راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

هنگامی که روی فضای اختصاصی و صندوق بیان از منوی وبلاگ کلیک می کنید صفحه مشابه تصویر ذیل گشوده خواهد شد:

 

صفحه اصلی صندوق بیان (چه در مرکز مدیریت بلاگ و چه در آدرس bayanbox.ir) از دو بخش تشکیل شده است:

بخش پوشه ها که بیشتر فضای صفحه را شامل می شود و منوی سمت راست که اطلاعات هر پوشه و امکانات فضای اختصاصی در ان قرار دارد که البته این نو در مرکز مدیریت وبلاگ سمت چپ قرار می گیرد.

 

پوشه ها:

بصورت پیشفرض پوشه هایی با عناوین images - sound - templates - videos - others - documents - archives برای شما قرار داده شده که می توانید با کلیک کردن روی کلید به آنها اضافه کنید.

نکته: برای ایجاد پوشه های زیرمجموعه (درون پوشه ها) باید ابتدا روی پوشه مورد نظر کلیک کنید تا باز شود. سپس مراحل بالا را در حالیکه پوشه مادر گشوده شده انجام دهید. پوشه جدید درون پوشه جاری ساخته خواهد شد.

نکته: برای حذف پوشه ها کافیست روی دکمه که با بردن نشانگر ماوس روی پوشه ظاهر می شود کلیک کنید.

توجه داشته باشید پوشه ای که حذف می شود قابل بازگشت نبوده و تمامی فایل های درون آن نیز حذف خواهند شد.

نکته: برای ویرایش نام هر فایل یا پوشه باید روی دکمه کلیک کنید. در پنجره ای که مطابق تصویر گشوده می شود نام جدید پوشه مورد نظر را وارد نموده و روی کلید کلیک کنید.

نکته: نام پوشه template را نمی توانید تغییر دهید و یا آن را حذف کنید.

نکته: الزامی برای قرار دادن تصاویر در پوشه images و یا فایل های صوتی در پوشه sounds وجود ندارد. ولی برای دسته بندی بهتر است هر فایل را در پوشه مربوط به خود آپلود کنید.

نکته: نوار نکته ها که بالای بخش پوشه وبلاگ قرار دارد نکات مورد نیاز و امکانات جدید صندوق بیان را نمایش می دهد که هر بار عبارات جدید بصورت خودکار جایگزین عبارت قبلی می شوند. همچنین می توانید با کلیک کردن روی کلید نکته بعدی را مشاهده کنید.

نکته: برای تغییر دادن مکان هر فایل یا پوشه می توانید از روش کشیدن و یا اصطلاحا drag کردن استفاده کنید. این کار را میتوانید در قسمت پوشه ها و یا حتی در منوی سمت چپ صندوق بیان و ذیل عنوان "درایو های در دسترس" انجام دهید.

 

نکات مهم در مورد تغییر نام فایل‌ها یا پوشه‌ها یا انتقال مکان آن‌ها

اگر شما نام یک فایل یا پوشه را تغییر دهید یا آن‌را انتقال دهید (move کنید) آدرس آن عوض می‌شود. عوض شدن آدرس باعث می‌شود لینک‌های قبلی فایل شکسته شوند (یعنی دیگر فایل از آدرس قدیم در دسترس نخواهد بود.)

لینک‌هایی که به فایل های شما در بلاگ داده شده باشند به صورت خودکار بروز خواهند شد، اما اگر لینکی را در بلاگ بصورت دستی ایجاد کرده باشید و یا آن را از طریق ایمیل منتشر نموده یا در سایت دیگری ثبت کرده‌اید باید لینک ها غیر فعال خواهند شد.

