راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

صفحات مستقل صفحاتی هستند که عنوانشان در منوی وبلاگ در کنار عنوان "خانه" نمایش داده می شود.

این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

نکته: صفحه مستقل، صفحه ایست که میتوانید در آن همانند پست های دیگر به درج مطلب بپردازید. تفاوت آن با مطالب دیگری که پست های عادی وبلاگ شما محسوب می شوند درچند چیز است:

  • صفحه مستقل فاقد "ادامه مطلب" می باشند و همه محتوا در یک صفحه نمایش داده می‌شود.
  • برخلاف پست های معمولی که پشت سر هم مرتب می شوند و پشت سر هم قابل مشاهده اند، صفحات مستقل جدای از یکدیگر و دیگر پستها قرار می گیرند.
  • صفحات مستقل همیشه از همه قسمت های وبلاگ شما قابل دسترس اند اما پست های عادی با ایجاد پست های جدید به صفحات دیگر منتقل می شوند.
  • تعداد صفحات مستقل معمولا کم است و همچنین قابلیت طبقه بندی موضوعی را ندارند.

نکته:در صورتیکه نمیخواهید صفحه مستقل در منوی وبلاگ نمایش داده شود اما قصد حذف کردن آن را ندارید؛ باید وضعیت آن را به "عدم نمایش" تغییر دهید.

نکته: صفحات مستقلی که وضعیت انتشار آنها "نماش در منو" باشد پس از ثبت در منوی منو ساز قرار می گیرند و امکان تنطیم ترتیب نمایش آنها فراهم می شود.

نکته: صفحات مستقلی که در هنگام ایجاد، وضعیت انتشارشان "عدم نمایش در منو" انتخاب شده؛ در منوی وبلاگ نشان داده نمی شود اما کاربران با استفاده از موتور های جستجو و یا آدرس مستقیم آن میتوانند صفحه مستقل را مشاهده کنند.

صفحه مدیریت "صفحات مستقل و منو ساز" در ابتدا که هیچ صفحه مستقلی ثبت نشده به این شکل است:

 

برای ایجاد صفحه مستقل جدید روی کلید  کلیک کنید.

با کلیک کردن روی آن به صفحه ویرایشی مشابه صفحه ارسال مطلب جدید هدایت خواهید شد.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۹۰)

  • زریر جوانمرد
  • کاش میشد توی صفحه های مستق php نوشت.
    من دوست دارم تماس با ما یه فرم باشه تا این که یه توضیح. 
    پاسخ:
    امکان فرم «تماس با ما» و همچنین در آینده «فرم‌ساز» جزو برنامه‌های آتی blog.ir است.
  • محمد بدیعی
  • سلام
    خسته نباشید
    میخواستم بدونم امکانش هست که برای قالبی که بنده الان دارم استفاده میکنم، هرتعداد که بخوام صفحه منو ساز بزنم؟
    اگه میشه، باید چیکار کنم؟
    چون قالبی که انتخاب شده، توانایی اینو داره که هرچند تا که بخوایم، جا برای منوساز داره و اصلا این قالب رو برای این انتخاب کرده بودم
    با تشکر
    پاسخ:
    منظور شما مشخص نبود، لطفا از «تماس با بیان» برای طرح مشکلات خود استفاده کنید.
  • حسین یوسفی
  • سلام
    اگه امکان داشت قالب صفحات مستقل را جداگانه تغییر داد خیلی خوب میشد.
  • مهرک هنرمند
  • راهی وجود داره تا برای صفحه های مستقل رمز گذاشت؟ می خواستم در تنظیمات این کار را انجام بدم ولی فکر کردم شاید برای همه پستها اعمال بشه. لطفأ راهنمایی کنید. متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    این امکان بصورت مستقل هم اکنون غیر فعال است اما میتوانید با ایجاد رمز عبور برای یکی از پست های خود و افزودن آن بعنوان پیوند جدید در قسمت منو ساز؛ آن را بعنوان صفحه ی مستقل خود نمایش بدهید.

    سلام

    چطور میشه در صفحات مستقل لینکی گذاشت که بعداز کلیک به یه آدرس دیگه بره؟

    اصلا میشه؟

    پاسخ:
    سلام
    ایجاد لینک در صفحات مستقل همانند مطالب عادی است و به همان طریقی که در پست های عادی لینک به آدرس های دیگر می دهید؛ می توانید در صفحات مستقل عمل کنید.
    سلام.
    من برای وبلاگم، یه صفحه گالری درست کردم. تو صفحه گالری چندتا دسته بندی درست کردم به صورت عکس. حالا میخوام با کلیک روی عکسها به صفحه دیگه ای منتقل بشه و عکس های مربوط به اون دسته بندی رو توی اون صفحه بذارم. ولی نمیدونم چطور. ممنون میشم راهنمایی کنید.
    آدرس گالری: http://aegraph.blog.ir/page/gallery
    پاسخ:
    سلام
    برای این منظور باید می توانید به دو شیوه عمل کنید:
    1. میتوانید یک موضوع با نامی که می خواهید تعریف کنید و تصویر مربوط را به آن لینک دهید. (در صورتیکه صفحه مورد نظر چند پست داشته باشد)
    2. می توانید یک پست معمولی ایجاد کرده و گزینه عدم نمایش در صفحه اول را برای نمایش آن انتخاب نمایید و تصویر را به آدرس آن لینک دهید. (در صورتیکه تصویر مورد نظر یک پست داشته باشد)
  • مسعود رمضانی
  • میخواستم ببینم شما برنامه‌ای برای ایجاد ساخت گالری عکس در صفحه‌ای مستقل دارید؟

     

    پاسخ:
    برای ایجاد گالری عکس باید از دستورات جاوا اسکریپت استفاده نمایید که برای آن نیز باید بسته اختیاری را تهییه نمایید.
    با این حال در آینده قالب هایی که گالری عکس داشته باشند در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.
    سلام
    تشکر میکنم از همه دست اندرکاران بیان

    + میخواستم ببینم ؛ امکانش هست که در صفحات مستقل از قالب جدا استفاده کرد ؟
    درسته که در ویرایش قالب میتوان قالب صفحات جدا را مشخص کرد ؛ اما میشه کاری کرد که هر صفحه مستقل امکان ویرایش قالب و کد به صورت جدا داشته باشه ؟
    پاسخ:
    سلام
    این امکان وجود ندارد.
    سلام
    چند تا صفحه می شه ساخت آیا محدودیت داره؟
    پاسخ:
    سلام
    در حالت پیشفرض حداکثر تعداد صفحات مستقل 5 صفحه است که با خرید بسته اختیاری افزایش میابد.
    سلام .میخواستم ببینم میشه درصفحات جدا پست گذاشت یا نه؟ یعنی این که مثل موضوع ها با کلیک صفحه باز بشه وپست های جداگانه ازهم نشون داده بشه.ممنون کمکم کنید
    پاسخ:
    سلام
    امکان ارسال چند پست در صفحه مستقل وجود ندارد اما میتوانید با استفاده از امکان منو ساز موضوعات را در منوی بلاگ نیز قرار بدهید.
    در صورتیکه این پاسخ سوال مورد نظر شما نیست؛ پرسش خود را روشن تر طرح کنید.
  • سعیده (ماندگار)

  • سلام.

