راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

از دیگر تنظیماتی که در صفحه تنظیمات عمومی قرار دارد، مکان درج توضیحات تفصیلی و توضیحات خلاصه برای وبلاگ شماست که براساس فعالیت خود در وبلاگتان، می‌توانید آن را تکمیل و ویرایش کنید.

همچنین می‌توانید در قسمت کلمات کلیدی، با وارد حدود 10 کلمه که معرف نوع نوشته‌های شما در وبلاگتان است، کاربران اینترنتی را که به موضوعات مطرح‌شده از سوی شما علاقه‌مند هستند، از طریق موتورهای جستجو به این وبلاگ سرازیر کنید. به عنوان مثال، در صورتی که قرار است در وبلاگ خود در مورد ساخت بناهای مسکونی بنویسید بهتر است کلمات کلیدی شما حاوی کلماتی چون ساختمان، مسکونی، مصالح، مهندسی عمران، معماری، مسکن، خرید و فروش، ملک، زیرسازی،‌ سفیدکاری، اسکلت، مقاوم‌سازی و ... باشد.

در آخرین گزینه نیز می‌توانید تنظیمات محلی خود را مشخص کنید و در صورت تعیین هر محل جغرافیایی، ساعت آن محل زیر نوشته‌های شما نمایش داده خواهد شد.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۵۷)

  • قاسم صفایی نژاد
  •  سلام
    لطفا کاری کنید که بتوان قسمت‌های مختلف سایدبار را اولویت‌بندی کرد. هم اکنون به طول مثال خلاصه آمار بالا نمایش داده می‌شود ولی من می‌خواهم که انتهای سایدبار نمایش داده شود.
    پاسخ:
    این امکان برای نسخه‌های بعد قالب‌ها برنامه ریزی شده است. سعی می‌کنیم هر چه زودتر این امکان را فراهم کنیم.
  • یوشا آل ایوب
  •  سلام

    توضیح مختصری راجب گزینه "هرز نامه" و "رد شده" در بخش نظرات میدید؟
    که برای چی هستند و چطور میشه IP ای رو مسدود/محروم کرد؟

    تشکر.
    پاسخ:

    امکان محدود کردن یک IP وجود ندارد! (شاید کاربران مختلفی از یک IP استفاده کنند و ضمنا مالکیت IPها زیاد تغییر می‌کند.

    شباهت «هرزنامه» و «رد شده» در این است که هر دو نمایش داده نمی‌شوند.

    اما هرزنامه به نظراتی گفته می‌شود که به صورت اتوماتیک (توسط ربات) یا نیمه اتوماتیک (توسط انسان)، بدون توجه به متن (و بدون خواندن متن) و احتمالا به صورت انبوه (برای سایت‌های مختلف) و معمولا با محتوای شامل لینک به سایتی دیگر درج می‌شوند.

    در مقابل نظراتی که هرزنامه نیستند، ولی تحت هر شرایط شما مایل به نمایش آن‌ها در وبلاگ نیستید را باید به حالت «رد شده» تغییر دهید. (مثلا نظرات خصوصی که مایل نیستید نشان داده شوند، نظرات توهین آمیز، بی‌ادبانه یا نظرات بسیار کوتاه و غیر مفید، یا نظراتی که نکته‌ای را تذکر داده‌اند که اصلاح کرده‌اید یا زمان آن گذشته است و ....)

    وقتی یک نظر را به صورت هرزنامه علامت می‌زدید به این معناست که سامانه باید تا جای ممکن نظرات بعدی را که شبیه به این نظر باشند به صورت اتوماتیک تشخیص دهد و آن‌ها را به عنوان هرزنامه بشناسد.