نکته: اگر لینکی را در یکی از مطالب وبلاگ، برای یکی از فایل های خود تعیین کرده باشید (یعنی مقصد لینک شما نمایش فایل مورد نظر و یا دانلود آن باشد)؛ با تغییر دادن نام پوشه یا فایل و یا تغییر مکان آن، لینک دستی بصورت خودکار جایگزین لینک قبلی خواهد شد. (البته فقط در بلاگ)

نکته: اگر در حال ویرایش یک متن، فایلی را در مطلب قرار داده باشید و آن را ذخیره نموده باشید و پس از آن و حین ویرایش همان مطلب، مکان یا نام پوشه حاوی فایل را تغییر دهید و مطلب را ذخیره کنید؛ فایل درج شده غیر فعال خواهد بود چرا که هنگام ذخیره با همان آدرس پیشین ذخیره می شود. لذا برای جلوگیری از این مسئله فایل ها و پوشه های خود را تنها در صندوق بیان جابجا کنید تا آدرس فایل های مطالب بصورت خودکار تنظیم شود.

 

منوی صندوق بیان:

تنظیمات و اطلاعات صندوق بیان در منویی که سمت چپ آن قرار دارد انجام می شود.

  کلیک کردن روی این کلید شما را به صفحه اصلی صندوق بیان ارجاع می دهد که در منوی بلاگ همان فضای اختصاصی است.

  اگر چند پوشه متداخل را در صندوق بیان گشوده باشید با کلیک کردن روی این کلید، به پوشه ریشه بازخواهید گشت.

 در صورتیکه روی کلید تنظیمات کلیک کنید؛ پنجره تنظیمات گشوده خواهد شد.

 

آپلود فایل:

برای آپلود فایل باید ابتدا روی کلیک کنید. در پنجره باز شده فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. پنجره مقابل به شکل ذیل در خواهد آمد:

برای آپلود فایل باید روی کلید کلیک کنید.

در تصویر 5 کادر وجود دارد که کادر پنجم تنها با فعال کردن گزینه "محدود کردن دسترسی به فایل" گشوده می شود:

کادر اول: نام و پسوند فایل را نمایش می دهد.

کادر دوم: عنوان فایل است که انتخاب آن به موتور های جستجو برای هدایت کاربران کمک می کند و برای پیدا کردن بهتر آن در فضای اختصاصی به کار می رود.

کادر سوم: توضیحات فایل است مثل اطلاعاتی که مربوط به تصویر،مکان آن و ... است.

کادر چهارم: کلمات کلیدی که میخواهید برای هر فایل در نظر بگیرید را باید ر این قسمت درج کنید.

جایگزینی فایل در صورت وجود:

اگر این گزینه را فعال کنید و فایلی با همین نام پیش از آن آپلود شده باشد؛ فایل جدید جایگزین قبلی می شود. این درصورتیست که مسیر انتخاب شده برای آپلود فایل در صندوق بیان یکسان باشد و هردو فایل هم نام، در یک پوشه قرار داشته باشند.

نکته: در صورتیکه این گزینه غیر فعال باشد و هر دو فایل همنام در یک پوشه قرار داشته باشند؛ فایل جدید با پسوند "_1" ذخیره خواهد شد.

محدود کردن دسترسی به فایل:

این گزینه در حالت پیشفرض غیر فعال است اما درصورتیکه آن را فعال کنید باید رمز عبوری برای فایل مورد نظر در کادر ذیل آن درج نمایید. در این حالت فایل در مطلب نمایش داده نخوهد شد و کاربر تنها لینک دریافت آن را مشاهده می کند که با کلیک کردن روی آن به قسمت دانلود آن هدایت می شود و برای دانلود به رمز عبور احتیاج خواهد داشت.

نکته: در صورتیکه برای فایل خود رمز عبور تعیین می کنید باید رمز عبور آن را بصورت دستی (مثلا از طریق پست الکترونیک) به کاربران مورد نظر بدهید.

نکته: پر کردن هیچ یک از کادر های یاد شده الزامی نیست.

