راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

از آن‌جا که امکان فعالیت چند نویسنده در یک وبلاگ وجود دارد، صفحه‌ای نیز بدین منظور در قسمت تنظیمات وبلاگ شما در نظر گرفته شده که شما بتوانید با ورود به این صفحه، نویسندگان وبلاگ خود را مدیریت کنید.

 وقتی که وبلاگی را ایجاد می کنید؛ جدول نویسندگان، مطابق تصویر ذیل خواهد بود:

 

ستون نام کاربری: نام شما بعنوان مالک سایت در این ستون و بصورت خودکار درج می شود.

نام مستعار نویسنده: اگر برای خود نام مستعاری در نظر گرفته باشید در این قسمت نمایش داده می شود.

با استفاده از این نمایه می توانید مشخصات نظیر انتخاب نام مستعار و اختیارات دسترسی را تنظیم کنید.

 

نکته: در صورتیکه بخواهید برای خود نام مستعاری ذخیره کنید که در وبلاگ بجای نام اصلی شما نمایش داده شود باید گزینه "از نام مستعار استفاده شود" را فعال کنید و در کادری که گشوده می شود نام مستعار دلخواه را وارد نمایید.

در کادر "دسترسی ها" چند مورد بصورت پیشفرض در اختیار شما قرار گرفته که هر یک تنظمات دسترسی مربوط به خود را دارند. با انتخاب هرکدام از این موارد می توانید بدون تنظیم دستی "دسترسی ها"، سطح دسترسی مورد نظر خود را برای هر یک از نویسندگان وبلاگ ایجاد کنید.

 

برای اضافه کردن یک نویسنده باید روی این نمایه کلیک کنید. در این حالت پنجره ای مشابه تصویر ذیل گشوده خواهد شد:

(برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید)

نکته: هر نویسنده ای که بخواهید به لیست نویسندگان وبلاگ افزوده شود باید پیش از این در بیان ثبت نام کرده باشد تا بتوانید نام کاربری او را به عنوان نوسنده وبلاگتان اضافه نمایید.

دعوت از افراد، هنگام اضافه کردن نویسنده

برای اضافه کردن نویسنده، کاربر باید عضو بیان باشد (و نام کاربری داشته باشد). دقت کنید که ثبت نام در بیان و دریافت نام کاربری هم اکنون از طریق سایت شما (بالای قسمت ارسال نظر در زیر هر مطلب) امکان پذیر است. بنابراین برای اضافه کردن فرد مورد نظر به نویسندگان (اگر قبلا عضو بیان نبوده است):

  • از او بخواهید از طریق لینک‌هایی که در زیر مطالب و بالای قسمت ارسال نظر وجود دارد، ثبت نام کند. (طبیعتا خود شما چون عضو بیان هستید، این لینک‌ها را نمی‌بینید!)
  •  همچنین می توانید با ارسال دعوتنامه، امکان ثبت نام کاربر مورد نظرتان را در بیان فراهم آورید.

 

با کلیک کردن روی یکی از دو آیکون و یا ، نویسنده جدید برای وبلاگ شما ثبت می شود.

 در کادر «سطح دسترسی های معمول» چند مورد به صورت پیشفرض در اختیار شما قرار گرفته که هر یک تنظمات دسترسی مربوط به خود را دارند. با انتخاب هرکدام از این موارد می توانید بدون تنظیم دستی "دسترسی ها"، سطح دسترسی مورد نظر خود را برای هر یک از نویسندگان وبلاگ ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که برای ثبت تغییرات اعمال شده حتما باید روی یکی از دو کلید "ذخیره و بازگشت" و یا "ذخیره" کلیک کنید.

 

 

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۷۳)

  • سید پارسا میرطاهری
  •  سلام!
    نویسندگانی که اضافه می کنیم، کافیست که عضو بیان باشند؟
    پاسخ:
    بله، لازم نیست وبلاگ داشته باشند.
  • محمد امین برقعی
  •  اگر میشد کاربرانی که عضو بیان نیستند را در وبلاگمان به عنوان نویسنده قرار بدیم خیلی خوب میشد
    پاسخ:
    طبیعتا کاربران باید عضو باشند و نام کاربری و رمز عبور داشته باشند تا بتوانند وارد مرکز مدیریت شوند. البته همانطور که در بالا توضیح داده شد، صرف عضویت در بیان بسیار ساده است.
  • سید حمید میرهادی
  •  واقعا متشکرم

    بیان بهترینه!!