    متاسفانه فرم تماس خصوصی ، در قسمت تماس با من وبم حذف شده.

    با تعویض قالب هم نتونستم فرم رو برگردونم.

    چطور میشه این فرم رو دوباره بذارم؟
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از قسمت صفحات مستقل و منوساز می توانید آنرا ایجاد نمایید به این صورت که یک پیوند جدید با مشخصات مورد نظر ایجاد کنید.
  • ایمان قرائی
  • سلام
    تو یکی از نظرات همین پست به یکی از کاربران جواب دادید که در حالت اختیاری 10 صفحه مستقل میتونیم بسازیم
    ولی من 5 تا بیشتر نمیتونم بسازم
    آخه چرا 5 تا کردید ؟ 5 تا خیلی کمه
    چکار کنیم ؟ حتماً باید خریداری کنیم ؟
    پاسخ:
    سلام
    برای افزایش تعداد صفحات مستقل باید از بسته اختیاری استفاده نمایید.
    با سلام
    می خواستم بدونم میشه وقتی که روی یکی از این لینک های مربوط به صفحات مستقل واستیم یک منوی دیگه باز کنه مثلا روی سرآغاز که وامیستیم چیزای دیگه ای بیاره ؟؟؟؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
    سلام
    اگه بخوام بازدیدکنندگان وبلاگم بتونن برای منوی "دربارۀ من"، کامنت بذارن چه کار باید بکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    برای ایجاد امکان ارسال نظر برای همه صفحات مستقل در صفحه ویرایش انها باید امکان ارسال نظر را فعال نمایید.
  • مدیر سایت
  • سلام
    اگه میشه کاری بکنید
    که بشه دکمه ی خانه رو حذف کرد
    یا اسمش رو عوض کرد
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    با کلیک کردن روی ضربدر قرمز رنگ در قسمت "صفحات مستقل" از منوی بلاگ میتوانید هریک ز صفحات مستقل یا صفحات موجود در منو را حذف نمایید و با کلیک کردن روی هریک آنها را ویرایش کنید.
  • مدیر سایت
  • دوست عزیز ولی این قابلیت وجود ندارد
    بقیه رو هم میشه حذف کرد هم اسمشو عوض کرد ولی خانه اصلا جزوش نیست
    اگه میشه یه نگاهی بکنید ممنون
    پاسخ:
    کاربر گرامی
    در کادر سمت چپ که مربوط به منو ها است رو به روی "خانه" ضربدر قرمزی وجود دارد که می توانید با کلیک کردن روی آن "خانه" را حذف نمایید.
    در غیر اینصورت تصویری از قسمت مدیریت صفحات مستقل خود تهیه نمایید و لینک آن را ارائه کنید تا پیگیری لازم صورت پذیرد.
  • مجید جانبزرگی
  • سلام
    آیا میشه صفحه پرسش و پاسخ ایجاد کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    سوال خود را با جزئیات بیشتری مطرح نمایید.
  • خدیجه زارعی
  • برای خرید بسته اختیاری مربوط به اقزایش صفحات مستقل از کجای سایت باید وارد بشیم و اقدام به خرید کنیم و بعدش برای فعال سازی صفحات خریداری شده چه کارایی باید انجام داد؟
    پاسخ:
    به صفحه امکانات اختیاری از منوی بلاگ رفته و امکان مورد نظر را خریداری نمایید. امکان خریداری شده بلافاصله پس از اتمام عملیات بانکی فعال خواهد شد.
    با سلام
    من قصد دارم در وبلاگم چند بخش جدید ایجاد بکنم - به فرض در حال حاضر وبلاگ من فقط دارای یک بخش بود که در اون دست نوشته های خودم رو قرار میدادم - حالا قصد دارم 3 بخش دیگر هم به اون اضافه بکنم - در یکی موسیقی های مورد علاقه ام رو قرار بدم - در یکی مطالب مربوط به علم نجوم و دی دیگری مطالب مربوط به علوم فیزیک و زمین شناسی
    به همین دلیل 3 صفحه ی مستقل با موضوعاتی که عرض کردم ایجاد کردم منتها فقط تونستم در اونها 1 پست ارسال بکنم
    آیا امکانش هست من در وبلاگم چنین کاری انجام بدم ؟ یعنی مثلا پست های مربوط به موسیقی فقط در صفحه ی مستقل موسیقی نمایش داده بشن نه در جای دیگری از وبلاگ
    اگر امکانش هست چنین کاری انجام بدم لطفا من رو راهنمایی بفرمایید
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور می توانید از طبقه بندی موضوعی استفاده نمایید.
    همچنین می توانید موضوعات مورد نظر را ایجاد نموده و لینک آن ها را از طریق امکان منو ساز در صفحه اصلی قرار بدهید.
    با سلام و شمن تشکر از توجه شما
    راستش طبقه بندی موضوعی منظور من نیست - در اون حالت باید همه ی مطالب رو در همون صفحه ی اصلی ارسال کنیم و بعد موضوعاتشون رو جدا کنیم از هم و هر مطلب رو به موضوع خاصی مرتبط کنیم 
    من دوست دارم هر موضوع صفحه ی خاص خودش رو داشته باشه 
    صفحه س مستقل و کاملا جدا از باقی مطالب
    آیا امکاش هست ؟
    اگر نه - قصد دارم در یک صفحه کلیه ی مطالب رو ارسال بکنم و هر دفعه پست رو ادیت کنم و مطالب جدید رو به همون پست اضافه کنم
    خواستم بدونم آیا پست ها محدودیت کاراکتر دارند ؟ یعنی به فرض 1000 یا 10 هزار کاراکتر که برسه ظرفیتش تکمیل میشه یا محدودیتی نداره ؟
    پاسخ:
    سلام
    میتوانید حالت انتشار مطالب را "عدم نمایش در صفحه اول" انتخاب نمایید و مطلب در موضوع مورد نظر تعریف نمایید.  سپس از طریق امکان منو ساز که در قسمت مدیریت صفحات مستقل هست؛ موضوع مورد نظر را در منو اضافه کنید.
    مطالب بلاگ محدودیتی 300 هزار کاراکتری دارند.
  • میلاد حسن پور
  • سلام من در قسمت صفحات مستقل ومنو ساز قسمت تماس با من رو حذف کردم حالا نمی تونم برگردونم به ویلاگ  http://reyhane1400.blog.ir/ جوابشون رو دادین ولی واضح نبود واضح تر بگین ممنون میشم.
    پاسخ:
    سلام
    کافیست از طریق همین قسمت، صفحه مستقلی تعریف نمایید. متن مورد نظر را در آن درج نمایید و امکان ارسال نظر آن را به "ارسال نظر خصوصی" محدود نمایید.
    صفحه تماس با من در حالت پیش فرض صفحه مستقلی است که در آن جمله "از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید." درج شده است. فرم ذیل نیز عبارت است از همان امکان ارسال نظر که ذیل صفحه مستقل نمایش داده می شود.
  • مرکز تخصصی امیرالمومنین(ع) حوزه علمیه اهواز
  • برادر شاید من دوست داشته باشم  در صفحه مستقل بیش از یک پست بزارم نه در طبقه بندی موضوعی
    برادر صفحه مستقلی که یک پست میشه توش گذاشت چه فایده ای داره؟؟؟

