راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

امکانات اولیه بلاگ برای عموم کاربران قابل استفاده بوده و بیشتر نیاز های آنها را برطرف می کند. با این حال برخی امکانات اضافی که مورد استفاده همه کاربران نیست در مجموعه ای تحت عنوان بسته سفارشی در اختیار کاربرانی که بخواهند از امکانات بیشتری استفاده کنند قرار گرفته است که از طریق گزینه «بسته سفارشی» در قسمت ابزارها و امکانات منوی مرکز مدیریت قابل مشاهده خواهد بود.

برای مشاهده تفاوت های بسته سفارشی با حالت پیشفرض کلیک کنید.

نکته: امکان خرید بسته افزایشی برای هر کاربر سالیانه است و پس از یک سال باید آن را تمدید نمایید و در صورتی که پس از یک سال بسته سفارشی را تمدید نکنید امکانات آن غیر فعال می شود و باید بصورت دستی آنچه بواسطه امکانات پیشرفته بوجود آمده را حذف نمایید.

نکته: در بلاگ برای کاربران دو سطح اولیه و پیشرفته تعیین شده و بسته افزایشی شما را از سطح اولیه به سطح پیشرفته می رساند. لذا امکان خرید بسته سفارشی، تنها یکبار امکانپذیر خواهد بود؛ و امکان افزایش امکانات، بیش تر از آن وجودندارد.

برای خرید بسته سفارشی روی آیکون  مطابق تصویر رو به رو کلیک کنید. پنجره ای مطابق تصویر ذیل گشوده خواهد شد:

 

 

نکته: با کلیک کردن روی عملیات پرداخت لغو می شود.

برای ادامه عملیات پرداخت، روی آیکون   کلیک کنید. با کلیک کردن روی آن، پنجره ذیل باز می شود:

نکته: کلیک کردن روی عملیات پرداخت را لغو میکند.

برای ادامه عملیات پرداخت روی آیکون کلیک کنید. پنجرهای مطابق تصویر ذیل گشوده خواهد شد:

موارد خواسته شده را تکمیل نموده و عملیات پرداخت را به پایان برسانید. بسته افزایشی شما بلافاصله فعال می شود.

 

 

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۸۵)

  • مهدی امینی
  • واقعا که عالیه دستتون درد نکنه 

    ممنون از راهنمایی هاتون.
    باعرض سلام وخسته نباشید-من بسته اختیاری رو فعال کردم ولی نمی دونم که کجاست تا ازش استفاده کنم مثلا الا کدهای جاوا اسکریپ رو باید کجا وارد کنم؟
    با عرض سلام-من بسته رو فعال کردم ولی ازکجا باید برم تا بهش دسترسی داشته باشم مثلا الا کدهای جاوا رو باید کدوم قسمت بزارم؟
    من این بسته رو خریدم اما امکانات فعال نشده ؟
    بسته اختیاری من فعال شده،لطفا بگین کدهای جاوارو باید کدوم قسمت وارد کنم؟لطفا جواب بدید
    من این بسته رو فعال کردم فقط واسه اینکه بتونم کدهای جاوا اسکریپت بزارم تو وبلاگم اما نمیدونم این کدها رو کجا باید قرار بدم
    توروخدا یکی راهنماییم کنه
    سرویس های وبلاگدهی های دیگه این کدها رو تو تنظیمات وبلاگشون میزارن اما این سرویس.....؟؟؟؟!!!!
    پاسخ:
    کد ها را در قسمت ویرایش css قالب فعلی و بعد از تگ <head> قرار بدهید.
    مثلا:
    <head>
    <script src=""></script>

