریت آن ندارید، این کار باید توسط کسی که دسترسی به پنل مدیریت دامنه دارد انجام شود.

    این تنظیمات ns دامین کجاست ؟ . . . من از خودتون دامین ها رو خریداری کردم . . . اما هر چی گشتم تنظیماتی مبنی بر این ماجرا پیدا نکردم . . . لطفا راهنمایی کنید بنده رو . . . 

    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که شما تنها امکان اتصال دامنه از امکانات اختیاری خریداری نموده اید و برای خریداری خود دامنه باید از طریق سرویس های ارائه دهنده دامنه اقدام نمایید. تنظیمات مورد نظر نیز در مرکز مدیریت دامنه خریداری شده قابل تنظیم اند.
  • سجاد اسماعیلی
  • جمعه یک فروردین 93 دامنه اختصاصی اصلی ثبت کردم اما هنوز تا این تاریخ فعال نشده . آقا بیخیال شدم .
    پاسخ:
    توجه داشته باشید که فعال کردن دامنه از طریق سرویس دهنده دامنه صورت میگیرد.
    همچنین توصیه می شود از صحت تنظیمات خود مطابق آنچه در مطالب مربوط به دامنه درج شده است اطمینان بیابید.
    سلام با تشکر از خدمات شما ... من یک سوال داشتم ... اگر من یک دامنه 4 حرفی را ثبت کنم با توجه به اینکه در انتخاب اسم وبلاگ باید حداقل پنج حرف باشد باز امکان اتصال دامنه 4 حرفی وجود دارد؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    تعداد کاراکتر نام بلاگ ارتباطی با دامنه ندارد و اساسا هر نام بلاگی قابل اتصال به هر دامنه ای هست.
  • پارسا زرگر
  • این ادرس وبلاگ من است : parsa-blog.blog.ir
    من اگر براى وبلاگم یک دامنه ى .ir خریدارى کنم و به وبلاگم وصل کنم در این صورت ادرس وبم تنها به این صورت مى شود ؟ : parsa-blog.ir 
    یا ان ادرس قبلى هم باقى مى ماند ؟ : parsa-blog.blog.ir

    اگر دامنه ى قبلى وبلاگ ( parsa-blog.blog.ir ) باقى بماند ، امکان دارد گوگل parsa-blog.ir را به عنوان یک کپى کننده در نظر بگیرد ؟

    امکان دارد شما بتوانید دامنه ى قبلى وبلاگ من را بعد از خرید دامنه حذف کنید ؟ 
    پاسخ:
    لطفا راهنمای دامنه اختصاصی را با دقت مطالعه نمایید .
    اگر از روش اول استفاده کنید ،‌ دامنه ی اصلی شما parsa-blog.ir خواهد بود .
    و آدرس قبلی قابل دسترس نیست .
    اما با حذف دامنه ،‌ می توانید به آدرس قبلی برگردید و این آدرس برای شما محفوظ خواهد بود .
  • احسان خواجوی
  • واقعا از شرکت بیان انتظار نداشتم.چندین بار نظر ارسال کردم و تیکت زدم اما دریغ از احترامی کوچک برای پاسخگویی.
    نظرات بقیه هم تایید شده اما نظر بنده خیر.

    حداقل یه پیام چهار کلمه ای ( در دست بررسی است ) به من بدید تا بدونم که مشکل من خونده شده.

    این چه سیستم پشتیبانیه که 5 روز مشتریان خودش رو بی جواب می ذاره؟
    پاسخ:
    سلام
    از تأخیر در پاسخگویی عذرخواهی می کنیم .
  • محسن حسین نیا
  • سلام 
    خسته نباشید
    من از سایت تهران هاست یه دامنه خریدم پیامی که سایت تهران هاست داده اینه: 
    "در پنل مدیریت خود در سایت بلاگ رفته و به منوی «ابزارها و امکانات»، صفحه‌ی «دامنه اختصاصی» در فیلدی با نام "دامنه " آدرس دامنه ای که به تازگی از طریق ما ثبت کرده اید را وارد کرده و بر روی دکمه ی "ثبت" کلیک نمایید"
     مشکلی من باهاش مواجه شدم اینه که اون بخش در سایت بلاگ هست اما کار نمیکنه! یعنی کانه از طرف سایت بلاگ از کار افتاده. میخواستم بدونم که باید چکار کنم؟
    سوال دومی که داشتم این بود که برای وبلاگم کدوم یک از اون چهار نوع دامنه ای که گفتید مفید تره و برتریش چه؟
    با تشکر بسیار
    پاسخ:
    سلام
    طبق این دستور العمل ،‌ شما می توانید دامنه ی خود را به وبلاگ اضافه کنید .
    ویژگی های هر کدام از چهار نوع در این لینک توضیح داده شده است .
  • سعید درویش زاده
  • با سلام و خسته نباشید.

    ببخشید من دامنه ای رو خریداری کردم و تنظیماتی که گفته شده بود رو روی دامنه اعمال کردم اما زمان ثبت دامنه با پیغام احتمالا تنظمات مورد نظر را روی دامنه اعمال نکردید مواجه شدم که البته با این حال دامنه رو ثبت کردم. میخواستم ببینم که این پیغام برای چی ظاهر شده و اینکه الان اعمال شده 20 روز طول میکشه تا عملیات اتصال دامنه کامل بشه، آیا میشه این زمان کوتاه تر بشه؟؟
    چون واقعا برام مهمه که این زمان کوتاه باشه، خیلی مهم.
    پاسخ:
    سلام
    شما بعد از اینکه دامنه را خریداری کردید و NS: ns11.bayandns.ir را روی دامنه خود تنظیم کردید ، باید این دامنه را در وبلاگ خود نیز ثبت کنید .
    در پنل مدیریت بلاگ ، منوی «امکانات و ابزارها» در زیر منوی «دامنه ی اختصاصی» آدرس دامنه ی خود را ثبت نمایید.

    آیا بعد از تنظیم ns بیان امکان استفاده از cloudflare وجود داره و تداخلی پیش نمی‌آید؟
    پاسخ:
    تا بحال اختلالی در این زمینه گزارش نشده است. 
  • محمد روحانی
  • سلام
    من یا دامنه ی ir خریدم. اون رو دامنه ی اصلی گذاشتم و دامنه ی قبلی رو به صورت هدایت شونده تنظیم کردم تا افرادی که به آدرس قدیمی مراجعه می کنند، به آدرس جدید منتقل بشن. اما با این پیغام مواجه میشم که: 
    دامنه اختصاصی هدایت شونده
    این آدرس تا کمتر از ۲۰ روز دیگر حذف می‌شود و سایت شما تنها از طریق دامنه اختصاصی در دسترس خواهد بود.

