راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

 فضای اختصاصی که تحت عنوان صندوق بیان در اختیار شما قرار گرفته امکانات ذیل را شامل می شود:
 

1.امکان آپلود فایل های مختلف برای درج در وبلاگ

  • امکان آپلود حجم قابل توجهی از فایل های مختلف.
  • امکان ایجاد لینک مستقیم دانلود برای فایلهای موجود در فضای اختصاصی.
  • امکان ایجاد رمز عبور برای فایلها و محدودنمودن دسترسی کاربران.
  • امکان ایجاد کلمات کلیدی برای فایل ها که باعث هدایت کاربران بیشتر توسط موتور های جستحو به وبلاگ شما می شود.
  • امکان طبقه بندی فایلها و مرتب کردن آنها در فضای اختصاصی برای دسترسی آسان تر مدیران وبلاگ

2.امکان آپلود و ذخیره‌ی فایلها در فضای مجازی
صندوق بیان می تواند برای انواع فایل های شما نقش صندوق امانات را بازی کند. با استفاده از آن می توانید فایلهای خود را در فضایی امن آپلود نموده و در هر زمان و هر مکانی از آنها استفاده کنید.

 

نکته: فضای اختصاصی از سرویس بلاگ مجزا بوده و میتوانید بدون داشتن وبلاگ از آن استفاده نمایید.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۲۴)

  • علی انزابی
  • سلام
    من می خوام در سایتم امکانی رو بوجود بیارم که کاربران مدارک خودشون رو برام آپلود کنند .
    چیزی شبیه به این : http://gigpars.com/info.php?act=uploader

    آیا صندوق بیان این امکان رو برای من بوجود میاره ؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    فضایی که صندوق بیان به ازای ایجاد هر بلاگ در اختیار کاربر قرار می دهد تنها برای آن کاربر و در صورت لزوم برای نویسنده های آن بلاگ در دسترس می باشد. در نتیجه درخواست شما امکان پذیر نمی باشد اما بعنوان پیشنهاد به تیم فنی منتقل گردید.
    ایا امکان اینکه بدون رفتن به لینک ثابت لینک مستقیم تحویل بازدید کننده ها دهیم
    پاسخ:
    اگر در هنگام درج فایل، در قسمت لینک، گزینه "به دریافت فایل" را انتخاب نمایید لینک دریافت فایل مستقیم خواهد شد.
    سلام یه سوال داشتم جای پرسیدنش رو نتونستم متوجه بشم
    اصلا میشه از فضای صتدوق بیان برای نرم افزار های انتشار وب دیگه ای مثل ورد پرس و جوملا استفاده کرد؟

    پاسخ:
    سلام
    ‏‫پاسخ سوال شما منفی است و صندوق بیان تنها برای نگهداری و اشتراک فایل است.
  • کامران پورمحمودیان
  • سلام
    من فضای اختصاصیم پر شده میشه به من فضا بدین؟
    خواهش می کنم
    چون وبلاگم علمی هست بهش نیاز دارم

    پاسخ:
    سلام
    با مراجعه به بخش "امکانات اختیاری" از قسمت "امکانات و ابزارها" از پنل بلاگ می توانید فضای بیشتری را برای فضای اختصاصی خود خریداری نمایید.
    باسلام
    آیا خود وبلاگ بیان و همینطور امکاناتی که ارائه می دهد مجانی است یا اینکه محدود بوده بعد از مدتی از کار می افتد؟
    دوم اینکه، من فضای صندوقم را افزایش دادم. آیا فضایی که صندوق بیان به من می دهد دائمی است یا اینکه پس از مدتی باز باید خریداری شود؟
    پاسخ:
    سلام
    وبلاگ بیان و امکانات عمومی آن رایگان است اما امکاناتی که در حالت عادی مورد استفاده عموم کاربران قرار نمی گیرند نیازمند خرید بسته اختیاری هستند.
    فضای صندوق بیان دائمی است اما حجم افزایش یافته آن نیازمند تمدید سالیانه است.

    با عرض سلام. می‌تونیم اسم وبلگ خودمون رو نزد شما عوض کنیم و سایتی با نم اختصاصی داشته باشیم؟

    مثلا khanevadeh.blog.ir بشه khanevadeh.com یا exemple.com?