  • حسین رضائی فرد
  • سلام.بسته رو خریدم...............
    اما متوجه نمیشم چه امکاناتی اضافه شده
    مثلا میخوام دامنه اختصاصی داشته باشم 
    میگه:برای فعال سازی امکان اتصال دامنه،‌ باید از بسته‌ی اختیاری امکانات بلاگ استفاده کنید.
    میشه راهنمایی کنید؟ممنون از شما
    پاسخ:
    سلام
    از طریق بخش «خرید امکانات اختیاری» در منوی «ابزارها و امکانات» در قسمت «امکانات خریده شده» لیست امکانات خریداری شده قابل مشاهده می باشد و و در صورتی که بسته اختیاری خریده باشید امکان «حداکثر دامنه‌های مستقل» نیز می بایست در لیست امکانات خریداری شده شما وجود داشته باشد و نباید مشکلی در اضافه نمودن دامنه داشته باشید. در صورتیکه این امکان در میان موارد خریدار شده توسط شما وجود داشت اما امکان استفاده از آن را ندارید؛ مسئله را از طریق
    تماس با بیان  مطرح نمایید تا از طریق تیم فنی پیگیری شود.
    سلام خسته نباشید من وبلاگ دوم راه اندازی کردم و من امکانات اختیاری قبل از تفکیک جداسازی خریداری نمودم ، میخواستم بپرسم من الان دو وبلاگ دارم در تاریخ اتمام  اتقضای امکانات اختیاری در اسفند  من باید دو وبلاگم که دامنه های جدا دارند باید دامنه های مستقل خریداری کنم یعنی دوبار امکانات اختیاری را خریداری کنم یا فقط با یکبار انتخاب حداکثر دامنه های مستقل قادر خواهم برای هر دو وبلاگم دامنه تعریف کنم لطف کنید جواب بدید
    پاسخ:
    سلام
    امکانات اختیاری باید به ازای هر وبلاگ جداگانه خریداری شوند.
    سلام
    کدهای جاوا رو کجا باید قرار داد؟
    چه جوری تگ <head> رو پیدا کنم؟
    امانش رو خریداری کردم
    پاسخ:
    سلام
    تقاضا می  شود سوالات مربوط به کدهای قالب و... را در وبلاگ های مربوط مثل http://templates.blog.ir مطرح نمایید.
    کدهای جاوا اسکریپت را باید در قسمت ویرایش ساختار قالب فعلی و پس از تگ head قرار دهید.
    از کلید find در ویرایشگر قالب استفاده نمایید.
  • محمد اسماعیل حسن زاده
  • سلام
    قیمت مثلا 10 گیگ پهنای باند 10 هزارتومان هست
    این مبلغ ماهانه هست یا سالانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام
    پهنای بندی که از این طریق خریداری می کنید به پهنای باند کلی شما اضافه می شود به ان شکل که هر گاه در ماه پهنای باند مصرفی شما بیش از میرن ÷یشفرض باشد، از آن کاسته می شود. به عبارت دیگر نقش پهنای باند پشتیابن شما خواهد بود.
  • حسین رضائی فرد
  • این بسته رو خریدم...
    اما نمیدونستم حتما باید ی وبلاگ جدید راه بندازم تا فعال شه...
    ادرس وبلاگمو عوض کردم...
    حتی تو پرداخت هام هست.اما هنو فعال نشده.....
    پاسخ:
    شما بسته اختیاری را برای وبلاگ adine.blog.ir خریداری کرده بودید. اما آن را حذف نمودید که در نتیجه آن بسته اختیاری مربوط به آن نیز حذف شده است.
  • محمد مهدی بهروزی
  • آقا من این تگ head  رو پیدا نمیکنم
    چی جوریه؟
    پاسخ:
    از ارائه پاسخ به سوالاتی که ذیل مطالب نا مرتبط مطرح می شوند معذوریم.
    در صورتیکه مطلب مرتبط به سوالتان را نمیابید آنرا ذیل "سوالات متداول" مطرح کنید.
    سلام
    من میخوام بسته اخیاری استفاده از جاوا اسکریپت رو بخرم، اما توی توضیحات و هنگام خرید ننوشته این بسته تا کی فعاله. آیا برای همیشه یا فقط برای یک سال؟
    سوال دوم: این بسته برای کل وبلاگ ها از یک نام کاربری فعال میشه یا فقط برای یک وبلاگ؟
    متشکرم.
    پاسخ:
    سلام
    امکانات بسته اختیاری سالانه هستند و برای یک وبلاگ در نظر گرفته شده اند.
  • محبان چهارده معصوم (ع)
  • سلام
    میخوام بدونم با خرید امکان استفاده از جاوا اسکریپت، این سرویس چه مدتی فعال میمونه؟ یک سال؟ همیشه؟
    پاسخ:
    سلام
    تمامی سرویس های اختیاری بیان یک ساله هستند.
  • شهید گمنام
  • سلام
    میخواستم ببینم بسته اختیاری که تهیه میکنیم با حذف سایت از بین میره؟
    بسته اختیاری که با مشخصات زیر خریداری کرده بودم ، با حذف اشتباهی سایت از بین رفته و حالا می بینم با ثبت سایت جدید امکان استفاده از بسته اختیاری رو ندارم.
    با توجه به هزینه ای که پرداخت کردم و بیش از 6 ماه از زمان بسته یک ساله باقی مونده بوده ، راهی هست که بتونم از امکانات اختیاری استفاده کنم و دوباره هزینه بیشتری پرداخت نکنم؟
    91/10/27 17:25350,000موفقفعال سازی بسته اختیاری شخصی بلاگممنون میشم راهنمایی کنید. موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    با حذف وبلاگ بسته اختیاری نیز حذف می شود و امکان بازیابی آن وجود ندارد.
    سلام
    چرا قیمت پهنای باند اینقدر گرونه ...سرویس دهنده های وبلاگ برای وبلاگ ها پهنای رایگان میدن ، اما شما رایگان که ارائه نمیدید هیچ حتی نسبت به سرویس های ارائه دهنده هاست هم گرون تر میدید تقریبا چند برابر.
    500 گیگ پهنای باند ماهیانه تقریبا 70 تا 100 هزار تومن هست اما شما 400 هزار و ...........
    بنده الان پهنای 10 گیگ دارم  الان 15 برج هست داره تموم میشه تازه بیشتر فایلام هم رو سایتای دیگه آپلود میکنم وگرنه تا الان تموم بود...ممنون میشم یه بازنگری کنید.
    من تا الان تقریبا 30 تومن بسته اختیاری خرید کرده درصورتی که می تونستم 20 تومن دیگه بذارم روش برم سایت با پهنای باند 150 گیگ ماهیانه راه بندازم .به خدا به قرآن این انصاف نیست.
    درخواست های ناچیز:
    - مثه بقیه سرویس دهنده ها قسمت وبلاگ های بروز شده قرار بدید.
    - ارائه خبرنامه
    - ارائه قالب های بیشتر مخصوصا دو ستونه و سه ستونه حتی از سایت های ارائه دهنده قالب پشتیبانی کنید تا واسه بلاگ هم قالب بسازن.
    - بوجود آوردن قسمت ضمیمه فایل به ارسال نظر
    - ارائه پشتیبان گیری با فرمت وورد و دیگر فرمت ها
    - و صدها خواسته دیگه که نیازی نیست بنده حقیر بگم چون اینا خواسته های همه کاربران بلاگ هست به نظرم حق شما نیست از قافله عقب بیفتید یه سرویسی مثه لوکس بلاگ که تازه تاسیس هست نباید از شما جلو بزنه...... با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    با تشکر
    پیشنهادات شما به بخش فنی منتقل شد.
  • رضا پاکدل
  • با سلام

    اگه من از قسمت بسته سفارشی 10 گیگابایت حجم برای صندوق بیان بخرم برای چه مدت 10 گیگابایت رو میتونم استفاده کنم ؟ مثلا آیا بعد از یه سال باید تمدید بشه ؟
    پاسخ:
    سلام
    تمام امکانات بسته اختیاری یکساله هستند. البته اگر پیش از این بسته های دیگری را خریداری نموده باشید، انقضای امکان جدید از ابتدای بسته اولی که خریداری شده محاسبه می گردد که در اینصورت شامل تخفیف مربوط به کاهش دوره خواهد شد.
  • رضا پاکدل
  • با سلام

    فکر کنم اشتباه متوجه مقصود من شدید.

