راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

با کلیک کردن روی این کلید، میتوانید مطلب را به زبان html ببینید و آن را ویرایش کنید.

این ابزار چند الگو برای درج مطلب در اختیار شما قرار می دهد. با کلیک کردن روی آن پنجره ای مطابق تصویر گشوده می شود. از طریق آن یکی از الگو های ارائه شده را با کلیک کردن روی آن برای مطلب خود انتخاب کنید.

این کلید که عمل بریدن و یا همان cut را انجام می دهد در مرورگر firefox غیر قابل استفاده است و بجای آن می بایست از یکی از دو راه: منوی edit مرورگر و یا دکمه های Ctrl+X استفاده کنید.

کلید کپی نیز مشابه کلید بریدن در مرورگر firefox غیر قابل استفاده است و بجای آن می بایست از یکی از دو راه: منوی edit مرورگر و یا دکمه های Ctrl+C استفاده کنید.

کلید چسباندن، متن یا تصویری را که قبلا کپی رده و یا بریده باشید را می چسباند و یا اصطلاحا paste می نماید.

این کلید متنی را که از جای دیگری کپی کرده و یا بریده باشید بدون تصاویر و یا پیوند های آن می چسباند. (تنها متن ساده چسبانده می شود)

با کلیک کردن روی این کلید پنجره ای مطابق تصویر گشوده می شود که می بایست متن مورد نظر را در کادر آن بچسبانید و روی کلید پذیرش کلیک کنید.

نکته: اگر در حالت معمولی paste نمایید پیوندهای موجود در متن فعال باقی خواهند ماند اما با استفاده از این کلید همه آنها غیر فعال می شوند.

با استفاده از این کلید می توانید متنی که از microsoft word کپی کرده و یا بریده باشید را در پنجره ای که مشابه پنجره "چسباندن بعنوان متن ساده" باز می شود بچسبانید و در متن درج نمایید.

نکته: بدون استفاده از این ابزار و با کلید Ctrl+V نیز می توانید همین کار را انجام بدهید. که البته در این حالت تمام لینک های فعال آن، فعال باقی خواهند ماند.

کلید واچیدن با همان undo عملیات مرحله قبل شما را لغو می کند و به حالت اول باز می گرداند.

کلید بازچیدن و یا همان redo ابزاری است که با استفاده از آن خواهید توانست عملیات یک مرحله قبل را دوباره انجام دهید.

این کلید متن شما را درشت و یا به اصطلاح boldمی نماید.همچنین اگر متنی"ضخیم" شده باشد با کلیک روی همان کلید به وضعیت عادی بر می گردد.

  با استفده از این ابزار متن شما حالت خمیده به خود می گیرد.  همچنین اگر متنی"خمیده" شده باشد با کلیک روی همان کلید به وضعیت عادی بر می گردد.

این ابزار زیر متن شما یک خط صاف می کشد.

این کلید مشابه کلید بالا است با این تفاوت که خط را روی متن شما و وسط آن می کشد.

  برای متن شما زیرنویس میسازد. یعنی متنی که پس از آن بنویسید زیر متن اصلی نمایش داده می شود.برای متن شما زیرنویس میسازد. یعنی متنی که پس از آن بنویسید زیر متن اصلی نمایش داده می شود.

برای متن شما بالانویس می سازد. یعنی متنی که پس از آن بنویسید بالای متن اصلی نشان داده می شود. برای متن شما بالانویس می سازد. یعنی متنی که پس از آن بنویسید بالای متن اصلی نشان داده می شود

  اگر در جایی از متن و یا در کل آن از فرمت خاصی استفاده کرده اید و یا متنی که از جای دیگری past نموده اید فرمت خاصی دارد؛ با انتخاب متن و کلیک کردن روی این کلید فرمت متن به فرمت پیشفرض ویرایشگر تبدیل می شود.

با استفاده از این امکان می توانید عبارتی را در متن بیابید و آن را با عبارت دیگری جایگزین نمایید. با کلیک کردن روی آن پنجره ای مطابق تصویر گشوده خواهد شد که عبارت مورد نظر را باید در کادر آن وارد کنید.

