راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

در این صفحه شما می‌توانید همه مطالب قبلی خود را ببینید و آن‌ها را ویرایش کنید. برای ویرایش هر مطلب کافی است روی عنوان آن کلیک کنید تا صفحه ویرایش برای شما باز شود.

علاوه بر ویرایش، شما می‌توانید اطلاعاتی در مورد میزان بازدید هر یک از مطالب، تعداد نظراتی که برای هر نوشته گذاشته شده و میزان آراء مثبت و منفی کاربران به مطلب خود را مشاهده کنید.

مطالب در حالت کلی براساس ترتیب تاریخ انتشارشان مرتب شده‌اند اما با توجه به میسر بودن فعالیت چند نویسنده در یک وبلاگ، می‌توانید برحسب نویسنده مطالب نیز آن‌ها را مرتب کنید. یعنی می‌توانید نوشته‌هایی را بر روی صفحه ظاهر کنید که توسط یک نویسنده خاص تهیه شده‌اند.

همچنین امکان مشاهده مطالب بر حسب وضعیت انتشارشان نیز وجود دارد. یعنی می‌توانید فقط مطالب منتشرشده را بر روی صفحه ظاهر کنید و یا انتخاب کنید که فقط مطالب پیش‌نویس و آماده انتشار به شما نشان داده شود.

در این صفحه امکان حذف مطالب قبلی با کلیک بر روی دکمه ضربدر قرمز و ایجاد مطلب جدید با کلیک بر روی دکمه "ارسال مطلب جدید" نیز وجود دارد.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۶۵)

وقت ارسال مطالب
تمام عددها انگلیسی میشوند.
راه حلی دارد؟

پاسخ:
عددها در هنگام ارسال مطلب هیچ تغییری نمی‌کنند. معمولا مرورگر IE در بعضی موارد اعداد انگلیسی را فارسی نشان می‌دهد ولی بقیه مرورگرها این طور نیستند.
  • زیبا محبیان
  • امکان حذف تمام پست‌های وبلاگ هم وجود داره؟ بدون حذف وبلاگ.
    لطفا توضیح بدید.
    پاسخ:

    متاسفانه نه، البته احتمالا در آینده امکان عملیات جمعی روی مطالب فراهم خواهد شد.

    ضمنا در نظر داشته باشید که حذف یک مطلب، تمام نظرات آن را نیز حذف می‌کند.

  • علی تقی زاده
  • امکان پشتیبانی گرفتن روی رایانه خود را دارد اما امکان برگردن آن روی وبلاگ وجود ندارد چه کار کنیم

    با تشکر

    سلام!
    با تشکر از زحمات شما.
    چندتا تا سؤال داشتم:
    اول اینکه من آخرش نفهمیدم چطور میشه عدد فارسی تایپ کرد؟ 
    من با هر مرورگری و با هر سه ویرایشگری که در بیان قابلیتش هست امتحان کردم، همه اعداد رو انگلیسی میکنند. در حالی که در بلاگفا این مشکل رو نداشتم.
    دوم: آیا قابلیت "پستهای مرتبط" وجود نداره؟
    سوم: آیا نمیشه تمام کلمات کلیدی برای بینندگان وبلاگ نشون داده بشه؟
    چهارم: این وبلاگ رو نگاه کنید سیستم دسته بندی کلمات کلیدی اش ظاهرا یه فلش هست. برای ما چنین قابلیتی وجود نداره؟ : http://1707.razedel.ir/
    پاسخ:

    درج عدد به صورت فارسی یا انگلیسی، مربوط به سیستم عامل شماست، مثلا در ویندوز به صورت عادی امکان درج اعداد فارسی وجود ندارد.

    نحوه‌ی نمایش اعداد هم بسته به مرورگر شماست، مثلا Internet Explorer در برخی موارد، اعداد انگلیسی را به صورت فارسی نشان می‌دهد! بلاگفا هم کار خاصی در مورد اعداد انجام نمی‌دهد. ضمنا خوب است بدانید که اعداد فارسی و عربی هم مستقل از هم هستند:

    اعداد فارسی: ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹

    اعداد عربی: ٠١٢٣٤٥٦٧٨٩

    اعداد لاتین: 0123456789

    مورد دوم و سوم و چهارم هم به تیم توسعه بلاگ انتقال داده خواهد شد.