  • کبوتر سپید
  • سلام
    واقعا" ممنون
    مشکل حل شد
  • رویا محمدی
  • سلام

    من یه وبلاگ درست کردم

    چطور میشه ایمیلم رو تغییر بدم یا طوری تنظیم کنم که در وبلاگ به نمایش درنیاد

    پاسخ:
    سلام
    امکان تغییر ایمیل در بلاگ وجود ندارد اما ایمیل نویسنده در هیچ کجای وبلاگ به نمایش در نمی آید.
    سلام علیکم
    ببخشید بنده نمیتونم از کسی دعوت کنم
    "تعداد دعوتنامه های شما برای دسترسی به این صفحه کافی نیست."
    دلیلش اینه که کم تر از یک هفته است که عضو شده ام؟
    یا باید دعوت بشم؟
    تشکر
    پاسخ:
    سلام. دعوتنامه ها پس از گذشت یک هفته اضافه خواهند شد.
  • بصیر الله مرادی
  • سلام خسه نباشید
    من یک نویسنده اضافه کردم ولی در صفحه وبلاگم نشان داده نمی شود
    سوال دیگر اینکه چطور میتوانم نویسنده مطالب قبلی را تغییر دهم؟
    پاسخ:
    سلام
    در قسمت ویرایش هرمطلب می توانید روی گزینه "تغییر" که مقابل نام نویسنده‌ی مطلب و بالای ویرایشگر متن قرار دارد نویسنده مطلب را تغییر دهید.
    برای نمایش نام نویسنده باید گزینه "نویسندگان" را که در قسمت "جعبه های قابل نمایش" در صفحه تنظیمات ساده پنل بلاگ قرار دارد فعال نمایید. توجه داشته باشید که تنها نام نویسندگان نمایش داده می شود که در وبلاگ مطلبی به نام آنها پست شده باشد.
  • زهرا صالحی
  • سلام
    سوال من هم مشابه سوال آقای مرادی است، علاوه بر آن، آیا امکانی هست که وبلاگ گروهی را به بیان منتقل کنیم و نویسندگان هم منتقل شوند، باشند؟