    من اگر 10 گیگابایت پهنای باند بخرم . این 10 گیگابایت نیز مانند بسته امکانات اختیاری یک ساله است یا نه ؟ برای همیشه ؟

    در ضمن من الان نه بسته امکانت اختیاری رو خریدم و نه هیچ کدام از بسته سفارشی رو ؟

    میخواستم بفهمم  پهنای باند خریده شده محدودیت زمانی دارد یا نه ؟
    پاسخ:
    سلام
    تمام امکانات اختیاری محدوده زمانی یکساله دارند.
    با سلام و عرض خسته نباشید

    بنده امکان استفاده از جاوااسکریپ رو خریداری کردم ؛ در ویرایش قالب های موجود میتوانم از جاوا استفاده کنم ؛ اما اگر بخواهم خودم قالب جدید بنویسم ؛ پیغام امکان استفاده از چنین آدرسی نیست ، نمایان میشود >؟؟ 
    پاسخ:
    سلام
    ابتدا یک قالب را ایجاد و ذخره کنید (هرچند که قالب خالی باشد) سپس آن را بعنوان قالب وبلاگ جاری خود انتخاب نمایید. پس از آن قالب را ویرایش و کد های جاوا اسکریپت خود را در آن درج نمایید.
  • مجتبی قربانی
  • با سلام 
    من بسته امکاناتت رو خریداری کردم 
    و میخواستم که از کد های جی کوئری لستفاده کنم. ولی نمیدونم که کجا باید اون ها رو آپ کنم 
    میشه کمکم کنید ؟

    پاسخ:
    سلام
    کد مورد نظر را در صندوق بیان آپلود نموده و لینک آن را ذیل تگ head ویرایش ساختار فعلی قالب قرار دهید.
  • سیداکبر معینی
  • سلام
    اگه بسته ی اختیاری رو بخرم بعدش می تونم دوباره امکانات خاص رو افزایش بدم؟؟؟؟
    مثلا بسته اختیاری به من 50 تا موضوع میده . اگه بخوام می تونم بعد از خرید بسته تعدادشو 100 تا کنم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان افزایش امکانات وجود دارد.
  • میلاد قاسمی
  • سلام، آیا امکان این رو دارم که با جاوااسکریپت زیر پستهای وبلاگم دکمه اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی بذارم؟
    پاسخ:
    سلام
    بله
  • محمد بهمنی راد
  • سلام فونت های ویلاگ من کار نمیکنه ایا باید بسته اختیاری بخرم تا بتونم font api بذارم؟
    پاسخ:
    سلام
    به خرید بسته اختیاری نیازی نیست. می توانید با استفاده از دستور ذیل فونت جدید تعریف نمایید:
    @font-face {
    font-family: 'BYekan';
    src: url("font/BYekan.eot");
    src: local("?"), url("fonts/BYekan.woff") format("woff"), url("fonts/BYekan.ttf") format("truetype");
    font-weight: normal;
    font-style: normal;
    }
  • بخاری خط خطی
  • سلام. ی عبارتی دیدم درباره این امکانات:
    "برخی از امکانات غیرضروری که مورد نیاز عموم کاربران نیست"
    ینی جاوا اسکریپت باید جزو امکاناتی باشه که غیر ضروری محسوب بشه؟ اونم تو وبلاگ نویسی امروز؟ شاید برای ایجاد ی بلاگ نیاز به جاوا اسکریپت نباشه! ولی فکر می کنم ی گزینه اساسی تو بلاگ ها مخصوصا بلاگ های شخصی محسوب بشه.
     ب نظرم "خریدن" امکان کدهای جاوا یکمی....
    کاش حداقل این گزینه از امکانات "فروشی" جدا میشد!

    یاعلی.

  • محمد اندواری
  • باسلام
    آیا مدت اعتبار بسته ی پیشنهادی همانند بسته ی اختیاری یکساله است یا محدودیت زمانی ندارد.
    پاسخ:
    سلام
    همه امکانات اختیاری یک ساله هستند.
  • سجاد زارعی
  • سلام.
    پهنای باند ماهیانه من 20 گیگ هست به علاه اون 10 گیگ هم پهنای باند مازاد خریداری کردم .مگه این پهنای باند مازداد مثه پهنای باند ماهیانه ،هر ماه تمدید نمیشه؟ پس چرا برا من زده پهنای باند مازاد 1.92 GB از 1.5 GB و قسمت بالا هم زده
    شما با کمبود پهنای باند ماهیانه برای درایو «lovelyboy.blog.ir» روبه رو شده اید و تاکنون به میزان 1.92 گیگابایت بیش از پهنای باند اختصاص داده شده استفاده نموده اید، با توجه به افزایش بیش از حد پهنای باند مصرفی ماهیانه و برای اجتناب از کمبود پهنای باند در آینده، پیشنهاد ما به شما انتخاب و خرید بسته ی پهنای باند مورد نظر می باشد.
    تو قسمت تاریخچه پهنای باند مازاد هم که میریم زده حجم پهنای باند 10 گیگ و  تاریخ اتمام 1392/4/28-15:36 خوب طبق تاریخ برج 4 تموم شده باید این ماه ( برج 5 ) تمدید بشه ولی نشده مشکل کجاست؟
    پاسخ:
    سلام
    خرید پهنای باند به دو صورت می باشد. یک نوع آن که «پهنای باند اضافی» می باشد و در مرکز مدیریت صندوق بیان قابل خریداری ست به صورت شارژی ست و هر زمان که پهنای باند شما به بیش از حد مجاز برسد از آن استفاده می شود. برای مثال هر درایو در هر ماه بصورت رایگان ۳ گیگابایت پهنای باند دارد، آنگاه اگر از این طریق ۵ گیگابایت پهنای باند اضافی خریداری نمائید هر زمان که در ماه پهنای باند مصرفی شما از ۳ گیگابایت بیشتر استفاده بشود به میزان مصرف مازاد از آین پهنای باند استفاده خواهد شد. ‏و نوع دیگر آن که ‫«پهنای باند هر ماه» می باشد و از طریق مرکز مدیریت بلاگ قابل خریداری ست پهنای باندی ست که به ازای هر ماه خواهید داشت، برای مثال هر درایو بصورت رایگان در هر ماه ۳ گیگابایت پهنای باند دارد، آنگاه اگر از این طریق آن را به ۵ گیگابایت ارتقاء بدهید در این صورت در هر ماه میزان پهنای باند قابل استفاده ۵ گیگابایت خواهد بود.
    سلام