    پاسخ:
    صفحه مستقل همانطور که از نام آن پیداست تنها یک صفحه است.
    با استفاده از امکان منو ساز که در همین قسمت وجود دارد می توانید مطالبی را با یک نام در منو نمایش دهید که برای اینکار میتوانید از طبقه بندی موضوعی و یا کلمات کلیدی استفاده نمایید.
    سلام 
    میخوام بدونم اگه بخوایم یه صفحه ای برای عکس نوشته ها بسازم که بتونم اونو به روز کنم و امکان چندتایی بودن پست هاشو هم داشته باشم و بالای صفحه هم نمایش داده بشه باید از کدوم قسمت امکانات استفاده کنم ؟
    پاسخ:
    سلام
    صفحات مستقل همانطور که از نام آنها پیداست تنها یک صفحه هستند. در صورتیکه می خواهید در منوی خود قسمتی ایجاد کنید که در آن مطالب مختلف پست شده باشد باید مطالب مورد نظر را در یک موضوع تعریف نمایید و سپس با استفاده از امکان منو ساز، موضوع مورد نظر را در منوی وبلاگ خود درج کنید.
  • محمدرضا ابوترابی
  • باسلام من مطالبم رو دروبلاگ زدم وبعد چند صفحه مستقل ساختم خواستم ببینم امکان انتقال این پست ها به صفحات مستقل وجود داره اگرداره چه جوریه؟
    پاسخ:
    سلام
    همانطور که از نام آن پیداست صفحات مستقل تنها یک صفحه مستقل هستند و امکان انتقال پست ها به صفحات مستقل وجود ندارد.
    اما مینوانید مطالب مورد نظر را در یک موضوع خاص تعریف نمایید و با استفاده از امکان منو ساز آن موضوع را در منوی وبلاگ خود درج کنید.
    سلام
    صفحه مستقل تماس بامن خراب شده و دیگه نشون نمیده فکر کنم کد هاشو خراب کردم
    باید چیکار کنم بهش نیاز دارم
    ممنون از راهنمایی تون
    پاسخ:
    سلام
    با مراجعه به بخش مدیریت صفحات مستقل میتوانید صفحه مستقل قبلی را حذف نمایید و صفحه مستقل جدیدی با همان عنوان و آدرس ایجاد کنید.
  • ئاموزا رسول زاده
  • سلام من می خواستم چند صفحه مستقل داشته باشم که در هر کدوم از این صفحات چندین مطلب جدا از هم بزارم .
    چنین چیزی امکان دارد ؟ و اگر میشه چکار باید بکنم ؟
    اگر امکانش نیست پس باید چی کار کنم ؟
    پاسخ:
    سلام
    صفحات مستقل همانطور که از نام آنها پیداست تنها یک صفحه هستند. در صورتیکه می خواهید در منوی خود قسمتی ایجاد کنید که در آن مطالب مختلف پست شده باشد باید مطالب مورد نظر را در یک موضوع تعریف نمایید و سپس با استفاده از امکان منو ساز، موضوع مورد نظر را در منوی وبلاگ خود درج کنید.
    سلام
    آیا می‌شه امکان ابن را که یک صفحه‌ای مستقل ایجاد کنیم و اون رو به عنوان صفحه خانه قرار بدیم ایجاد کنید؟ یعنی به جای نمایش پست‌ها در صفحه خانه این صفحه مستقل نمایش داده بشه؟
    پاسخ:
    سلام
    برای این کار میتوانید صفحه مستقلی با عنوان خانه ایجاد نمایید و نمایه "خانه" فعلی را از منوی وبلاگ خود حذف نمایید.
    سلام
    منظورم رو درست نرسوندم. ببینید یه صفحه می‌سازیم مثلا  SAMPLE.blog.ir/page/home و اون رو روی آدرس اصلی وبلاگ تنظیم کنیم تا وقتی آدرس وبلاگ رو در مرورگر وارد می‌کنیم  SAMPLE.blog.ir فقط محتویات اون صفحه (SAMPLE.blog.ir/page/home) دیده بشه.
    یعنی یه صفحه مستقل می‌سازیم که به طور پیش‌فرض  به جای صفحه اصلی وبلاگ دیده بشه٫ امیدوارم درست توضیح داده باشم.
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما با ویرایش قالب و استفاده از دستورات جاوااسکریپت وجود دارد.
    در این حالت به جای مطالب صفحه اول تنها صفحه مستقل در قالب وبلاگ نمایش داده می شود.
  • مهدی هژبری
  • با سلام و وقت بخیر
    دو سوال:
    1) چگونه میتوان نشانه ایجاد کرد؟
    2) کاربرد "لنگر" چیست؟
    پاسخ:
    سلام
    نشانه :‌ در این مطلب ، نحوه ی ایجاد نشانه توضیح داده شده است .
    لنگر :  به صفحه سوالات متداول توجه کنید . در بالای صفحه ،‌ یک سری سوال وجود دارد که وقتی روی آنها کلیک می کنید ،‌ به بخش هایی از متن همان صفحه ارجاع داده می شوید . این ارجاع درون صفحه ای را لنگر می گویند .