  • کمیل مزرعی
  •  ببخشید من می‌خاستم آدرس وبلاگ رو عوض کنم و یا آن را حذف کنم!
    راه حل چیست؟
    پاسخ:

    در bayan.ir در قسمت «تماس با بیان» درخواست خود را مطرح کنید.

    lچطوری امار بازدیدکنندگان رو صفر کنیم از دوباره شروع بشه؟
    پاسخ:
    این کار امکان پذیز نیست.
  • حامد محمدپور
  • امکان غیر فعال سازی موقت بلاگ وجود داره؟
    پاسخ:
    فعلا خیر، جزو امکاناتی برنامه ریزی برای آینده است

    نمیتونیم انجمن بسازیم . یا اینکه کاربران در سایتان عضو شوند

    پاسخ:
    این امکان فعلا فعال نیست
  • فردین طهماسبی
  • چرا یه تغییر نام ساده باید انقدر طول بکشه؟!
    پاسخ:
    تایید اسامی وبلاگ بصورت دستی انجام می شود فلذا بسته به حجم درخواست ارسالی مدت زمان پاسخگویی متفاو خواهد بود

    باسمه تعالی

    با عرض سلام و خسته نباشید، برای بنده دعوتنامه ثبت نام از طرف سایت فرستاده شده است؛ مراحل ثبت نام رو طی کردم و نام کاربری و رمز هم گرفتم ولی موقع ورود با نام و رمز به قسمت بلاگ برای تعیین نام وبلاگ امکان ثبت هیچ آدرس وبلاگی برای بنده وجود ندارد و ثبت آدرس اول و دوم منوط به تهیه بسطه اختیاری است. مگر قرار نبود بسته رایگان هم فعال باشد؟ یعنی وبلاگ رایگان ندارید و همه باید بسته اختیاری رو تهیه کنند؟

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    احتمالا تمام اسامی مورد نظر شما جزو اسامی خاص بوده که انتخاب آنها منوط به تهیه بسته اختیاری است. پیشنهاد ما  به شما این است که اسامی دیگری را انتخاب نموده و یا بسته پیشنهادی را تهییه نمایید.
    سلام ، آیا امکان نمایش یک ایمیل دیگر نویسنده به جای  ایمیل اولیه ثبت شده در بیان وجود دارد؟
    پاسخ:
    سلام
    این امکان وجود ندارد بعلاوه اینکه ایمیل نویسنده در هیچ کجای وبلاگ نمایش داده نمی شود.
  • سامره فصیحی مقدم
  • سلام و عرض احترام
    سوالی دارم: چطور می تونم اسم وبلاگم رو بصورت خط خورده نمایش بدم؟ مثلا سیاسی نوشتــ اینطوری دیده بشه "سیاسی نوشتــ "؟
    منتظرم
    یاحق
    پاسخ:
    سلام
    با استفاده از کد ذیل می توانید تغییر مورد نظر را اعمال نمایید.
    <strike>سیاسی</strike>
  • کلاس دوم اندیشه
  • چگونه می توانیم عنوان وبلاگ یا توضیحات را با فونت های دیگر نوشت. وچگونه می توانیم اطلاعات عمومی بزنیم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    با اعمال تغییرات در ویرایش css قالب خود خواهید توانست فونت موارد مورد نظر را تغییر دهید.
    منظور خود را از اطلاعات عمومی تشرح کنید.

    عکسی رو که در مشخصات اولیه قرار می دهیم چطور میتونیم اونو غیر قابل دسترسی کنیم

    اینکه مثلاً راست کلیک غیرفعال شه و نشه از گزینه save picture as استفاده کرد؟

    همینطور برای عکسی که در قسمت «درباره من» قرار میگیره؟

    پاسخ:
    غیر قابل دسترسی کردن تصاویر مورد نظر شما امکان پذیر نمی باشد.
  • محمد هومند
  • من می خواستم توضیح وبلاگمو عوض کنم میگه اطلاعات وارد شده صحیح نیست .
    چرا ؟
    پاسخ:
    ذیل پیغام خطا علت آن هم نمایش داده می شود. مثل اینکه تعداد کاراکتر های وارد شده بیش از حد مجاز است و یا اطلاعات یکی از فیلد هایی که وارد شدنشان ضروری بوده وارد نشده اند.
  • فاطمه نوروزی
  • ببخشید فونت و سایز عنوان اصلی سایت را چگونه میشود تغییر داد؟
    پاسخ:
    برای تغییر فونت این عبارت را در ویرایش css قالب بیابید و دستور فونت مورد نظر خود را ذیل آن قرار دهید. برای آپلود فونت خود می توانید از صندوق بیان استفاده نمایید.
    #wrp .box1 .bx_center .post .body .cnt
  • پرهام رحیمی
  • سرویس دهنده ی جالبی دارید
  • سعید بهادری
  • من تازه به جمع شما اضافه شدم.واقعا وبلاگ تخصصی و فنی ای فراهم آوردید.انشاالله تو ثواب نوشته هام شریکید
  • محمدمهدی باقری کاکُلکی
  • می‌خواهم دامنه را با فامیل خودم تعریف کنم. می‌گوید:
    • انتخاب این نام صرفا برای کاربرانی که بسته اختیاری را تهیه کرده اند امکان پذیر است.
      در صورت تمایل می‌توانید برای مشاهده مشخصات امکانات اختیاری به اینجا مراجعه فرمایید.