    بنده میخواستم نام وبلاگی ثبت کنم با چنین پیغامی روبرو شدم:
    "انتخاب این نام صرفا برای کاربرانی که بسته اختیاری را تهیه کرده اند امکان پذیر است"

    بنده برای حل این مشکل یک نام ثبت کردم و بسته اختیاری را خریداری کردم و سپس اقدام و تعویض نام ثبت شده به نام دلخواهم کردم، اما متاسفانه باز هم با همین پیغام روبرو شدم:
    "انتخاب این نام صرفا برای کاربرانی که بسته اختیاری را تهیه کرده اند امکان پذیر است"

    مشکل کجاست؟؟ و چگونه باید رفع بشه؟
    پاسخ:
    سلام
    برای تغییر نام خود باید نام جدید را با ذکر خریده شدن بسته اختیاری از طرق تماس با بیان مطرح نمایید تا تغییرنام توسط تیم پشتیبانی انجام گیرد.
    سلام
    خسته نباشید
    در قسمت امکانات بلاگ، حداکثر مطالب 5000 می باشد.
    این تعداد 5000 مطلب سالانه برای هر بلاگ محاسبه میشود؟
    با حداکثر مطالب در همه زمان فعالیت یک بلاگ میباشد؟
    پاسخ:
    سلام
    تعداد 5000 مطلب همیشگی است. اما تعدادی که با خرید بسته اختیاری به آن اضافه می کنید سالیانه است.
  • آنتی زیون
  • سلام
    من برای خرید تعداد پوشه بیشتر اقدام کردم ولی تراکنش انجام نشد و لغو شد . حالا تو بسته اختیاریم دیگه اون امکان نیست . یعنی میخواستم تعداد پوشه رو به 50 تا افزایش بدم ولی الان امکانش نیست و از 500 پوشه کمتر نداره. چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    همانطور که مشاهده می نمایید حداقل تعدا پوشه 500 در نظرگرفته شده. درنتیجه امکان افزودن تعداد کمتر وجود ندارد.
    سلام و عرض ادب
    وقت بخیر

    آیا انتخاب نام دلخواه که باید بسته اختیاری خریداری کنیم تا نام مورد نظر رو ثبت کنیم مبلغ خرید بسته اختیاری هم شرط هست یا نه؟ منظور اینکه فرقی نداره مبلغ بسته اختیاری که انتخاب کردیم هزینش چقد باشه؟ 
    پاسخ:
    سلام
    خرید بسته پیشنهادی امکان انتخاب نام دلخواه را به شما خواهد و انتخاب نامهای مختلف قیمت های مختلفی ندارند.
  • سجاد زارعی
  • سلام.
    میشه امتیاز دادن رو پولی کنید هر کی دوست داشت بخره ؟ به نظرم اینجوری منصفانه هست.
    پاسخ:
    سلام
    پیشنهاد شما به بخش مربوطه انتقال داده شد.
  • چرا جواب پیام ها را نمیدید؟
  • سلام
    بنده بسته اختیاری خریداری کردم برای ثبت نام دلخواهم .
    تاکنون طی چند روز قبل سه بار پیام دادم برای تغییر و ثبت نام دلخواهم ، اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده ام!!!!!
    اصلا اگه از طریق صفحه تماس کسی پیام بده جواب میدید؟؟؟ 
    پاسخ:
    سلام
    مشخصات خود را در هنگام ارسال نظر ثبت کنید تا امکان پیگیری آنچه مطرح می نمایید فراهم گردد.
  • رامین قاسمی
  • سلام میخواستم بدونم امکان ایجاد فروشگاه وجود داره؟اگه وجود نداره امکان داره تو آینده ایجاد بشه؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    منظور خود را از فروشگاه روشن تر بیان کنید.
    سلام اگه میشه  امکان استفاده از جاواسکریپت
    رو مجانی کنید 
    من دوستانم رو که توی وبلاگ های دیگه بودن دعوت کردن و وبلاگ ساختن برای نداشتن جاوا اسکیریپ وبلاگشونو رها کردن
    شما امکانشو دارید ولی دارید محدودش میکنید
    با عرض سلام و خسته نباشید

    می خواستم بدونم با خرید افزونه جاوا اسکریپت و...... میتونم بنر تبلیغات بذارم یانه؟

    عضوگیری در بلاگ چی میتونم انجام بدم یا خیر؟

    در کل با پرداخت هزینه و خرید بسته میشه این 2 مورد را انجام داد؟ یا خیر؟

    اگه اینکار بشه خیلی عالی میشه

    ممنون از سرویس خوبتون

    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه بخواهید در کدنوشت بنر تبلیغاتی مورد نظر از مواردی مانند دستورات فلش یا جاوا اسکریپت استفاده نمایید باید امکان جاوااسکریپت را خریداری نمایید. در غیر اینصورت محدودیتی وجود ندارد.
    امکان عضو گیری در بلاگ هنوز عمومی نشده است.
  • قمرالعشیره (ع) شهرستان اردستان
  • سلام . کد جاوا خریداری کرده ام ولی هنوز در تنظیمات CSS قالبم چیجزی تغییر نکرده است.
    پاسخ:
    سلام
    تغییری در تنظیمات بوجود نمی آید و پس از خرید می توانید دستورات مورد نظر خود را درج نمایید.
  • مدیر سایت
  • سلام 
    اگه کد جاوا اسکیریپت رو بخرم مدتش چقدره؟
    یعنی بعد چه مدتی از از کار می افته و باید تمدیدش کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکانات اختیاری یکساله هستند.
  • نویسنده: خوش اخلاق
  • سلام
    اگر بعد از یکسال فرموش کنیم هزینه رو دوباره پرداخت کنیم، چه می شود؟
    مثلا پهنای باند اضافی که خریدیم اطلاعاتش چ می شود؟
    مطالب اضافی چه می شود؟
    کدهای اسکریپت چ می شود؟
    آیا اطلاع می دهید که بسته در حال پایان اعتبار می باشد؟
    پاسخ:
    سلام
    پیش از اتمام مهلت زمان بسته اختیاری پیغام هشداری برای کاربر ارسال می شود.
    سلام