    سلام
    من اومدم خانه رو حذف کردم
    حالا میخام برش گردونم چیکار کنم؟؟
    صفحه ی مستقل هم دارم ولی خب نمی تونم یه صفحه مستقل با آدرس صفحه اصلی وبم بسازم

    نکنه باید وبمو حذف کنم و از اول بیارم؟؟
    چون من تازه مهاجرت کردم
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور کافیست از قسمت منو ساز یک آیکون جدید ایجاد نمایید و آدرس آن را آدرس اصلی وبلاگ خود تعریف نمایید.
    سلام
    خب اخه صفحه جدیدو که می شازم باید یه اسمی براش انتخاب کنم بعد از ادرس اصلی.اصلا نمیشه فقط آدرس
    چیکارش کنم؟؟
    خدا ان شاالله خیرتون بده
    پاسخ:
    سلام
    امکان ایجاد نمایه بی نام وجود ندارد. در صورتیکه صفحه خانه خود را حذف نموده اید باید برای نمایه جدید نام "خانه" را انتخاب نمایید.
    سلام 
    من یه وبلاگ تو بلاگفا دارم میشه کاری کرد که صفحه ی مستقل بسازم و مستقیم با باز کردن اون صفحه وبلاگ بلاگفام باز بشه؟
    پاسخ:
    سلام
    طبیعی است که صفحه مستقل یک صفحه مستقل است و امکان مورد نظر شما به این شکل وجود ندارد اما با استفاده از امکان منو ساز که در صفحه مدیریت صفحات مستقل وجود دارد میتوانید یک آیکون جدید ایجاد نمایید و آدرس آن را آدرس دلخواه تعریف کنید.
  • موحد داودی
  • خب برادرا شما که میبینید اینهمه تقاضا برای ایجاد چند پست تو هریک از صفحات مستقل هست خب این نقطه ضعفی رو نشون میده که نیازه اصلاحش کنید دیگه. یه فکری بیاندیشید یه تدبیری. حتما تفکیک به روش موضوعی اون کارایی مطلوب مخاطبین رو نداره که ازش استفاده نمی کنند.
    پاسخ:
    کاربر گرامی
    توجه داشته باشید که همانطور که از نام آن پیداست صفحه مستقل تنها یک "صفحه مستقل" است و درج چند مطلب در یک صفحه مستقل منطقا اشتباه است.
    بدین منظور امکان منوساز در بلاگ تعریف شده که با تعریف یک کلمه کلیدی و یا تعریف موضوع برای مجموع مطالب مورد نظر میتوانید مطالب خود را به شکلی که مد نظر دارید نمایش دهید.
    سلام. وقت بخیر
    یک پیشنهاد داشتم که به نظرم مورد استقبال کاربران واقع خواهد شد حتی اگر برای آن هزینه ای دریافت شود.
    منوی آبشاری یا هر سبکی که بتوان زیر منو ایجاد کرد.
    این امکان دو سر برد هست زیرا کاربر باید صفحات مستقل بیشتری ایجاد کند که ملزم پرداخت هزینه می باشد. و امکان فراهم شده جدید(زیرمنو) خود قابل درآمد جدیدی محسوب میشود که اکثر کاربران من جمله خود بنده با کمال میل حاضر ه پرداخت آن هستیم.

    پاسخ:
    سلام
    ایجاد منوی آبشاری نیاز به امکان جاوااسکریپت دارد که مورد استفاده همه کاربران نیست و هم اکنون از طریق بخش خرید امکانات اختیاری قابل فعال شدن است. با خرید امکان یاد شده و ویرایش قالب خود میتوانید در وبلاگ خود منوی آبشاری ایجاد کنید.
  • بریتنی فارسی
  • سلام وقت بخیر
    میخواستم بپرسم آیا امکان این وجود داره که سایت دیگه ای (انجمن ساز) رو در قالب iframe یک منوی جدید باز کرد  ؛  امکانات اختیاری رو هم دارم ، آیا باید از منوسازها اینکارو کرد یا توی کدهای قالب دستکاری کرد
    لطفاً خلاصه یه توضیحی بدید
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    در صورت خرید امکان جاوااسکریپت از بسته اختیاری می توانید از iframe استفاده کنید.
  • سامان اکبریان
  • سلام و خسته نباشید .
    من چند صفحه ایجاد کردم . چگونه می توان هنگامی که سایت بالا می آید به جای صفحه ی اصلی (نوشته های بلاگ) یکی دیگر از این صفحه ها نشان داده شود ؟
    با سپاس .
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما با خرید امکان جاوااسکری\ت و ویرایش قالب وجود دارد.
    توضیحات بیشتر در این زمینه مستلزم آموزش زبان های جاوا اسکریپت , CSS و HTML می باشد که طبیعتا نیازمند شرکت در دوره های آموزشی یا فراگیری از طریق کتاب های آموزشی است . در صورت آشنایی با این زبان ها , شما خواهید توانست از بخش « ویرایش ساختار قالب فعلی» و «ویرایش CSS قالب فعلی» در منوی «قالب» تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایید . در غیر این صورت می توانید از طریق افرادی که خدمات مربوط به ویرایش قالب را ارائه می دهند اقدام نمایید .
    سلام برشما
    من مطابق گفته شما یک موضوع رو به منوی مستقل تبدیل کردم و حالا می تونم چندین مطلب رو بش ارجاع بدم ولی مشکلم اینه که نمیخوام اون پیام :12 مطلب با موضوع "فلان" موجود است  نمایش داه بشه!!! کجای کد رو پاک کنم؟؟؟
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    امکان حذف یا ویرایش پیام یاد شده وجود ندارد.
  • سامان اکبریان
  • در ادامه ی پیام قبلی :
    من هم اینک امکان جاوا اسکریپ رو خریداری نمودم . با زبان های طراحی وب هم بیگانه نیستم . ابتدا میخواستم از طریق Meta Redirect در کد HTML صفحه رو به صفحه ی دلخواهم منتقل کنم که با پیغام خطا مواجه شدم . 
    لطفا بنده را راهنمایی کنید چگونه با کد اسکریپ یا HTML ، کاری کنم که هنگام ورود به صفحه ، به جای مطالب وبلاگ . صفحه ای دیگر (در منو ) {که در سایت من http://akbaryan.com/page/CV است } نمایش داده شود . 
    با تشکر ... 
    پیام پیشین :
    سلام و خسته نباشید .
    من چند صفحه ایجاد کردم . چگونه می توان هنگامی که سایت بالا می آید به جای صفحه ی اصلی (نوشته های بلاگ) یکی دیگر از این صفحه ها نشان داده شود ؟
    با سپاس . 
    پاسخ:
    سلام
    با ویرایش قالب و استفاده از دستور جاوااسکریپت میتوانید این کار را انجام دهید.
    توجه داشته باشید که در این مورد باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
    توضیحات بیشتر در این زمینه مستلزم آموزش زبان های جاوا اسکریپت , CSS و HTML می باشد که طبیعتا نیازمند شرکت در دوره های آموزشی یا فراگیری از طریق کتاب های آموزشی است . در صورت آشنایی با این زبان ها , شما خواهید توانست از بخش « ویرایش ساختار قالب فعلی» و «ویرایش CSS قالب فعلی» در منوی «قالب» تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایید . در غیر این صورت می توانید از طریق افرادی که خدمات مربوط به ویرایش قالب را ارائه می دهند اقدام نمایید .
  • مهدیار محمودی
  • با سلام واقعا این صفحات مستقل خیلی چیز خوبیه. من خودم تا به حال 6 صفحه مستقل درست کردم. اگر دوست داشتید بیایید و ببینید.  www.robotics10.blog.ir
    همین جا از همه کسانی که برای ارائه خدمات به ما کمک می کنند تشکر میکنم.
  • حسن قاسمی
  • سلام