    در صورتی که طبق راهنمایی که نوشتید نباید این اتفاق بیفته. مشکل کجاست و چطوری حل میشه؟ 
    پاسخ:
    سلام
    آدرس وبلاگ شما پس از بیست روز از زمان اتصال دامنه آزاد و برای عموم قابل استفاده خواهد شد.
  • گمنام بنده خدا
  • سلام
    من یک دامنه ی اصلی از منوی امکانات اختیاری خریدم و در سایت nic.ir تنظیمات و سرویس مربوطه بهش رو خریداری کردم ولی الان 6 روزه که سایت یا دامنه ای که خریدم رو باز نمی کنه خیلی نگران شدم ...وضعیت چیجوریه؟؟؟
    لطفا کمکم کنید 
    من اولین تجربه خرید دامنه رو دارم
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه از صحت تنظیمات خود مطابق آنچه توضیح داده شده اطمینان دارید توجه داشته باشید که اتصال دامنه زمان مشخصی ندارد و به سرویس دهنده ایرنیک مربوط می شود که میتوانید پیگیری های لازم را از این سرویس دهنده انجام دهید.
  • مهران قندی
  • سلام
    ببخشید.. من دیشب دامنه کافه تاریخ دات ای ار رو ثبت کردم و همون موقع هم dns هارو تنظیم کردم.فقط بار اول اشتباه انجام دادم و دامنه رو از تو پنل بلاگ حذف و دوباره بعد از تصحیح dns هاتو پنل زدم دامنه رو.
    اما وبلاگ از دیشب نمایش داده نمیشه.. درسته می گید 3 تا 72 اما چون هنوز هم تو پنل نیک زده «برای تایید» و هنوز تایید نشده، چون دیشب ثبت کردم، میگم شاید به خاطر اونه!
    بعد یک چیز دیگه، وقتی برای بار دوم که dns ها به درستی تنظیم شده بود، دامنه رو تایپ و اوکی کردم توی پنل بلاگ، کادر زرد رنگ که میگفت احتمالا درست تنظیم نشده اومده با اینکه من مطمئنم درست تنظیم شده.. کادر اشتباه اومده یا من واقعا اشتباه تنظیم کرد که البته مطمئنم درست تنظیم کردم؟
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه دامنه را در بلاگ تعریف کرده باشید آدرس وبلاگ شما غیر فعال می شود و تا زمانیکه دامنه شما فعال شود وبلاگ نمایش داده نخواهد شد.
    به بیان: مرسی واقعا!
    به باقی دوستان : به این کادر زرد رنگه اعتماد کنید، وقتی میگه مشکلی هست یا ایرانیک تایید نکرده یا دی ان اس درست نیست..
    :)
    یک سوال داشتم، میخواستم بدونم چجوری میتونم همچین ساب دامینی رو وصل کنم، school.cafetarikh.ir ؟ که مطالب مخصوص همین بخش رو نمایش بده؟
    پاسخ:
    از طریق پنل دامنه خود میتوانید سابدامین وصل کنید اما بدینمنظور باید از سرویس دهنده دامنه ای استفاده کنید که امکان تعریف آن را به شما بدهد.
  • ♥☀♥☀♥ اس ام اس 2 اس تی اس ♥☀♥☀♥
  • سلام
    من به وبلاگم دامنه اختصاصی اصلی دادم
    الان میخوام بازدیدکنندگانی که وارد وبلاگ میشن به دامنه اصلی هدایت بشن
    در بلاگ بیان امکان استفاده از کد ریدایرکت وجود نداره!
    <meta http-equiv="refresh" content="0; URL=http://sms2sts.ir">
    میشه بگین من باید از چه کدی استفاده استفاده کنم؟
    درضمن جاوا اسکریپت هم فعال نیست
    پاسخ:
    سلام
    اولا برای استفاده از جاوااسکریپت باید ابتدا امکان آن را ازبسته اختیاری خریداری نمایید.
    ثانیا ایجاد وبلاگ برای ریدایرکت کردن آن به آدرس دیگر خلاف قوانین بلاگ است.
  • محمد حسین زاده
  • سلام. دامنه من با عنوان mobadelsazanoxin.ir رو از سایت nic خریدم و تایید خرید رو هم گرفتم
    من ns رو تو تنظیمات سایت nic وارد کردم. تو قسمت NS دو ردیف 4 تایی جای خالی برا پر کردن داره که بالای ردیف اول نوشته "نام کارگزار" و بالای ردیف دوم نوشته " آی‌پی کارگزار". من عبارتهای  ns11.bayandns.ir و ns12.bayandns.ir رو تو ردیف نام کارگزار وارد کردم و آی پی رو هم که ندارم. هنوز هم آدرسم فعال نشده. ممنون میشم راهنماییم کنید.
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که فعال شدن دامنه از سوی ایرنیک بصورت دستی انجام می شود و از یک روز تا یک هفته بطول می انجامد.
  • رامین نوری زاده
  • سلام خسته نباشید من دامنه سایتم که تو رزبلاگه.رو می خوام انتقالش بدم تو بلاگ ولی تو قسمت دامنه اختصاصی قسمت آدرس که می خوام وارد کنم غیر فعاله اصلا نمیشه ادرس رو وارد کنم بعد ادامه بزنم.باید چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    برای ثبت دامنه باید ابتدا امکان اتصال به دامنه را از امکانات اختیاری خریداری نمایید.
    سلام.خسته نباشید!
    من وبم این ادرسه: phototext.blog.ir
    چند روز پیش دامنه ای با عنوان :phototext.in خریداری کردم
    حالا میخوام که آدرس اصلیم همین دامنه ای باشه که خریداری کردم!ینی موتور های جستجو منو با این آدرس phototext.in بشناسن!
    باید چیکار کنم؟اگه اختصاصی کنم دامنه رو اون ادرس قبلی دیگه در دسترس نیست؟
    و یه سوال دیگه
    اگه اختصاصی کنم در قسمت وبلاگ های بروز شده وب من با چه ادرسی نمایش داده میشه؟؟؟؟ میشه جواب بدین؟
    پاسخ:
    سلام
    پس از اتصال دامنه به وبلاگ آدرس وبلاگ شما برای دیگران قابل استفاده خوواهد بود اما در جستچو گر ها و ر فهرست وبلاگ های به روز شده دامنه شما نمایش داده می شود.
  • محمد حسین عاشق حسینی
  • سلام من امروز دامنه teck-dl.ir را به عنوان دامنه اختصاصی اصلی ثبت کردم . ولی هنگامی که این دامنه را ثبت کردم اخطار زیر را به من نشان داد : 
    ه نظر می‌رسد دامنه‌ی شما به درستی تنظیم نشده است. اگر هنوز دامنه‌ی مورد نظرتان را تنظیم نکرده‌اید لطفا بعد از تنظیم آن اقدام به اتصال کنید و اگر دامنه را اخیرا تنظیم کرده‌اید، بهتر است تا انتشار کامل تنظیمات (۱ تا ۲ روز) صبر نمایید.
    ممنون میشم پاسخ بدبد ...
    پاسخ:
    سلام
    از انجام صحیح تنظیمات dns دامنه خود مطابق آنچه در راهنمای اتصال به دامنه از طریق سامانه ایرنیک ارائه شده است اطمینان بیابید.