    تشکر

    سلام . اگر کسی به ما نظر بدهد و ما نظرشو تایید نکنیم آیا در رتبه ما در گوگل تاثیر داره یا باید حتما تایید کنیم

    پاسخ:
    طبیعتا خیر، گوگل چیزی از سایت شما را می‌بیند که بقیه می‌بینند.

    سلام ..

    من نمی تونم مطالب قبلی رو ویرایش کنم حتی صفحه ی ویرایش متن باز میشه اما امکان نوشتن

    ندارم .. این مشکل برای ارسال مطلب جدید هم هست ..

    پاسخ:
    سلام
    این مشکل ممکن است اتفاقی بوده باشد.
    در صورتیکه ادامه یافت آن را از طریق تماس با بیان مطرح نمایید.
    با سلام چگونه لینک ثابت ایجاد کنم؟
  • پرتابل جامع مهرِماه
  • سلام من میخوام تمام مطلب هارو یک جا پاک کنم چیکار کنم
    پاسخ:
    سلام
    حذف همزمان تمامی مطالب وبلاگ در حال حاضر ممکن نیست.
  • سادات رضوی
  • سلام
    پستهای وبلاگ بلاگفامو چجوری اینجا اضافه کنم؟
    پاسخ:
    با استفاده از نرم افزار مهاجرت میتوانید مطالب وبلاگ قبلی خود را به بلاگ انتقال دهید. نرم افزار مهاجرت از صفحه "مهاجرت" قسمت "ابزارها و امکانات" پنل بلاگ قابل دریافت می باشد.
    توجه داشته باشید که در این حالت علاوه بر مطالب، نظرات و ... نیز منتقل خواهند شد.
  • سادات رضوی
  • سلام
    پستهای وبلاگ بلاگفامو چجوری اینجا اضافه کنم؟
    پاسخ:
    با استفاده از نرم افزار مهاجرت میتوانید مطالب وبلاگ قبلی خود را به بلاگ انتقال دهید. نرم افزار مهاجرت از صفحه "مهاجرت" قسمت "ابزارها و امکانات" پنل بلاگ قابل دریافت می باشد.
    توجه داشته باشید که در این حالت علاوه بر مطالب، نظرات و ... نیز منتقل خواهند شد.
  • مهرک هنرمند
  • سلام وخسته نباشید
    من هنوز از نرم افزار مهاجرت استفاده نکرم. می خواستم بدونم آیا در هنگام عملیات مهاجرت، همه مطالب وبلاگ قبلی منتقل میشه یا می تونیم فقط بعضی از مطالب رو به دلخواه منتقل کنیم؟ لطفأ راهنمایی کنید. بسیار متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    در نرم افزار مهاجرت تمامی مزالب وبلاگ قبلی به بلاگ منتقل می شوند.
    سلام
    1-تمام مطالب به اسم یکی از نویسنده اول ثبت می شود و امکان تغییر نام نداریم، چرا؟
    2- چطور می شود پیوست ها و ضمیمه های ایمیل را در صفحه مطلب جدید کپی کرد؟
    3- می خواهم نویسنده جدید اضافه کنم اما هربار پیام "نام کاربری اشتباه است" ، می آید با اینکه وقتی با همان نام وارد بیان می شوم، قبول می کند.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    امکان تغییر نویسنده مطالب وجود ندارد.
    تفاوتی در کپی کردن ضمیمه های ایمیل با موارد دیگر در بلاگ وجود ندارد.
    احتمالا کاربری که شما می خواهید نامش را بعنوان نویسنده جدید ثبت کنید عضو بیان هست اما هنوز وارد بلاگ نشده است. در صورتیکه وارد پنل بلاگ خود وارد شود؛ خواهید توانست وی را بعنوان نویسنده بلاگ خود تعریف نمایید.
    من می خوام مطلبم رو ویرایش کنم ولی می گه شما نمی توانید این مطلب را ویرایش کنید دلیلش چیست؟
    پاسخ:
    اگر بعنوان نویسنده به وبلاگ مورد نظر اضافه شده اید احتمال دارد که نویسنده اصلی اختیار ویرایش کطالب را به شما نداده باشد.
    در صورتیکه نویسنده اصلی وبلاگ هستید نیز ممکن است که این امکان را غیر فعال نموده باشید. در غیر اینصورت مسئله را از طریق تماس با بیان
     پیگیری نمایید.
  • محمد مهدی بهروزی
  • سلام
    یه سوال : ترتیب پست ها رو چی جوری میشه عوض کرد؟؟
    پاسخ:
    سلام
    در صفحه ارسال/ویرایش مطلب، قسمتی برای نحوه نمایش وجود دارد. در صورتیکه حالت نمایش را چسبیده به بالای صفحه اول انتخاب نماید می توانید برای هر پست عددی در نظر بگیرید و ترتیب نمایش را تغییر دهید.
  • داود گری سرای
  • سلام لطفا در مورد چیدمان مطالب و اینکه یک مطلب را به سر صفحه بیاوریم چه کار باید کرد