    پاسخ:
    سلام
    تمام نویسندگان یک وبلاگ باید در بلاگ ثبت نام کرده باشند و در صورتیکه بخواهید وبلاگ خود را به بلاگ منتقل نمایید باید مراحل تعریف نویسندگان را در بلاگ انجام بدهید و آنها میباید در بلاگ ثبت نام کرده باشند.
  • حسین رضائی فرد
  • امکان واگذاری مدیریت وبلاگ به فرد دیگری وجود داره؟
    یعنی من که مدیر و مالک وبلاگم...این مالکیتو بدم به شخص دیگری؟
    پاسخ:
    این امکان وجود دارد اما هنوز عمومی نشده است.
    در حال حاضر برای انتقال مالکیت وبلاگتان می توانید از طریق تماس با بیان اقدام نمایید.
  • مائده کریمی
  • ببخشید اگر بخوایمـ برای کاربران بلاگ که نظر میذاریمـ با اسمـ مستعار باشه چیکار باید بکنیمـ؟!
    پاسخ:
    امکانی که از نام مستعاری که در قسمت نویسنده تعیین می شود برای ارسال نظر استفاده کنید فعلا وجود ندارد.
  • پدرام شاکری نوا
  • سلام، حداکثر چند نویسنده می‌تونن واسه یه وبلاگ بنویسن؟ ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    در حالت پیشفرض تعداد نویسندگان مجاز برای هر وبلاگ سه نفر است که با خرید بسته اختیاری افزایش میابد.
  • دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • سلام!
    من یک نفر رو میخوام به فهرست نویسندگان اضافه کنم. فرد مذکور ثبت نام کرده و ایمیل تایید رو هم دریافت کرده اما سیستم شما مینویسه که نام کاربری معتبر نیست!
    ممنون میشم راهنمائی کنید
    پاسخ:
    سلام
    کاربر مورد نظر پس از ثبت نام باید حداقل یکبار به سرویس بلاگ وارد شوند تا نام کاربریشان بعنوان نویسنده یک وبلاگ دیگر تعریف شود.
    سلام چطوری میشه نویسنده ای رو حذف کرد
    پاسخ:
    در صفحه "نویسندگان" در جدول اسامی آنها روی علامت ضربدر قرمز رنگ کلیک کنید تا نویسنده مورد نظر از لیست نویسندگان وبلاگ حذف شود.
    سلام
    تعداد نویسندگان 3 نفر به جز مالک وبلاگ هست ؟ (یعنی کلا 4 تا ؟)
    پاسخ:
    سلام
    سه نویسنده با احتساب مالک سایت در نظر گرفته شده است.
  • حمید عابدی منفرد
  • سلام .
    آیا امکان داره در قسمت پاسخ به نظرات عکس و نام پاسخ دهنده نمایش داده شود ؟ با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    این امکان وجود ندارد اما بعنوان پیشنهاد به تیم فنی انتقال داده شد.
  • مسلم رفیعی
  • سلام .
    من برای سایتم مجبورم بیش از 5 نفر نویسنده انتخاب کنم .
    اما وقتی 5 نویسنده انتخاب شد ، نویسنده ششم دیگر قابل قبول نیست و اجازه ثبت را نمیدهد .
    باید چیکار کنم .
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    برای افزایش تعداد نویسندگان بلاگ باید امکان آن را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
    سلام. با اینکه دوستان من عضو بیان هستند ولی نمی تونم عضو نویسندگانشون کنم(اخطار میده که نام کاربری صحیح نیست)..... آیا باید مدت خاصی از ثبت نامشون گذشته باشه؟؟
    پاسخ:
    سلام
    از صحت نام کاربری درج شده اطمینان حاصل کنید.
  • زهرا صالحی
  • سلام
    خدا قوت
    ما در یک وبلاگ گروهی هستیم، و قرار بر این شده مالک وبلاگ تغییر کند، چه طور میتونیم مالک وبلاگ را تغییر دهیم؟
    پاسخ:
    سلام
    نام کاربری و نام بلاگ مورد نظر را بعلاوه درخواست خود از طریق تماس با بیان ارسال نمایید تا امکان تغییر مالکیت در قسمت مدیریت نویسندگان به مدیر بلاگ داده شود.
  • مدیر سایت
  • سلام
    یکی از دوستان من منو نوسنده ی وبلاگش کرده 
    من میخوام خارج شم (دیگه نمیخوام نویسندش باشم)
    باید چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما هنوز عمومی نشده است و اضافه یا حذف کردن نویسندگان تنها برای نویسنده اصلی بلاگ مقدور است.
  • میم مصطفی
  • سلام
    اگر من دو تا وبلاگ ثبت کنم، نویسنده ای که توی وبلاگ اول اضافه کردم دسترسی به وبلاگ دوم نخواهد داشت؟ و اینکه آیا ایشون اصلا متوجه ی وبلاگ دوم میشه؟ اگر اینطور چطور میشه جلوی اینکار رو گرفت؟
    پاسخ:
    سلام
    نویسندگان تنها به وبلاگ های تعریف شده دسترسی خواهند داشت.
    خیلی مسخره ست
    یکی آدمو  به عنوان نویسنده اضافه میکنه
    بعد هیچ کاری نمی تونی بکنی تا اسم وبلاگشو از توی لیست وبلاگ خودت برداری و دیگه به عنوان نویسنده وبلاگش نباشی
    باید بری التماسش کنی که توروخدا اسم منو بردار
    واقعا بعضی چیزای این وبلاگ بیان اعصاب آدمو بهم میریزه
    اشتباه بزرگی کردم که از بلاگفا استفاده نکردم...
    هرچی هم میپرسی همش میگید این هنوز عمومی نشده
    اون هنوز عمومی نشده
    پس چی عمومی شده؟
    واقعا مسخره ست
    پاسخ:
    کاربر گرامی و منصف
    سلام
    بودن نام شما به عنوان نویسنده در یک وبلاگ دیگر مشکلی ایجاد نخواهد کرد و این اسم فقط در مرکز مدیریت وبلاگ طرف مقابل نمایش داده می شود.
    تیم بلاگ برای توسعه و بهبود سرویس بلاگ یک لیست بسیار طولانی از امکانات و پیشنهادات را پیش رو دارند که تمامی این اقدامات دارای اولویت هستند. بدیهی است اقداماتی چون افزایش امنیت سرویس، جلوگیری از حملات، حفظ پایداری سرویس و سرعت آن نسبت به امکان حذف کردن نام نویسنده در اولویت قرار دارد!
    از اینکه تا کنون بلاگ را برای وبلاگ نویسی انتخاب نموده اید سپاسگزاریم اما حقیقتا استفاده از این سرویس اجباری نیست.
  • محمدحسین
  • جناب مدیر سایت بیان
    این درست است که برخی کاربران نقدهای تندی میکنند و از برخی کمبودها گله دارند. اما این دلیلی برای پاسخ تند شما نمی شود.
    پاسخ شما به نظر منتقد بسیار بنده را ناراحت کرد. حتی اگر یک نفر هم به استفاده از سرویس شما روی آورد مطمئنا به سود شما خواهد بود. این حرف که این سرویس اجباری نیست حرف زیبایی نبود
    انتقادات را هرچند تند باشد پذیرا باشید و اگر متن خوبی نداشت جهت نمایش تایید نکنید. نه اینکه به وسیله بازی با لغات جواب خود را این گونه بدهید.
    به نظر حقیر به خواسته ایشان بی احترامی کردید. نمی توان گفت که کسی پیشنهادی نداشته باشد چون ما مشغول حفظ امنیت سرویس هستیم!
    لطفا در پاسخ به نظرات اصل ادب و احترام به مخاطبان را مدنظر داشته باشید. مردم ایران استحقاق احترامی خیلی بیشتر از اینها را دارند.
    با تشکر