نکته: درج اطلاعات یاد شده و یا ایجاد رمز عبور در آینده نیز امکان پذیر خواهد بود.

 

درایو های در دسترس:

در این قسمت وبلاگ های شما و پوشه های اصلی هر یک نمایش داده می شود.

 در صورتیکه یکی از پوشه ها شامل پوشه های دیگری باشد؛ سایر پوشه های آن با کلیک کردن روی نمایش داده خواهند شد.

پوشه های موجود در این قسمت را می توانید با کشیدن و یا به اصطلاح drag کردن جابجا کنید و یا در پوشه دیگری قرار دهید. با کلیک کردن روی هر یک از درایو ها یا پوشه ها، محتویات آن در سمت راست نمایش داده خواهد شد.

نکته: در صورتیکه چند وبلاگ داشته باشید و فایلی را در "فضای اختصاصی" و یا درایو وبلاگ دیگری آپلود نموده باشید؛ نمیتوانید آن را در مطلب وبلاگ دیگر نمایش دهید و در صورت لزوم تنها می توانید لینک دانلود آن را در مطلب قرار دهید.

 

جستجو در بین فایل ها:

در حالت پیشفرض منوی جستجو تنها کادر اول را خواهد داشت. در این حالت می توانید با درج نام یک فایل و یا قسمتی از نام یک فایل آن را در صندوق بیان جستجو کنید.

نکته: در حالت پیشفرض، جستجو گر نسبت به بزرگ یا کوچک بودن حروف نام فایل ها حساس نیست.

با کلیک کردن روی که در انتهای کادر درج نام فایل وجود دارد؛ میتوانید از جستجوی پیشرفته استفاده کنید:

مطابق تصویر رو به رو :

  • اگر گزینه "حساس به حروق کوچک و بزرگ باشد" را فعال نمایید، جستجوگر در جستجوی فایل تنها آنهایی را پیدا می کند که شما نامشان را در کادر جستجو با حروف کوچک یا بزرگ درج کرده باشید.
  • منوی تطابق نام فایل: اینکه نسبت نام فایل مورد نظر با آنچه در کادر "نام فایل" درج می کنید چگونه باشد را می توانید در این قسمت تعیین کنید..
  • در دو کادر سوم که مربوط به سایز فایل هستند می توانید حجم حدودی فایل مورد نظر را تعیین کنید که جستجو در میان فایل های دیگر که حجم بیشتر یا کمتری دارند صورت نگیرد که موجب افزایش سرعت و دقت جستجو خواهد شد.
  • کادر کلمات کلیدی مختص فایل هایی است که برای آنها کلمه کلیدی در نظر گرفته باشید. در این حالت با وارد کردن کلمه کلیدی، جستجو در بین فایلهایی صورت می گیرد که کلمه کلیدی درج شده برایشان در نظر گرفته شده باشد.
  • نوع فایل: اینکه فایلی که جستجو می کنید؛ صوت و یا تصویر و ... باشد را می توانید در این قسمت تعیین کنید.
    نکته: مواردی که با بازشدن منو نمایش داده می شودن مربوط به نوع فایل هستند نه پوشه ای که هر فایل در آن قرار دارد.
  • در دو کادری که به زمان آپلود فایل مربوط می شوند می توانید بازه زمانی آپلود فایل را تعیین کنید تا جستجوگر تنها مواردی را برای شما نمایش دهد که در همان زمان آپلود شده اند.
  • هر یک از کادر های جستجوی پیشرفته را می توانید به تنهایی پر کنید. مثلا تمام فایل هایی که در یک بازه زمانی خاص آپلود شده باشند و یا فایل هایی که کلمه کلیدی خاصی را دارا باشند.

 

کلمات کلیدی فایل ها:

اگر برای فایل هایی که آپلود شده اند و یا برخی از آنها کلمه کلیدی در نظر گرفته باشید؛ کامات کلیدی موجود در این کادر نمایش داده می شوند و با کلیک کردن روی هریک از کلمات کلیدی فایل هایی که حاوی آن باشند نمایش داده خواهند شد.

