راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

  این کلید در هر جایی که نشانگر ماوس را قرار داهید یک خط ممتد زیر متن شما می کشد و از باقی متن جدا می کند. خط کشیده شده با دکمه "backspace" یا "delete" پاک می شود:


  "انجام مجدد" یا همان "redo " به شما این امکان را می دهد که یک عمل را دوباره انجام دهید. مثلا اگر از کلید یا همان "undo" استفاده کرده باشید و بخواهید مجددا تغییرات اعمال شود باید از این کلید استفاده کنید.

  "بازگشت" یا "undo" شما را به یک مرحله قبل بازمیگرداند. مثلا اگر متنی را پاک کنید با استفاده از این دکمه متن بازگردانده می شود.

  کلید "ضخیم" متنی را که انتخاب کرده باشید و یا بعد از نشانگر در حالت فعال این ابزار بنویسید "ضخیم" یا اصطلاحا "bold" می کند.همچنین اگر متنی"ضخیم" شده باشد با کلیک روی همان کلید به وضعیت عادی بر می گردد.

  با استفده از این ابزار متن شما حالت خمیده به خود می گیرد: نمونه.  همچنین اگر متنی"خمیده" شده باشد با کلیک روی همان کلید به وضعیت عادی بر می گردد.

: این ابزار زیر متن شما یک خط صاف می کشد.

  این کلید مشابه کلید بالا است با این تفاوت که خط را روی متن شما و وسط آن می کشد.

  برای متن شما بالانویس می سازد. یعنی متنی که پس از آن بنویسید بالای متن اصلی نشان داده می شود. برای متن شما بالانویس می سازد. یعنی متنی که پس از آن بنویسید بالای متن اصلی نشان داده می شود

  برای متن شما زیرنویس میسازد. یعنی متنی که پس از آن بنویسید زیر متن اصلی نمایش داده می شود.برای متن شما زیرنویس میسازد. یعنی متنی که پس از آن بنویسید زیر متن اصلی نمایش داده می شود.

  با استفاده از این کلید متن شما از چپ به منتهی الیه سمت چپ و از راست به انتهای خط می رسد و مرتب می شود. بصورتیکه در تمام خطوط، ابتدا و انتهای متن شما یکسان است.  برای این کار ویرایشگر بصورت خودکار فاصله بین کلمات را تنظیم می کند.مگر در مواردی که تعداد کلملات از حد نصاب کم تر باشد که در این صورت ابتدای آن با خطوط بالا یکی می شود اما انتهای آن در میانه متن خواهد بود.

 

                              این ابزار متن شما را از چپ مرتب می نماید. بر خلاف ابزار قبلی هیچ تغییری در اندازه فاصله بین کلمات بوجود نمی آید.در این حالت ابتدای متن یکسان بوده اما انتهای آن در هر خط متفاوت است.

 

   با استفاده از این کلید میتوانید متن خود را اصطلاحا وسط چین کنید. در این حالت خط تنظیم ابتدا و انتهای متن وسط صفحه قرار می گیرد. در این صورت فاصله انتا و ابتدای هر خط از وسط صفحه یکی خواهد بود.

 

  این ابزار که حالت پیشفرض ویرایشگر است متن شما را از راست مزتب می کنند و در عین حال تغییری در اندازه فاصله بین کلمات بوجود نمی آورد. در این حالت ابتدای متن یکسان بوده اما انتهای آن در هر خط متفاوت است.

 

با استفاده از این ابزار می توانید برای عناوین مطلب خود شماره بگذارید و آنها را از هم جدا کنید.

  1. در حالت فعال این ابزار هر بار که از دکمه enter استفاده و پاراگراف بعدی را ایجاد می کنید یک عدد که بصورت خودکار افزایش میابد در ابتدای ههر پاراگراف نمایان می شود.
  2. پاراگرافی که می تواند یک کلمه باشد و یا یک صفحه.
  3.  در صورتیکه بخواهید این امکان را غیر فعال کنید کافیست روی آن کلیک کنید.
  4. اگر کلید enter را در این حالت دوبار فشار دهید، پاراگرافی که ایجاد می شود معمولی خواهد بود.

با استفاده از این ابزار می توانید برای عناوین مطلب خود شماره بگذارید و آنها را از هم جدا کنید.