  • عباس عباسی
  • من میخوام امکان اتصال دامنه رو بخرم اما نیست !! وقتی یک دامنه رو انتخاب میکنم فاکتوری برای من صادر نمیشه 
    پاسخ:
    ضمن پوزش
    اختلال یاد شده بدلیل عدم سازگاری با مرور گر کروم بود که هم اکنون رفع گردیده است.
    بهتر نیست یک نوع اتصال دامین بگذارید به گونه ای که پس از ورود با آدرس وبلاگ به آدرس دامین ریدایرکت شود . مانند دیگر وبلاگ دهی ها
    پاسخ:
    هم اکنون پس از اتصال دامنه به وبلاگ تا بیست روز آدرس وبلاگ به دامنه ارجاع میدهد اما پس از بیست روز آدرس وبلاگ برای استفاده دیگر کاربران آزاد شده و بصورت مستقل خواهد بود. و به همین دلیل امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • سامانه ی پیشینه تحقیق سامانه ی ادبیات تحقیق پایان نامه ها
  • سلام خسته نباشید
    من وبلاگ pishineh.blog.ir دارم و تنظیمات  و ns12.bayandns.ir  و  و ns11.bayandns.ir در وب سایت unprc.ir انجام دادم. آیا باید من برای فعال سازی امکان اتصال دامنه،‌ باید از امکانات اختیاری امکانات بلاگ استفاده کنید. آیا باید مبلغی برای اختصاص دامنه پول بدم؟ 
    ممنون میشم راهنمایم کنید
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    بمنظور اتصال دامنه به وبلاگ علاوه بر خرید خود دامنه از سرویس دهنده های آن، باید امکان اتصال به دامنه را نیز از بسته اختیاری خود خریداری نمایید.
  • حسین کربلایی
  • سلام بنده دامنه را بصورت هدایت شونده به وبلاگ متصل کردم..هم وبلاگ در دسترس هست هم دامنه ای  که خریدم ریدایرکت هم میشن... آیا بعد 20 روز وبلاگ آزاد خواهد شد؟یا مادام عمر هردو(وبلاگ و دامنه خریداری شده) در دسترس هستند
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه با انتخاب دامنه هدایت شونده دامنه اصلی شما همان بلاگ شما باشد، نام وبلاگ آزاد نخواهد شد و همچنان فعال خواهد بود.
    سلام
    اگر از گزینه های اختیاری یکدامنه اختصاصی بخرم یعنی دامنه IR هم میدید یا ازهم جدان؟؟؟
    مابقی سیستم های وبلاگ ساز پولی بابات اتصال دامنه نمیگیرن و فققط ما باید دامنه بخریم و شما چرا 16 تومن پول میگیرید؟
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که در امکانات اختیاری تنها امکان اتصال به دامنه ارائه می شود و برای خرید خود دامنه باید از سرویس دهنده های ارائه دهنده آن استفاده نمایید.
    سلام
    یک وبلاگ با عنوان example.blog.ir دارم و گزینه  امکان اتصال به دامنه را نیز از بسته اختیاری فعال کردم . و اکنون یک دامنه با نام example.ir از http://hostiran.net/ خریداری کردم، آیا برای اتصال دامنه باید بصورت جداگانه هاست نیز خریداری کنم؟ یا اینکه فضای صندوق بیان را برای استفاده نیز دارم؟
    بعد از ثبت دامنه، آیا برای نوشتن مطلب و ارسال در دامنه جدید، آیا باید وارد blog.ir شوم و از صفحه مدیریت http://blog.ir/panel/ مطالب را ارسال کنم یا اینکه باید به جای دیگری مراجعه کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    نیازی به خرید هاست ندارید و برای مدیریت سایت خود نیز باید از مرکز مدیریت بلاگ استفاده نمایید.
    سلام من الان میخوام دامنه به وبلاگم وصل کنم  و سوالم اینکه اگه بخوام یه دامنه پشتیبان وصل کنم به وبلاگم  باید دو تا دامنه از امکانات اختیاری  خریداری کنم یا یدونه  کافیه
    پاسخ:
    سلام
    اگر بخواهید یک ئدامنه مستقل و یک دامنه پشتیبان داشته باشید باید دو دامنه و اگر یخاهید تنها یک دامنه پشتیبان داشته باشید باید یک دامنه را خریداری نمایید.
    سلام.
    شرمنده یک سؤال..
    چرا مابقی سیستم های وبلاگ دهی پولی بابت اتصال دامنه نمیگیرن و چیزی که هست فقط ما باید دامنه بخریم.... و شما چرا ۱۶۳,۵۰۰ تومن پول می گیرید؟
    .....بیان جان بعضی از هزینه ها را آزاد کنید خواهشا... واسه هر امکانی باید کلی پول بدیم...
    ممنون
  • علیرضا فخرعالمی
  • سلام
    میشه یک کاری کرد که هرکی وارد سایت apksoft.blog.ir میشه خودکار منتقل بشه به ادرس جدید apk3oft.ir
    باید چیکارکنم
    پاسخ:
    سلام
    در صورت اتصال دامنه یاد شده به وبلاگ، کاربران بمدت 60 روز بصورت خودکار به آدرس دامنه ارجاع داده می شوند اما پس از این مدت، آدرس وبلاگ آزاد شده و برای دیگران قابل استفاده خواهد بود.
    سلام. من دامنه اصلی وبلاگم را عوض کردم تا آن را به هاست دیگری متصل کنم. اما همیشه بعد از مدتی دوباره هاست قبلی من ، صفحه بلاگ را نشان می دهد. چطوری باید اتصال این دامنه رو کاملاً از بیان قطع کنم ؟
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه از صحت تنظیمات خود اطمینان دارید توجه داشته باشید که مشکل یاد شده به مرور زمان و با به روز رسانی اطلاعات حل خواهد شد.
  • سعید حسینی
  • سلام خسته نباشید من دامنه اختصاصی برای وبلاگم خریدم از همین روشی که توضیح دادید و حالا آدرسش تغییر کرده ولی سایت باز نمیشه و صفحه ارور میده به نظرتون چیکارکنم اولش اینجوری بودmywelog.blog.ir حالا که خریداری کردم شده myweblog.com. ولی صفحه اش باز نمیشه .... البته تازه ثبت نام کردم
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه از انجام صحیح تنظیمات مربوط اطمینان دارید توجه داشته باشید که به روز رسانی اطلاعات نیازمند زمان است و این زمیان بسته به سرویس دهنده دامنه شما متغیر است.
  • مرتضی دارایی
  • سلام من دامنه رو خریداری کردم ولی وقتی میرم به ادرس دامنه جدید یعنی Fa-Rom.ir
    خطای Server Not Found میده.
    چطوری باید بفهمم که دامنه جدید کار میکنه یا نه؟