کلید جایگزینی زبانه جایگزینی را در تصویر می گشاید و آن را مطابق تصویر ذیل تغییر می دهد. عبارتی را که در متن بدنبال آن هستید باید در کادر اول و عبارتی را که می خواهید جایگزین شود در کادر دوم درج کنید. با کلیک کردن روی کلید "جایگزینی همه یافته ها؛ آنچه در کادر دوم درج شده جایگزین تمام موارد انتخاب شده می شود.

با استفاده از این ابزار می توانید برای عناوین مطلب خود شماره بگذارید و آنها را از هم جدا کنید.

  1. در حالت فعال این ابزار هر بار که از دکمه enter استفاده و پاراگراف بعدی را ایجاد می کنید یک عدد که بصورت خودکار افزایش میابد در ابتدای هر پاراگراف نمایان می شود.
  2. پاراگراف که می تواند یک کلمه باشد و یا یک صفحه.
  3.  در صورتیکه بخواهید این امکان را غیر فعال کنید کافیست روی آن کلیک کنید.
  4. اگر کلیدenter را در این حالت دوبار فشار دهید، پاراگرافی که ایجاد می شود معمولی خواهد بود اما نشان نقطه ها برای پاراگراف قبلی ذخیره می شود.

با استفاده از این ابزار می توانید برای عناوین مطلب خود شماره بگذارید و آنها را از هم جدا کنید.

  • در حالت فعال این ابزار هر بار که از دکمه enter استفاده و پاراگراف بعدی را ایجاد می کنید نقطه ای در ابتدای هر پاراگراف نمایان می شود.
  • هر پاراگراف می تواند یک کلمه باشد و یا یک صفحه.
  •  در صورتیکه بخواهید این امکان را غیر فعال کنید کافیست روی آن کلیک کنید.
  • اگر کلیدenter را در این حالت دوبار فشار دهید، پاراگرافی که ایجاد می شود معمولی خواهد بود اما نشان نقطه ها برای پاراگراف قبلی ذخیره می شود.

کلید برآمدگی : مشابه کلید تو رفتگی است با این تفاوت که تنها در صورت استفاده از کلید تورفتگی است که استفاده از آن تغییری در متن شما ایجاد می کند. بعبارت دیگر این تغییر و ایجاد فاصله تنها از سمت راست ایجاد می شود؛ کلید تغییر را ایجاد می کند و کلید آن را به حالت اول باز می گرداند.

کلید تورفتگی: هر بار که از این دکمه استفاده می کنید؛ کل پاراگرافی که نشانگر در آن وجود داشته باشد با فاصله از سمت چپ مرتب می شود. اگر یک بار روی این کلید کلیک کنید یک واحد فاصله ایجاد می شود. با کلیک مجدد یک واحددیگر اضافه می شود و هر بار فاصله از ابتدای خط بیشتر می شود. برای غیر فعال کردن این ابزار و بازگرداندن متن به حال اصلی باید کلید را فشار دهید که در ویرایشگر مقابل هم قراردارند. به ازای هر بار که کلید تورفتگی را فشار داده اید باید یک بار کلید برآمدگی را بزنید تا متن به حالت معمول برگردد.

اگر این کلید را فعال کنید تمام پاراگرافی که پس از فعال کردن آن درج می کنید درست مطابق همین سطر با فاصله پیشفرض درج می شود.

نکته: تفاوت این کلید با کلید های و در این است که فاصله از مبدا را تنها یک واحد اعمال می کند.

نکته: برای بازگرداندن متن به حالت معمول و غیرفعال نمودن این کلید باید روی آن دوباره کلیک کنید.

 

  با استفاده از این کلید متن شما از چپ به منتهی الیه سمت چپ و از راست به انتهای خط می رسد و مرتب می شود. بصورتیکه در تمام خطوط، ابتدا و انتهای متن شما یکسان است.  برای این کار ویرایشگر بصورت خودکار فاصله بین کلمات را تنظیم می کند.مگر در مواردی که تعداد کلملات از حد نصاب کم تر باشد که در این صورت ابتدای آن با خطوط بالا یکی می شود اما انتهای آن در میانه متن خواهد بود.