 

وضعیت فعلی درایو جاری:

در این قسمت اطلاعات کلی مربوط به درایو وبلاگ شما ذخیره می شود.

  • ترافیک:
  • حجم مصرفی: اطلاعات اینکه از فضایی اختصاصی شما تا کنون چه حجمی مورد استفاده قرار گرقته در این کادر نمایش داده می شود.
  • تعداد کل پوشه ها: تعداد پوشه هایی که در صندوق بیان ایجاد کرده اید را می توانید در این قسمت مشاهده کنید.
  • حد اکثر عمق پوشه ها: عمق پوشه های شما را نمایش میدهد.
    نکته: هر پوشه می تواند تعداد نامحدودی پوشه درون خود داته باشد اما عمق هیچ یک از پوشه های اصلی نمیتواند بیشتر از 5 پوشه باشد.
  • تعداد کل فایل ها: از آنجا که تعداد کل فایل ها نمی تواند بیشتر از 1000 فایل باشد. تعداد فایل های شما در این قسمت نمایش داده می شود تا در صورت لزوم بتوانید آنها را مدیریت و یا حذف نمایید.
  • تعداد کلمات کلیدی: تعداد کلمات کلیدی هر وبلاگ محدود است. بهمین دلیل دانستن تعداد کلمات ایجاد شده، در این قسمت شما را در مدیریت آنها یاری می کند.
  • تاریخ ایجاد درایو: تاریخی که این درایو ایجاد شده و مطابق با تاریخ ایجاد وبلاگ است در این قسمت نشان داده می شود.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۲۸)

سلام
فضای شندوق بیان من 10 گیگ میباشد اگه سال بعد تمدید نکنم وبه همون 3 گیگ رایگان بسنده کنم آیا اطلاعات من که کمتر از 1گیگ میباشد محفوظ میماند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
با پایان دوره یکساله و عدم تمدید آن برای شما پیامی برای انتقال اطلاعاتتان داده خواهد شد که باید به صورت دستی اطلاعات خود را منتقل کنید اما اطلاعات باقیمانده تا حجم سه گیگ در فضای اختصاصی باقی خواهد ماند.
  • علیرضا فروردین
  • سلام.
    سوال اول: من یک فایل فشرده (zip) در صندوق بیان خود داشتم و فایلی جدیدتر با همان نام را بر روی فایل قبلی آپلود کردم و در واقع فایل جدید باید جایگزین فایل قبلی شود. اما وقتی که بر روی دریافت فایل کلیک می‌کنم، فایل قبلی توسط نرم‌افزار IDM دانلود می‌شود و به عبارتی عمایت جایگزینی صورت نگرفته!! (با توجه به حجم فایل قبلی و فایل جدید متوجه شدم) و این در صورتی است که در قسمت مدیریت صندوق بیان، فایل جدید وجود دارد و مشخصات آن صحیح است.
    و نکته قابل توجه دیگر این است که فایل دانلود شده با خطای CRC (ناقص بودن) مواجه می‌شود و باز نمی‌شود. لطفا راهنمایی فرمایید این مشکل از چیست و چرا فایل جدید آپلود شده دانلود نمی‌شود؟

    سوال دوم: اکنون که فایل جدید را بر روی فایل قدیم آپلود کرده‌ام و به ظاهر جایگزین شده است، آمار و مشخصات فایل قبلی (مانند تاریخ آپلود، تعداد دریافت و ..) برای فایل جدید حفظ شده‌اند. هدف من هم همین بوده است (حفظ تعداد دریافت فایل و تاریخ آپلود)؛ اما می‌خواهم بدانم این ویژگی صندوق بیان است یا عملیات جایگزینی به صورت صحیح صورت نگرفته است؟