    عکس

    سوال بعد اینکه ادرس دامنه جدید در صورت وارد کردن دستی هم به ادرس قبلی انتقال پیدا میکنه؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از انجام تنظیمات مربوط که در بخش اتصال به دامنه درج شده است اطمینان حاصل نمایید.
    سلام
    وقتی دامنه مون رو به یه هاست متصل میکنیم . این امکان رو داریم که برا خودمون ایمیل بسازیم مثلا info@mesal.com
    ایا بعد از اتصال دامنه مون به بیان این امکان وجود داره که بتونیم ایمیل بسازیم؟


    پاسخ:
    سلام
    برای ایجاد ایمیل info باید تنظیمات مورد نظر را در مرکز مدیریت دامنه خود و با استفاده از هاست دیگری انجام دهید و باید رکورد MX دامنه‌ی خود را به هاستی که مسئولیت دریافت ایمیل‌تان را دارد، تنظیم کنید. 
    خوب من اگه بخوام تنظیماتش رو تو هاست دیگه ای انجام بدم . یعنی باید برم یه هاست بخرم . اون وقت چرا باید 16 تومان هم هزینه بدم باز برای اتصال دامنه به شما؟!!
    بهتر بود این امکان ساختن ایمیل رو به افرادی که 16 تومان رو پرداخت میکنند ، بدین.
    خیلی عالی بود ... دستتون درد نکنه واقعا 
  • رامین مظفری
  • سلام ببخشید من اگه دامنه رو خریداری کنم خودتون زحمت متصل کردن به سایتمو میکشید؟
    اخه از اتصالش سر در نمیارم
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه میتوانید به اتصال به دامنه مراجعه نمایید.
    سلام
    در قسمت دامنه اختصاصی ،محلی که باید آدرس دامنه را وارد کنیم قفل است،یعنی امکان تایپ کردن در آنوجود ندارد....به همین دلیل سایت ما منتقل نمی شود؟من name server  ها رو تغییر دادم و با تایپ آدرس این پیغام نمایش داده می شود.

    تنظیمات این دامنه برای اتصال به «بلاگ بیان» به درستی انجام شده است، اما دامنه www.........ir به هیچ وبگاهی متصل نیست.

    در صورتیکه دامنه متعلق به شماست، می‌بایست آن را در صفحه دامنه اختصاصی در مرکز مدیریت سایت خود ثبت نمایید.


    پاسخ:
    سلام
    پس از خرید امکان اختیاری دامنه اختصاصی از بخش امکانات اختیاری میتوانید تنظیمات مربوط را انجام دهید.
    سلام ممنون از راهنماییتون.ولی چرا استفاده از بسته اصلی میسر نیست.
    در ان قسمت وجود دارد ولی از آن نمیشه استفاده کرد.چگونه استفاده کنم?
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را کامل تر بیان نمایید.
    در بخش امکانات اختیاری  گزینه ای به نام خرید امکان اختیاری دامنه اختصاصی وجود ندارد.فقظ خرید بسته ها است
    پاسخ:
    گزینه مربوط به دامنه با عنوان "
    سلام  خسته نباشید لطفا کمک کنید  عزیز من سه روز پیش دامنه خریدم از بلاگ ولی متصل نشده به وبلاگ  دامنه هدایت شونده رو هم انتخاب کردم خواستم ببینم باید چیکار کنم?
      آدرس وبلاگ myrap3da.blog.ir
    ادرس دامنه ایی ام که خریدم اینه myrap3da.com
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که در وبلاکگ تنها امکان اتصال به دامنه ارائه می شود و باید دامنه را از سرویس دهنده آن خریداری نموده و تنیمات مربوط را مطابق آنجه در اتصال به دامنه گفته شده است انجام هید.
  • محمدحسین ناظری
  • سلام من دامین راوی انلاین http://ravyonline.com/را برای وبلاگ http://ravyonline.blog.irمتصل نموده ام و پس از دو ماه دامین و آدرس اصلی از دسترس خارج شده است و فقط با ادرس http://ravyonline.com.domains.blog.ir/وبلاگ باز می شود سه روز است امکانات اختیاری خریده ام هنوز هم آدرس ravyonline.com باز نمی شود لطفا بررسی فرمایید مشکل از کجاست ؟
    پاسخ:
    سلام
    در بررسی صورت گرفته اختلالی از سوی سرویس دامنه شما مشاهده شد که باید این موضوع را از طریق سرویس دهنده دامنه خود پیگیری نمایید.
  • کـــا ر و ا ن
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام و عرض خسته نباشید می خواستم بدانم:
    1- نسخه پشتیبان چیست و چه کاربردی دارد؟
    2-چگونه می توان به آن دست یافت..
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    نسخه پشتیبان از وبلاگ در حال حاضر عمومی نشده است.
  • حسین کربلایی
  • سلام
    لطف میکنید پاسخ بدید ممنون میشم
    میخوام برای برای دامنه edafater.ir که روی بیان دی ان اسهاش ست هست یک زیردامنه ساب دامین blog.edafater.ir ایجاد کنم مراحلش چیه؟ وبلاگی دیگه باید بسازم؟امکانات اختیاری باید بخرم؟باید با بیان هماهنگ کنم؟ دامنه پنل ایرینیک nic.ir داره
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    مورد یاد شده به سرویس دهنده دامنه شما مربوط مس شود که امکان ایجاد زیردامنه را به شما می دهد یا خیر.
  • محمدرضا مرادی
  • سلام
    ببخشید ۲ سوال دارم:
    در هنگام انتخاب گزینه "دامنه اختصاصی اصلی" در تنظیمات وبلاگ پیام زیر نمایش داده می‌شود:
    با اتصال به این دامنه، سایت شما تنها تا ۶۰ روز دیگر از آدرس tarfandha.blog.ir در دسترس نخواهد بود. این مدت برای این در نظر گرفته شده است که آدرس سایت شما در موتورهای جستجو تصحیح گردد و بعد از این مدت، سایت شما تنها از طریق دامنه قابل نمایش است. آیا با اتصال به این دامنه موافق هستید؟
    به نظر می‌رسد در پیام فوق بجای نخواهد بود باید "خواهد بود" باشد، درست است؟ و اینکه پس از ۶۰ روز جایگاه دامنه در موتور های جستجو همانند جایگاه وبلاگ خواهد بود؟ یا جایگاه آن مثل یک دامنه تازه می‌باشد؟
    ۲- در تنظیمات وبلاگ من گزینه ۴ یعنی دامنه اختصاصی مستقل وجود ندارد.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    پس از 60 روز وبلاگ شما از طریق آدرس قبلی در دسترس "نحواهد بود" و نام وبلاگ برای انتخاب دیگران آزاد خواهد شد.
    پس از اتصال دامنه به وبلاگ جایگاه شما در جستجوگر ها از صفر محاسبه خواهد شد.
  • محمدرضا مرادی
  • لطفا جواب بدهید. یک هفته هست که هزینه امکان اتصال دامنه را پرداخت کردم و منتظر راهنمایی شما هستم.
    لطفا جواب دهید. ...
    اگر سوالم امکان پاسخ ندارد اطلاع دهید.
    پاسخ:
    امکان اتصال دامنه به وبلاگ برای شما در تاریخ 15 آبان خریداری و فعال شده است.
    با سلام
    من دامنه ام رو خریداری کردم و به بلاگ متصل کردم، من برا دامنه هاست نخریدم، و الان که به بیان متصل است هیچی بالا نمیاد، آیا باید هاست بگیرم؟
    چرا قالب رو انتخاب می کنم چیزی بالا نمیاد؟
    پاسخ:
    سلام
    در بلاگ با خرید دامنه اختصاصی نیازی به خرید هاست وجود ندارد.
    سلام .
    به نظر شما کدام بسته دامنه رو فعال کنم ؟
    من میخوام هم با آدرس وبلاگ و هم با آدرس دامنه وبلاگ باز بشه .
    به نظرتون بسته " دامنه هدایت شونده " مناسب هست ؟
    و آیا در بسته دامنه هدایت شونده این دامنه در جست و جوی گوگل هم ثبت میشه یا فقط آدرس وبلاگم هست؟
    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    مورد یاد شده بستگی به مورد مصرف شما دارد اما با انتخاب دامنه هدایت شونده هر دو آدرس دامنه و آدرس وبلاگ برای شما فعال خواهد بود.
    سلام
    چطور میشه دامنه ای رو به بلاگ وصل کرد که وقتی مثلا میزنیم name.blog.ir ، کاربر به : name.ir منتقل بشه؟
    منظورم برعکس حالت دامنه هدایت شونده هست که فرمودین از name.ir ، کاربر رو به : name.blog.ir منتقل میکنه.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    با اتصال دامنه اصلی پس از درج آدرذس بلاگ، به دامنه ارجاع داده می شوید. اما آدرس بلاگ پس از 60 روز غیر فعال خواهد شد.
    سلام. یه سوال دیگه هم داشتم.
    وبلاگ من yourself.blog.ir هستش. وقتی خواستم دامنه بخرم گفت yourself.ir ثبت شده!! خوب حالا من چی کار کنم؟ اگه be-yourself.ir رو بخرم و ثبت کنم برای رنکینگم تویه موتر های جستجو اشکالی پیدا نمی کنه؟ راه دیگه ای دارم؟
    پاسخ:
    سلام
    رتبه بلاگ ارتباطی با رتبه دامنه ندارد  وبا اتصال دامنه به هر حال رتبه شما از صفر محاسبه خواهد شد.
  • سید محمد حسینی یزدی
  • سلام. 
    من در اتصال دامنه «دامنه اختصاصی پشتیبان» رو انتخاب کردم. اما هر کس با دامنه com. وارد میشه بازم blog.ir رو می بینه . یعنی دامنه وبلاگ نمایش داده میشه. 
    چه کار باید بکنم. 
    با تشکر