 

                              این ابزار متن شما را از چپ مرتب می نماید. بر خلاق ابزار قبلی هیچ تغییری در اندازه فاصله بین کلمات بوجود نمی آید.در این حالت ابتدای متن یکسان بوده اما انتهای آن در هر خط متفاوت است.

 

   با استفاده از این دکمه میتوانید متن خود را اصطلاحا وسط چین کنید. در این حالت خط تنظیم ابتدا و انتهای متن وسط صفحه قرار می گیرد. در این صورت فاصله انتها و ابتدای هر خط از وسط صفحه یکی خواهد بود.

 

  این ابزار که حالت پیشفرض ویرایشگر است متن شما را از راست مرتب می کند و در عین حال تغییری در اندازه فاصله بین کلمات بوجود نمی آورد. در این حالت ابتدای متن یکسان بوده اما انتهای آن در هر خط متفاوت است.

این ابزار متن را از راست به چپ جهت دهی می کند.

با استفاده از این دکمه میتوانید جهت متن خود را از چپ به راست تعیین کنید.

  برای تبدیل متن یا تصویر به یک لینک فعال استفاده می شود. بدین شیوه که : ابتدا روی عکس کلیک می کنید و یا متنی را انتخاب می کنید. سپس روی کلید کلیک کنید. پنجره ای مطابق تصویر ایجاد می شود:

برای حذف لینک از یک عبارت یا تصویر بکار میرود. عبارت را انتخاب نموده و یا روی تصویر مورد نظر کلیک کنید. با کلیک کردن روی این کلید، لینک عبارت یا تصویر غیر فعال می شود.

نکته: تصاویری که در وبلاگتان از فضای اختصاصی بیان درج می کنید. بصورت پیشفرض لینک های فعالی برای آدرس خود در فضای اختصاصی دارند که کاربر را به آن هدایت می کند که برای غیر فعال کردن آن کافی است از همین دکمه استفاده کنید.

برای درج و یا ویرایش تصویر می توانید از این دکمه استفاده کنید. با کلیک کردن روی آن پنجره ای مطابق تصویر گشوده خواهد شد:

در صورتیکه برای ویرایش تصویری که در مطلب وجود دارد روی آن کلیک کرده باشید؛ در کادر url آدرس آن و در قسمت پیش نمایش خود تصویر نشان داده می شود. اندازه های تصویر را می توانید در دو کادر پهنا و درازا تعیین کنید. عددی که درکادر لبه درج می کنید ضخامت قاب تصویر خواهدبود. فاصله عمودی و فاصله افقی، فاصله تصویر را از متنی که در آن قرار داده شده تعیین می کند و چینش مکان آن را در مطلب تنظیم می نماید.

 

نکته: اگر روی زبانه پیوند کلیک کنید خواهید توانست برای تصویر خود لینک فعالی ایجاد کنید که البته از طریق کلید هم قابل اجراست. کلیک کردن شما پنجره مقابل به شکل بالا در خواهد آمد. آدرس صفحه ای که می خواهید کاربر پس از کلیک کردن روی تصویر به سمت آن هدایت شود را در کادر وارد کنید. مسیر، نوع باز شدن مقصد لینک را تعیین می کند.

برای درج جدول در مطلب باید روی این ابزار کلیک کنید. با کلیک کردن روی آن پنجره ای مشابه تصویر گشوده خواهد شد: در این پنجره: پهنا، عرض جدول - درازا، طول آن - چینش، مکان جدول در متن مطلب - خلاصه، توضیحات جدول و اندازه لبه، قاب آن است.

نکته: برای درج جدول باید روی کلید "پذیرش" کلیک کنید.

با کلیک کردن روی این ابزار یک خط افقی مشابه خط ذیل در میان مطلب و هر جایی که نشانگر وجود داشته باشد کشیده خواهد شد.


مجموعه خندانک ها که می توانید از آن در متن استفاده کنید.

این کلید مجموعه ای از نمادها و علائم اختصاری را برای درج در متن در اختیار شما قرار می دهد.