    من می خوام مطالبی که از انتشار وارد می کنم رو به لینک هایی که بالای صفحه ام گذاشتم ربط بدم . یعنی مطلب بدون اینکه تو صفحه اول بیاد بره داخل لینک یا همون صفحات مستقلی که بالای صفحه درست کردم.

    الان فقط صفحات مستقل شامل یک مطلب می شه. لطفا راهنمایی ام کنید

    ممنون

    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید لینک موارد یاد شده را با استفاده از امکان منو ساز در منوی وبلاگ خود قرار دهید.
  • یعقوب ایزدپناه
  • سلام خسته نباشید بسیار عالی خدا قوت ان شاالله موفق باشید
  • انجمن گردشگری دانشجویان البرز پیام نور
  • سلام
    من میخوام فرم تماس با ما رو اختصلصی کنم ایا امکانش هست؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا سوال خود را واضح تر و منظور خود را از اختصاصی کردن فرم تماس با ما جزئی تر بیان نمایید.
  • محمدحسین جوادی
  • 1.ببخشید چجوری میتونم فرم"تماس با من"رو که اشتباهی حذف کردم،برگردونم؟من دوباره یه صفحه مستقل با نام "تماس با من" درست کردم ولی خالیه.
    2.چه جوری میتونم پشت عنوان وبلاگ و در بالای صفحه عکس دلخواهم رو بذارم؟
    لطفا کمکم کنید.
    پاسخ:
    آنچه بصورت پیشفرض بعنوان تماس با من در وبلاگ وجود دارد یک صفحه مستقل است که امکان نظر دهی برای آن به "ارسال نظر بصورت خصوصی" محدود شده و حاوی متنی برای ترغیب کاربران به ارسال نظر است.
    با ویرایش صفحه مستقل مورد نظر خود میتوانید عبارت مورد نظر را در آن درج نمایید.
    برای تفییر هدر وبلاگ نیز میتوانید به سوالات متداول مراجعه نمایید.
  • سعید ابراهیمی
  • سلام
    چطور میشود با کلیک بروی پیوند جدید، صفحه مورد نظر در یک tab جداگانه باز شود؟
    در حال حاضر وقتی بروی صفحه پیوند کلیک میکنم در همون tab وبلاگ باز میشود.
    با تشکر.
    پاسخ:
    سلام
    با ویرایش قالب خود و افزودن کد " target="_blank"میتوانید این کار را انجام دهید.
    سلام خسته نباشید می خواستم بدونم که من یک صفحه مستقل ایجاد کنم واون رو در قسمت موضوعات قرار ردهم لطفا باسخ دهید
    پاسخ:
    سلام
    امکان ایجاد لینک یکی از موضوعات در منوی وبلاگ و در کنار صفحات مستقل وجود دارد اما امکان قرار دادن یک صفحه مستقل در طبقه بندی موضوعی وجود ندارد.
  • حسین یوسف زاده
  • سلام چطور میتونم ارسال نظر تو صفحات مستقل بزارم
    پاسخ:
    سلام
    در حالت پیشفرض ارسال نظر برای صفحات مستقل فعال است.
    سلام ، ایا  میشه پست هایی که از قبل ایجاد کردم. حالا بصورت دسته بندی شده  تبدیلشون کنم تا هرکس خواست به موضوع مورد نظرش رجوع کنه؟
    پاسخ:
    سلام
    در هر زمانی میتوانید با مراجعه به بخش طبقه بندی موضوعی مطالب خود را دسته بندی نمایید.
    آقا جون عزیزت جواب منو بده تا الان صدبار اینو نوشتم و جواب نداده یکی !!!!!!!
    واقعا چرا وقتی یه پست رو رمزدار میذاریم بعدش کسایی که رمز رو دارن و میتونن اون پست رو ببینن بعد از وارد کردن رمز و مشاهده ی اون پست دیگه قفل اون پست توی سیستم اون شخص برای اون پست همیشه بازه یعنی اگه سیستم رو حتی خاموش کنه و یه روز دیگه هم یباد تو وبلاگ دیگه اون پست واسش رمزدار نیست  !!!!!! آخه شاید با کامپیوتر کافی نت یا دوستش اومده باشه و هم میدر وبلاگ و هم خود اون کاربر دلشون نخواد کسی دیگه اون پست رو ببینه !!!!! چرا سرورهای دیگه وقتی یه پست رو رمز دار میکنی بعد ار بسته شدن اون پیج وبلاگ اگه بخوای بار دیگه اون پست رو ببینی باید دوباره رمز رو وارد کنی ولی بیان اینجوری نیست؟؟؟؟؟ جون عزیزت جواب درست قانع کننده بده.....
    پاسخ:
    در حالت کلی این بخش بصورتی طراحی شده است که با یک بار درج رمز عبور دسترسی برای کاربر برای دفعات بعد نیز فراهم باشد.
    ددر موارد فوق توصیه می شود از حالت خصوصی مرورگر استفاده کنید و یا کوکی های مرور گر را پاک کنید.
    سلام
    میخواستم بدونم چطور میشه در صفحات مستقل قالب کلی نمایش داده نشود یعنی فقط کدهای که میزاریم قابل نمایش باشد؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان ایجاد قالب اختصاصی برای صفحات مستقل وجود ندارد.
    سلام علیکم
    متشکر از زحماتتون
    من از بلاگفا اومدم. اونجا قسمت صفحات مستقل اینجوری بود که بعد ایجاد یک صفحه مستقل آخر صفحه لینک میدادیم جلسه بعد یا جلسه قبل که بدون گذاشتن پست به صفحه ای مجزا برای جلسات مختلف به راحتی دسترسی باشه.
    اینجا نمیدونم چطور میشه فقط یک پست باشه که در ادامه مطلبش بتونیم با لینک جلسه بعد و جلسه قبل بین جلسات حرکت کنیم بدون پست مستقل.
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
    با این حال توجه داشته باشید که در صفحات مستقل امکان ایجاد ادامه مطلب و ... وجود ندارد.