    دامنه اصلی: mogib.com
    وبلاک: mogib.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    اگر میخواهید با وارد کردن آدرس دامنه به آن متصل شوند و نه به آدرس وبلاگ باید گزینه دامنه اصلی را انتخاب نمایید.
  • امیر دریادل
  • سلام می خوام برای اتصال یک زیر دامنه مثلا  blog.lng4u.ir یک a record بسازم. ایا امکانش هست؟ هاستم این امکان رو داره داره.آی پی که باید روی dns ست بشه چیه؟ممنون میشم جواب بدید
    سربلند باشید
    پاسخ:
    سلام
    شما میتوانید بلاگ را به هر آدرس متصل نمایید اما امکان ایجاد زیر دامنه به سرویس دهنده دتمنه شما مربوط می شود که این امکان را برای شما در مرکز مدیریت دامنه در نظر گرفته باشد یا نه.

    با سلام و عرض خسته نباشید

    متاسفانه پس از انتقال آدرس از "ghasedoon.blog.ir" به آدرس "ghasedoon.ir" به علت عدم آشنایی به گزینه های انتقال دامنه، پس از حدود یک ماه آدرس ghasedoon.blog.ir از دسترس ما خارج شده و شخص دیگری آن آدرس را تصاحب نموده است.

    خواهشمند است آدرس فوق را به عنوان دامنه پشتیبان برای آدرس فعلی سایت قرار دهید و یا ما را در این مورد راهنمایی نمایید.
    با تشکر.

    پاسخ:
    سلام
    همانور که ر هنگام اتصال به دامنه در پیغام مربوط گفته می شود، آدرس وبلاگ شما پس از شصت روز برای انتخاب دیگران آزاد می شود و درصورتیکه شخص دیگری آن را برگزیده است امککان بازگرداندن آن وجود ندارد.
  • امیر عباس جمشیدی
  • با عرض سلام..
    بنده یک دامنه ی اختصاصی از بخش امکانات اختیاری تهیه کردم.
    از وقتی که دامنه اش تبدیل به .ir شده دیگه وبلاگمون بالا نمی یاد...
    و این ارور رو میده...
    This site can’t be reached  didnofilm.ir’s server DNS address could not be found. DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
    لطفا کمک بفرمایید..

    پاسخ:
    توجه داشته باشید که بلاگ امکان اتصال به دامنه را ارائه می دهد و خود دامنه را باید از سرویس دهنده های دامنه خریداری نمایید و تنظیمات مربوط به اتصال وبلاگ را در مرکز مدیریت دامنه خود نیز انجام دهید.
    با سلام من دامنه اختصاصی خریداری کردم. تنظیمات رو در دامنه هم انجام دادم. اما هنوز وب سایت جدیدم بالا نمی آید و پیغام ذیل رو میده:
    No Website Configured
    راهنمایی بفرمایید لطفا
    پاسخ:
    سلام
    از تنظیمات دامنه خود در سرویس دهنده دامنه خود و همچنین بحش اتصال دامنه وبلاگ اطمینان حاصل نمایید.
    سلام
    من اتصال به دامنه را فعال کردم یه روز فعال بود و مستقیما با وارد کردن ادرس دامنه به وبلاگ متصل میشد ولی الان قطع شده و دیگر فعال نیست و با دامنه http://kohnavardi.ir.domains.blog.ir مستقیم وارد می شود 
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد و وبلاگ شما با دامنه یاد شده نمایش داده می شود.
    سلام
    با فعال کردن سرویس « دامنه پشتیبان » آدرس اصلی وبلاگ مثلا you.blog.ir از بین می‌رود؟
    پاسخ:
    سلام
    با انتخاب دامنه پشتیبان آدرس وبلاگ از بین نمی رود.
  • سجاد خلیلی
  • با سلاممممم
    خواهشا جواب بدید
    کدوم امکان رو در دامنه باید انتخاب کنم تا بتونم وقتی آدرس learnboy.blog.ir وارد میشه به learnboy.ir منتقل بشه و همچنین اگر آدرس دامنه اصلی یعنی learnboy.ir وارد مرورگر بشه خودش بیاد