    با تشکر.
    پاسخ:
    سلام
    کاربر گرامی در صندوق بیان زمانی که در یک مسیر، فایل هم نامی را آپلود می نمائید در صورتی که در زمان آپلود آن فایل گزینه ی «جایگزینی فایل در صورت وجود» را انتخاب نمائید فایل جدید جایگزین فایل قبلی می شود. و در صورتی هم که این گزینه را انتخاب ننمائید سوالی از شما مبنی بر اینکه آیا تمایل به جایگیزنی فایل جدید با فایل قدیمی دارید پرسیده می شود.
    و از اینرو بر اساس انتخاب شما مبنی بر اینکه فایل جدید جایگزین فایل قدیمی بشود عملیات جایگزینی فایل انجام می شود.
    همیشه زمانی که فایل جدید جایگزین فایل قدیمی هم نامی می شود، اطلاعات آماری (تعداد نمایش ها و دانلود و ...) و مشخصات فایل قبلی (عنوان فایل ، کلمات کلیدی و توضیحات) برای فایل جدید حفظ می شوند.
    همچنین در مورد اینکه فایل قبلی را دانلود می کنید ممکن است که بخشی از فایل قدیمی را با IDM دریافت کرده اید و سپس فایل جدید را جایگزین نموده اید و سپس مابقی فایل را دانلود نموده اید از اینرو خطای CRC می دهد. و شاید فایل قدیمی برای شما توسط ISP تان cache شده است. برای اطمینان از اینکه فایل آپلود شده فایل جدید است و نه فایل قدیمی می توانید از قسمت پنل به فایل مربوطه رجوع نمائید و سپس در مشخصات فایل «کد کنترلی فایل» را مشاهده نمائید که نماینگر MD5 می باشد. سپس با ابزارهای محاسبه ی MD5، برای فایلی که در کامپیوتر خود دارید نیز آن را محاسبه و سپس با هم مقایسه نمائید
    که می بایست دقیقا MD5 فایل جدیدی که روی کامپیوترتان دارید با MD5 فایل آپلود شده یکی باشد

  • معراج حداد خراسانی
  • سلام خسته نباشید من تمام فایل هایم را در بیان اپلود کردم ، میخواستم بپرسم بعد از یک سال در صورتی که من فضای اختصاصی را تمدید نکنم کدام یکی از دو درایو ها پاک میشود ؟
    1- فضای شخصی
    2- درایوی که اسم وبلاگم را روش نوشته
    من تمام فایل هایم را در درایوی که اسم وبلاگم را نوشته اپلود کردم و کمتر از یک گیگ می باشد ، میخواستم ببینم کدام یکی از این دو درایو بعد از یکسال پاک میشود چون بسته امکانات اختیاری جدا شده دیگه قصد تمدید فضای اختصاصی ندارم
    پاسخ:
    سلام
    هیچ یک از این دو درایو در آینده حذف نخواهند شد و در صورت عدم تمدید بسته اختیاری پیغامی مبنی بر کاهش حجم آنها برای شما ارسال خواهد شد.
  • عمار حسینی
  • سلام
    چطور می تونیم صندوق داشته باشیم؟
    صفحه ی صندوق من خالیه
    پاسخ:
    سلام
     در چنین مواردی یکبار از طریق پنل صندوق بیان وارد شده و سپس به بلاگ رجوع کنید.
  • مائده صنعتگر
  • سلام

    چرا وقتی صندوق اختصاصی را میزنم اینقدر طول می کشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    تا حالا موفق نشدم باهاش کار کنم

    اصلا نتونستم عکسی در وبلاگم بذارم

    برم همون وبلاگ پرشینم یا راهکاری برای سرعت پایین دارید؟

    در ضمن نگید سرعتت پایینه چون با بقیه سایتا مشکل ندارم

     