اگر روی این ابزار کلیک کنید؛ صفحه ویرایشگر شما تمام صفحه خواهد شد.

این ابزار هر خط را در ویرایشگر از سطر بعدی جدا می نماید و ویرایش مطالب هر سطر را برای شما آسان تر می کند.

نکته: این امکان تنها در ویرایشگر قابل مشاهده است و کاربران قادر به مشاهده آنها نیستند.

در این قسمت برای شما چند سبک پیشفرض در نظر گرفته شده که می توانید مطالب خود را با استفاده از یکی از آنها درج نمایید.

فرمت(قلم) نوشتار خود را می توانید با استفاده از این ابزار تعیین کنید و یا تغییر دهید.

قلم نوشتار شما در این قسمت تعیین می شود.

اندازه عبارات متن با استفاده از این ابزار تعیین می شود.

با استفاده از این ابزار رنگ نوشتار شما تغییر می کند.

این ابزاری است که با استفاده از ان برای متن رنگ زمینه تعیین می شود

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۳۱)

این ویرایشگر کجاست من نمیبینم
پاسخ:
این ویرایشگر را می توانید از طریق قسمت تنظیمات مرکز مدیریت پنل بلاگ برای ویرایش مطالب خود انتخاب نمایید.
خوبه

  • ســـمـــ ـــــیـــه!
  • سلام!

    من این ویرایشگرو فعال کردم ولی

    اصلا نمیتونم متنمو بنویسم!!

    برای ویرایشگرای دیگه اینجوری نیست!

    فقط برای این ویرایشگر اینجوریه!!:(

    پاسخ:
    سلام
    در حالت پیشفرض نباید مشکلی وجود داشته باشد.
    در صورت ادامه مشکل جزئیات مرورگر خود را از طریق تماس با بیان مطرح نمایید تا توسط تیم فنی پیگیری گردد.
    سلام
    قسمت درج متن از word وقتی ازش استفاده میشه فقط متن رو کپی میکنه و فونت و اندازه و ... رو انتقال نمیده.
    این امکان در سرویس های دیگه هست که خیلی مفیده
    سرویس شما این امکان رو نداره ؟ اگر داره لطفا راهنمایی کنید .
    پاسخ:
    سلام
    با توجه به امکانات ویرایشگر های بلاگ، آنچه مورد نظر شماست امکان پذیر نیست.
  • سجاد اسماعیلی
  • " لنگر ویرایشگر ها " چیه و کجاست ؟ شرمنده میخوام به قسمتی از پست طولانی لینک بدم بهم گفتن با لنگر ویرایشگر انجام میشه !!!
    پاسخ:
    برای توضیحات درباره امکان لنگر به توضیحات ویرایشگر ها مراجعه نمایید. توجه کنید که این امکان در ویرایشگر پیشفرض وجود ندارد.
  • حامد پارسا
  • با سلام و تشکر
    این ویرایشگر CKEditor خیلی ویرایشگر جامعی هست ولی یک مقداری پیچیده و گنگ هست جوری که توی بعضی موارد واقعا نمی دونم چطوری می تونم کاری رو که می خوام انجام بدم. در مقابل ویرایشگر پیش‌فرض، بسیار ساده و روان هست، در عین اینکه به لحاظ ظاهری هم همخوانی بیشتری با محیط مدیریت وبلاگ داره، ولی امکانات بسیار کمی داره.
    میشه ویژگی های خوب این ویرایشگر و ویرایشگر پیش‌فرض رو ترکیب کنید تا هم سادگی استفاده رو داشته باشه و هم امکاناتش گسترده تر باشه.
    فکر می کنم با توجه به تخصص خوبی که در تیم‌تون دارید کار سختی نباشه. می‌تونید حتی اون رو به عنوان ویرایشگر پیش‌فرض قرار بدید.
    پاسخ:
    سلام
    درخواست شما بعنوان پیشنهاد به تیم فنی انتقال داده شد.
    من از ویرایشگر ساده استفاده می کنم. اما چرا هنگام ادیت صفحه های منوساز که قبلا ایجاد کرده ام این ویرایشگرCKEditor می آید؟
    پاسخ:
    تنظیمات را به حالت پیش فرض تغییر دهید .
    اگر مشکل همچنان ادامه داشت ،‌ اطلاع دهید .
  • وحید پورخلیلی
  • سلام
    من میخوام یه متن بزنم تو وبلاگم ولی متن خیلی طولانیه، برا همین مطلب رو میخوام قسمت، قسمت کنم و کاربران هر قسمت رو تو یه صفحه جدیدی باز کنند، چیکار باید بکنم؟
    اگه نیاز به بسته اختیاری هست، اسم بسته رو بگید.