    و در مورد سایت زیبایتان بینهایت متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به لینک ذیل مراجعه نمایید.
    راهنمای وضعیت انتشار مطلب
  • مهدی ایزدپناه
  • قابلیتی تعبیه کنید که بتونیم چینش پست ها رو بدون دردسر تغییر بدیم.
    مثلا من پست نحوه استفاده از وبلاگم رو باید اول میذاشتم اما یادم رفته حالا بعد از 7-8 تا پست ظاهر میشه. چکارش کنم؟
    اینطور که شما گفته اید باید تمام پستها رو به حالت چسبیده به بالای صفحه ایجاد کنم. خب این که دردسر داره.
    با تشکر از زحمات بی وقفتون
  • مدیر سایت
  • متاسفم براتون 
    در کل 20 مطلب بیشتر نمیتونین داشته بشین باید قدیمی هارو حذف کرد برای اینکه تعداد زیاد بشه باید بازم بری بسته بخری
    بابا ما فک کردیم وبلاگ مجانیه
    ما رو باش
    پاسخ:
    کاربر گرامی
    حداکثر مطالب وبلاگ بدون بسته ی اختیاری 5000 مطلب است که با خرید بسته اختیاری به 20هزار مطلب می رسد.
  • مدیر عامل
  • سلام
    در قسمت طبقه بندی موضوعی، پست هایی گذاشتم که در صفحه اصلی نمایش داده نمی شوند. برای اینکه چینش و ترتیب این پستها را جابه جا کنم، چه باید کرد؟
    بحث چسباندن به بالای صفحه، فقط در صفحه اصلی بلاگ عمل می کند، نه در صفحات جانبی؟
    2- چگونه می توان صفحات جانبی متعددی در ذیل یک عنوان یا پست اصلی ایجاد کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    از آنجایی که مطالب وبلاگ به ترتیب تاریخ درج آنها نمایش داده می شوند برای تغییر ترتیب نمایش آنها باید تاریخ انتشار مطالب را تغییر بدهید. توجه داشته باشید که در این حالت اگر نحوه آدرس دهی مطالب بر اساس تاریخ آنها باشد؛ لینک های ایجاد شده غیر فعال می شوند و بدین منظور باید از آدرس دهی بر اساس شماره ترتیبی مطالب استفاده نمایید.
    بدیهی است که چسباندن به بالای "صفحه اول" همانطور که از نام آن پیداست مختص صفحه اول است.
    لطفا منظور خود را از سوال "2" با جزئیات بیشتری توضیح دهید.
  • خادم ره یافتگان
  • سلام خسته نباشید من میخوام خودم چینش مطالبی که گذاشتمو مدیریت کنم.
    امکانش هست؟ (بدون چسباندن به بالای صفحه البته)
    مثلا مطلب 5 م رو بیارم اول، میشه؟!
    پاسخ:
    سلام
    برای چینش مطالب دو راه وجود دارد که اولی چسباندن به بالای صفحه اول است و دومی تغییر تاریخ ارسال مطلب. که مورد دوم در صورتیکه آدرس دهی بلاگ خود را بر اساس تاریخ ارسال مطالب تعیین کرده باشید توصیه نمی شود.
    اگه بخواییم جای پست ها رو عوض کنیم 
    چیکار کنیم؟
    مثلا دوتا پست گزاشتیم میخوایم جاشون رو عوض کنیم
    پاسخ:
    برای تغییر ترتیب پست ها می توانید حالت نمایش آنها را چسبیده به بالای صفحه اول انتخاب کنید و عدد آن را متناسب با آنچه مورد نظر است تعیین کنید. همچنین می توانید تاریخ ارسال آنها را تغییر دهید. توجه داشته باشید که درصورتیکه آدرس دهی آنها طبق تاریخ ارسال مطلب باشد لینک های ارجاع دهنده با تغییر آدرس غیرفعال خواهند شد.
    سلام
    چ جوری میشه بعضی از مطالبی که مدت طولانی در وبلاگ قرار گرفت روجزومطالب قدیمی/قدیمی تر بگذاریم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    مطالب قدیمی و قدیمی تر به مطالبی که در صفحه اول شما نمایش داده نمی شوند را نمایش می دهند. در صورتیکه می خواهید باکسی تحت عنوان مطالب قدیمی تر داشته باشید (مثل طبقه بندی موضوعی) می توانید از ایجاد نشانه استفاده نمایید.
  • مرتضی حیدری
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    میخوام مطالبی کی میذارم وقتی روی ادامه مطلب کلیک میکنم صحفه جدید باز بشه باید چی کار کنم ممنون
    پاسخ:
    سلام
    برای اینکه ادامه مطلب در صفحه جدید باز شود، باید ذیل post_has_read_more به تگ a ویژگی target="_blank" را اضافه کنید.
    سلام.چطور میشه چند تا مطلب رو توی یه صفحه گذاشت؟