    در واقع میخوام هم آدرس learnboy.blog.ir رو داشته باشم و هم learnboy.ir اما وقتی learnboy.blog.ir وارد شود به دامنه یعنی learnboy.ir منقل بشه
    learnboy.ir اصلی باشه و learnboy.blog.ir هم باشه ولی نقش منتقل کننده داشته باشه
    این امکان توی خیلی سرویس های دیگر هم هست اما آیا تو بیان هم هست؟
    پاسخ:
    سلام
    باید دامنه اختصاصی اصلی را انتخاب نمایید اما توجه داشته باشید که آدرس وبلاگ شما تنها تا 60 روز به دامنه هدایت می شود و پس از آن برای استفاده دیگران آزاد می شود.
    سلام من یه دامنه خریده بودم از جای دیگه چهارماه کار می کرد اما متأسفانه چندساعتی هست بالا نمیاد آدرس وبلاگی بالا میاد اما آدرس دامنه بالا نمیاد همه چی درسته شما می دونید مشکل از چیه؟
    خوشحال می شم جوابمو بدین
    پاسخ:
    سلام
    از تنظیمات دامنه خود اطمینان حاصل نمایید.
    سلام
    دامنه ir من منقضی شده. امکان داره وبلاگم را به یک آدرس جدید blog.ir منتقل کنم. مثلا امکان دارد همه مطالبم به آدرس زیر منتقل شود؟:
    ghasedoun.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود دارد.
  • مصطفی نوری
  • سلام . چند سوال داشتم من بصورت کاملا ساده می خوام روی یک وبلاگ تازه تاسیس یک دامنه ست کنم و دی ان اس ها رو جایگزین کنم و گوگل مطالب سایت مو از طریق دامنه ست شده ایندکس کنه
    کاری به ساب دامین و ..... ندارم آیا به نظرتون 15 هزار تومن اونم فقط برای یک تایید دامنه زیاد نیست ؟؟ شما چند مورد رو با هم ترکیب کردید که هزینه ش شده 15 تومن . کسی که فقط گزینه اول رو بخواد چرا باید هزینه اضافی پرداخت کنه
    ضمنا آیا امکان این هست که من مثلا تگ مطالب پربازدید سایتم رو در قسمت ویرایش وبلاگ زیر مطلب قرار بدم بطوری که بازدید کننده بعد از خوندن مطلب لینک های پربازدید رو پایین مطلب ببینه ؟؟؟
    سوم هم اینکه آیا امکان استفاده از تصویر شاخص تو قالب های خارج از سیستم وجود داره ؟؟؟
    خواهشا جواب بدید ؟؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را از تصویر شاخص واضحتر بیان نمایید.
    امکان افزودن مطالب پر بازدید با ویرایش قالی وبلاگ وجود دارد.
  • Tabriz University
  • با سلام
    یه چند تاسوال دارم :
    1- اول اینکه بعد از خرید دامنه هم از سایت شما و هم از سرویس دهنده دامنه ، چطوری باید وارد سایتم ( با دامنه جدید) بشم ؟؟؟
    یعنی بعد از اینکه آدرسم به tabrizu-ac.ir تغییر کرد دوباره از طریق blog.ir وارد سایتم میشم ؟؟؟
    نحوه پست گذاشتن و ... آیا تغییری میکنه یا به همون روش وبلاگ نویسی هستش ؟؟؟
    2- از کدوم سرویس دهنده دامنه خرید کنم ؟؟؟
    3- قیمت خرید دامنه از سرویس دهنده حدودا چقدر است ؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    مرکز مدیریت شما پس از اتصال دامنه همچنان مرکز مدیریت وبلاگ شما خواهد بود.
    از هر سرویس دهنده ای میتوانید دامنه خود را خریداری نمایید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
    قیمت دامنه ها بسته به آدرس آنها و سرویس دهنده ها مختلف است.
  • مجید فرزانه
  • کدوم یکی از 4 تا حالت بالا بهتر است؟
    پاسخ:
    هیچ یک از موارد فوق امتیازی بر دیگری ندارد بلکه کارایی هر یک از آن ها متفاوت است.
    سلام من تو تنظیمات کد امنیتی رو مثلا فعال نکردم ولی کد امنیتی میخواد 
    برای لایک کردن هم اگه من نخوام که اینجوری باشه باید چیکار کنم که اعضای بیان نیاز نباشه بزنن ورود تا بتونن رای بدن خب این خیلی سخته اینجوری 
    هیچ راهی نداره اینارو بردارم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان رای دادن به مطالب بدون ورود به بیان وجود ندارد.
    کد امنیتی برای جلوگیری از کامنت های اسپم برای وبلاگ ها فعال شده است.
  • سرباز گمنام
  • سلام. آیا امکان داره وبلاگ را به دامنه متصل کنیم؟ یعنی هرکس آدرس وبلاگ را میزنه، وارد محیط سایتی بشه که جداگانه طراحی کردیم و نام دیگه ای هم داره؟
    پاسخ:
    سلام
    سوال شما واضح نیست. با این حال امکان اتصال دامنه به وبلاگ وجود دارد.
  • مهدی نجارطرقبه
  • سلام وقت بخیر
    میشه وبلاگ رو به صورت ساب فولدر روی یک دامین اصلی ست کرد؟
    مثلا به این صورت ست شه
    domain.com/blog
    بیان این قابلیتو داره؟
    پاسخ:
    سلام
    مورد یاد شده ارتباطی با بلاگ ندارد اما در کل هم امکان پذیر نیست.
  • سرباز گمنام
  • من دقیقا بر عکسش رو میخوام. برعکس اتصال دامنه به وبلاگ.
    یعنی آدرس وبلاگ متصل بشه به سایتی دیگه.
    پاسخ:
    سوال شما مفهوم نیست. با این حال میتوانید آدرس دامنه ای را بعنوان پشتیبان بلا تعیین کنید تا با وارد کردن آدرس دامنه، کاربر به وبلاگ شما متصل شود.
  • علیرضا آهنی
  • یه سوال داشتم.ممنون میشم همین امشب جواب بدید.من میخواهم یه دامنه اتصال بدم.اگر کسی html5-css3.blog.ir را وارد کرد به صورت خودکار به ادرس : html5-css3.ir بره . من الان باید کدوم نوع دامنه رو توی مرکز مدیریت انتخاب کنم؟؟
    پاسخ:
    بدینمنطور باید امنه اختصاصی اصلی را انتخاب کنید که در این حالت تا 60 روز آدرس وبلا به دامنه ارجاع داده می شود و سپس حذف می شود.
  • علیرضا آهنی
  • اگر بخواهیم این ۶۰ روز را بیشتر کنیم باید چه کنیم؟
    پاسخ:
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • علیرضا صبوری
  • با سلام و خسته نباشید من دامنه خریداری و ثبت کردم ولی متاسفانه وبلاگ من با دامنه جدید باز نمی شود الان دو ماهه درگیرم
    education-zist.ir
    ممنون می شوم راهنمایی ام کنید
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. لطفا از انجام تنظیمات مربوط به دامنه خود در مرکز مدیریت دامنه و همچنین وبلاگ اطمینان حاصل نمایید.
  • علیرضا صبوری
  • با سلام من دامنه اختصاصی خریداری کردم ولی فعال نمی شود دلیل آن چیست؟ لطفا کمکم کنید
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد.
    لطفا از صحت تنظیمات خود اطمینان بیابید.
  • محقق کرمانی
  • با سلام من دامنه اختصاصی خریداری کردم ولی فعال نمی شود دلیل آن چیست؟ لطفا کمکم کنید
     KERMAN97.IR