    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور کافیست متن مورد نظر را در چند پست مجزا تقسیم نمایید و حالت نمایش هر یک را "عدم نمایش در صفحه اول" قرار دهید و با استفاده از امکانات ویرایشگر متن یا تصویری را به مطلب لینک داده و در پست اصلی درج کنید.
  • وحید پورخلیلی
  • سلام
    در ادامه سوال بالایی:
    امکان اینکه مطلب رو تو چند پست نذارم وبه طور مستقیم مطلب لینک داده بشه وجود نداره؟
    پاسخ:
    امکان لینک دادن به هر آدرسی وجود دارد و هر متن یا تصویری را میتوانید به آدرس مورد نظر لینک کنید.
    سلام
    لطفا فونت های فارسی متنوع تری رو اضافه کنید مثل نستعلیق و انتظار و ....
    و همچنین اگه میشه تو خندانک ها از عروسک های مجموعه کلاه قرمزی هم استفاده کنید
    مطمئن باشید کار لوسی نیست
    انشاالله  استقبال خواهد شد
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از ویرایش قالب و درج دستور مورد نظر می توانید فونت های دلخواه را به ویرایشگ خود بیافزایید.
    اگرچه ویرایشگر های فعلی محدودیت هایی برای ویرایش شدن و افزودن امکانات دارند، اما پیشنهاد شما برای پیگیری آن به تیم فنی انتقال داده شد.
  • پرشنگ عبداللهی
  • باسلام خسته نباشید تازه بسته ای را خریداری کردم که می خواهم فلش ها در وبلاگم اجرا شود خوشبختانه بسته خریداری شده شامل این امکانات هست ولی نمی دانم چگونه از آن استفاده کنم لطفا راهنماییم کنید خیلی وقت است دوست دارم وبلاگم این امکانات را داشته باشد. در ضمن طوری باشد که فقط بتوانند اجرا کنند و دانلود نشود. منتظر جوابم

    پاسخ:
    سلام
    پس از خرید امکان مربوط، امکان استفاده از آن فعال می شود و بلافاصله می توانید کدنوشت مورد نظر را در قسمت ویرایش قالب فعلی درج نمایید.
    سلام
    می خواستم بدونم امکان قرار دادن توضیح برای تصاویر در این ادیتور و یا ادیتور های دیگه وجود داره یا نه؟
    اگر وجود اره چطور باید استفاده کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور میتوانید از امکان درج تصویر ویرایشسگر tiny MCE استفاده کنید.
    منظورم از توضیح، زیرنویس برای عکس بود که ظاهرا این امکان وجود نداره:(
    پاسخ:
    در امکان درج تصویری که در به روز رسانی های بعدی بلاگ عمومی خواهد شد امکان مورد نظر شما گنجانده شده است.
  • عباس الهیاری
  • چطوری برای تصویر لینک قرار دهیم؟
    پاسخ:
    تصویر مورد نظر را درج نمایید و سپس با استفاده از امکانات ویرایشگر خود، لینک آن را تغییر دهید. در ویرایشگر ck editor دو آیکون برای درج لینک و حذف آن وجود دارد.
  • محمد بصیرزاده
  • سلام
    لطفا یک الکو هم برای درج اشعار درست کنید
    تا  ما مجبور نباشیم کلی مصرع ها رو کوتاه و بلند کنیم که هم تراز بشن بعدشم یهو ببینم تو مرورگرای دیگه باز خراب شده
    با تشکر
    ببخشید چطور می تونم لینکی که در مطلب می دم رو do not follow کنم؟
    پاسخ:
    با ویرایش source مطلب و افزودن همین تگ به آن می توانید این کار را انجام دهید.
    <a title="http://example.com" target="_blank" rel="nofollow" href="http://example.ir" ></a>
  • دلسوخته ی بقیع
  • سلام
    درج لینک برای بنده غیر فعال است ...
    لطفا راهنمایی بفرمایید 
    با تشکر ... خدانگهدار
    پاسخ:
    سلام
    لطفا سوال خود را واضح تر بیان نمایید.
  • دلسوخته ی بقیع
  • سلام علیکم 
    بنده دو وبلاگ بیان دارم ...
    یکی که دامنه ی اختصاصی روی ان نصب است مشکلی دارد...
    و اون هم اینه که در ckeditor  درج لینک غیر فعال است ... ولی در وبلاگ دیگری فعال است.
    در ضمن ckeditor در دو وبلاگ بنده طرح های متفاوتی دارد ...
     