    یعنی چی باید بسته کد های جاوا اسکریپت رو بخرم!؟ مگه میشه نشه فایل اکسترنال جاوا اسکرپت به قالب وصل کرد!؟ میشه!
    دقیق یعنی چی!؟ که باید بخریم 
    الان فایل جاوا اسکریپت وصل بکنم بدون خریداری جاوا اسکریپتم اجرا نمیشه!؟
    پاسخ:
    سلام
    برای استفاده از دستورات جاوااسکریپت تنها با خرید امکان آن از بسته اختیاری ممکن خواهد بود.
  • سجاد اسماعیلی
  • سلام . بسته اختایاری کد های جاوا اسکریپت رو خریدم اما بعضی از کدها اصلا در خروجی بوجود نمیان ؟؟؟ مثلا :
    <!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->
    <script src=
    پاسخ:

    سلام

    در صورتی که امکان درج جاوا اسکریپت خریده باشید، امکان اجرای کد های جاوا اسکریپت را خواهید داشت و بلاگ ممانعتی در اجرای اسکریپت شما ایجاد نخواهد کرد.  اجرا نشدن کد جاوا اسکرپیت مربوط به خود آن کد است و بلاگ دخالتی در آن ندارد و محدودیتی جز خرید امکان جاوا اسکریپت برای استفاده از گد ها وجود ندارد.

    موقع اتخاب اسم برای وبلاگم منو به صفحه ی خرید بسته های اختیاری ارجاع میده.
    دقیقا کدوم بسته رو باید بخرم تا بتونم اسمی که میخوام رو برای وبلاگم انتخاب کنم؟
    ممنون.
    پاسخ:
    کاربر گرامی
    با خرید مجموعه "بسته پیشنهادی" خواهید توانست نام مورد نظر خود را انتخاب کنید.
    سلام بنده دامنه اختصاصی رو خریداری کردم چطور باید ازش استفاده کنم
    پاسخ:
    سلام
    پس از خرید امکان اتصال به دامنه باید خود دامنه را نیز از سرویس های ارائه دهنده آن خریداری نمایید و مطابق آنچه در راهنمای اتصال به دامنه درج شده است تنظیمات مربوط را انجام دهید. 
    سلام
    اگه من یه کد جاوا اسکریپت رو در یکی از پست هام اضافه کنم، در پست های بعدی هم میتونم از اون کد جاوا اسکریپت استفاده کنم؟ فرض کنید من کدم رو تو پست دومم وارد کردم بعد تو پست بیست و پنجم آیا بازم اون کد کار میکنه؟ با این فرض که چند صفحه جلوتره.
    پاسخ:
    سلام
    ‏‏‫برای چنین موردی شما می بایست کد جاوا اسکریپت خود را در ‫در بخش head از ویرایش قالب اضافه نمائید.
    سلام
    من در یکی از پست هام میخوام یک فایل جاوا اسکریپت رو اضافه کنم. اما وقتی پیش نمایش رو میزنم می بینم که به جای آدرس فایل جاوا اسکریپت این آدرس رو قرار میده: about.html
    <script type="text/javascript" src="about.html"></script>
    پاسخ:
    سلام
    شما باید به جای about.html آدرس کامل اسکریپت جاوا اسکریپت خود را قرار بدهید.
    سلام
    من بسته جاوا رو خریداری کردم ولی نمی دونم از کدوم قسمت باید وارد بشم تا ازش استفاده کنم
    پاسخ:
    سلام
    پس از خرید امکان اختیاری میتوانید از دستورات جاوااسکریپت در قسمت ویرایش قالب استفاده نمایید.
  • محمد دهداری
  • سلام
    من امکان افزایش کلمات کلیدی رو از شما خریداری کرده ام
    اگر یک سال مدت این امکان منقضی بشه آیا کلمات کلیدی مطالب من یا کل وبلاگ حذف میشه یا اونجه مربوط به قبل از انقضاست می مونه و از اون تاریخ به بعد تعداد کلمات کلیدی به حالت قبل برمیگرده؟
    پاسخ:
    سلام
    در صورت عدم تمدید امکان اختیاری با پرداخت وجه سالیانه آن، کلمات کلیدی خریداری شده حذف می شوند و امکان افزودن کلمات کلیدی بیشتر نیز غیر فعال خواهد شد.

    آقا بنده یه سوال کرد

    چرا کسی پاسخگو نیست؟!

    کلمات کلیدی ای که به واسطه بسته اختیاری به یادادشتها اضافه می کنیم پس از اتمام مدت یک ساله حذف می شوند؟ یا صرفا قابلیت خریداری شده از بین می رود؟


    پاسخ:
    کلمات کلیدی که بواسطه خرید بسته اختیاری افزوده می شوند پس از اتمام مدت یکساله حذف می شوند و قابلیت خریداری شده نیز غیر فعال می گردد.
  • سجاد اسماعیلی
  • سلام . دامنه خریداری کردم اما هنوز افلاین مونده ؟! چرا ؟ :(
    پاسخ:
    سلام
    پس از خرید امکان دامه اختصاصی و همچنین خرید دامنه و انجام تنظیمات آن، آدرس جدید فعال خواهد شد.
    توجه داشته باشید که زمان دقیقی برای فعال شدن دامنه وجود ندارد و ممکن است تا یک هفته بطول بیانجامد.
    لطفا امکان وبلاگ نویسی زنده رو هم به این بخش اضافه کنید
    (پیشنهاد بود)
  • محمدرضا فلاح
  • باعرض سلام وخسته نباشید-من بسته اختیاری رو فعال کردم ولی نمی دونم که کجاست تا ازش استفاده کنم مثلا الان کدهای جاوا اسکریپ رو باید کجا وارد کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکانات اختیاری پس از خریداری شدن فعال می شوند و قابل استفاده هستند و برای استفاده از آنها به دستورالعمل خاصی احتیاج ندارید.
    دستورات جاوااسکریپت را می توانید در بخش ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
  • احسان خواجوی
  • سلام.
    در مورد امکان استفاده از کدهای جاوا و اسکریپت و ... یه سوالی واسم پیش اومده.
    من اگر بخوام اسکریپت انتشار در شبکه های اجتماعی رو در وبلاگ قرار بدم باید این کد رو در چه قسمتی بذارم؟مثلا امکانش هست در یک باکس جداگانه یا در گوشه ای خاص از وبلاگ باشه؟
    پاسخ:
    سلام
    هر کدنوشتی را با توجه به نوع و منظور آن می توانید در هر قسمتی از ویرایش قالب درج نمایید.
  • احسان خواجوی
  • یه سوال و یه پیشنهاد!