    ایا میشه فردی از روی شباهت نام کاربری بلاگ منو وارد نویسندگیش کرده باشه و من به سایت اون دسترسی داشته باشم ؟


    پاسخ:
    سلام
    این احتمال وجود دارد. با استفاده از فرم "تماس با من" وبلاگ مورد نظر میتوانید مسئله را با مدیر وبلاگ مطرح نمایید.
  • سید امین شمسا
  • با سلام هر چی سعی میکنم نویسنده تغییر نمیکند لطفا راهنمایی کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام
    لطفا سوال خود را جزئی تر مطرح نمایید.
  • سید امین شمسا
  • با سلام نویسنده چجوری تغییر میکنه هر چی سعی میکنم فقط نویسنده خودمو میزنه
    پاسخ:
    سلام
    مادامی که در وبلاگ شما تنها یک نویسنده وجود داشته باشد امکان تغییر نویسنده را نخواهید داشت.
    برای تعریف نویسنده جدید میبایست نام کاربری شخص مورد نظر را در قسمت نویسندگان تعریف نمایید تا بتوانید نویسنده مطلبی را به نام نویسنده مورد نظر تغییر دهید.
  • سید امین شمسا
  • ببخشید نویسنده دیگر دارم ولی تغییر نمی کند 
    پاسخ:
    امکان تغییر نویسنده مطالب وجود ندارد.
    با سلام ......
    در قسمت نویسندگان نمایش تعداد مطالب نویسنده به این شکل می باشد لطفا رسیدگی فرمایید بنده با هر قابی  که امتحان کردم به همین شکل نمایش داده میشود.
    پاسخ:
    سلام
    لطفا سوال خود را روشن تر طرح کنید تا امکان پاسخگویی کامل به آن فراهم گردد.
  • سپهر بازیار
  • سلام
    سایت من الان تنها نویسنه اش فقط خودمم . می خواهم در سایت قسمتی به نام نویسندگان باشد و اسمم اون جا هم نمایش داده شود ، باید چی کار کنم ؟ ( چون دیدم یه سری سایت های دیگر اینچنین امکانی را دارند ) 
    پاسخ:
    سلام
    به این منظور باید در صفحه "تنظیمات ساده" ذیل عنوان جعبه های قابل نمایش در صفحه اول، گزینه نویسندگان را فعال نمایید.
  • بنیامین جعفری
  • سلام
    امکانش هست مدیریت وبلاگی که چند نویسنده داره را به نویسنده دیگه ای منتقل کرد تا بشه آدرس جدیدی ثبت کنیم؟
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر شما فقط دو وبلاگ می توانید ثبت کنید .
    و در عین حال می توانید نویسنده چند وبلاگ دیگر نیز باشید.
    با سلام
    چطور می تونم وبلاگم رو حذف کنم؟ ممنون میشم جواب بدین.
    پاسخ:
    سلام
    از قسمت "حذف سایت" که در صفحه "مشخصات اولیه" از قسمت "تنظیمات" پنل بلاگ، وجود دارد می توانید وبلاگ ایجاد شده را حذف نمایید.
    توجه داشته باشید که وبلاگ حذف شده قابل بازیابی نبوده و امکان انتخاب نام آن توسط دیگران فراهم خواهد بود.
  • علی مسعودی قازیار
  • سلام امکانش هست، برای یک مطلب دو یا چند نویسنده قرار بدیم؟
    چون گاها لازم میشه
    پاسخ:
    سلام
    امکان ویرایش مطالب توسط نویسندگان مختلف وبلاگ وجود دارد اما در هنگام نمایش تنها نام نویسنده ای که مطلب را ایجاد کرده است بعنوان نویسنده مطلب نمایش داده می شود.
    اقا ممکنه اسم اصلی رو هم عوض کنم
    پاسخ:
    امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد اما با مراجعه به بخش مشخصات اولیه تحت عنوان "نمایه من" میتوانید مشخصات خود را ویرایش نمایید. 
    سلام ببخشید میتونم اسم اصلی مدیر سایت رو عوض کنم
    پاسخ:
    سلام
    نام کاربری قابل تغییر نمی باشد اما با مراجعه به بخش "مشخصات اولیه" ذیل عنوان "نمایه من" میتوانید باقی مشخصات خود را ویرایش نمایید.
  • ی آنتی زایون
  • سلام
    شما گفتید :در قسمت ویرایش هرمطلب می توانید روی گزینه "تغییر" که مقابل نام نویسنده‌ی مطلب و بالای ویرایشگر متن قرار دارد نویسنده مطلب را تغییر دهید.
    من یک نوسنده رو اضافه کردم ولی در قسمت بالای ویرایشگر متن  نام نویسنده وجود نداره . لطفا راهنمایی کنید .
    پاسخ:
    سلام
    این قسمت هنوز برای کاربران عمومی نشده و در به روز رسانی های بعدی بلاگ عمومی می شود.
  • سرگروه هنرهای تجسمی و نمایشی استان گلستان
  • سلام.
    من برای افزودن نویسنده عضویت بیان رو ایجاد کردیم ولی هیچ کدوم از نام کاربری هایی که ایجاد شده رو قبول نمیکنه و میگه وجود ندارد در صورتی که میتونم با همون نام کاربری وارد سیات بیان بشم و مشکلی نیست؟
    پاسخ:
    سلام
    برای شناسایی نام کاربری های یاد شده در قسمت نویسندگان باید با هر یک از آنها قبلا در بیان وارد شده باشید.
  • سرگروه هنرهای تجسمی و نمایشی استان گلستان
  • بله وارد شدم چندین بار بازهم همین خطا رو اعلام میکنه.....
  • نوید رشیدیان
  • آیا امکان حذف مالک سایت وجود دارد؟
    پاسخ:
    بدیهی است که امکان حذف مالک سایت وجود ندارد.
  • نوید رشیدیان
  • من مالک یک وبلاگ هستم و میخواهم خود را از نویسندگان حذف کنم، وبلاگ دو نویسنده دیگر جز من هم دارد که یکی از آنها در آینده مالک سایت خواهد بود. چه باید بکنم؟
    پاسخ:
    در این زمینه باید درخواست خود را برای انتقال مالکیت بلاگ از طریق تماس با بیان (با ذکر مشخصات حساب کاربری خود و کاربر مورد نظر) ارسال نمایید تا پیگیری آن توسط تیم پشتیبانی صورت پذیرد. 
  • م. پورآذر
  • سلام. هیچ راهی نداره بیشتر از 3 نویسنده داشته باشیم؟ با به صورت تیمی فعالیت میکنیم و شدیدا این موضوع برامون دردسر شده.... 
    پاسخ:
    سلام
    با خرید امکان اختیاری مربوط میتوانید تعداد نویسندگان را افزایش دهید.
    سلام
    چطور میتونم یه پستی رو که با نام یک نویسنده دیگه ثبت شده با نام نویسنده دیگری ثبت کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
    سلام
    من وقتی تو بخش نویسندگان سمت چپ صفحه روی یکی از تیک های دسترسی معمول میزنم تیکش نمیاد چرا؟؟؟
    درضم اگه کسی رو نویسنده کردیم اون میتونه تغییراتی تو وبلاگم بده ؟؟ اگه میتونه چطوری جلوشو بگیرم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    برای تغییر و تحدید دسترسی نویسندگان نیازمند خرید امکان اختیاری آن از بسته امکانات اختیاری هستید و در غیر اینصورت نویسنده دیگر تمام امکانات شما را در بلاگ خواهد داشت و میتواند هر تغییری را ایجاد نماید.
    اون نویسنده ها چطوری باید وارد وبلاگ بشن؟ با چه نام کاربری ورمزی؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    مدیر وبلاگ میتواند با درج نام کاربری آنها در قسمت مدیریت نویسندگان آن ها را بعنوان نویسنده وبلاگ تعریف نماید.
    سلام
    یکی از دوستان را به عنوان نویسنده در وبلاگم ثبت کردم
    این دوستم چطوری میتونه وارد بشه و مطلب بذاره
    پاسخ:
    سلام
    کاربر یاد شده پس از ورود به حساب کاربری خود نام وبلاگ شما را در فهرست وبلاگ های خود خواهد دید و به پنل کاربری وبلاگ یاد شده دسترسی خواهد داشت.
  • ایمان سلمانی
  • سلام من نویسنده اضافه میکنم اما نمیتونم براش محدوده اختیارات طبق همون چیز برنامه ریزی شده(مدیر کل مدیر محتوایی نویسنده و...)تعیین کنم ینی اصلا رو این دایره هاش کلیک نمیشه خواهشا کمک کنید
    پاسخ:
    سلام
    بدین منور باید امکان اختیاری مربوط را از بسته امکانات اختیاری خریداری نمایید.
  • سیدحسن شجاعی
  • با سلام خدمت بیان عزیز
    لطفا راهنمای بفرمایید در خصوص قسمت درباره ی نویسنده در انتهای هر پست و چگونگی ایجاد آن
    تشکر
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید. 
    سلام. خدا قوت. 
    یه سوالی داشتم. من الان امکانات نویسندگان و سطح دسترسی آن ها را به قیمت حدود 16000 تومان خریدم.و تو بخش تنظیمات ساده امکان نمایش نویسندگان رو فعال کردم. حالا سوال من اینه که کسی که به منظور نویسندگی در وبلاگ من در بیان عضو شده ( خودم بهش توضیح دادم که باید اول عضو بیان بشه) 
    حالا من نام کاربری شو وارد کردم و به عنوان نویسنده افتاد تو وبلاگ و سطح دسترسی شو هم تعیین کردم.
    سوالم اینه که حالا باید از کجا وارد بشه و بره متنشو بنویسه و به عنوان پیش نویس بذاره بمونه.
    مثلا تو سایت ها یه جایی هست که نام کاربری و رمزو می زنی  و وارد سایت میشی. 
    الان او قسمت کجاست تو وبلاگ من؟ 
    پاسخ:
    سلام
    کاربر یاد شده پس از ورود به حساب کاربری خود نام وبلاگ را در فهرست وباگ های خود مشاهده می کند و میتواند از همان طریق وارد شود.
    سلام. چرا من نمیتونم نویسنده اضافه کنم؟
    پاسخ:
    لطفا مشکل خود را جزئی تر درج نمایید. اختلالی در این زمینه گزارش نشده است. 
    سلام
    چرا اجازه انتخاب نویسنده به من داده نمیشه؟
    سطح دسترسی رایگان بطور کامل طوسی و غیر قابل استفادس.
    نام کاربری نویسنده که حتی ایمیل تایید هم دریافت کرده پس از وارد کردنش از جانب من مینویسه نام کاربری اشتباه است
    پاسخ:
    سلام
    نام کاربری مورد نظر تایید نشده و یا اشتباه است. کاربر یاد شده باید یکبار در حساب کاربری خود وارد شود تا توسط لاگ شناسایی گردد.
    من کجا میتونم کدهای جاوارو قرار بدم؟؟
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    پس از خرید امکان جاوااسکریپت میتوانید از این کدها در قسمت ویرایش قالب فعلی استفاده نمایید.
  • آمنه سراجی
  • با سلام
    نویسنده ای که تعریف کردم عضو بیان هست برای ورودش باید نام کاربری خودش رو بزنه یعنی نام کاربری وبلاگی که خودش داره ؟
    و با چه رمزی باید وارد بشه؟
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه شما از پنل کاربری خود نویسنده مورد نظر را تعریف کنید نام وبلاگ در فهرست وبلاگ های وی نمایش داده می شود و نیازی به ورود دوباره کاربر مورد نظر نیست.
    سلام
    بنده مالک سایت هستم
    و دو نویسنده دیگر نیز هست
    اگر من خودم را حذف کنم،وبلاگ نیز حذف می سود؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه مالک یک وبلاگ، وبلاگ خود را حذف نماید وبلاگ حذف می شود واز فهرست وبلاگ های نویسنده ها نیز خارج میگردد.
    من نمیتونم نویسنده اضافه کنم چرا؟