    مثلا مطالب 1،2،3 در صفحه1 باشد و برای دیدن بقیه مطالب با ید به صفحه 2 مراجعه کنیم.
    پاسخ:
    سلام
    با مراجعه به بخش تنظیمات ساده از پنل بلاگ میتوانید تعداد مطالب نمایش داده شده در هر صفحه را تعیین نمایید.
  • محمد داوری دولت آبادی
  • سلام..... من میخواهم آخرین مطالبم بیست یا سی تا باشه ... چکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    با مراجعه به قسمت ویرایش قالب فعلی میتوانید max هر یک از موارد موجود در قالب را تغییر دهید.
  • محسن حسین نیا
  • سلام 
    میخواستم ببینم وقتی مطالب زیاد میشه چطور میتونیم به طور دلخواه موضوعات را ترتیب بندی کنیم؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    در منوی سمت راست مدیریت بلاگ ،‌ در بخش «انتشار» و در قسمت «طبقه بندی موضوعی» می توانید موضوعات مختلف را ایجاد کنید .
    و در قسمت «ارسال مطلب» می توانید برای هر مطلب ،‌ یک موضوع انتخاب کنید .
    چطور باید مطالبی که خودم دوست دارم رااول صفحه قراردهم؟؟؟؟
    پاسخ:
    با انتخاب حالت نمایش "چسبیده به بالای صفحه اول" میتوانید مطالب مورد نظر را به دلخواه خود مرتب کنید.
  • حسین مهدوی پور
  • وقتی یه پستو حذف می کنیم مثلا پست شماره یک چرا دیگه نمی تونیم پستی با شماره یک بسازیم؟
    پاسخ:
    از آنجا که پست ها به ترتیب یجاد شماره بندی می شوند امکان مورد نظر شما وجود ندارد اما در به روز رسانی های بعدی امکان بازآرایی شماره مطالب وجود خواهد داشت.

    سلام چطور میشه پایین وبلاگ عدد صفحه گذاشت که مطالبی که درصفحه دوم میرن بشه رفت

    پاسخ:
    سلام

    لطفا در این زمینه به صفحه بندی بصورت شماره صفحه مراجعه نمایید.