    پاسخ:
    سلام
    در صورت ادامه مشکل، جزئیات مرورگر خود را از طریق تماس با بیان مطرح نمایید تا از طریق تیم فنی پیگیری گردد.
  • مسجد امام حسین
  • سلام
    پهنای باند که نوشته یعنی چی؟
    پاسخ:
    سلام
    برای اطلاعات کامل درباره پهنای باند به پهنای باند چیست مراجعه نمایید.
  • منور الفکر
  • سلام
    من هنوز نمیدونم باید چیکارکنم که آدرس ایمیلم برای هرکس که میخواد برا پستام نظر بذاره نمایش داده نشه؟
    از فضای اختصاصی تصویر برای کنار وب میخوام بذارم؛بعدازانجام تمام مراحل وقتی ذخیره رو میزنم پیام موفقیتش محو میشه وتصویرم نمایش داده نمیشه؟
    پاسخ:
    سلام
    آدرس ایمیل شما در هیچ کجای بلاگ نمایش داده نمی شود.
    برای درج تصویر بلاگ باید از قسمت تنظیمات و در بخش "جعبه های قابل نمایش" گزینه ی توضیحات و تصویر بلاگ را فعال کرده باشید.

  • مرتضی فاضلی
  • با سلام خدمت مدیران محترم بیان
    ببینید من یه سایت پر بازدید دارم.تا حالا همش 25 مگ فایل تو صندوق بیان اپلود کردم.امروز کار واجب دارم اومدم فایل اپلود کنم.میگه شما با ترافیک ماهیانه مواجه شدین.یعنی چی؟منکه همش 25 مگ فایل دارم.تازه این ماه جز یع عکس چیزی نذاشتم صندوقم.این ترافیک ماهیانه یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟دیگه نمیتونم عکس بذارم...ایا بازدید کننده هام با مشکل مواجه نمیشن؟ ممنون میشم زودتر جواب بدین..اخه جالبه من این ماه هنوز هیچ کاری نکردم ترافیک خوردم..بابا چراغو سبزش کنید...نا امید شدم از بیان....روش حساب کرده بودم
    پاسخ:
    سلام
    کاربر گرامی متن خطای ارائه شده را بازبینی کنید. در صورتیکه ترافیک ماهیانه شما به اتمام رسیده باشد امکان مشاهده ی تصاویر وبلاگ شما وجود نخواهد داشت که در حال حاضر تصاویر نمایش داده می شوند.
  • مرتضی فاضلی
  • سلام
    اما الان دیگر نمایش داده نمیشوند.این ترافیک یعنی چی؟من کاری نکردم.چیزی تو درایو م نریختم..بخاطر بازدیداس که سایت با ترافیک مواجه شده؟لطفا در مورد این ترافیک توضیح بدین
    پاسخ:
    سلام
    حجمی که با هربار بارگذاری وبلاگ و با دانلود فایل ها یا انواع مدیا مصرف می شود ترافیک سایت به حساب می آید.
  • مدیر سایت
  • یعنی چی
    برادر من نه میشه چند تا عکس به یکجا اپلود کنی
    نه میشه چندتایی توی مطالب بزاری 
    پاسخ:
    امکان انتخاب یا درج چند تصویر بصورت همزمان هنوز عمومی نشده است.
  • علیــــ ـرضا
  • با سلام و عرض خسته نباشید
    از ماه پیش محدودیت ترافیک ماهیانه ام برداشته شده و حدود 5 گیگ از ترافیکم مصرف شده
    می خواستم ببینم کلا بیان میخواد محدودیت ترافیک رو برداره ؟
    پاسخ:
    سلام
    احتمالا در آینده تغییراتی در وضعیت ترافیک ماهانه بوجود خواهد آمد که تغییرات آن به اطلاع کاربران خواهد رسید.
    با سلام من یک فایل رو داخل صندوق آپلود کردم اما تازه فهمیدم که فایل هایم دارای عمر هستند 
    1 - اگر عمر فایل هایم تمام بشود چه می شود؟
    2 - چگونه عمر این فایل ها را نا محدود کنم
    پاسخ:
    سلام
    عمر فایل ها زمان باقی مانده از ذخیره آنها در صندوق بیان نیست بلکه زمان وجود آنها در صندوق بیان است.
    فایل های موجود در صندوق بیان مادامی که از افزایش حجم استفاده نکرده باشید نامحدود نگهداری خواهند شد و در صورت افزایش حجم مادامی که هزینه سالیانه آن پرداخت شده باشد نگهداری می شوند.
    همه چیز خوبه غیر از یک چیز،آن هم اینکه بعضی اوقات وقتی روی صندوق کلیک میکنم،مینویسه لطفا صبر کنید و دیگه چیزی نمیاد.
    پاسخ:
    از آنجا که اختلالی در سیستم گزارش نشده است تقاضا می شود از وضعیت اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل نمایید.
    لطفا در صورت ادامه یافتن مشکل آن را از طریق تماس با ما طرح نمایید تا توسط تیم فنی مورد پیگیری قرار بگیرد.
    با سلام
    لطفا توضیح دهید که چگونه میتوان از آدرسی در اینترنت عکس آپلود کنم؟
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر امکان آپلود مستقیم از یک هاست به صندوق بیان وجود ندارد .
    شما می توانید از روی کامپیوتر شخصی خود عکس آپلود نمایید.
  • مصطفی رحمانی
  • چگونه در فضای اختصاصی بفهمم که فایلی که اپلود کردم چقدر دانلود شده
    پاسخ:
    با کلیک کردن بر روی اطلاعات فایل تعداد دفعات دانلود آن نیز نمایش داده می شود.
  • سید محمد مهدی حسینی
  • اگه عمر فایل ها تموم شه چی میشه؟
    پاسخ:
    عمر فایل ها تمام نمی شود و به معنی مدت زمانی است که یک فایل در صندوق بیان آپلود شده است.
  • سید محمد حسینی یزدی
  • سلام.
    اگر بخواهم از عکس ها یا فیلم های آپلود شده در صندوق بیان، در دیگر وبلاگهایم استفاده کنیم چه کار باید بکنم؟

