راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

برای ویرایش مشخصات خود باید از "نمایه من" در منوی وبلاگ، زبانه "ویرایش مشخصات" را انتخاب کنید:

در تصویر رو به رو مطابق پنجره ای که برای شما نمایش داده خواهد شد:

نام: نام شما بصورت خود کار در این قسمت ثبت شده است. اگرچه امکان تغییر آن نیز وجود دارد.

نام خانوادگی: نام خانوادگی شما نیز بصورت خودکار درج شده اما می توانید آن را تغییر دهید.

شناسه: نام مستعار شماست و در صورتیکه آن را درج کنید بجای نام و نام خانوادگی بعنوان نویسنده هر مطلب نمایش داده می شود. این در صورتی است که در قسمت "نویسندگان" از بخش "تنظیمات" منوی وبلاگ نام مستعاری برای خود انتخاب نکنید.

نکته: اگر در قسمت "نویسندگان" از بخش "تنظیمات" منوی وبلاگ، نام مستعاری برای خود انتخاب کرده باشید؛ در ذیل مطالب همان نام بعنوان نویسنده نمایش داده می شود.

نکته: در صورتیکه چند وبلاگ در بلاگ داشته باشید؛ می توانید از قسمت "نویسندگان" برای هر یک نام مستعار جداگانه ای انتخاب کنید. اما برای شما در همه آنها تنها یک شناسه که در قسمت "نمایه" انتخاب می شود ثبت خواهد شد.

برای مشاهده راهنمای "نویسندگان" کلیک کنید.

نکته: بجز نام و نام خانوادگی فارسی، پر کردن کادر های دیگر فعلا الزامی نیست.

توجه داشته باشید که برای ثبت اطلاعات وارد شده باید روی کلید کلیک کنید.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۴)

چرا نشانی ایمیل قابل تغییر نیست؟ چیکار میشه کرد؟
پاسخ:
امکان تغییر آدرس ایمیل وجود ندارد.
  • رها مشق سکوت
  • سلام
    من از نمایه من وارد مشخصات اولیه میشم و ویرایش رو میزنم، اما این گزینه هایی که اینجا نوشتید فعال نیست و فقط نام کاربری، ایمیل، شماره همراه و تاریخ تولد توش فعاله و نمیتونم تاریخ تولد رو حذف کنم
    پاسخ:
    سلام
    امکان حذف تاریخ تولد وجود ندارد و تنهاویرایش آن امکان پذیر است.
    سلام 
    من می خواهم ایمیل رو عوض کنم 
    چی کار کنم 
    با سپاس
    پاسخ:
    سلام
    بدینمنظور باید از طریق فرم تماس با بیان در حالتیکه در حساب کاربری خود وارد شده اید اقدام نمایید تا آدرس ایمیل شما تغییر داده شود.
    با سلام
    چطوری می تونم یه عکس برای پروفایلم انتخاب کنم؟
    قسمت نمایه رو پیدا نمیکنم
    پاسخ:
    در منوی سمت راست مرکز مدیریت از تب «نمایه‌ من» به قسمت «مشخصات اولیه» بروید و با کلیک روی تصویر پروفایل، آن را تغییر دهید.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.