    سلام.
    من برای یک مطلب رمز عبور تعیین می کنم ولی بدون رمز ورود این مطلب باز می شود! تیکمحافظت با کلمه عبور رو هم می زنم و رمز رو هم تایپ می کنم ولی کار نمی کنه... ممنون میشم اگه راهنماییم کنید. 
    پاسخ:
    سلام
    شما یکبار رمز عبور را وارد نموده اید و این در کوکی مرورگر شما ذخیره شده ازینرو مطلب بدون درخواست رمز عبور برای شما نمایش داده می شود.
    سلام
    چگونه می توان تمام پستهای وبلاگ را بصورت یک جا حذف کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • هومن مداحی
  • سلام  چرا برچسب گذاری هر مطلب نداره اگه داره لطفا بگید کجاست
    پاسخ:
    سلام
    در گوشه بالا سمت چپ صفحه ارسال/ویرایش مطلب کادری با عنوان کلمات کلیدی برای برچسب گذاری مطلب وجود دارد که با درج کلمه و زدن دکمه enter برچسب گذاری انجام می شود.
  • ܓ✿اناربانو ܓ✿
  • با سلام
    ایا امکانش هست در صفحه ی اول فقط یک پست گذاشت و باقیِ پست ها را بست تا نمایش داده نشود؟
    راهنمای ی کنید لدفن
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود دارد بدین شکل که حالت نمایش مطلب مورد نظر را "چسبیده به بالای صفحه اول" و حالت نمایش دیگر مطالب را "عدم نمایش در صفحه اول" انتخاب نمایید.
  • محمدرضا پیری
  • سلام.چه طوری میتونم تعداد آخرین مطالبی رو که در وبلاگ نمایش داده میشه رو افزایش بدم؟لطفا به طور واضح توضیح بدید.ممنون
    پاسخ:
    سلام
    با مراجعه به بخش ویرایش قالب فعلی و یافتن کد مربوط میتوانید max آن را به عدد دلخواه تغیری دهید.
  • محمدرضا پیری
  • واضح تر توضیح بدین.خب کد مربوطش رو کلی باید بگردم تا پیدا کنم.اگه میشه کدش رو بگید.به افراد قبلی هم همین پاسخ رو دادین ولی هیچکدوم مشکلشون حل نشده.خواهشا کامل توضیح بدین.ممنون از امکانات خوبتون
    من مطلبی رو حذف کردم ولی وقتی ثبت مطلب جدید رو میرنم میگه فقط در روز 10 مطلب میتونی بذاری.
    چیکار کنم مطلب 11 من الا حذف شده ولی نمیونم یه مطلب دیگه بنویسم.
    لطفا کمک کنید.
    پاسخ:
    در کل تنها ایجاد ده مطلب در روز ممکن است و حذف کردن یکی از آنها این تعداد را تغییر نمی دهد.
    با خرید امکان اختیاری مربوط میتوانید تعداد مطالب قابل ایجاد در روز را افزایش دهید.
  • سید مهدی فرح بخشیان
  • چرا امکان حذف چند مطلب همزمان رو ایجاد نمی کنید؟

    چه جوری میشود ترتیب مطالب را آن طور که میخواهیم قرار دهیم
    پاسخ:
    با تغییر نحوه نمایش مطالب و انتخاب حالت چسبیده به بالای صفحه اول میتوانید این کار را انجام دهید. 
    سلام ...خسته نباشید
    بابت خدمات رایگان و خوبتون ممنونم
    من زیاد از قالب وبلاگ سر در نمیارم ...لطفا در مورد جمله ی زیر بیشتر توضیح بدید
    *******
    برای اینکه ادامه مطلب در صفحه جدید باز شود، باید ذیل post_has_read_more به تگ a ویژگی target="_blank" را اضافه کنید.
    پاسخ:
    سلام
    برای باز شدن ادامه مطلب در صفحه جدید باید کد مربوط به آن را ویرایش نمایید در نتیجه باید کد post_has_read_more را در قسمت ویرایش قالب فعلی یافته و ویژگی یاد شده را به تگ a بیافزایید.
    سلام ...... من دیروز یه سری مطلب تو وبلاگم قرار دادم