    چشم. قبول. بسته اختیاری را می‌خرم. اما از کجا و چگونه باید بخرم؟

    هیچ راهی برای خرید این بسته، پیش از درج دامنه نگذاشته‌اید و درج دامنه‌های کوتاه را هم منوط به آن کرده‌اید!

    پاسخ:
    در این حالت شما باید یک نام موقت بجای نام اصلی خود اتخاب نمایید و پس از خرید بسته اختیاری نام وبلاگ خود را تغییر دهید.
    سلام زمان ثبت یه اسم برای وبلاگ دوتا آدرس با اسم های متواوت می خواد حالا که اسم اول رو تغیر می خوام بدم چرا اسم دوم وبلاگ رو که تعیین کردم رو نمی تونم انتخاب کنم یعنی اصلا پیداش نمی تونم بکنم یا از چه راهی باید وارد بشم
    پاسخ:
    سلام
    اسم دوم بلاگ شما در صورت تایید اسم اول در سیستم ثبت نمی شود.
  • ایمان قرائی
  • سلام
    تو قسمت مشخصات اولیه تو (توضیح) میتونیم از کد html استفاده کنیم ؟
    پاسخ:
    سلام
    این امکان وجود ندارد.
  • زینب سادات علیان
  • سلام 
    چطوری می تونم درباره ی من رو بنویسم
    و چطور سر آغاز رو تکمیل کنم 
    توی هیچ کجا پیداش نمی کنم
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    اینها عناوین صفحات مستقل و منو ساز هستند که در حالت پیشفرض در تمام قالب ها وجود دارند و از طریق صفحه "صفحات مستقل و منوساز" در پنل بلاگ امکان مدیریت آنها فراهم است.
    سلام
    چطوری میشه عنوان وبلاگ را با یک رنگ دیگه مشخص کرد به عنوان مثال به جای رنگ سفید از رنگ رزد استفاده کرد؟
    در مورد نام هر مطلب چطور؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    کد رنگ را از راهنمای کد رنگ در ویرایش css قالب بیابید و جایگزین کد مربوط به موضوع مورد نظر نمایید.
  • مجتمع آموزشی جماران
  • سلام به هنگام ثبت بلاگ از من می خواد که عضویت فرهنگی آموزشی داشته باشم . برای دامنه ی من این خواسته ضروری است . چه کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان عضویت فرهنگی موقتا لغو شده است.
    کِی امکان ساخت انجمن فراهم میشه ؟
    سلام
    چرا وبلاگ من در نتایج جستجو نشان داده نمیشه؟ حتی برای وبلاگ و هر مطلب کلید واژه مشخص کردم ولی باز هم اثری از وبلاگ من در نتایج جستجوی سایت هایی مثل گوگل و یاهو نیست!
    لطفا راهنمایی یا رسیدگی کنید.
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    آنچه به لحاظ فنی برای بالابردن امتیاز وبلاگ شما مقدور بوده انجام شده است. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب و یا تبادل لینک با دیگر سایت ها می توانید به امتیاز خود در موتور های جستجو بیافزایید.
    آیا امکان ثبت وبلاگ به زبان انگلیسی هست یا خیر ؟
    پاسخ:
    کاربر گرامی
    نسخه انگلیسی وبلاگ هنوز عمومی نشده و در نتیجه آن امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
    سلام
    من یه ادرس انتخاب کردم MP3MUSICو جز لیست وبلاگ های برتر بودش
    من اونو ثبت کردم ولی الان همه ی مطالب ایندکس شدم توی گوگل روی لینک کلیک
    میکنم سایت پیوند ها(فیلتر) میادش و اینکار باعث میشه من وبلاگی ک ایجاد کردم پیشرفت نکنه
    ممنون میشم اگه اون وب رو برام پاک کنید تا بتونم یه وبلاگ دیگه بزنم
    ادرس وبلاگی ک قصد دارم حذف شه
    MP3MUSIC.BLOG.IR
    ممنونم یا حق
    پاسخ:
    سلام
    لطفا برای حذف وبلاگ خود سوالات متداول مراجعه نمایید.