    با تشکر/ مجید

    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما با خرید دامنه از سرویس دهنده مربوط و سپس اتصال آن به بلاگ وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به اتصال به دامنه مراجعه نمایید.
  • ♛ ♛ آرین ♛ ♛
  • من داخل بخش امکانات اختیاری نتونستم بسته افزایش ترافیک رو پیدا کنم. اگه بسته افزایش حجم رو از ۳ گیگابایت به مثلا ۱۰ گیگابایت ارتقا بدم ترافیکم هم از ۳ به ۱۰ افزایش پیدا میکنه؟
    پاسخ:
    محدودیت ترافیک ماهایننه در حال حاضر برای وبلاگ ها اعمال نمی شود.
  • فروشگاه اینترنتی بازارچه
  • سلام
    1.فرض کنید در فضای اختصاصی هم فضای آپلود اضافه بخرم و هم حجم فایل ها رو به 500 مگا بایت اضافه کنم به مدت یک سال،
    اگر بعد از یک سال فقط فضای آپلود رو تمدید کنم آیا فایل های من که حجمشون بالاتر از 30 مگابایت هست همچنان قابل دانلود هست یانه؟
    2.آیا امکان خرید ترافیک اضافه بدون افزایش حجم هست؟
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    امکان خرید هر امکانی مجزا از دیگری وجود دارد اما پس از تمدید امکان آپلود فایل جدید را نخواهید داشت.
  • سیدمحسن حسینی
  • سلام
    ترافیک ماهیانه من بی دلیل تموم شده
    حجم آپلودی من با میزان مصرف نمی خونه
    http://bayanbox.ir/download/4746060881201943825/Image-3.jpg

    چرا این اتفاق افتاده؟
    پاسخ:
    سلام
    محدودیت ترافیک ماهیانه برای وبلاگ ها اعمال نمی شود.
    سلام
    عکس هایی که آپلود میکنیم، دائمیه یا بعد از مدتی از سرور اصلی شما پاک میشه ؟
    پاسخ:
    سلام
    مادامی که فایلی از سوی شما حذف نشود در صندوق بیان باقی می ماند.
  • آسیه سادات بنیادی
  • سلام. آیا صفحه دریافت فایل به صورت پیش فرض وجود دارد یا باید خودمان ایحاد کنیم؟ 
    و چطور فایلهایی که برای دانلود بازدید کننده گان در نظر گرفته ایم را در آن قرار بدهیم؟
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    صفحه دانلود فایل بصورت پیشفرض برای همه فابل ها وجود دارد.
    با استفاده از امکان درج تصویر که ذیل ویرایشگر متن قرار دارد میتوانید انتخاب کنید که کلید دریافت فایل به لینک دانلود مستقیم و یا به صفحه دریافت فایل ارجاع بدهد.
  • رسول آقاعبدالهیان
  • با عرض سلام
    من در وبلاگم میخام نمونه کارهام فیلمم ور بگذارم و مطمئنا 3 گیگ برام کافی نیست و تمونم میشه
    حالا چطوری باید فضا بخردم

    مشکل مهمتر اینه که وقتی فیلم رو آپلود میکنم اول کار میخاد دانلود بشه و برای PLAY شدن چندین بار باید استپ کنی و پلی تا انجام بشه که چندان خوشایند نیست برای رفع این کشمل باید چی کار کرد
    پاسخ:
    سلام
    از بخش امکامات اختیاری میتوانید فضای مورد استفاده خود را افزایش دهید.
    با آپلود فایل در مطلب فایل دانلود نمی شود. از انتخاب گزینه صحیح اطمینان حاصل نمایید و یا از صفحه مورد نظر اسکرین شاتی تهیه نموده و موضوع را از طریق فرم تماس با بیان پیگیری نمایید.
  • علی انزابی
  • سلام
    من حدود 35 هزار عدد عکس با حجم بیش از 2 گیگابایت دارم که می خوام در صندوق بیان آپلود کنم . به دلیل حجم زیاد ، نمیتونم دونه دونه عکس ها رو آپلود کنم . آیا راهی وجود داره که عکس ها رو به صورت گروهی آپلود کنم ؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما در حال حاضر وجود ندارد و هم اکنن باید هر فایل را بصورت جداگانه در صندوق بیان آپلود نمایید.
  • امیر دریادل
  • سلام سوال من مثل سوال یکی از دوستانه اما کامل جوابشون ندادید
    من فضای 3 گیگ و حجم فایل 30 مگابایت رو ارتقاء دادم 5گیگ فضا به حداکثر 100 مگابایت به صورت یک ساله
    حالا بعد از یه سال اومدیم و یه ماه نتونستم تمدید کنم تو این یه ماه هیچ فایلی برای مخاطبینم قابل دانلود نیست؟

    پاسخ:
    سلام
    فایل ها برای مخاطبان قابل دانلود است اما شما امکان افزودن و یا حذف فایل در صندوق بیان را نخواهید داشت.
    با سلام
    آپلود از طریق آدرس وب امکان پذیر نیست.لطفا راهی جهت صرفه جویی در میزان دانلود ما داشته باشید و این امکان را ایجاد کنید.
    متشکرم
  • امیر بالیزاده
  • سلام من به امکانات اختیاری رفتم خواستم فظای سایتو بیشتر کنم اما دیدم نوشته به مدت یک سال اگه من ان بسته را انتخاب کنم دیگه بعد یک سال ان بسته غیر فعال میشود یا باید بعد یک سال تمدیدش کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    پس از یک سال باید امکان اختیاری خریداری شده را تمدید نمایید.
    سلام . چرا فایلی نمیشه آپلود کرد ؟
    فضا جهت ذخیره سازی موجود هست ولی فایل آپلود نمیشه ؟
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در آپلود فایل وجود ندارد. لطفا سوال خود را با جزئیات بیشتری طرح نمایید.
    با سلام و احترام من بسته مربوط به جاواسکریپت رو خریداری کردم و ویدیو های که قرار داده می شود در سایت یا لود نمی شود یا با سرعت بسیار پایینی بخش می شود که شاید 1 تا 2 دقیقه باید منتظر بمانی تا ویدیو بالا بیاد با گوشی هم امتحان کردم .
    مشکل از کجاست ؟
    اگر که سرعت لود ویدیو و مشکل موجود در ولاگ اینجانب مرتفع نشد درخواست پس دادن این خرید را داشتم از کدام بخش باید اقدام کنم ؟
    با تشکر و احترام از شما .
    http://downloadcity1.blog.ir/