    خودتان مشاهده کنید چیزی نشون نمی دهد تنظیمات هم به درستی انجام شده

    پاسخ:
    سلام
    تنظیمات مربوط به دامنه در سرویس دهنده دامنه به درستی انجام نشده است. در صورت لزوم میتوانید موضوع را از سرویس دهنده دامنه خود پیگیری نمایید.
  • مجتبی نوری
  • سلام و وقت بخیر
    وبلاگم با آدرس "دامنه اختصاصی اصلی" بالا نمیاد، تنظیماتش رو هم چک کردم.
    مثلا example.ir باید باشه ولی با example.ir.domain.blog.ir بالا میاد.
    لطفا راهنمایی بفرمائید.
    پاسخ:
    سلام
    شما تنظیمات دامنه خود را بدریستی انجام نداده ابد. لطفا از تنظیمات مربوط به دامنه در سوریس دهنده دامنه خود اطمینان حاصل نمایید.
    سلام
    من دامنه ی اختصاصی رو فعال کردم اما به جای مطالب من یه مطالب دیگه ایی از همون سایت رو میاره من که دامنه رو خریدم گفت که دامنه آزاد است یعنی میشه استفاده کرد اما الان مطالب یه نفر دیگه رو میاره
    پاسخ:
    سلام
    مورد یاد شده را باید از رویس دهنده دامنه خود یگیری نمایید. همچنین توجه داشته باشید که باید دامنه خود را برو روی وبلاگ متصل نمایید تا اطلاعات وبلاگ شما بر روی دامنه نمایش داده شود.
  • طلبه کرمانی
  • ببخشید متشکرم
    طلبه و دانشجو ریاضی 
    طراح و گرافیستکار و برنامه نویس هم بوده ام
    متشکر از شما که با خدماتتون کمک می کنید به هویت کشورمان
    یه اجتماع سازگار و معتقد می تونه موفق باشه

    خواستم از پی گیرهای شما برای رفع مشکلات سایت و وبلاگ بیان ام 
    تشکر کنم 
    ممنون
    kerman97.ir
    اگر امکان اش هست اپلکشن مدیریت اندرویدی هم مثل میهن بلاگ البته بهتر 
    طراحی کنید و هر کاری که بشود در سرعت نشر مطالب در موقعیت ها مختلف 
    استفاده کرد به قول استاد پروفسور سید سعید رضا عاملی باید نسبت عرصه آینده ارتباطات نقش افرین 
    باشیم یه کم بیشتر تلاش کنیم
    افزون های ارسال مطالب به شبکه های اجتماعی داخلی هم راه اندازی کنید 
    خلاصه چند وقتی هست که بروز نیستید 
    ببخشید ممنون و متشکر از شما و همه دوستان
    خادم شما طلبه سید محسن
    سلام،من میخوام 5 گیگ 5 گیگ فضای اختصاصی بخرم اما تو بسته اختیاری از 5 گیگ میره به 10 گیگ بعد 20 گیگ اینا،راهی وجود نداره که من بتونم 5 گیگ 5 گیگ فضای اختصاصی بخرم؟ 
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید و سوال خود را در عنوان مربوط درج نمایید.
    امکان خرید امکانات اختیاری تنها در حالتی که در فهرست امکانات اختیاری تعریف شده است امکان پذیر است.
    همچنین توجه داشته باشید که اگر شما 5 گیگ فضا را خریداری کرده باشید و امکان بعدی 10 گیگ باشد به این معناست که 5 گیگ دیگر به فضای اختصاصی شما افزوده می شود نه 10 گیگ.
  • رضا رضایی
  • سلام
    من یک چیزی رو خوب متوجه نشدم
    من الان ادرس وبلاگم اینه
    2bitcoin.blog.ir
    حالا مثلا یک دامنه جدید جدا ثبت میکنم
    حالا وبلاگ رو به دامنه وصل میکنم
    وقتی کاربر ادرس وبلاگ من رو وارد کنند ریدایرکت میشه به دامنه جدید و تمامی محتوا در دامنه جدید باز میشه درسته؟
    از طرفی هم گفتید نام وبلاگ ازاد میشه و قابل ثبت واسه کسی دیگه هست
    خوب اگر ازاد بشه و قابل ثبت اونوقت کاربری در مرورگر ادرس وبلاگم رو بزنه چطوری وصل میشه به دامین جدید؟
    پاسخ:
    سلام
    پس از شصت روز آدرس وبلاگ شما آزاد می شود و به دامنه شما ارجاع داده نمی شود و سایت شما تنها با آدرس دامنه در دسترس خواهد بود.
  • مهرداد موودی
  • سلام

    من دامنه گرفتم و وصلش کردم. خیلی راضیم :)
    ممنون از راهنمایی عالییییتون
  • محمد آقابزرگ نوری
  • سلام اگر امکانات اختیاری خریده باشیم برای یه وبلاگ بعد آدرس اون رو به یک دامنه اختصاصی تغیر بدیم امکانات اختیاری غیر فعال نمیشه؟
    پاسخ:
    سلام
    امکانات اختیاری به ازای وبلاگ تعریف می شوند و تغییر آدرس تغییری در این مورد بوجود نمی آورد.
    سلام
    بعد از اتصال به دامنه اختصاصی چقدر میشه وبلاگ رو ارتقا داد؟ مثلا میشه اون رو  به در گاه های بانکی متصل کرد و یک فروشگاه اینترنتی راه انداخت؟