    بازم سلام

    بازم خسته نباشید و ممنون

    منظورم قسمت صفحات جداگانه در بلاگفا است. این صفحات بخشی مستقل از پستهای روزانه هستند.

    صفحات جداگانه با چنین آدرسی:  http://user.blogfa.com/page/4 ثبت میشن.

    مثلا اگر جلسات کلاسهای قرآن رو در نظر بگیرین که هر جلسه توضیحش در یک صفحه باشه و به روز هم قرار بگیره در وبلاگ، در پست اصلی فقط اشاره بشه جلسه اول جلسه دوم و .... بعد هر یک از این جلسات لینک بشن به یک صفحه جداگانه که کاربر بتونه جلسات رو به روز و جداگانه ببینه و پست اصلی هم نباشه یعنی در صفحه اصلی وبلاگ قابل دیدن و دسترسی نباشه.

    اگر لازمه توی وبلاگم در بلاگفا این صفحات بسازم و آدرس بدم دیدن بفرمایید.

    ممنون

    پاسخ:
    سلام
    با تعیین حالت نمایش "عدم نمایش در صفحه اول" برای مطالب و تعریف آنها یل یک موضوع یا یکلمه کلیدی و درج آدرس آن در منوی وبلاگ با استفاده از امکان منو ساز میتوانید این کار را انجام دهید.
  • پریسا اسماعیلیان
  • با سلام ببخشید چطور می توانم در قسمت صفحات مستقل با کلیک روی آن به لینک دیگری بروم یعنی به آدرس سایتی که من میخوام بره نه اینکه در همان وبلاگ خودم باشه منظورم اینه سایت جدید باز بشه
    پاسخ:
    سلام.
    کافی است از امکان منوساز استفاده کنید و آدرس صفحه‌ی مورد نظر را در منوی خود درج نمایید.
  • مهیار ناصری
  • میشه برای صفحات مستقل پسورد گذاشت که هر کاربری با پسورد خودش وارد یه صفحه خاص بشه؟
    پاسخ:
    امکان تعریف پسورد برای صفحات مستقل وجود ندارد. 
  • Traveler City Alone
  • ببخشید
    من می خوام تو صفحه مستقل مطلب بزارم نمی تونم می شه کمک کنید
    پاسخ:
    صفحات مستقل همانطور که از نام آنها مشخص است تنها یک صفحه مستقل هستند و امکان درج مطالب متعدد در آن ها وجود ندارد.
    بدین منظور میتوانید از امکان منو ساز و تعریف یک موضوع یا کلمه کلیدی در منوی وبلاگ استفاده نمایید.
  • آمادگی دفاعی
  • سلام من می خوام منو هایی را تحت عنوان زیر منو طراحی کنم که وقتی کاربر روی ان رفت گزینه ها نمایش داهده شوند مثل منوی نرم افزارها آیامیشه؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    بدین منظور باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را خریداری نموده و سپس قالب خود را ویرایش نمایید.
  • سجاد روحانی
  • آیا میشه این گزینه ها به صورت منو نردبانی هر کدوم جدا درست کرد؟
    پاسخ:
    با استفاده از امکان جاوااسکریپت و استفاده از کد منوی کشویی میتوانید طبقه بندی موضوعی را بصورت کشویی نمایش دهید.
  • علی ملک و خانه
  • لطفا مرا راهنمایی بفرماید چرا لینک های صفحه مستقل من به آدرس زیر ، اغلب لین کهایش باز نمی شوند.
    http://khane20.blog.ir/page/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9

    و این پیام ظاهر می شود.

    چنین صفحه ای وجود ندارد (آدرس اشتباه است)
    پاسخ:
    لینک یاد شده فعال است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
  • مهدی قنبریان
  • سلام خسته نباشید . میخواستم بدونم برای اینکه بخوایم تو وبلاگم یه صفحه جدا رو برای فیلم های آموزشی اختصاص بدم (مثلا با کلیک روی ویدیو ها در منو، صفحه ای باز شه که توش فیلمای آموزشی باشه) نمیخوام توی خانه و صفحه اصلی به عنوان پست اضافه شه) چیکار کنم؟. یک صفحه ای جدا باشه توش فیلمای آموزشی و اضافه کنی. ممنون میشم راهنماییم کنید.
    پاسخ:
    سلام
    مورد یاد شده را میتوانید در قالب یک موضوع در طبقه بندی موضوعی تعریف نموده و سپس با استفاده از امکان منو ساز آدرس آن موضوع را در منوی وبلاگ خود قرار دهید.
  • مجتبی مرتضوی
  • چجوری میشه میشه در صفحه مستقلی که گذاشتیم مطلب بذاریم
    پاسخ:
    صفجه مستقل همانطور که از نام آن بر می آید تنها یک صفجه مستقل است و امکان ارسال مطلب در آن منطقی نیست. با این حال میتوانید با استفاده از امکان منو ساز یکی از موضوعات و یا کلمات کلیدی خود را در منوی وبلاگ قرار دهید.
  • میلاد آهن جان و سیامند حسین زاده
  • ببخشید من میخواستم بدونم چطوری در صفحات مستقل مانند صفحه اصلی پست بذارم؟؟؟لطفا راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    صفحه مستقل همانطور که از نام آن بر می آید تنها یک صفحه مستقل است و امکان درج مطالب متعدد در آن وجود ندارد. با این حال میتوانید با استفلاده از امکان منو ساز یکی از موضوعات یا کلمات کلیدی را در منوی وبلاگ قرار دهید.
  • علیرضا محمدی
  • ببخشید چطور میشه کاری کرد که تو صفحات مستقل بشه نظر گذاشت
    پاسخ:
    امکان ارسال نظر بصورت پیشفرض برای صفحات مستقل فراهم است.
    ســـــــــــــــــــــلام 
         میخوام کد زیر رو تو یکی از صفحات وبلاگم قرار بدم... 
    لطفا راهنماییم کنید
    cript language="javascript" type="text/javascript"
    >ssrc="http://www.parspal.com/xContext/Component/Buttons/?UI=db5ba4e4853542f0b572aa2a6757de0d&BID=48132&
    AID=8B02483269C89FC569E1BAD088C120CAC622AB8E&Mode=1" > </script>
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب

    منظورتون از صفحه چیه؟
    سلام میخاستم توی وبلاگم یک نظر سنجی قرار بدم میشه راهنماییم کنید به کدوم بخش برم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان ایجاد نظر سنجی در پنل بلاگ وجود ندارد اما با استفاده از امکانات سایت هایی مثل وبگذر میتوانید در وبلاگ خود نظر سنجی داشته باشید.
  • سیدسعید حسینی اصل
  • سلام خدمت شما در بیان
    من یه صفحه مستقل ساختم بعدگذاشتن تصاویر و متن و تایید نهایی بصورت عادی و خوب در وبلاگ به نمایش در اومد ولی بعدا که میخواستم ویرایش کنم دیگه نتونستم اخه فک کنم براش مشکل پیش اومد داخل مدیرت وبلاگم 
    وقتی رفتم تصاویر بیشتری بزارم نه عکسای قبلی بالا میومدن و به صورتی شبیه به ار اس اس قابل نمایش در مدیریت هست
    چیکار کنم 
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. با این حال میتوانید موضوع را با ارسال اسکرین شات از صفحه مورد نظر از طریق فرم تماس با بیان پیگیری نمایید.
  • سعید بقایی
  • با سلام خدمت بیان
    بعضی از سایت ها هستندکه وقتی موس روی صفحات مستقلشان میرودگزینه هایی زیرآن به وجود می آیدبرای مثال وقتی روی بازی ها مخوام کیلک کنیم دسته بندی بازی هارا نشان میدهد.میخواستم بدوم چجوری میشوداین کاررابرای وبلاگ های بیان انجام داد.
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام
    مورد یاد شده به طبقه بندی موضوعی آن ها مربوط است و نه صفحات مستقل.
    بدین منظور باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را خریداری نموده و سپس کد مربوط به منوی آبشاری را برای طبقه بندی موضوعی درج نمایید.
  • حمید بختیاری
  • سلام لطفا جواب بدید عجله دارم 
    من می خوام در کنار خانه و... چند تا چیز مثل گالری عکس و گالری فیلم بزارم بخاطر این من منو ساز رفتم چند تا صفحه با این نام درست کردم ولی وقتی روش کلیگ میشه میزنه صفحه ای میاد میزنه ادرس صفحه غلطه منم می خوام مثلا وقتی روی گالری عکس کلیک میکنه صفحه عکسام بیاد ولی نمی ئونم از کجا اپلود کنم که اونجا بره هر چی ور رفتم موضوع رو نفهمیدم لطفا جواب بدید


    پاسخ:
    سلام
    در هنگام افزودن یک گزینه به منوی وبلاگ باید آدرس صفحه را نیز درج نمایید. مثلا آدرس یکی از موضوعات وبلاگ و یا یک مطلب و یا یک صفحه مستقل را باید در قسمت یاد شده درج نمایید و امکان منو ساز تنها لینک به یک صفحه دیکر است.
  • محسن فرازی
  • چطور در صفحه مستقل گالری از پوسته دیگری استفاده کنم؟؟

    میخوام عکسها به صورت جدولی نمایش داده بشه
    پاسخ:
    امکان تغییر قالب صفات مستقل وجود ندارد.
    درود بر شما ........... 

    چرا در صفحه مستقل بنده یک پست بیشتر نمی تونم بزارم .........برای اینکه چند پست بزارم باید چیکار کنم ........... 

    ممنون از زحمات شما .
    پاسخ:
    بدیهی است که صفحه مستقل تنها یک صفحه مستقل است و ارسال چند پست در آن امکان ندارد. با این حال میتوانید از امکان منو ساز استفاده کرده و یکی از موضوعات یا کلات کلیدی خود را در منوی وبلاگ قرار دهید.
  • بهار بانوو
  • سلام ببخشید من می خوام صفحه ام رو مستقل کنم و از ازمایشی دربیارم  باید  چکار کنم
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را از آزمایشی بودن صفحه مستقل واضح تر بیان نمایید.
  • سرباز سایبری 313
  • سلام
    میشه برای صفحه مستقل قالب جداگانه گذاشت؟
    پاسخ:
    سلام
    این امکان وجود ندارد.
  • پارسا سالمه
  • سلام.من میخوام یه صفحه بسازم که افراد بتونن توش سفارش بدن.چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    تنها راه ارتباط کاربران با مدیر وبلاگ از طریق ارسال نظر است و راه دیگری ندارد.
  • مجتبی محمدی نیا
  • سلام خسته نباشید چجوری میشه برای هر صفحه مسقل صفحهات دیگه زیر شاخه تعریف کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    طبعا هر صفحه مستقل یک صفحه بیشتر نیست و امکان مورد نظر شما منطقا وجود ندارد.
  • یونس اسماعیلی
  • سلام .چه طوری میشه در صفحه مستقل چند مطلب قرار داد مثل خانه که میشه مطالب زیادی قرار داد.
    پاسخ:
    سلام
    صفحه مستقل تنها یک صفحه است و امکان درج مطالب متعدد در آن معنی ندارد.
    با این حال میتوانید از امکان منوساز استفاده کرده و یکی از موضوعات یا کلمات کلیدی خود را در منوی وبلاگ قرار دهید.
  • پیمان بهادرانی
  • سلام من میخواستم برای منوهای اصلی در صفحه زیر منو داشته باشم یا اصطلاحا منوهای کرذکره ای آیا این امکان وجود داره مثلا با استفاده از امکانات اختیاری مثل اپلت های جاوا ؟    با تشکر 
    پاسخ:
    با استفاده از زبان جاوااسکریپت و ویرایش قالب میتوانید بخش موضوعات خود را به شکل مورد نظر تغییر دهید اما امکان ایجاد منوی کشوی در منو وجود ندارد.

    Permalink از ترکیب دو کلمه‌ی Permanent و Link بوجود آمده و به معنی پیوند ثابت و دائمی است. پیوند یکتا به یک مطلب یا صفحه اشاره می کند و تغییر هم نمی کند.

    به صورت پیش فرض پیوند یکتا در بلاگ.ir به صورت زیر است.

    http://www.example.blog.ir/post/1

    نمونه پیش فرض بالا یک پیوند ثابت به یک مطلب است که همیشه تا حذف نشدنش وجود دارد. پیوند یکتا به صورت دائمی وجود دارد و همیشه به یک نوع از محتوای ثابت در وب سایت اشاره می کند در صورتی که محتوای صفحه اول و دیگر صفحات آرشیو همیشه با انتشار مطلب جدید تغییر می‌کنند. پیوند یکتا به یک مطلب خاص که از بدنه‌اش می توان نوع آن و اطلاعات کلی از آن به دست آورد.