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از مورد یاد شده اسکرین شاتی تهیه نموده و از طریق فرم تماس با بیان با ذکر جزئیات ارسال نمایید تا موضوعه توسط تیم پشتیبانی پیگیری گردد.
    در حال حاضر و بطور موقت نیز توصیه می شود که از ویرایشگر دیگری استفاده نمایید.
    سلام
    آیا میشه فونت و اندازه ی قلم پیشفرض رو تغییر داد؟ تا برای هر نوشته مجبور نباشیم به طور دستی فونت و اندازه ی مورد نظر رو انتخاب کنیم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد و برای هر مطلب باید بصورت جداگانه فونت نوشتار را تغییر دهید.
  • حسین بیگدلی شاملو
  • با سلام
    من هر چی مطلب می نویسم به صورت چپ چین نمایش داده میشه در حالی که در ویرایشگرم به صورت بلوک چین تنظیم کردم.لطفا راهنمایی کنید که چه کاری باید انجام بدم تا درست بشه
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد اما احتمالا با استفاده از یک ویرایشگر دیگر این مسئله رفع خواهد شد.
    با تشکر وسپاس از راهنمای سی کی ادیتور .
  • محمد رضا اعظمی راد
  • سلام ویرایشگری که کامل است امکان درج منبع و تصویر در کنار متن ندارد و باید ویرایشگر را عوض کنیم لطفا اصلاح کنید یا راهنمایی کنید متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    هر یک از ویرایشگر های موجود قابلیت ها و ضعف های خود را دارند وامکان تغییر آنها نیست. امما میتوانید بسته به استفاده خود  ویرایشگر دلخواه را انتخاب نمایید.
  • سیدعلی هاشمی
  • ممنون از راهنمایی تون!
    سلام و خسته نباشید بابت زحماتتون و این مسئولیت پذیریتون رو که تمام سوالات رو جواب میدین رو تحسین میکنم اما بعد.دوست عزیز من در قسمت وبلاگهای برتر وبلاگهایی رو دیدم که به کل با مال ما فرق داشت بطور مثال هدرشون بلند تر بود و قسمت منو و لیستشون هم بلند بود و در قسمت لیست موضوعات
    عکس گذاشته بودنو و به کل طراحیش تماما با مال ما فرق میکرد  من درگیر اینم که وبلاگمو که تمام اعضای وبلاگم میگن رو از سادگی دربیارم ولی الان 1 ماهه که برای عوض کردن یه رنگ خشک و خالی گیر کردم.چقدر خوب میشه که جواباتونو بصورت تصویری توضیح بدینو دیگه اینکه لیست موضوعات من در صفحه وبلاگ خیلی کوتاهه و کاربران نمیتونن تمام موضوعات منو ببینن و فقط 7 "8 تا از موضوعاتمو نشون میده و نمیتونم اصلا هیچ تغییری در وبم اعمال کنم.به نظر من بهتر نبود که تنظیمات رنگو چیزای دیگه وکدها و...با زبان مادری خودمون نمایش داده میشد تا مجبور نباشیم این زبان انگلیسی رو که متاسفانه در تمام مراحل زندگیمون به ما تحمیل شده و در تمام چیزها مانع رشد و استفاده بهینه میشه رو استفاده کنیم.البته یه پیشنهاد بود.مرسی از زحماتتون