    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد.
    لطفا از وضعیت اینترنت خود اطمینان حاصل نمایید.
    با سلام و احترام 
    تشکر از پاسخ شما 
    اینترنت اینجانب مشکلی نداره و ویدیو ها در سایتهای دیگه سریع پخش می شود ولی در سایت خودم پخش نمی شود .
    درخواست اینجانب لغو جاواسکریپت خریداری شده می باشد . به بخش تماس با ما هم پیام فرستادم ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته شده است .
    100 با امتحان کردم فقط تو سایت خودم ویدیو بالا نمی یاد ولی در سایتهای دیگه سریع بالا می یاد.
    http://downloadcity1.blog.ir/
    با تشکر لطفا پیگیری نمایید . ( در خواست لغو جاواسکریپت خریداری شده)

    پاسخ:
    سلام
    این موضوع را باید از طریق فرم تماس با بیان پیگیری نمایید.
  • علیرضا میلانی
  • با سلام و عرض خسته نباشید
    من از دو وبلاگ بیان استفاده مینمایم. یک از وبلاگها اداری و آن دیگری شخصی میباشد. در صندوق یکی از وبلاگها اطلاعات و تصاویری موجود است که مایلم به وبلاگ دیگر هم انتقال دهم...
    آیا راهی برای انتقال مستقیم این اطلاعات به صندوق وبلاگ دوم وجود دارد یا خیر؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    امکان کپی کرد این اطلاعات وجود ندارد و باید هر یک را مجددا آپلود نمایید. اما در صفحه اصلی فضای اختصاصی خود میتوانید با درگ کردن هر فایل آن را به پوشه مورد نظر انتقال دهید.
    سلام
    در ماه تا چه مقدار ترافیک ماهانه تعلق میگیره
    میخاستم بببینم تا چقدر کشش داره و اگر بازدید سایتمون بالا بره آیا جوابگو هست
    هم اکنون به رنک 250هزار جهان رسوندم و تا زیر 50هزار هم میتونم بیارم 
    چون دارم زحمت میکشم واسه وبلاگ آیا بعدا مشکلی پیش نمیاد اگر بازدید افزایش پیدا کنه؟
    ماه قبل 15 گیگ ترافیک مصرفی داشتم
    چون در امکانات اختیاری ندیدم این بخش رو
    ممنون میشم توضیح بدید که با خیال راحتتر فعالیت کنیم.
    و اگر هزینه ای هم باشه اعلام کنید
    چون یکسال هست وبلاگ رو دارم ولی میخام در آینده هم جوابگو باشه و کشش داشته باشه تا ادامه بدم همینجا و جای دیگه نرم.چون از اول اینجا بودم و کاربرهام همه میان اینجا و جابه جایی سخت شده واسم بخام جای دیگه سیستم جدید و هاست اختصاصی بگیرم 
    سپاس
    پاسخ:
    سلام
    در حالت عادی برای هر وبلاگ سه گیگابایت ترافیک تعریف شده است و بیشتر از آن را باید از بخش امکانات اختیاری خریداری نمایید اما این محدودیت در حال حاضر اعمال نمی شود و هم اکنون ترافیک نامحدود برای سایت ها در نظر گرفته شده است.
  • زهرا روزبه
  • ممنونم از توضیحاتتون

    من کلیپ های اموزشی درست میکنم میخوام فقط در سایتم این کلیپ ها نمایش داده بشن و کسی نتونه دانلود بکنه این کار امکانش هست؟

    پاسخ:
    شما میتوانید گزینه دانلود را از نمایش خود حذف کنید. 
  • زهرا روزبه
  • ممنونم از پاسخ شما

    فکر میکنم این قابلیت در بخش فضای اختصاصی باشه

    با سلام

    می خواستم ویدیویی با حجم بالاتر از ۱۰۰ مگابایت در وبلاگم قرار بدهم راه های انجام این کار را لطفا بیان بفرمایید؟ چون با حجم بالاتر از ۳۰ مگ گویا امکان آن نیست. و این که چگونه می توانم از دیگر سایت های آپلود استفاده کنم؟

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    برای آپلود فایل های حجیم تر باید امکان اختیاری مربوط را از قسمت امکانات اختیاری خریداری نمایید.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.