    نام کاربریشو میزنم میگه معتبر نیست.

    کار خاصی باید انجام بدم؟
    پاسخ:
    توجه داشته باشید که کاربر مورد نظر باید یکبار در بلاگ وارد شده باشد تا توسط سیستم شناسایی گردد.
    سلام و خسته نباشید من نویسندهی رو اضافه کردم نویسندهی که میخواد مطلب بزاره چجوری بزاره راهنمایی کنید ممنون میشم مرسی
    پاسخ:
    نویسنده تعریف شده برای وبللاگ پنلا مدیریتی مشابه پنل شما خواهد داشت که میتواند بوسیله آن پس از ورود به حساب کاربری خود در وبلاگ درج مطلب نماید.
    سلام من یه نویسنده را اضافه کرده ام. در بخش تنظیمات و نویسنگان هم اضافه شده است
    اما درون وبلاگ در قسمت نویسندگان نشان داده نمیشود.
    باید چه کار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    نمایش نویسندگان در وبلاگ را باید از بخش تنظیمات ساده فعال نمایید.
  • رحمت الله سلامت طلب
  • من شدیدا نیاز دارم که ایمیلمو تغییر بدم.اصلا امکانش نیست؟یعنی وبلاگ را حذف کنم و دوباره ایجاد کن
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    بدین منظور باید ایمیل جدید خود را به همراه درخواست تغییر ایمیل در حالتیکه در حساب کاربری خود وارد شده اید از طریق فرم تماس با بیان ارسال نمایید تا ایمیل شما تغییر داده شود.
  • سید امین حسین امینی
  • با سلام خدمت شما و همه ی عزیزان زحمت کش

    دوست من یک بلاگ داره دو شاخه هست با دو موضوع متفاوت

    می خوان من رو به عنوان نویسنده ی تام یکی از این دو بخش دربیارن
    اگه بدون محدود کننده ی اختیارات (بدون هزینه) باشه میشه فقط نویسنده ی یه بخشش بشم
    یعنی به اون بخشه دیگه یا موضوع دیگه دسترسی نداشته باشم