    سوال: اگر مثلا امروز اتصال 1 دامنه رو بخریم و دو ماه بعد بخوام اتصال 3 دامنه رو بخرم ( منظور تغییر بسته خرید شده از یک ابزار ) ، باید چیکار کنیم؟

    پیشنهاد : در امکانات می تونید امکان اضافه کردن باکس در ستونها به همراه مدیریتشون رو قرار بدید.من خودم از خریدارهاشم !
    پاسخ:
    تمام امکانات اختیاری قابل افزایش هستند و این شامل تعداد دامنه های متصل شده نیز می شود.
    هم اکنون امکان افزودن باکس در ستون ها با ویرایش قالب و فعال کردن نشانه در قسمت تنظیمات پیشرفته امکان پذیر است.
  • وحید پورخلیلی
  • سلام

    میخواستم آدرس وبلاگم رو به آشنا تبدیل کنم ولی میگه باید بسته اختیاری رو بخرید؟دقیقا کدوم بسته رو باید بخرم؟

    چون من نمیخوام حالت اتصال به دامنه رو فعال کنم، و فقط میخوام اسم وبلاگم رو عوض کنم.

    ممنون میشم پاسخ بدید.

    پاسخ:
    سلام
    در موارد یاد شده باید بسته پیشنهادی را از امکانات اختیاری خریداری نمایید و مجددا تلاش نمایید.
    با عرض پوزش ولی نمی شد حداقل جاوا اسکریپت ها رایگان بود؟اگه میشه خواهشا این قسمت رو رایگان کنید لطفا.با تشکر.
    ببخشید فرق وردپرس با بلاگ چیه؟
    سیستم شما حرف نداره ولی چرا انقدر محدودیت؟
    اگر قرار باشه 131 هزار تومان خرج کنم بیام بلاگ استفاده کنم تازه با این همه محدودیت 131 هزار تومان رو میدم یک هاست میخرم بدون محدودیت. واقعا ناراحتم از این وضعیت اگر خوبید کارتون خوبه بخاطر چیه؟ قرار باشه کلی زحمت بکشی برای یک سایت بعد آخرش مجبور بشی پول بدی تا محدودیت کم بشه خب چرا بیای وبلاگ بیان استفاده کنیم؟ بخدا هیچ جواب قانع کننده ای نداره جز اینکه یک عده دنبال سود کردن هستند. این آدمو ناراحت میکنه،میتونید درک کنید؟
  • امین اخلاقی
  • سلام

    آیا برای خرید امکانات اختیاری مشکلی بوجود اوومده ؟؟
    میخاستم تعداد پست ها در روز رو به 20 تا برسونم ، انتخاب کردم ، ولی هنگام اتصال به بانک مشکل داره و داخل بانک نمیره ...
    موضوع چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    در سامانه خرید امکانات اختلالی گزارش نشده است. از وضعیت اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل نمایید.
  • محسن رحمانی
  • سلام وخسته نباشید
    میخاسم ببینم به نظرتون بهتر نیس برای وبلاگ های علمی و دانشجویی یه تخفیفی قایل بشید؟؟
    من برای وبلاگم که مربوط به انجمن علمی رشتمون میشه میخام بعضی از بسته ها رو بخرم و پولش رو باید از جیب خودم بدم :(
  • محسن محمدرضاپورطبری
  • با سلام
    چگونه می توان در بلاگ، درگاه الکترونیکی برا خرید قرار داد؟
    لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    هم اکنون امکان اتصال بلاگ به درگاه پرداخت وجود ندارد.
    من میخوام کدهای اسکریپ رو برای سایت بزارم باید کجا بزار؟
    مثلا کد "ساعت" که کدش هست
    <style type="text/css">//Ashoora.ir|Clock Begins</style><script type="text/javascript" src="http://www.ashoora.biz/mazhabi-projects/clock/saat.php?mod=1&width=150"></script></center><a href="http://www.ashoora.ir/" class="ashoora_tool_link">&#1587;&#1575;&#1593;&#1578; &#1601;&#1604;&#1588; &#1605;&#1584;&#1607;&#1576;&#1740;</a><style type="text/css">//Ashoora.ir|Clock Ends</style>
    باید تو کدوم قسمت وارد کنم؟
    لطفا سریع جواب بدید مهمه برام...
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    پس از خرید امکان جاوااسکریپت از بسته اختیاری امکان استفاده از آنها برای سما فعال میشود و میتوانید کد های مورد نظر را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
    کد ساعت را میتوانید در قسمت دلخواه که قصد نمایش دادن آن را در وبلاگ دارید قرار دهید.
    سلام خسته نباشید بابت توضیحاتتون ممنونم...
    چند روزیه قسمت امکانات اختیاری وبلاگ من باز نمیشه به هیچ عنوان علتش چی میتونه باشه ؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا مرور گر دیگری را امتحان کنید و یا از صفحه مورد نظر اسکرین شات تهیه نموده و از طریق تماس با بیان ارسال نمایید.
    من بسته امکانات جاواروخریدم
    پیامک بانک هم برام اومد
    ولی هنوزفعال نشده
    6/12/93
    ساعت13:22دقیقه
    111043ریال
    ZAERREZA.IR
    لطفاپیگیری کنید
    ممنون
    پاسخ:
    کاربر گرامی
    تنها خرید موفق با نام کاربری شما امکان اتصال دامنه به وبلاگ بوده است. در صورتیکه وجه پرداختی از حساب شما کسر شده باشد طی 48 ساعت بصورت خودکار به حساب شما عودت داده می شود.
  • محمد آجامی
  • در پاسخی که در انتها نوشته اید، کلمه کسر را "کثر" نوشتین.
    پاسخ:
    ضمن تشکر از شما
    مورد یاد شده اصلاح گردید.
    سلام
    میخواستم وبلاگم فروشگاه داشته باشه. یعنی وقتی یک پروژه دانشجویی دارم در همین وبلاگم به فروش برسه. علاوه بر بستن قرار داد با بانک مورد نظر چه کار دیگری باید در وبلاگم کنم؟ یعنی باید بسته خریداری کنم؟
    لطفا کامل توضیح بدید تا مشکلی پیش نیاد.
    با سپاس.
    پاسخ:
    سلام
    سرویس های پرداخت الکترونیکی کدنوشتی به شما برای درج در سایت می دهند که باید آن را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید. با این حال توجه داشته باشید که از کدنوشتی اتفاده کنید که با استاندارد های بلاگ همخوای داشته باشد و بلاگ از آنها پشتیبانی کند. مثلا امکان درج کد php در بلاگ وجود ندارد.
    همچنین توجه داشته باشید که اگر در کدنوشت مورد نظر شما از جاوااسکریپت، iframe، فلش و ... استفاده شده باشد باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
  • مسجد امام حسن ع
  • دلیل ارر در خرید امکانات اختیاری چیست؟ لطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    لطفا سوال خود را واضح تر بیان نمایید تا امکان پاسخگویی به آن فراهم گردد. 
  • شمیم وصال شمیم وصال
  • چطور میتونم از کدهای درگاه پرداخت مثل پارس بال یا زرین بال استفاده کنم
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    توجه داشته باشید که کد ارائه شده توسط سرویس دهنده پرداخت الکترونیک باید با بلاگ همخوانی داشته باشد و در این صورت میتوانید کد مورد نظر را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
  • مهدی نژادی فریمانی
  • سلام
    در قالب ترسیم سه ستونه کد تبلیغاتی گوشه صفحه رو کجا بذارم کارکنه؟(امکانات اختیاری دارم!)
    پاسخ:
    سلام
    کد مورد نظر را میتوانید در مکان دلخواه و در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
  • میلاد یوسفوند
  • سلام برای ثبت دامنه جدید با این پیام مواجه می شوم:
     "انتخاب این نام صرفا برای کاربرانی که بسته اختیاری را تهیه کرده اند امکان پذیر است"
    سوالم این است که باید کدام یک از بسته ها را خریداری کنیم؟