    در هر حال http://www.example.ir/post/1 و www.example.ir/page فرم زیبا نیست به همین منظور پیشنهاد میشود در بلاگ.ir انتخاب‌ها و امکانات دیگری ایجاد شود تا بتوانیم پیوند یکتای دلخواه و زیبایی را برای سایتمان درست کنیم.

    باسلام من میخوام رو یک صفحه مستقل که ایجاد میکنم بتونم مطالب وبلاگم را بروز رسانی کنم میشه
    باتشکر 

    ومطلب دیگه من یک قالب نیازمندی میخوام که کاربری بتون تو وبلاگ من ثبت نام کنه و مطلب بزاره و بتونه بروز رسانی هم بکنه
    پاسخ:
    سلام
    سوال اول شما مفهوم نیست.
    امکان ثبت نام مخاطبین در وبلاگ وجود ندارد.
    سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
    ی سوال دارم اونم اینه که چطور میتونم توی یک صفحه مستقل چندین پست ارسال کنم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندار. هر صفحه مستقل همانطور که از نام آن پیداست تنها یک صفحه مستقل است.
    سلام. آیا امکانش هست در قسمت تماس با ما ، آدرس ایمیل من برای خواننده و مخاطبم نمایش داده نشه؟؟؟؟چیکار باید بکنم؟
    پاسخ:
    سلام
    آدرس ایمیل شما در هیچ یک از صفحات وبلاگ شما نمایش داده نمی شود.
  • عابد کد نمایندگی : 42602
  • با سلام
    دوستان و همکاران گرامی
    بنده برای یک مطلب در قسمت هدر افزوده شده نیاز به ایجاد منو دارم به طریقی که با رفتن روی عنوان مطلب در هدر, منویی باز بشه که بتوان موارد مختلف که عنوان کلی همشون اون اسم در هدر هست ولی هر کدوم زیر شاخه ای متفاوت با دیگری هست نشان اده شود و بزدید کننده ها بتونن از بین چند مورد انتخاب کنند.

    پاسخ:
    سلام
    امکان ایجاد منوی کشویی تنها برای طبقه بندی موضوعی وجود دارد.
  • حسین نوروزیان
  • سلام خسته نباشید
    شما گفتین که <<صفحه مستقل فاقد "ادامه مطلب" می باشند و همه محتوا در یک صفحه نمایش داده می‌شود.>>
    ولی من تو چن تا وبلاگ دیدم که ادامه مطلب گذاشتن!
    مثلا kounkour100.blog.ir
    خوب اینا چطور این ادامه مطلب رو گذاشتن؟
    لطفا زود جواب بدین
    پاسخ:
    سلام
    صفحات مستقل ادامه مطلب ندارند.
    بعنوان مثال وبلاگ یاد شده لینک موضوعات وبلاگ خود رادر منوی خود قرار داده است که شما نیز میتوانید با استفاده از امکان منوساز این کار را انجام دهید.
  • سید حمید رضا واعظی
  • سلام میشه کد قالب صفحات مستقل رو تغییر داد راهنمایی کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.

    سلام

    چجوری در صحفات مستقل مطلب بذارم

    پاسخ:
    سلام
    صفحه مستقل تنها یک صفحه مستقل است و طبعا امکان ارسال مطلب در آن وجود ندارد.
    در صورت لزوم میتوانید با استفاده از امکان منوساز، کلملات کلیدی و یا موضوعات خود را در منوی وبلاگ تعریف کنید تا بتوانید مطالب دلخواه خود را از این طریق نمایش دهید.
  • Ramin morshedloo
  • ممنون

  • میلاد عطاپور
  • سلام وقت بخیر.
    یک وبلاگ که تو یه موضوع داره فعالیت میکنه و موتور های جستجوگرهم با همین موضوع اونو شناختن اگه تو صفحه مستقل یه موضوع غیر مرتبط با وبلاگش پست کنه و این موضوع رو بازدید کننده زیاد بهش کلیک کنند
    آیا رباتهای مرورگرها موضوع قبلی رو بی اهمیت میدونن و رنکینگش تو نتایج جستجو پایین میاد؟ 
    پاسخ:
    سلام
    رتبه شما در جستجوگر ها به مولفه های گوناگونی مربوط است و یک صفحه مستقل با موضوع دیگر که بازدید کننده زیادی داشته باشد، از آنجا که بازدید کننده زیادی دارد مثبت است و ناهماهنگی موضوع آن تاثیر منفی چندانی نخواهد داشت.
    تشکر از امکانات عالیتون
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    میخواستم بدونم امکانش هست در قسمت منو سازی،منو های تو در تو ساخت؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    استفاده از منوی کشویی تنها در بخش طبقه بندی موضوعی امکان پذیر است.
  • مجله اینترنتی چفچفک
  • سلام...
    ایا میشه صفحه ایجاد کرد که کد قالب وبلاگ داخل اون نباشه...میخوام یک صفحه اچ تی ام ال ساده بسازم که کد قالب انتخابی وبلاگ نباشه.... 
    پاسخ:
    سلام
    شما میتوانید قالب وبلاگ خود را به هرشکلی ویرایش نمایید.
    با این حال از آنجا که پشتیبانی بلاگ شامل قالب نمی شود در صورت لزوم در این زمینه باید از سایت هایی که خدمات قالب ارائه میدهند کمک بگیرید.
    سلام 
    امکان  ساختن زیر منو هم وجود دارد یا نه؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان ایجاد منو تنها برای بخش موضوعات و با خرید امکان جاوااسکریپت وجود دارد.
  • محمد مهدی کریمی
  • با سلام 
    چگونه برای وبلاگ بیان مگامنو درست کنم
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان ایجاد منو در وبلاگ تنها برای طبقه بندی موضوعی وجود دارد.
    از آنجا که پشتیبانی بلاگ شامل ویرایش قالب نمی شود در این زمینه میتوانید از سایت هایی که خدمات قالب ارائه میدهند کمک بگیرید.
    همچنین توجه داشته باشید که برای ایجاد منو در وبلاگ باید ابتدا امکان جاوااسکریپت را خریداری نمایید.
  • •○𝐌𝐎𝐎𝐍𝐋𝐈𝐆 𝐎•○
  • سلام . من در منو قسمت (تماس با من ) رو اشتباهی حذف کردم حالا چطور میتونم دوباره برشگردونم؟؟ میشه لطفا راهنمایی کنید؟ 

    پاسخ:
    سلام
    تماس با من یک صفحه مستقل پیش فرض است که بخش تماس آن همان امکان ارسال نظر است. از بخش صفحات مستقل و منوساز میتوانید مجددا آن را ایجاد نمایید.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.