  • در حالت فعال این ابزار هر بار که از دکمه enter استفاده و پاراگراف بعدی را ایجاد می کنید یک عدد که بصورت خودکار افزایش میابد در ابتدای ههر پاراگراف نمایان می شود.
  • پاراگرافی که می تواند یک کلمه باشد و یا یک صفحه.
  •  در صورتیکه بخواهید این امکان را غیر فعال کنی کافیست روی آن کلیک کنید.
  • اگر کلیدenter را در این حالت دوبار فشار دهید، پاراگرافی که ایجاد می شود معمولی خواهد بود اما نشان نقطه ها برای پاراگراف قبلی ذخیره می شود.

  کلید تورفتگی: هر بار که از این دکمه استفاده می کنید؛ کل پاراگرافی که نشانگر در آن وجود داشته باشد با فاصله از سمت چپ مرتب می شود. اگر یک بار روی این کلید کلیک کنید یک واحد فاصله ایجاد می شود. با کلیک مجدد یک واحددیگر اضافه می شود و هر بار فاصله از ابتدای خط بیشتر می شود. برای غیر فعال کردن این ابزار و بازگرداندن متن به حال اصلی باید کلید را فشار دهید که در ویرایشگر مقابل هم قراردارند. به ازای هر بار که کلید تورفتگی را فشار داده اید باید یک بار کلید برآمدگی را بزنید تا متن به حالت معمول برگردد.

  کلید برآمدگی : مشابه کلید تو رفتگی است با این تفاوت که تنها در صورت استفاده از کلید تورفتگی است که استفاده از آن تغییری در متن شما ایجاد می کندید. بعبارت دیگر این تغییر و ایجاد فاصله تنها از سمت راست ایجاد می شود؛ کلید تغییر را ایجاد می کند و کلید آن را به حالت اول باز می گرداند. 

  برای تبدیل متن یا تصویر به یک لینک فعال استفاده می شود. بدین شویه که : ابتدا روی عکس کلیک می کنید و یا متنی را انتخاب می کنید. سپس روی کلید کلیک کنید. پنجره ای مطابق تصویر ایجاد می شود: آدرسی که می خواهید متن یا تصویر انتخابی شما به کلیدی برای ارجاع به آن تبدیل شود در کادر وارد کنید.

نکته: اگر آدرس را بصورت دستی درج می کنید و آدرس به خارج از بلاگ بیان هدایت می شود حتما باید را ماقبل آن درج کنید.

با زدن کلید لینک شما ذخیره می شود. برای انصراف روی کلید کلیک کنید

  برای غیر فعال کردن لینکی که قبلا برای متن یا تصویری ذخیره کردید کافیست عکس و یا متن کذکور را انتخاب کنید و بعد روی کلیک کنید.

نکته: در مواردی که متن و یا تصویری را از جایی در اینترنت کپی می کنید؛ درصورتیکه برای متن یا تصویر در منبع خود لینکی ذخیره شده باشد؛ در وبلاگ شما هم فعال خواهد بود.

  با کلیک کردن روی این ابزار صفحه درج متن شما در ویرایشگر به صفحه ویرایش کد html تبدیل می شود. در این صفحه می توانید کدهای مورد نظر خود را وارد کنید و یا ترجمان متن و یا تصاویر خود را به زبان html مشاهده کنید.

  اگر در جایی از متن و یا در کل آن از فرمت خاصی استفاده کرده اید و یا متنی که از جای دیگری past نموده اید فرمت خاصی دارد؛ با انتخاب متن و کلیک کردن روی این کلید فرمت متن به فرمت پیشفرض ویرایشگر تبدیل می شود.

فرمت نوشتار شما را تغییر می دهد. با کلیک کردن روی آن زبانه ای باز می شود که چندین انتخاب به شما می دهد و میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

با انتخاب متن و استفاده از این ابزار میتوانید فونت آن را تغییر دهید. پیش از نوشتن یک متن نیز می توانید فونت را تغییر دهید. هرچه پس از تغییر آن بنویسید با فونت جدید نوشته خواهد شد.

اندازه متن شما را تعیین می کند. با انتخاب متن و استفاده از این امکان میتوانید اندازه متن را تغییر دهید. همچنین با تغییر دادن آن پیش از درج مطلب اندازه مطلبی که نوشته مس شود تغییر می کند.

رنگ نوشتار شما را تغییر می دهد.

متنی که با استفاده از این ابزار تغییر می دهید هاله ای بعنوان پس زمینه خواهد داشت و به اصطلاح "های لایت" می شود.

  این گزینه برای درج تصویر از فضای اختصاصی بیان در متن استفاده می شود. که از طریق دکمه درج تصویر در پایین ویرایشگر هم قابل اجرا است.