    سلام دوست عزیز هیچ کدوم از چیزایی که گفتین تو وبلاگهای ما وجود نداره و اصلا پنل مدیریتی تو هیچ جای مرکز مدیریت ما نیست و هیچ کدوم از تمامی شکلهایی که بالا نشان داده اید رو ما نداریم.من فکر میکنم که شاید وبلاگ من مورد داشته باشه و از نظر ساختاری هم با بقیه وبلاگهایی که میبینم فرق میکنه و هیچ تغییری رو در رنگو طرحو اندازه و....قبول نمیکنه و هرچی که میزنم میگه اشتباه است.امکان داره که وبلاگم مشکل داشته باشه ؟بنظر شما پاکش کنم و بعد از چند وقت ازش دوباره استفاده کنم یا نه.ممنون میشم اگه بگید وااااااااااااااااقعا  مشکلات در ویرایشگر و شکل و ساختار و رنگ وبلاگ داره اذیتم میکنه و هیچ کدوم هم با هیچ ترفندی درست نمیشه و گفتم شاید وبلاگم خراب باشه.مرسیییییییی
    پاسخ:
    سلام
    لطفا مشکل خود را دقیقتر طرح نمایید. با این حال توجه داشته باشید که از طریق بخش تنظیمات مرکز مدیریت میتوانید ویرایشگر متن خود را انتخاب نمایید.
    سلام دوستان.ما مدتیه که به وبلاگمون دست نمیزنیم و همواره منتظر پاسخ شماییم این مسئله خیلی مهمه.تمنا میکنم بفرمایید که امکان تمام صفحه شدن مطالب هست یانه؟منظور این که شما اگه التفات بفرمایید میبینین که نوشته های وبلاک تنها در کادر و چارچوب معینی که نیمی از عرض صفحه رو میگیره نمایش داده میشوند.میشه مثل سایت یا وب سایتها در تمام عرض صفحه تایپ کرد چون اینجوری نوشته ها مثل طومار میشن.خواهش میکنم ما خیلی وقته منتظر جواب هستیم.استدعا دارم پاسخگو باشین.من هر 1 ساعت یک بار میام تا ببینم جوابتونو...مرسی از شما عزیزان.
    پاسخ:
    سلام
    سوال شما واضح نیست.
    با این حال توجه داشته باشید که میتوانید هر تغییری را در اندازه های قسمت های مختلف وبلاگ خود ایجاد نمایید.
  • امیرمحمد کریمی
  • سلام آقا خسته نباشید.من هر چی سعی میکنم تو قسمت ارسال فایل جدید ،عکس بزارم،آپلود نمیشه.دو تا آپلود کرد.هر کاری میکنم دیگه نمیشه.کلمات کلیدی ام میزارم درسته.مشکل کجاس؟ممنون
    پاسخ:
    سلام
    محدودیتی دز این زمینه وجود ندارد.
    لطفا مشکل خود را واضح تر (با ذکر پیغام خطای مربوط) درج نمایید.
  • سهراب احمدی
  • سلام.سپاس از زحماتی که می کشید.
    امکان درج فیلم از فضای اختصاصی توی این ویرایشگر وجود نداره؟
    پاسخ:
    سلام
    برای درج فیلم باید از دکمه درج تصویر که ذیل ویرایشگر قرار دارد استفاده کنید.
  • محمدصالح کامیاب
  • ویرایشگر خوبی ولی فقط برای کامپیوتر
  • جعفر سلیمی
  • سلام 

    خسته نباشد

    ببخشید کاربرد( لنگر )چیه؟

    پاسخ:
    سلام
    شما با استفاده از لنگر میتوانید با کلیک کردن بر روی بخشی از متن به بخش دیگری در متن بروید. (لنگر لینک داخل مطلب است.)

    قابلیتی وجود نداره که متن سایت قابل کپی کردن نباشه!

    پاسخ:
    در حالت کلی جلوگیری از کپی کردن در اینترنت امکان پذیر نیست.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.