  • سید محمد حسینی یزدی
  • سلام. 
    من می خواهم وبلاگی با نام habib.blog.ir بسازم اما پیام می دهد که باید "بسته انتخابی" خریداری کنید!
    مگر این نام چه ویژگی ای دارد که برای ساختنش باید بسته خریداری کنم؟
    توی بسته باید چه چیزی را خریداری کنم؟
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام
    انتخاب اسامی خاص نیازمند خرید بسته پیشنهادی از امکانات اختیاری است.
    بدینمنظور باید بسته پیشنهادی را خریداری نمایید تا انتخاب نام مورد نظر برای شما امکان پذیر گردد.
  • روح الله صادقی
  • سلام بنده تازه دو روزه که وبلاگ جدیدم رو ساختم. ولی پشیمون شدم و میخام آدرس انگلیسیش رو عوض کنم به "erfan.blog.ir"
    درخواست دادم ولی میگه که باید از قسمت امکانات اختیاری اون رو بخرید!
    در قسمت امکانات اختیاری هم اصلا قسمتی برای تغییر نام وبلاگ نیست.
    راهنمایی کنید چیکار باید بکنم. یعنی دقیقا بفرماید از میان بسته های پیشنهادی کدوم رو باید بخرم؟؟؟ و قیمتش چنده و چجوریه؟
    ممنون
    یا حق
    پاسخ:
    سلام
    در این مورد (انتهاب نام های خاص) باید تمام بسته پیشنهادی را خریداری نمایید که قیمت سالیانه آن ۵۸,۹۶۸ تومان است.
    الان من رمزعبورمو یادم رفته چی کارکنم
    پاسخ:
    با استفاده از امکان فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی نمایید. 
  • اصغر اشرفی
  • با سلام

    چرا وقتی میخواهم چیز جدیدی بنویسم باکس تایپ فعال نیست؟

    اصلا نمیشه چیزی نوشت(مطلب جدید)