    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه امکان "محافظت از لینک مستقیم در دیگر سایتها" را در قسمت تنظیمات فضای اختصاصی غیر فعال نمایید میتوانید از موارد مورد نظر شده در دیگر وبلاگ های خود استفاده نمایید.
  • زهره مجتبایی
  • سلام
    محدودیت ترافیک 3 گیگ هنوز هم اعمال میشه؟
    من حدود 208 مگ آپلود کردم اما می زنه ترافیک مصرفی این ماه 3.8 گیگ
    چرا اینطور شده؟
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    در حال حاضر محدودیت ترافیک ماهیانه اعمال نمی شود.
    با این حال توجه داشته باشید که ترافیک وبلاگ علاوه بر آپلود های شما شامل دانلود های کاربران نیز می شود.
  • حسین حسینخانی
  • سلام خسته نباشید، برای وبلاگم، هرچی عکس جدید آپلود میکنم، دیگه خود عکس رو نمایش نمیده و فقط لینکش رو روی صفحه میاره، حتی توی کادری که بعد از کلیک روی عکس توی صندوق بیان باز میشه، فقط گزینه ی لینک مستقیم رو داره، و دیگه صفحه ی تنظیمات ابعاد عکس نمیاد.
    باید چه کار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد.
    توجه داشته باشید که ممکن است صاویر خود را در درایور دیگری آپلود کرده باشید و گزینه "محافظت از لینک مستقیم در دیگر سایت ها " را برای آن فعال کرده باشید.
  • علیرضا بهادری
  • سلام می خوام آپلود کنم می گه حجم دانلودتا 300 کیلوبایت است در صورتی که فایل شما ...مگابایت می باشد!
    چکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    با مراجعه به بخش امکانات اختیاری میتوانید محدودیت دانلود هر فایل را تغییر دهید.
  • فاروق کریمی زاده
  • سلام.برای انتقال فایل ها از یک درایو به درایو دیگه باید چیکار کنم؟مسلما دانلود تمام اونها و آپلودشون تو جایی که میوخام ایده خوبی نیست!
    پاسخ:
    سلام
    با درگ و دراپ کردن فایل ها میتوانید هریک را به پوشه ای که میخواهید انتقال دهید.
  • امیر دریادل
  • سلام تو سوالها گشتم این سوال نبود که جواب داده شده باشه
    من یه سری امکانات خریدم که سال بعد نمی خوام تمدیدشون کنم اما نمی دونم تکلیف این تغییرات چی میشه