    الان با وجود اینکه یه روز از ارسال آخرین مطلب می گذره من هنوز نمی تونم مطلبی ارسال کنم

    مشکل از کجاست به نظرتون ؟
    پاسخ:
    سلام
    مجدودیت ده مطلب در روز از نیمه شب محاسبه نمی شود و در بیست و چهار ساعت از ارسال مطلب اول محاسبه می گردد.
  • محمد رضا اعظمی راد
  • سلام پیشنهاد می کنم پیشفرض آدرس دهی را روی (بر اساس عنوان مطلب) قرار دهید چون اگر کسی تاریخها را عوض کرد برای لینکها مشکلی پیش نیاد و ضمنا کنار این گزینه خودتون نوشتید «که مناسب برای موتورهای جستجو و خوانایی بهتر آدرسها»
    تشکر
    سلام می خواستم بدونم امکان درج پست ثابت در وبلاگ وجود داره ؟

    به طوریکه در تمام صفحات و مطالب موجود در وبلاگ این پست ثابت نمایش داده بشه
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد اما با انتخاب نحوه نمایش "چسبیده به بالای صفحه اول" میتوانید یک مطلب را به بالای صفحه اول خود بچسبانید.
  • مهدی قنبریان
  • سلام . می واستم بدونم چیجوری میشه پشت زمینه عنوان هر پستم یه عکس مخصوص به خودش رو داشته باشه؟ مثل قالب دورنما . نمیدونم چیجوری اینکارو برا هر عنوان انجام بدم.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
  • حمید لطفی
  • سلام
    چگونه می توان ترتیب نمایش مطالب را روی سایت به دلخواه عوض کرد
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد و مطالب به ترتیب تاریخ انتشار هر یک نمایش داده می شوند. بدین منظور میتوانید تاریخ نمایش مطالب را تغییر دهید و یا از حالت نمایش چسبیده به بالای صفحه اول استفاده نمایید و مطالب را دستی از بالا به پایین مرتب نمایید اما در این حالت مطالب بعدی که منتشر می شوند پس از مطالب ترتیب یافته نمایش داده می شوند.
  • مهسا حقانی
  • میشه برا بعضی از مطالب رمز گذاشت؟
    پاسخ:
    امکان محدود کردن همه مطالب با استفاده از رمز عبور برای همه مطالب از بخش تنظیمات مطلب فراهم است.
    سلام
    امکان بک آپ گیری از مطالب هست اما امکان بارگذاری فایل بک آپ مطالب کجاست ؟؟؟؟

    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر تنها امکان دریسافت بایگانی مطالب وجود دارد و امکان بارگذاری بایگانی در بلاگ وجود ندارد.
  • علی دمابی
  • سلام
    من چ جوری میتونم تمام پست های قبلیم رو با هم پاک کنم

    دونه دونه وقت زیادی میگیره
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر امکان حذف گروهی مطالب وجود ندارد.
    سلام
    آیا امکانی برای بازگرداندن مطلب حذف شده وجود دارد؟
    نظراتش چطور؟
    پاسخ:
    سلام
    مطالب حذف شده قابل بازیابی نیستند.
  • هیدکی توجو
  • داداش چکار کنیم که عنوان عکس ها که زیر عکس های منتشر شده قرار می گیره زیر عکس قرار بگیره
    پاسخ:
    لطفا سوال خود را واضح تر و با جزئیات بیشتری شامل صفحه مورد نظر بیان نمایید.
  • داریوش طوافی اسماعیلی Tavafi.ir
  • سلام لطفا یک متغییر برای استفاده در قالب تنظیم بفرمائید تا تعداد کل مطالب درج شده در وبلاگر ا بشه توی یک گوشه از وبلاگ نمایش داد
    از لطف شما سپاسگزارم
    پاسخ:
    سلام
    نمایش مجموع مطالب را میتوانید از بخش تنظیمات آمار در صفحه تنظیمات ساده فعال نمایید.
  • پوریا آریافر
  • سلام 
    یک سوال 
    لطفا بهم بگید چطوری میتونم زیر پست هام دکمه های "پست بعدی"  و "پست قبلی" اضافه کنم
    این کار خیلی کمک میکنه 
    لطفا کمک کنید و کدش رو بگید 
    در قسمت راهنمای بیان گشتم ولی پیدا نکردم
    ممنونم 
    پاسخ:
    سلام
    با ویرایش قالب خود میتوانید تغیر مورد نظر را اعمال نمایید.