    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد و مشکل باید با بارگذاری مجدد صفحه برطرف شود.
  • امید نوری
  • خوب این بسته ی پیشنهادی رو چطور میشه تهیه کرد؟من که لینکی ندیدم
    پاسخ:
    از قسمت "امکانات اختیاری" ذیل عنوان امکانات و ابزار ها میتوانید برای خرید امکانات اختیاری اقدام کنید.
    برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به بسته اختیاری مراجعه نمایید.
    سلام
    ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شما دوستان
    آیا امکان قراردادن اسلاید بار مانند اhttp://bayan.blog.ir/ در قسمت هدر سایت وجود دارد؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما با ویرایش قالب و خرید امکان چاوااسکریپت از بسته اختیاری وجود دارد.
  • parsalove007 parsalove007
  • با سلام من یه سوالی داشتم
    اول اگ میشه امکان مسدود کردن کاربران را بدید
    چوم بعضی هاشون در قسمت نظرات کلمات نادرستی به کار میبرند؟...
    2-چی جور میشه ک یه کاری کنم ک کاربر اول ایمل بزنه بعدش نظر بده ولی بدون ثبت نام باشه____ک اگ فحاشی کرد بتونیم از طریق ایمیل به کاربر هشدار بدیم
    پاسخ:
    سلام
    هیچ یک از موارد فوق امکان پذیر نیست و برای محدود کردن ارسال نظر به درج ایمیل نیز از سوی کاربر امکان آن وجود ندارد اما این مورد بمنظور پیگیری آن به تیم فنی ارجاع داده شد.
  • حسین رادپور
  • سلام می خواستم نام پیوند راعوض کنم مثلا بجای عنوان پیوند روزانه نوشته شود  مطالب روزانه .. مورد دیگر اینکه می خواستم بجای یک قالب پیوند ،  پیوندهای دیگر اضافه کنم مثلا یک قالب با عنوان پیوند روزانه و یک قالب دیگر مجزا در پایین با عنوان پیوند ماهانه ایجاد شود
    پاسخ:
    سلام
    مورد یاد شده را میتوانید با ویرایش قالب فعلی و ویرایش عنوان مربوط به دلخواه تغییر دهید.
  • نیکول سانا
  • من میخوام رنگ زمینه وبلاگمو تغییر بدم
    تو قسمت ویرایش میرم
    تمام کدارو هم دستکاری کردم اما برای زمینه تغییر نکرد
    میشه کد قسمت تغییر زمینه رو بگید
    ممنون
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید. 
  • محمد رضا اعظمی راد
  • سلام عاجزانه خواهشمندم سوالات قدیمی را حذف کنید واقعا گیج کننده است من می خواهم اینها را چاپ کنم و بخوانم
  • فردین ترابی گودرزی
  • سلام تغیر ادرس سایت چند وقت طول می کشه وچجوری مطلع میشم
    پاسخ:
    سلام
    عموما کمتر از 24 ساعت آدرس سایت تغییر میکند اما پیغامی در این زمینه نمایش داده نمی شود.
  • سعید بستقلاتی پترام
  • من تازه با بیان اشنا شدم لطفا بگویید چه طور عکس و مطاب روی وبلاگم بزارم
    پاسخ:
    در این زمینه میتوانید از مطالب مختلف همین وبلاگ کمک بگیرید.
  • سید غلامحسین حسن‌تاش
  • سلام
    من در قسمت توضیح مختصر در بخش مشخصات اولیه یک پرانتز باز کرده‌ام ولی نمی‌توانم آنرا ببندم چون پرانتز بستن را به اول سطر جابجا می‌کند. چه کار باید بکنم. ضمنا می خواهم اگر ممکن باشد متن توضیح مختصر و پرانتز ادامه آن در دوسطر باشند ، نه در ادامه هم .
    لطفا راهنمائی بفرمائید.
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • سید علی میرشرجی
  • با سلام
    چرا برای ثبت نام وبلاگ باید بسته پیشنهادی رو به قیمت نزدیک60 هزار تومن خریداری کنم؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    در حالت عادی نیازی به خرید بسته اختیاری نیست اما برای انتخاب نام های خاص باید این بسته را خریداری نمایید.
    سلام.
    من یه وبلاگ درست کرده بودم. خواستم نام کاربری رو تغییر بدم که امکانش وجود نداشت. وبلاگ  روحذف کردم اما با این که بیش از 48 ساعت گذشته هنوز نمی تونم از آدرس ایمیلی که دارم برای ثبت یه وبلاگ جدید استفاده کنم.
    میشه راهنمایی ام کنید؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید. توجه داشته باشید که در حالت عادی هر کاربر میتواند دو وبلاگ ایجاد کند. اما در غیر اینصورت برای ایجاد وبلاگ جایگزین باید تا حذف وبلاگ پیشین صبر کنید.
  • مهسا محمدی
  • کاش امکان تغییر آدرس ایمیل وجود داشت
    پاسخ:
    در حال حاضر و تا زمانی که امکان تغییر ایمیل از پنل بوجود بیاید با ارسال درخواست خود از طریق فرم تماس با بیان ایمیل شما بصورت دستی تغییر داده می شود.
    سلام، دوست عزیز امکانش هست بگید چطوری بعضی از سایت ها با آدرس: domains.blog.ir میان بالا 
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    در مواردی که امکان اتصال به دامنه یک وبلاگ منقضی می شود، آدرس وبلاگ به آدرس example.domains.blog.ir تغییر می کند تا زمانی که مدیر وبلاگ یک آدرس جدید و یا دامنه دیگری را برای وبلاگ تعریف کند.
  • فاطمه (مرضیه) رسولی
  • سلام
    من اگر بخواهم صفحه های جانبی . جدا گونه از از صفحه اصلی مثل دربره نویسنده وبلگ و تماس با من رو ویرایش کنم... چطور باید انجامش بدم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    در این مورد باید از بخش صفحات مستقل و منوساز ذیل عنوان انتشار در منوی وبلاگ اقدام نمایید.
  • علی گلپایگانی
  • سلام لطفا کامل توضیح بدین
    من می خوام فونت عنوان وبلاگمو عوض کنم
    چیکار کنم
    پاسخ:
    سلام
    بدین منظور باید کد مورد نظر را در قسمت ویرایش css قالب بیافزایید و فونت را نیز در فضای اختصاصی آپلود نمایید.
  • مهدی ارغوانی
  • چند روز طول میکشد جواب درخواست داده شود
    پاسخ:
    در حالت کلی ظرف 48 ساعت درخواست ها تایید می شوند.
    سلام.
    من دوسه روزه وبلاگمو ساختم و از اسمش زده شدم:(
    حالا میخام اسمشو عوض کنم؛ مشکلی برام پش نمیاد؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. از بخش مشخصات اولیه ذیل عنوان تنظیمات میتوانید این کار را انجام دهید.
    سلام ببخشید میخواستم بپرسم که واسه تغییر آدرس وبلاگ ، چه مدت زمانی باید منتظر بمونم تا امکان تغییر آدرس برام بوجود بیاد؟ 
    پاسخ:
    سلام
    تغییر آدرس کمتر از 48 ساعت زمان میبرد.
  • علیرضا صبوری
  • با سلام سایت من باز نمی شود دلیل آن چیست
    education-zist.ir
    پاسخ:
    سلام
    از تنظیمات مربوط به دامنه خود در مرکز مدیریت دامنه خود (در مرکز مدیریت دامنه) اطمینان حاصل نمایید.
    با سلام و خسته نباشید تیم بیان
    من آیکون بلاگ رو چگونه میتوانم تغییر بدهم؟