    ممنون از خدمات رسانیتان

    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب

    خب الآن دقیقا مشکل کجاست؟
    سلام خدمت شما
    ببخشید الان میخواهیم مالکیت سایت را تغییر بدهم ایا این امکان وجود دارد ؟؟
    پاسخ:
    سلام
    بدینمنظور باید کاربر یاد شده را در بخش نویسندگان خود تعریف نمایید و سپس درخواست فعال سازی امکان انتقال مالکیت را از بخش تماس با بیان ارسال نمایید تا امکان آن برای شما فراهم شود و شما بتوانید مالکیت را به نویسنده مورد نظر منتقل نمایید.
    سلام!
    من یک نفر رو میخوام به فهرست نویسندگان اضافه کنم. فرد مذکور ثبت نام کرده و ایمیل تایید رو هم دریافت کرده اما سیستم شما مینویسه که نام کاربری معتبر نیست!
    ممنون میشم راهنمائی کنید
    پاسخ:
    سلام
    کاربر مورد نظر پس از ثبت نام باید حداقل یکبار به سرویس بلاگ وارد شوند تا نام کاربریشان بعنوان نویسنده یک وبلاگ دیگر تعریف شود.
    ====

    سوال:
    کاربری که وبلاگ نداره باید به کدوم سرویس وارد شه؟
    من و دوستام اصلا نمی فهمیم این حرف چه ربطی داره.
    نویسنده هم نتونستیم تعریف کنیم
    هر بار تعریف می کنیم می گه معتبر نیست
    جوابای شما هم می خونیم نمی فهمیم منظورتون چیه
    یه مثال درست حسابی بزنید خوب
    پول دادم بابت تنظیمات
    پاسخ:
    سلام
    حساب کاربری در بیان ایجاد می شود و کاربری که میخواهید بعنوان نویسنده تعریف کنید باید یکبار در حساب کاربری خود وارد شود. پس از اینکه کاربر در حساب کاربررری خود وارد شد از سوی سیستم شناسایی می شود و میتوانید وی را بعنوان نویسنده بلاگ خود بیافزایید.
    سلام
    اگر فرد دیگه ای رو وارد مدیریت کرده باشیم(با همون نویسنده اصلی) و اون هم از حساب مدیریت خارج نشه، چطور میشه دسترسی اون فرد به مدیریت رو لغو کرد؟
    آیا باید تغییر مالکیت داد؟ یا راه دیگه ای داره؟
    و در هر صورت آیا باعث از بین رفتن مطالب وبلاگ نمیشه؟
    خیلی ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    حذف و یا افزودن نویسنده تغییری در مطالب بوجود نمی آورد و درصورتیکه شما مالک وبلاگ باشید میتوانید نویسنده مورد نظر را از وبلاگ خود حذف نمایید.
  • سجاد خلیلی
  • با سلام
    ما از بیان همیشه حمایت کرده ایم و خواهیم کرد
    من خودم سایتم را روی بیان راه اندازی کرده ام اما چند وقتی است که:
    ابزار و دسترسی های بسیار مهم مثل:
    اضافه کردن صفحه جدید با ویرایش کلی قالب و جدا از قالب اصلی
    امکان ثبت نام و عضو گیری
    و...
    را در سیستم قرار نداده اید و سیستم را بروز نمی کنید
    خواهشا بگویید دلیل چیست و این تغییرات چه زمانی اعمال خواهد شد
    ما بیانی ها همگی منتظر پاسخ شما هستیم
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    ضمن تشکر از حسن نظر و همراهی شما
    متاسفانه در حال حاضر زمان بندی دقیقی برای عمومی شدن ابزار های یاد شده در نظر گرفته نشده است اما بر آنیم تا در اولین فرصت امکانات مورد نظر شما را بهمراه تعداد دیگری از امکانات و ابزار های برای کاربران عمومی شود.
    سلام
    ببخشید درمورد سوال قبلیم، گویا درست منظور بنده رو متوجه نشدید.
    متاسفانه به طور اشتراکی، از یک نویسنده استفاده میشه، و اون همون نویسنده اصلی (مالکیت سایت) است. و امکان حذف نویسنده مالک وجود نداره.
    یعنی از ابتدا دقت نداشتیم که باید یک نویسنده جدید ایجاد بشه و سایر مدیران از اونجا فعالیت کنن، بلکه رمز همون نویسنده اصلی (مالک) به شخص دیگه داده شده.
    لطفا بگید الان برای لغو دسترسی اون فرد، چه کار باید کرد که در مطالبمون هم خللی ایجاد نشه؟

    و مطلب دیگه اینکه، همونطور که نوشتید، برای ایجاد نویسنده جدید، باید اون فرد ثبت نام کرده باشه.
    ولی گویا مدتیه در هنگام ثبت نام، در ارسال ایمیل به فرد، مشکل وجود داره و نمیشه ثبت نام کرد.

    ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    در این رابطه میتوانید رمز عبور وبلاگ را تغییر دهید.
  • سمانه صفایی پور
  • سلام خسته نباشید. من دوستم رو به عنوان نویسنده اضافه کردم. ایشون چطور میتونن با اسم خودشون در وبلاگ مطلب بذارن؟ عضو هم شدن
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه در بخش تنظیمات وبلاگ، نمایش نام نویسنده را فعال کرده باشید، کاربر میتوانید با نام خود در وبلاگ مطالب خود را منتشر نماید.
    سلام
    من نویسنده افه کردم اما نمیتونم سطح دسترسی رو عوض کنم ،قفله. چه کار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    بدینمنظور باید امکان اختیاری لازم را خریداری نمایید.
  • فاروق کریمی زاده
  • اگر نویسنده‌ای از وبلاگی حذف بشه، چه بلایی سر مطالبش و پرونده‌هایی که بارگیری کرده میاد؟
    پاسخ:
    مطالب و تغییرات ایجاد شده توسط نویسنده بدون تغییر باقی خواهند ماند.
  • یونس اسماعیلی
  • سلام مدیر وبلاگ andishh هستم.دیروز سایت جدید ساختم الان نمی توانم وارد وبلاگ قبلیم یعنیandishh بشم تو رو خدا کمکم کنید
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. لطفا مشکل خود را با جزئیات بیشتری طرح کنید.
  • محمد جواد
  • سلام 
    چی جوری باید از نویسنده ها حذف شیم درحالی که مدیر وب نیستیم
    پاسخ:
    سلام
    مدیر وبلاگ باید شما را حذف کند.
  • محمد میرزایی پور
  • من یک نویسنده اضافه کردم ولی در صفحه وبلاگم نشان داده نمی شود
    پاسخ:
    نویسنده ای در وبلاگ نمایش داده می شود که مطلبی منتشر کرده باشد.
  • محمد میرزایی پور
  • بله امایکی دیگرهم اضافه کردم و حالااو را نشان نمی دهدوفقط مرا نشان می دهد
    پاسخ:
    سوال شما واضح نیست. لطفا سوال خود را بصورت کامل درج نمایید.
    سلام
    پیشنهاد اضافه شدن دو امکان جدید به این بخش
    * در بخش مطالب
    مشاهده یا عدم مشاهده ی مطالب سایر نویسندگان
    * در بخش نظرات
    مشاهده یا عدم مشاهده ی نظرات تائید شده ی مطالب سایر نویسندگان
  • (Tae-hyung (V BTS
  • سلام
    من دوستم عضو بیانه
    و نام کار بریش رو هم دارم
    وقتی میخوام اون رو اضافه کنم نمیشه
    میزنه نام کار بری غلط است ، با این که من کاملا درست نامش رو وارد کردم
    میشه راهنمایی کنید؟
    پاسخ:
    سلام
    کاربر یاد شده باید یکبار در حساب کاربری خود بصورت جداگانه وارد شود تا توسط سیستم شناسایی گردد. با ورود کاربر به حساب کاربری خود در blog.ir، مشکل شما رفع خواهد شد و میتوانید وی را بعنوان نویسنده تعریف نمایید.
  • نیلوفر کیانی
  • سلام
    من و نویسنده وبم یک متن را باهم اماده کددیم چه گونه با اسم هردو نویسنده باهم باشه ؟
    پاسخ:
    سلام
    عنوان نویسنده وبلاگ با توجه به عنوان نویسنده در حساب کاربری که مطلب را منتشر کرده است نمایش داده می شود و در نتیجه امکان درج دو نویسنده برای مطلب وجود ندارد.

    ببخشید برای من که خودم یک وبلاگ دارم چطور باید وارد مرکز مدیریت وبی شوم که به نویسندگان اونجا اضافه شدم

    پاسخ:
    در هنگام ورود به بلاگ فهرستی از وبلاگ هایی که شما بعنوان نویسنده در آن تعریف شده اید نمایش داده می شود.
    همچنین از گوشه سمت چپ بالای مرکز مدیریت وبلاگ و با استفاده از گزینه "انتخاب بلاگ" میتوانید وبلاگ مورد نظر را انتخاب کنید.
  • غزل هوشمند
  • سلام

    ببخشید من میخواستم یک نویسنده را اضافه کنم و از صحت نام کاربریش هم اطمینان دارم. اما سیستم شما میگه که نام کاربری معتبر نیست.

    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ:
    سلام
    کاربر مورد نظر باید یک بار قبل از اینکه بعنوان نویسنده وبلاگ جدید تعریف شود در حساب کاربری خود وارد شده باشد تا توسط سیستم شناسایی شود. 

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.