    پاسخ:
    سلام
    بدینمنظور باید تمام بسته پیشنهادی را خریداری نمایید.
    سلام ، آیا ما این بسته های اختیاری رو از شما میخریم یا اجاره می کنیم؟
    آیا استفاده از این امکانات مهلت و انقضا داره؟مثلا من پارسال هزار یا دوهزارتا کلمه کلیدی خریدم،
    امسال که خواستم بخرم اول یه بسته هزارتایی خریدم ، بعد پیغام اومد که همچنان نمیتونم کلمه کلیدی وارد کنم، مجبور شدم یه بسته دوهزارتایی دیگه بخرم
    انگار که اون قبلی ها که خریده بودم منقضی شده باشند و دوباره باید بابتشون پول بدم!
    پاسخ:
    سلام
    امکانات اختیاری سالانه اند و نیازمند تمدید هستند.
  • پارسی نویس
  • سلام
    از آنجایی که حداکثر مطالب 5000 تا است و برای مثال 5000 مطلب هم خریداری کنیم پس حداکثر 10000 مطلب داریم... خب با توجه به اینکه امکانات اختیاری سالانه اند و نیازمند تمدید هستند اگر مثلا 7000 مطلب داشته باشیم و حداکثر تعداد مطلب خریداری شده منقضی بشه 2000 مطلب اضافه داریم!
    خب اگر تمدید نکنیم تکلیف این 2000 مطلب چی میشه؟!!
    پاسخ:
    سلام
    در صورت عدم تمدید شما اجازه ارسال مطلب و یا ویرایش مطالب قبلی را نخواهید داشت.
  • مشاوره مدیریت
  • سلام
    اگر از امکان وبلاگ استفاده نکنم و فقط بسته اختیاری بخرم برای آپلود که لینکش رو بزارم تو سایتم،
    اکانت من حذف نمیشه؟؟

    در واقع داشتن وبلاگ برای استفاده از امکانات اختیاری، اجباریه یا نه؟ من فقط صندوق بیان رو به همراه خرید برخی از امکاناتش می خوام

    ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    خرید امکانات اختیاری اختیاری است و تنتها در صورت لزوم باید بسته به مصرف خود هر یک را خریداری نمایید.
    سلام . ایا امکان ایجاد درگاه بانکی برای فروش محصولی مثلا اموزشی در وبلاگ هست؟ لطفا کامل راهنمایی کنید باتشکر.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان اتصال مستقیم به درگاه پرداخت و یا استفاده از php یا محدود کردن دانلود به پرداخت در بلاگ وجود ندارد اما در صورتیکه کد ارائه شده از سوی خدمات دهنده پرداخت الکترونیکی به شما html و یا js باشد خواهید توانست از آن در بلاگ استفاده کنید.
  • ناصر حمیده ابوالمعالی
  •  امکان استفاده از جاواسکریپت
    و iframe ،flash ،form، applet و ...