    پاسخ:
    سلام
    اتصال دامنه تنها آدرس وبلاگ شما را تغییر میدهد و تاثیر دیگری ندارد.
    متاسفانه امکان اتصال وبلاگ به درگاه پرداخت و یا استفاده از php در بلاگ وجود ندارد.
  • محمد برزین
  • سلام من حدود یک هفته است که دامنه اختصاصی رو خریدم ولی هنوز باکسی که باید دامنه رو در اون قرار بدم غیر فعال هست چه کار باید بکنم 
    پاسخ:
    سلام
    با مشخصات کاربری شما پرداخت موفقی ثبت نشده است. درصورت پرداخت بلافاصله این امکان برای شما فعال می شود.
    در صورتیکه وجه یاد شده از حساب شما کسر شده باشد، بصورت خودکار بازگشت داده شده است.
    سلام
    من می خواستم مطالب وبلاگ رو به سایت جدیدی که تحت وردپرس ایجاد شده منتقل کنم به نظر شما بهترین راه برای این کار چیه؟

    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان انتقال محتوا از بلاگ به دیگر سرویس دهنده ها وجود ندارد و باید بصورت دستی این کار را انجام دهید.
    سلام من دامنه اختصاصی خریدم ولی بعد یک هفته غیر فعاله هیچ تنظیماتی نداده بهم فقط ادرس اختصاصی که خریدمو نشون میده 
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که در بلاگ تنها امکان اتصال دامنه به وبلاگ ارائه می شود و خود دامنه را باید از سرویس دهنده های دامنه خریداری نمده و تنظیمات مربوط را در مرکر مدیریت دامنه خود انجام دهید.
    دوباره از ی سرویس دهنده خریداری کردم و تنظیمات زدم ولی بازم نمیاد بالا
    پاسخ:
    اختلالی در این زمینه در بلاگ وجود ندارد. از انجام صحیح تنظیمات اطمینان حاصل نموده و در صورت لزوم موضوع را با سرویس دهنده دامنه خود در میان بگذارید.
  • غلامرضا کادری
  • سلام
    من 72 ساعت گذشته که به وبلاگم دامنه متصل کردم اما از زمان اتصال تا الان هنوز وبلاگ من چه با آدرس قدیم و چه آدرس جدید باز نمی شود و هر چه با بیان تماس می گیرم کسی جوابگو نیست
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. از انجام صحیح تنظیمات مربوط به دامنه خود در مرکز مدیریت سرویس دهنده دامنه خود و همچنین بخش اتصال دامنه بلاگ اطمینان حاصل نمایید. 

    سلام و خداقوت

    ببخشید می خوام زیر دامنه ای از دامنه فعلی رو که به بلاگ بیان وصله، به یه سایت دیگه وصل کنم

    میشه راهنمایی کنید؟

    ممنون

    پاسخ:
    سلام
    سوال شما مفهوم نیست. لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.

    سلام و خسته نباشید.

    یه سایت فروشگاهی رو می خوام متصل کنم به زیر دامنه ای از دامنه فعلیم تو بیان

    میشه راهنمایی کنید؟

    پاسخ:
    سلام
    شما میتوانید این کار را انجام دهید اما تنظیمات آن باید در سرویس دهنده دامنه شما انجام شود. 
    لطفا موضوع را از همان طریق پیگیری نمایید.
  • سید امین اتابک
  • باسلام

    لطفا تنظیماتی که باید برای DNS در سایت nic.ir انجام دهیم را هم به صورت تصویری قراد دهید با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه میتوانید از اینجا کمک بگیرید. 
  • سید عباس حقایقی
  • سلام

    تنظیمات dns انجام شده اما در بخش دامنه اختصاصی که دامنه را وارد می‌کنم و روی دکمه «ادامه ...» کلیک می‌کنم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. 

    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. لطفا مجددا اقدام نمایید. 
  • زهرا روزبه
  • سلام

    وبلاگ من امار بازدید کننده خوبی داره

    کدام یک از ۴ مورد را انتخاب کنم که به امار  بازدید کننده هام خللی وارد نکنه

    در عین حال ادرس دامنه هنگام ورود به وبلاگ نشون داده بشه

    و ادرس وبلاگم برای خودم باقی بمونه

    گزینه هدایت شونده را باید انتخاب کنم؟

    پاسخ:
    سلام
    با اتصال دامنه‌ی هدایت شونده به وبلاگ، پس از وارد کردن دامنه، کاربر به صفحه وبلاگ شما هدایت می شود و همچنان آدرس فعلی برای او نمایش داده می شود. 
    حالتی وجود ندارد که هم آدرس دامنه نمایش داده شود و هم آدرس وبلاگ شما محفوظ بماند. 
  • سهیل صوفیانی
  • برای من چرا خطا میده دامنه ام رو مینویسم و اتصال رو میزنم

    پاسخ:
    سلام
    لطفا متن خطای مورد نظر را نیز درج نمایید.
  • سهیل صوفیانی
  • مینویسه از سایت خارج شده اید ولی در سایت هستم رفلش کردم ولی درست نشد

    پاسخ:
    مشکلی در این زمینه ثبت نشده است. ممکن است اختلالی موقتی بوده باشد. لطفا مجددا اقدام کنید.
  • روح الله محمدزاده
  • سلام من دامنه رو تغیر دادم اما https (ssl) برای دامنه من غیر فعاله در صورتی که با دامنه بلاگ در دسترس بود میخواستم ببینم کلا اینطوره یا فقط من اینطوری شدم

    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر ssl برا دامنه ها فعال نیست.
  • علیرضا جعفری
  • خواهشا ssl رو برای دامنه اختصاصی هم فعال کنین... اگه هزینه قابل قبول و منطقی داشته باشه ما پرداخت میکنیم

    اکثر سایتا ssl رایگان ارائه میدن و  بیان هم به عنوان سیستم برتر وبلاگ دهی باید این قابلیت رو داشته باشه

    ممنون

  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • با سلام 

    ببخشید با اتصال دامنه به وبلاگ میتونیم قالب های مخصوص "سایت" قالب قرار بدیم چون بلاگ برای وبلاگ ها کد نویسی خاصی برای وبلاگ دارد با اتصال دامنه می توان قالبی که شبیه وبلاگ نیست و مثل سایت هاست به آن اضافه کرد؟

    پاسخ:
    سلام
    اتصال به دامنه تغییری در کد مربوط به وبلاگ ایجاد نمی کند و اگر از کدی استفاده میکنید که توسط بلاگ پشتیبانی نمی شود این امکان با اتصال دامنه بوجود نخواهد آمد.
    برای تغییر قالب باید کد قالب مورد نظر را در بخش ویرایش قالب فعلی درج نمایید. در صورت لزوم باید امکان جاوااسکریپت را نیز از بخش امکانات اختیاری خریداری نمایید. 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.