  برای درج تصویری که قبلا در اینترنت وجود داشته استفاده می شود. با کلیک کردن روی آن و درج آدرس تصویر در کادر و تایید آن تصویر در وبلاگ شما نماش داده خواهد شد.

نکته: در صورت استفاده از تصاویر موجود در اینترنت با حذف شدن تصویر در منبع، تصویر وبلاگ شما هم حذف می شود.

نکته: کپی کردن خود تصویر و paste نمودن آن در وبلاگ هم نتیجه ای مشابه خواهد داشت.

برای مشاهده راهنمای درج تصویر از فضای اختصاصی بیان کلیک کنید.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۳۸)

  • فاطمه کاظمی
  • سلام خسته نباشید....

    من به یه مشکل بر خوردم : وقتی می خوام مطلب جدید بنویسم هیچ کدوم از کلیدهای جعبه ابزارم کار نمیکنه و  حتی نمی تونم چیزی تایپ کنم؟چی کار کنم؟ صفحه کاملن غیر فعاله

    پاسخ:
    مشکل خود را همراه با نوع و نسخه مرورگر در «تماس با بیان» مطرح کنید.
    با سلام

    لطفا اگه امکانش هست در همین ویرایشگر متن ساده هم یک دکمه برای درج ویدیؤ قرار بدید
    پاسخ:
    سلام
    بدون استفاده از امکانات ویرایشگر ها هم می توانید تصویر یا فیلم و صوت درج کنید.
    برای درج موارد فوق میتوانید از دکمه هایی که بیرون از ویرایشگر و در پایین آن قرار دارد استفاده نمایید.
  • یاسین کوچک
  • سلام...

    من یک متن مینویسم اما نمیتونم اون رو ویرایش کنم....نه فونتها کار میکنند و نه رنگهاو...

    از IE8هم استفاده میکنم....با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    با تشکر از گزراش شما.
    ویرایش گر پیش فرض با IE8 مشکل دارد، از اینرو تا رفع بررسی و رفع این مشکل می توانید ویرایش گر مطلب خود را از طریق بخش «تنظیمات مرکز مدیریت» از منوی «تنظیمات» در قسمت «ویرایشگرهای مورد استفاده برای مطلب» تغییر داده و یکی از دو ویرایشگر TinyMce و یا CKEditor را انتخاب نمائید. و یا آنکه مرورگر خود را بروز نمائید. که پیشنهاد می کنیم از آخرین نسخه مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس استفاده نمائید.

  • سینا ذوالفقاری
  • سلام...برای درج موزیک پلییر در ارسالها محدودیت هست چون من 4 تا گذاشتم دیگه نمیشه
    پاسخ:
    سلام
    محدودیتی برای درج پلیر ها وجود ندارد.
  • محمد اندواری
  • با سلام
    آیا در جعبه ابزار ویرایشگر امکان درج جدول در متن وجود دارد ؟برای این کار چه راهکاری داری.
    پاسخ:
    سلام
    در ویراشگر پیشفرض این امکان وجود ندارد و برای درج جدول از طریق ویرایشگر باید از یکی از دو ویرایشگر دیگر استفاده کنید.
    سلام
    راهی وجود نداره بشه کد های برنامه نویسی رو توی پست ها نشون داد ؟
    پاسخ:
    سلام
    می توانید بجای درج متن فارسی کد مورد نظر خود را در مطلب درج نمایید. در صورتی که این پاسخ سوال مورد نظر شما نیست پرسش خود را با شرح جزئی تری مطرح نمایید.
    سلام. از آنجا که در این سرویس احتمالا اکثر وبلاگ ها یا شاید هم تمام آن‌ها با زبان فارسی مطلب خواهند نوشت خواهش می کنم برای ایجاد تنوع و آزادی انتخاب، فونت‌های استاندارد لوتوس، زر، میترا، کتاب، کامست، تیتر، دست‌نویس، نستعلیق، نازنین و بدر را هم به ویرایشگر خود اضافه کنید. (دست کم میترا و لوتوس را ...)
    ممنون!
    پاسخ:
    سلام
    ضمن تشکر درخواست شما در قالب پیشنهاد به تیم فنی انتقال داده شد.
  • ناصر دوستعلی
  • سلام
    وقت بخیر
    آیا می‌توان فونتی جدید را به فونت‌های ویرایشگر اضافه کرد؟
    یا این کار مربوط به تیم بیان می‌شه؟
    می‌خواستم فونت adobe arabic رو به فونت‌ها اضافه کنم

