راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

پس از ورود به صفحه اصلی بلاگ روی کلیک کنید. با کلیک کردن روی این کلید به صفحه ذیل منتقل خواهید شد:

 

پس از تکمیل فرم مذکور روی کلیک کنید.

پس از این مرحله برای شما ایمیلی حاوی کد تایید ثبت نام ارسال می شود که با کلیک کردن بر روی آن به صفحه اول حساب کاربری خود در بیان منتقل می شوید.

با کلیک کردن بر روی بلاگ به صفحه ثبت وبلاگ جدید ارجاع داده خواهید شد.

برای اطلاع از چگونگی ثبت وبلاگ به ثبت سایت جدید مراجعه نمایید.

 

توجه داشته باشید که برای تایید شماره تلفن خود برای امکانات پیامکی باید بر روی پروفایل کلیک نمایید. در نتیجه به صفحه ذیل ارجاع داده می شوید.
برای اطلاع از چگونگی تایید شماره موبایل به تایید شماره موبایل مراجعه نمایید. 

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۱۳)

  • عمار حسینی
  • با عرض سلام و خسته نباشید .
    دیشب عضو بلاگ شدم و آدرسم هنوز تایید نشده.
    می خواستم ببینم چه مدت طول میکشه تا تایید شه؟؟
    و اینکه ثبت نام دیگری که در قسمت راهنما هست و گفتید:
    روی کادر سبز رنگ کلیک کنید و در زبانه باز شده روی  کلیک کنید. صفحه ای مطابق تصویر ذیل گشوده می شود:
    رئ نداره.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.
    پاسخ:
    سلام
    تایید آدرس های بلاگ بین 24 تا 48 ساعت انجام می شود.
    ضمن پوزش اختلاف اسکرین شات ها بدلیل تغییرات ایجاد شده طی چند روز گذشته در روند ثبت نام است که موجب عدم انطباق تصاویر با صفحات اصلی شده که به روز رسانی آن انجام خواهد شد.
    سلام
    من هر نام کاربری رو که وارد می کنم ازم قبول نمی کنه 
    اگه می شه راهنماییم کنید
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه پیغامی برای شما به نمایش در می آید با توجه به متن آن نام کاربری دیگری را انتخاب نمایید و در غیر اینصورت مسالiه را با توضیح بیشتری مطرح نمایید.
    سلام
    همین آدرسی که در حال حاضر گذاشتم برای شما تا به حال تایید نشده !
    چند روزی میشه !!!!!!!!!!
    علتش چیه ؟!
    لطفا کمکی بفرمایید .
    ممنون میشم .
    پاسخ:
    سلام
    اگر پیغامی مبنی بر عدم تایید نام مورد نظر خود دریافت نکنید نام بلاگ شما تایید شده است. اگرچه روند تایید نام ممکن است تا دو روز به طول بیانجامد.
  • محمد حسین
  • می خوام پروفایلمو تو بلاگ حذف کنم و از اینجا برم راهش چیه
    پاسخ:
    امکان حذف حساب کاربری وجود ندارد.
    سلام
    من به یکی از دوستام دعوتنامه فرستاده بودم ولی پیامک از رو گوشیش پاک شده و رمزشو نمیدونه
    منم نمیتونم دوباره به همون شماره دعوتنامه بفرستم
    لطفا راهنماییم کنید
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    می توانید از طریق ایمیل برای ایشان دعوتنامه ارسال کنید.
    سلام 
    من یه وبلاگ توی بیان ایجاد کردم به موضوعی مشخص 
    اما حالا میخوام یه وبلاگ دیگه هم ثبت کنم 
    مثلا دو تا وبلاگ داشته باشم 
    ایا این امکان هست که بتونم یه وبلاگ دیگه هم تعریف کنم 
    باتشکر
    پیرو سوال قبلیم خوشبختانه این امکان وجود داره و دیدمش 
    با تشکر 
    سلام.
    من برای یکی از دوستانم یک دعوت نامه ارسال کردم ولی وقتی ایشان برای ثبت وبلاک اقدام میکند با این پیغام مواجه میشود که این ادرس قبلا ثبت شده و این درحالی است که وقتی ادرس مورد نظر را در مرور گر خود وارد می کند با این پیغام که : سایت مورد نظر ثبت نشده ایت مواجه می شود. 
    می خواستم بدانم امکان این وجود دارد که یک سری از نامها توسط بیان بلوکه شده باشد؟ مثلا یک اسم یا یک کلمه خاص. البته اسم انتخابی دوست بنده اسم خودشان است و از 6 حرف هم بیشتر...
    ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید...
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه نامی رزرو شده باشد با پیام "رزرو شده" رو به رو خواهد شد. لطفا نام مورد نظر را درج کنید تا پیگیری آن صورت پذیرد.
  • امیر اعلایی
  • سلام من سوالم این بود که تو تنظیمات ساده و تو قسمت ارسال نظر گزینه ای به نام 
    فقط افرادی که ثبت نام کرده‌اند مجاز به ارسال نظر باشند
    وجود دارد آخه مگه میشه تو وبلاگ های بلاگ ثبتنام کرد ؟؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان ثبت نام در بلاگ های دیگران وجود ندارد و این گزینه مربوط به افرادی است که در سرویس بلاگ ثبت نام کرده باشند.
  • یاسمین غریب
  • با سلام
    من قصد دارم ده تا بلاگ را با یک پنل مدیریتی کنترل کنم ولی فعلا مجوز ایجاد دو وبلاگ دارم. چطور میتونم تعداد وبلاگ ها را افزایش دهم؟
    پاسخ:
    سلام
    از طریق فرم تماس با بیان میتوانید درخواست خود را ارسال نمایید تا پیگیری های لازم از همان طریق صورت پذیرد.
  • مهــ . . . ــدی
  • سلام اگر میشود امکان ثبت نام در بلاگ هارا نیز اضافه کنید که امکان ارسال ایمیل به عضو وبلاگ باشد
  • امیر دریادل
  • سلام همون طور که خودتون گفتید وبلاگmr point رو به خاطر تبلیغ ویروسی از دسترس خارج کردید
    سوالی برام پیش اومده:
    اگر ما هم اشتباهی این کار رو انجام بدیم یا یه کاری که از نظر شما نباید انچام میشده یهو کل وقتی که گزاشتیم روی وبلاگمون بر باد میره؟
    مثلا نمیشه به جاش اخطار بدید که مطلب و یا تبلیغ رو حذف کنن؟
    پاسخ:
    سلام
    هیچ یک از وبلاگ ها بدون اخطار مسدود نمی شوند.
  • مریم♥امید ^_^
  • سلام
    من یه وب درست کردم موقع ادرس ایمیل  زدن اشتباه تایپی شد و اشتباه  حالا تاییده برااون ایمیل اشتباهی فرستاده شد چیکارکنم؟لطفا کمکم کنید:(
    پاسخ:
    سلام
    لطفا با آدرس ایمیل صحیح خود مجددا ثبت نام نمایید.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.