    توضیح بیشتر در این زمینه مستلزم آموزش زبان های جاوا اسکریپت , CSS و HTML می باشد که طبیعتا نیازمند شرکت در دوره های آموزشی یا فراگیری از طریق کتاب های آموزشی است . در صورت آشنایی با این زبان ها , شما خواهید توانست از بخش « ویرایش ساختار قالب فعلی» و «ویرایش CSS قالب فعلی» در منوی «قالب» تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایید . در غیر این صورت می توانید از طریق افرادی که خدمات مربوط به ویرایش قالب را ارائه می دهند اقدام نمایید.


  • محسن بهشتی
  • سلام خسته نباشید
    ببخشید چطور میتونم همه ی پستهای وبلاگمو یک جا پاک کنم؟

    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود نداردو باید مطالب را تک تک حذف کنید.
  • سیدسامان حسینی
  • سلام و سپاس بی پایان از شما
    من در وبلاکم 28 پیام در  یک صفحه دارم و در تنظیمات تعریف کردم مثلا صفحه اول 7تا و صفحه دو 10 تا جدا نشدند !! منظورم اینه که در پایان مطالب  صفحه اول درج صفه نوشته بشه که مطالب قدیم تر  با زدن مثلا صفحه 2 و 3 و 4 مراجعه بشه    امکانش  هست   ممنون میشم کاربردی  توضیح بفرمایید
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که امکان یاد شده مربوط به تعداد مطالب است و ارتباطی با تعداد پیام های هر مطلب ندارد.
  • مرتضی حمزه پور
  • سلام
    اول دست مریزاد بسیار امکانات شیک و خوب و راحتی دارید.
    سوال: من در وبلاگم می خوام ترتیب نمایش پست ها در صفحه اول به صورت تصادفی هر بار عوض بشه . از قالب دورنما استفاده میکنم. لطفا راهمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد و ترتیب نمایش مطالب بترتیب انتشار آنها است و تنها میتوانید آن ها را با استفاده از حالت چسبیده به بالای صفحه اول بصورت دستی مرتب نمایید.
  • رضا عظیم زاده
  • سلام

    من در ابتدا اقرارمیکنم ناشی هستم.پس لطفا کمکم کنید.

    مطالبی که در وبسایت گذاشتم ازنظر ترتیب وعدد منظم نیستند مثلا1و4اصلا وجود ندارد ومطالب بالا وپایین قرارگرفته چکار کنم  مطالب به ترتیب قرار بگیرد؟