    پاسخ:
    سلام
    می توانید با استفاده از دستور ذیل فونت جدید تعریف نمایید:
    @font-face {
    font-family: 'BYekan';
    src: url("font/BYekan.eot");
    src: local("?"), url("fonts/BYekan.woff") format("woff"), url("fonts/BYekan.ttf") format("truetype");
    font-weight: normal;
    font-style: normal;
    }

    سلام
    اضافه کردن دستور فوق در ویرایش کد سی سی اس، فونت مذکور را به قسمت قلم‌ها در ویرایشگر اضافه نمی کند. لطفا راهنمایی بفرمایید
    باسلام..
    1-صفحات شما با گوگل کروم همخونی ندارن؟ من مجبور میشم با موزیلا کار کنم. با کروم امکان درج و انتشار مطلب نیست.
    2-مشکل من در ویرایش اینه که  رنگ مورد نظرم رو برا متن انتخاب میکنم اما تمام متن یکدست و یکرنگ نیست!!
    ببینید لطفن :
    http://mariyafsadra.blog.ir/1392/07/06/%D8%B4%D9%88%D8%AE%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C
    پاسخ:
    سلام
    در انطباق با مرورگر کروم در برخی موارد اختلالی رخ داده که توسط تیم فنی در حال پیگیری است.
    در آدرسی که درج نمودید رنگ تمام مطلب همونطور که میخواهید یکرنگ است.
  • ناصر دوستعلی
  • سلام
    اینم می‌تونه یه ایراد و نقص باشه برای بیان
    که آدم از پاسخ به نظرش خبردار نمی‌شه
    این دستوری که فرمودین دقیقا باید کجا نوشته بشه؟
    تفاوتی می‌کنه؟ که کجای صفحه‌ی css بنویسیم؟
    بعد فونتی که رو می‌خوام تعریف کنیم
    باید کجای دستور بنویسیم؟
    ممنون از راهنمایی‌تون
    پاسخ:
    سلام
    تفاوتی در محل درج دستور وجود ندارد. آدرس فونت مورد نظر را در محل علامتگذاری شده درج نمایید.
  • رامین قاسمی
  • سلام
    ببخشید چجور میتونم یه فایل فلش(swf) را به وب سایتم اضافه کنم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    برای استفاده از فایل های فلش باید ابتدا امکان جاوا اسکریپت بسته اختیاری را خریداری نمایید و سپس مانند هر فایل دیگری آن را آپلود نمایید.
  • ناصر دوستعلی
  • یعنی فونت رو تو صندوق بیان آپلود کنم
    و آدرسش رو به جای علامت سوال قرار بدم؟
    پاسخ:
    بله
  • ناصر دوستعلی
  • از این واضح‌تر که می‌خوام فونت adobe arabic رو
    به ویرایشگر اضافه کنم
    و درست طبق راهنمایی شما اون دستور رو به css اضافه می‌کنم
    با آدرس فونت آپلود شده در بیان
    اما هیچ اتفاقی نمی‌افته؟