    مهمتر از همه اینه که حجم فایل هارو به 100 مگا بایت رسوندم. حالا اگر سال بعد تمدید نکنم
    1. ایا فایل های بالاتر از 30 مگابایت حذف میشن؟
    2. اگر می مونن قابل دانلود هستن؟
    3.اگر هنوز از فضام چیزی مونده باشه می تونم فایل های زیر 30 مگ آپلود کنم؟
    ممنون میشم پاسخ بدید
    پاسخ:
    سلام
    هیچیک از امکانات شما تغییر نخواهد کرده و حذف نمی شوند اما شما امکان ویرایش آن ها را نیز نخواهید داشت. فایل های صندوق بیان نیز قابل دانلود هستند اما شما امکان دانلود فایل های بیشتر را نخواهید داشت.
    من می خوام یک فایک 50 مگابایتی آپلود کنم ولی اخطار میده!
    همش میگ] بیشتر از 30 مگ امکان پذیر نیست.
    چیکار کنم؟
    پاسخ:
    برای آپلود فایل با حجم بیشتر باید امکان اختیاری آن را از بسته اختیاری خریداری نمایید.
  • مجتبی خزاعی
  • سلام خدمت شما

    امروز میخوام یک فایل صوتی رو آپلود کنم منتها نمیشه
    اون زیر مینویسه در حال آپلود، اما عملا اتفاقی نمیفته (و آیکون تفکر هم مدام میچرخه واسه خودش!)
    قبلا با این قضیه مشکل نداشتم
    الان این مشکلو با هر فایل صوتی که امتحان میکنم دارم
    میشه بفرمایید ایراد از کجاست؟
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. لطفا مجددا اقدام نمایید.
  • turaj mohammadi
  • سلام خسته نباشید 
    نمی دونم چجوری یک عکس انتخاب کنم برای وب و مشخصات خودمو بنویسم اگه میشه راهنمایم کنید  
    تشکر
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را از انتخاب تصویر مشخصا بیان نمایید. با این حال میتوانید از بخش مشخصات اولیه ذیل عنوان تنظیمات برای وبلاگ خود لوو انتخاب کنید.
    با سلام، خدا قوت.
    1. چرا نام پوشه ها فقط یک کلمه ای ثبت میشوند؟
    2. لطفا امکان کپی و انتقال پوشه در همدیگر را قرار دهید. با تشکر.
    با سلام، خدا قوت
    لطفا این امکان را برای «کلمات کلیدی فایل های بارگذاری شده» قرار دهید تا مثل قسمت «کلمات کلیدی متن مطلب» حافظه داشته باشد و کلمات کلیدی قبلی را با توجه به حروف الفبا هنگام تایپ کلمات کلیدی جهت سهولت در وارد نمودنشان، بیاورد.
    انشاءالله متوجه منظور بنده شده باشید.
    با تشکر.
    سلام
    پلیر صوت نمایش داده نمیشه 
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد. لطفا اسکرین شات صفحه مورد نظر را ار زرطیق فرم تماس با بیان به همراه جزئیات مشکل خود ارسال نمایید

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.