    برای کذاشتن تصویر پیغام خطا میده ؟

    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از امکان بازآرایی شماره مطالب میتوانید ترتیب مطالب خود را تصحیح کنید.
    سلام
    امکان بازآرایی شماره مطلب در کجا قرار دارد؟؟؟؟؟ چگونه میتوان از این امکان استفاده کرد؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان یاد شده در بخش فهرست مطالب وجود دارد که در به روز رسانی های بعدی بلاگ عمومی خواهد شد.
  • امیر حسین اسمعیل لو
  • با سلام.
    ببخشید چگونه می تونم مطالب قدیمی رو در اول قرار دهیم
    پاسخ:
    سلام
    با تغییر زمان انتشار مطلب میتوانید این کار را انجام دهید. همچنین میتوانید از حالت نمایش "چسبیده به بالای صفحه اول" انتخاب نمایید.
  • یونس اسماعیلی
  • سلام
    در امار نمایش امروز با بازدید امروز چه فرقی داره؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    نمایش مربوط به صفحات و بازدید مربوط به کاربران می باشد.
  • ریحانه زنگنه
  • سلام چجوری مطالب رو طبق میل خودم مرتب کنم .
    پاسخ:
    سلام
    مطالب به تاریخ انتشار خود مرتب می شوند در نتیجه میتوانید تاریخ انتشار را تغیری داده و یا با استفاده از امکان "چسابندن مطلب به صفحه اول" و تعریف شماره برای هر مطلب آن ها را به ترتیب دلخواه مرتب کنید.
    سلام من دو تا وبلاگ دارم و میخوام مطالب وبلاگ قدیمی خودم رو به وبلاگ جدیدم انتقال بدم باید چی کار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد و باید بصورت دستی مطالب را کپی و منتشر نمایید.
    من هر تگ چنل تلگرامی که میزارم زیر پستم کار نمیکنه میشه بگید باید چیکار کنم 

    پاسخ:
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. از صحت کد های مورد استفاده خود اطمینان حاصل نمایید.
  • علی رامینه
  • سلام
    خسته نباشید...
    سرویس وبلاگ شما عالیه...
    مخصوصا این که تبلیغ نداره :)
    فقط یه سوال اگر امکان استفاده از جاواسکریپت فلش و... رو به مدت یک سال خریداری کنیم. کدهایی که تو قالب گذاشتیم تا یک سال قابل استفاده هستن و بعد از یک سال منقضی میشن؟
    و یا این که بعد از یک سال کد ها حفظ میشن و کد جدید نمیشه استفاده کرد؟

    *** ممنون از شما ***
    پاسخ:
    سلام
    ضمن تشکر از حسن نظر شما
    هیچ یک از امکانات اختیاری خریداری شده حذف نمی شوند اما پس از یک سال و با عدم تمدید جاوااسکریپت امکان ویرایش قالب خود را نخواهید داشت.
    همچنین تقاضا می شود از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    با سلام
    هنوز هم امکان مدیریت (مثلا حذف) دسته ای مطالب وجود ندارد؟!
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    امکان حذف مطالب بصورت گروهی وجود ندارد.
    توجه داشته باشید که محتوای حذف شده قابل بازگشت نخواهد بود.
  • عبدالعزیز دشتی
  • با سلام و احترام
    میخواستم بدونم امکان داره که وبلاگ رو به نحوی تنظیم کرد که مطالب جدید، بجای ابتدای وبلاگ، در انتهای وبلاگ قرار گیرند؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد و مطالب به ترتیب زمان انتشار آنها نمایش داده می شوند. 
    با این حال با تغییر زمان انتشار مطالب و یا استفاده از حالت نمایش "چسبیده به بالای صفحه اول" میتوانید ترتیب نمایش مطالب را تغییر دهید. 
  • محمدعلی ایمن شهیدی
  • من یک وبلاگ امتحانی درست کردم که ببینم آیا می شود 2وبلاگ داشت یا نه؟

    ولی حالا که درست شده هنوز حذف نمی شود.

    چکار کنم؟

    باتشکر

    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    از بخش تنظیمات در منوی وبلاگ میتوانید وبلاگ خود را حذف نمایید.
    توجه داشته باشید که تا 48 ساعت وبلاگ شما حذف نمی شود تا در ضصورت لزوم بتوانید درخواست خود را لغو کنید اما پس از این مدت امکان بازیابی محتوای حذف شده وجود نخواهد داشت. 
  • پوریا نصیرزاده
  • سلام ، چطور میتونم ترتیب قرار گیری مطالب رو از اول به آخر کنم ؟ یعنی توی وبلاگ ، اولین مطلبی که میبینی ، اولین پستی باشه که گذاشتی .

    پاسخ:
    سلام
    مطالب بترتیب تاریخ انتشار نمایش داده می شوند و امکان تغییر آن وجود ندارد اما میتوانید با تغییر تاریخ انتشار مطلب و یا استفاده از حالت نمایش چسبیده به بالای صفحه اول ترتیب نمایش مطالب خود را تغییر دهید. 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.