    :)
    پاسخ:
    ‏‫باید در انتهای url هر فونت  عبارت
    ?download
    را نیز اضافه نمایید.
    سلام اگه بخوایم عکس توی وبلگمون بزاریم (از طریق بیان باکس)
    نمیشه چد تایی انتخاب کرد
    به جای یه دونه ای؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان انتخاب تصاویر مختلف بصورت همزمان هنوز عمومی نشده است.
  • علی شکیبا
  • با سلام
    چگونه می توانم کد منبع (source code) در پست ها درج کنم؟ منظورم اینه که فرمت بندی داشته باشه؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به مطلب درج و رنگی کردن کد در مطالب مراجعه نمایید.
  • ناصر دوستعلی
  • بی‌فایده است آقا
    نمی‌شه
    نشد
    بنده فکر می‌کنم اگر بیان دست به کار می‌شد 
    از وقتی که بنده این درخواست رو دادم (اضافه‌کردن یه فونت جدید به ویرایش‌گر)
    و این فونت رو اضافه می‌کرد
    الان همه‌ی اهالی بیان می‌تونستن ازش استفاده کنن
    متاسفانه بیان نسبت به قبل خیلی پس‌رفت داشته
    :(
    سلام. پیشنهاد میکنم برای ویرایگشر پیشفرض (که در قسمت نظرات وبلاگ هم فعاله) ، بحث درج شکلک رو فعال کنید. نبودنش خیلی تو ذوق میزنه!
  • فاطمه خجسته
  • برای گذاشتن پست ثابت باید چی کار کرد؟
    پاسخ:
    امکان ارسال پست ثابت در تمام صفخات هنوز عمومی نشده است اما میتوانید با انتخاب حالت نمایش "چسبیده به بالای صفحه اول" مطلبی را در بالای صفحه اول نمایش دهید.
    سلام
    یه مشکلی که من همیشه تو پست گذاشتن دارم اینه که یکی فونتای خیلی محدودی دارید یکی هم اندازه فونتاست که هم کمه و هم متناسب با بقیه جاها و نرم افزار هایی مثل آفیس نیست.
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام
     برای درج عکس در متن دچار مشکل شدم
    عکسها نشان داده نمی شوند
    از قسمت "تصویر" استفاده می کنم
    پاسخ:
    سلام
    از آنجا که اختلالی در سیستم گزارش نشده است تقاضا می شود اختلال بوجود آمده را با جزئیات بیشتری طرح نمایید.
  • علی حسین زاده
  • چرا در ابزار ایجاد لیست شماره دار،‌ شماره‌ها به صورت انگلیسی نمایان می‌شوند؟ آیا هیچ راهی برای اصلاح آن نیست؟
    پاسخ:
    امکانات ویرایشگر ها قابل تغییر نیست. در حال حاضر تنها میتوانید فهرست بندی را بصورت دستی انجام دهید. 
  • محمد روحانی
  • سلام
    قبلا وقتی پلیر توی پست میذاشتیم میشد وسط چینش کرد. جدیدا وقتی پلیر صدا رو از بیان باکس اضافه می کنم، میاد گوشه سمت راست، از جاش تکون نمی خوره! :|
    پاسخ:
    سلام
    موضوع طرح شده شما هم اکنون تووسط تیم فنی در حال پیگیری است و نتیجه آن به اطلاع شما خواهد رسید.
    با سلام
    فونت جدید رو طبق دستوری که گفتید وارد کردم. آخرش هم دانلود رو نوشتم.
    اما فونت ها توی قسمتی که پستم رو وارد می کنم نمیاین؟؟
    مثلا من می خوام قلم پست هام b nazanin  باشه اما تو قلمها نمیاد؟؟
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    توضیح بیشتر در این زمینه مستلزم آموزش زبان های جاوا اسکریپت , CSS و HTML می باشد که طبیعتا نیازمند شرکت در دوره های آموزشی یا فراگیری از طریق کتاب های آموزشی است . در صورت آشنایی با این زبان ها , شما خواهید توانست از بخش « ویرایش ساختار قالب فعلی» و «ویرایش CSS قالب فعلی» در منوی «قالب» تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمایید . در غیر این صورت می توانید از طریق افرادی که خدمات مربوط به ویرایش قالب را ارائه می دهند اقدام نمایید .
  • گردان طاها
  • با سلام
    متشکرم از خدمتتان. بنده قبلا از این علامت 
      زیاد استفاده می کردم اما الان چند روزه هر چی متن رو انتخاب می کنم و بعد روی این علامت می زنم، می گه متن رو انتخاب کنید و نمی شه نشانی رو وارد کنم. لطفا راهنمایی فرمایید.
    پاسخ:
    سلام
    ویرایشگر خود را یکبار تعویض کنید و مجددا ویرایشگر مورد نظر را انتخاب کنید.
  • حسین زینل
  • سلام من جعبه ابزار ویرایشگر پیشفرضم عوض شده و نمیتونم اونو به حالت قبل برگردونم باید چیکار کنم