    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را از آیکون بلاگ واضح تر بیان نمایید.
    بالای تب که وب را نشان میدهد. همانند این صفحه که یک لوگوی کوچک دارید.
    پاسخ:
    برای تعریف فاوآیکن میتوانید به سوالات متداول مراجعه نمایید.
    سلام من میخواهم آدرس سایت راتغیر دهم بایدچکارکنم
    پاسخ:
    سلام
    از بخش تنظیمات در عنوان مشخصات اولیه در منوی وبلاگ میتوانید این کار را انجام دهید.
  • حسین فصیحی
  • چگونه میتوانیم آدرس وبلاگ خود را بعد از درخواست آن تغییر دهیم ؟
    چون نوشته بزودی این امکان را در دسترس قرار میده اما هنوز ایت اتفاق نیفتاده....
    پاسخ:
    پس از تایید تغییر آدرس میتوانید از کادر آدرس در مشخصات اولی ذیل عنوان تنظیمات از منوی وبلاگ آدرس وبلاگ خود را تغییر دهید.
    سلام میخواستم که در بلاگ خودم برنامه هارو پولی کنم که داخل درگاه های پرداختی ثبت نام کرده ام
    میخواستم یک آدرس سایت رو بزارم تو بلگ ولی جواب میده که باید متن لینک دار داشته باشی لطفا خواب دهید خیلی لازم دارم
    پاسخ:
    سلام
    سوال شما مفهوم نیست. لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
    برای دانلود  برنامه باید کاربران من هزینه آن برنامه را پرداخت کنند
    پاسخ:
    امکان اتصال وبلاگ به درگاه پرداخت و یا محدود کردن دانلود به پرداخت وجود ندارد.
    سلام میخواستم که ببینم میتوانم پایین صفحه بلاگ نوشته قدرت گرفته از بیان رو حذف کنم
    پاسخ:
    سلام
    حذف عبارت یاد شده و آیکون های مربوط به بیان از فوتر بلاگ خلاف قوانین بلاگ است.

    سلام من خواستم موضوعی رو بنویسم و ارسال کنم ولی موقع ارسال قسمت آدرس رو میزنه این فیلد نمی‌تواند خالی باشد، میزنم هم روش نه پاک میشه نه چیزی کپی میشه توش من دقیقا باید چیکار کنم؟ لطفا توضیح بدید ممنون میشم 

    پاسخ:
    سلام
    قسمت آدرس مطلب نمی تواند خالی باشد. در این زمینه میتوانید از عنوان - آدرس مطلب کمک بگیرید.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.