    منظور از form در آیتم فوق دقیقا چیه ؟ یعنی با خرید این آیتم میتونیم از form های asp تو وبلاگمون استفاده کنیم ؟
    یه توضیح کامل راجع به امکاناتی که این آیتم بهمون میده بدید لطفا، اون قسمت (و ...) آخر رو هم یه توضیح بدید. 
    پاسخ:
    مورد یاد شده مربوط به تگ FORM است و امکان استفاده از فرم های ASP  در بلاگ وجود ندارد.
    من امکان جاوا رو خریداری کردم و فعاله
    اما تگ head پیدا نمیکنم برا درج کدهای جاوای موزیک
    باید ایجاد کنم خودم لطفا راهنمایی کنید این چندمین باره پیام میدم
    پاسخ:
    تگ یاد شده در قسمت ویرایش قالب فعلی قرار دارد.
  • سیدامین ایمانی
  • سلام
    میخوام یه سایت نیمه حرفه ای راه بندازم برای آپلود فایل هام میخوام از فضای اختصاصی بیان 50 گیگ خریداری و استفاده کنم
    سوالاتی داشتم اگر امکانش هست جواب بدید
    1. گفتید محدودیت ترافیک رو اعمال نمیکنید، اگر حجم دانلودها بالا باشه بازهم محدود ترافیکی رو اعمال نمیکنید؟
    2. تضمینی برای موندگاری فایل ها وجود داره؟
    3. لینک ها مستقیم خواهد ماند؟
    4. در صورت مشکل در دانلود پشتیبانی چطور خواهد بود؟

    ممنون میشم به سوالاتم جواب بدید
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر محدودیت ترافیک اعمال نمی شود.
    فایل های آپلود شده در صندوق بیان ماندگار هستند و حذف نمی شوند.
    در صورتیکه شما از لینک مستقیم استفاده کنید لینک دانلود شما مستقیم خواهد بود.
    لطفا منظور خود را از مشکل در دانلود و پشتیبانی آن واضح تر و با جزئیات ببیشتری طرح نمایید.
  • سیدامین ایمانی
  • ممنونم از پاسختون- میدونم الان محدودیت ترافیکی اعمال نمیشه اما سوال من اینه که در آینده آیا بنا دارید محدودیت ترافیک رو اعمال کنید یا نه؟
    ذر مورد مشکل هم منظورم اینه که اگر دانلود فایلی با مشکل مواجه بشه چه پشتیبانی صورت میگیره؟
    ممنونم
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    همچنین منظور خود را از مشکل در دانلود فایل واضح تر توضیح دهید. به هر ال مشکلاتی که به سرویس دهنده در این زمینه مربوط باشند طبعا پیگیری و پشتیبانی می شوند.
  • پویا محمودیان
  • ببخشید من دامنه رو خریدم
    حالا چطور باید ns ها رو فعال کنم
    لطفا اگه میشه بگین
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که در بلاگ تنها امکان اتصال دامنه ارائه می شود و خود دامنه را باید از سرویس دهنده های دامنه خریداری نمایید و تنظیمات مربوط به dns را نیز در مرکز مدیریت دامنه خود انجام دهید.
  • پویا محمودیان
  • ببخشید امکانش هست دامنه ای و که خریدم برگردونم پولش برگرده حسابم
    پاسخ:
    در صورتیکه از خرید شما کمتر از یک ماه گذشه باشد؛ وجه تمام امکانات اختیاری مورد نظر قابل استرداد است.
  • کافه نشین
  • اگر دو یا سه امکان از امکانات اختیاری خریداری بشه و سر سال فقط بخواهیم یکی از آنها را تمدید کنیم، نحوۀ پرداخت چگونه میشود؟ آیا امکان تفکیک در زمان تمدید هست و یا بالاجبار هر دو یا هر سه آنها تجمیع می شوند و باید فاکتور را کامل پرداخت کرد؟
    با تشکر
    پاسخ:
    امکان تمدید جداگانه امکامنات اختیاری وجود دارد.
    سلام روز بخیر ما یه بسته تعداد فایل  امروز اشتباهی خریداری کردیم چطور میشه با شما ارتباط بگیریم؟
    پاسخ:
    امکانات اختیاری تا یک ماه قابل استرداد هستند که باید موضوع را از طریق فرم تماس با بیان پیگیری نمایید.
  • علی گلپایگانی
  • سلام
    شنیدم یه سری سایت هست که شما جاوا اسکریپت هاشونو پشتیبانی می کنید
    یعنی جاوا اسکریپت های اونا بدون خرید بسته اختیاری عمل می کنه
    میشه آدرس اون سایت هارو برام بفرستید؟
    پاسخ:
    سلام
    کلیه وبلاگ ها برای استفاده از جاوااسکریپت باید امکان موربوط را خریداری نمایند.
  • علی گلپایگانی
  • مگه شما از جاوا اسکریپت های وب گذر پشتیبانی نمی کنید؟
    از چه سایت های دیگه ای پشتیبانی می کنید
    آدرس اونارو بدید
    پاسخ:
    برای استفاده از جاوااسکریپت باید بسته اختیاری را خریداری نمایید و در این مورد تفاوتی بین کد های و امکانات آماده سایت های ارائه دهنده خدمات قالب وجود ندارد.
    سلام.وقتی کد جاوا خریدیم تو کجا و چه کدی رو وارد قالب وبلاگمون بکنیم؟

    پاسخ:
    سلام
    پس از خرید امکان مربوط میتوانید از کد های جاوااسکریپتر در بخش ویرایش قالب فعلی استفاده نمایید.
    سلام، خدا قوت

    اینکه 5000 مطلب رایگان هست، یعنی هرسال 5000 مطلب رایگان هست و سال بعد نیز سهمیه 5000 مطلب رایگان اختصاص داده میشود؟ یا اینکه برای عمر ابدی وبلاگ شما تنها 5000 مطلب رایگان اختصاص داده اید و هر موقع این ظرفیت تمام شد مجبوریم بسته خریداری کنیم؟
    پاسخ:
    سلام
    تعداد 5هزار مطلب مربوط به کل وبلاگ است و با اتمام آن باید تعداد بیشتری را خریداری نمایید.
  • حسین صنوبری
  • سلام واقعا متاسفم من دوروزه خریدم فعال نشد الکی 55 هزار پولم هدر رفت مجبورم برم دی ان اس هارو تغییر بدم جای دیگه دامنه ثبت کنم ولی این کارتون خوب نیست پشتیبانی هم اصلا جواب نمیده

    حیف بلاگ بیان با اعتبارش......

    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در بخش امکانات اختیاری رخ داده بود که هم اکون رفع شده است. امکانات اختیاری کاربرانی که در این بازه امکانات اختیاری را خریداری نموده اند بصورت خودکار فعال شده و یا وجه آن به شماره کارت خریدار بازگشت داده شده است. 
    در غیر این صورت موضوع را از طریق ایمیل ارتباط پیگیری نمایید. 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.