    پاسخ:
    سلام
    با مراجعه به بخش تنظیمات مرکز مدیریت میتوانید ویرایشگر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
     با سلا م .
    در هنگام ارسال مطلب ویرایشگر " پیشفرض " مورد استفاده قرار میگیرد .
    اما وقتی مطلب ارسال شده را ویرایش کنم ویرایشگر عوض میشه .
    عکس ویرایشگر هنگام ویرایش متن
    پاسخ:
    سلام
    احتمالا شما در مطلب از کدی استفاده میکنید که قابلیت اجرا شدن دارد فلذا از سوی بلاگ ویرایشگر متن تغییر داده می شود تا قابلیت اجرای این  کد در سمت پنل غیر فعال شود.
    سلام
    من امکانات جاوا اسکریپت رو خریداری کردم ولی چرا نمیشه از امکان پوشش برچسب در متن([CODE][/CODE]) هنگام استفاده از کدهای طولانی یا متن و یا فهرست طولانی از این امکان استفاده کرد؟
    یعنی چنین امکانی رو در جعبه ویرایش و یا نوشتن متن (به شکل #) وجود ندارد.
    اگه امکانش هست راهنمایی کنید.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
  • علی انزابی
  • سلام
    چند روزه ، این ویرایشگر پیش فرض تبدیل به CKEditor شده و هیچ جور نمیتونم به حالت قبل برگردونمش .
    توی تنظیمات ،  ویرایشگر پیش فرض انتخاب شده ولی CKEditor نمایش داده میشه .
    چیکار کنم ؟
    ممنون از راهنماییتون
    پاسخ:
    سلام
    اگر ویرایشگر پیش فرض برای یک مطلب خاص بصورت خودکار با ویرایشگر CKEditor جایگزین می شود، دلیل اش این است که در آن مطلب از کدی استفاده شده است که سازگار با ویرایشگر پیش فرض نمی باشد از اینرو برای آن مطلب بصورت خودکار ویرایش گر پیش فرضا یا CKEditor جایگزین می شود. اما دقت کنید که این فقط برای آن مطلب است و برای سایر مطالب و یا مطلب جدید از ویرایش گر پیش فرضی که در تنظیمات انتخاب نموده اید استفاده می شود
  • پارسی نویس
  • سلام.
    با سپاس از زحمات شما!
    در بعضی قالب ها مثل انتظار که زمینه اصلی حالتی مثل سایه روشن داره، اگه زمینه رو تغییر بدیم شکل بدی پیدا میکنه. می خواستم بدونم اگه متنی با زمینه رنگی رو کپی کردیم چطور بدون زمینه ـش کنیم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
  • پارسی نویس
  • لطفا اینجا رو کلیک کنید؛ میبینید که نوشته های این جدول زمینه مشکی دارن حتی اسپیس‌ها. منظورم اینه که چطور این زمینه ( زمینه متن ) رو حذف کنم؟!
      امیدوارم منظورم رو منتقل کرده باشم!
    پاسخ:
    با ویرایش کد مورد استفاده خود میتوانید این کار را انجام دهید.
    سلام. من با گوشی به وبلاگم میرم.اما نمیدونم با گوشی چطور ادامه مطلب برای مطالبم بذارم لطفا جوابم رو بدین ممنون
    پاسخ:
    سلام
    بلاگ در حال حاضر همخوانی لازم را با موبایل ندارد و ممکن است اختلالاتی در این زمینه وجود داشته باشد.
    راستی رو رفتگی های ویرایش شما برعکس کار میکنه
    دقیقا برعکس ورد 
    :)
    تو رفتگی وقتی برای متن فارسی میدیم از سمت چپ تو رفتگی انجام میده درحالی که باید از سمت راست انجام بده نه چپ
    راستی ی چیز دیگه :)
    البته میدونم نظراتم تایید نمیشه بالاخره سخته جواب دادن :) 
    این لیست نامرتب هم کار نمیکنه عزیز
    یعنی تو حالت پیش فرض کار نمیکنه  باید تو حالت های دیگه باشه 
    ان شالله اینم حل کنید خوب میشه 
    :)
    پاسخ:
    لطفا منظور خود را از لیست واضح تر و با جزئیات بیشتری بیان نمایید.
    از آیتم (لیست نامرتب) می شود برای لینکهای مرتبط با مطلب که پایین هر صفحه نوشته می شود استفاده کرد یا نه؟
    پاسخ:
    لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
    قسمت ویرایشگر متن رو عرض کردم. یه آیکون داره (لیست نامرتب) که انتخاب کنی جلوی هر کلمه یک دایره می زاره. به این شکله:
    - .
    - .
    - .

    می خواستم ببینم برای لینکهای مرتبط با مطلب که پایین هر صفحه نوشته می شود از این گزینه باید استفاده کرد یا نه؟
    پاسخ:
    این مساله به خود شما بستگی دارد. درصورت لزوم میتوانید از این امکان استفاده کنید.
  • محمدحسین عمرزاده
  • با سلام
    اندازه مناسب برای متن چقدره؟
    پاسخ:
    سلام
    این مساله بستگی به نوع قالب شما دارد اما در حالت پیش فرض اندازه قلم 1 برای وبلاگ مناسب است.

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.