راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

با استفاده از جعبه تنظیمات ارسال نظر که در پایین سمت چپ صقحه ارسال مطلب وجود دارد میتوانید نحوه ارسال نظر را برای مطلبی که در حال نگارش آن هستید انتخاب کنید.

در حالت پیشفرض امکان ارسال نظر، فعال است که در این حالت امکان نظر دهی برای همه کاربران وجود دارد و هر نظر پس از ارسال بطوریکه برای همه قابل مشاهده باشد ذخیره می گردد.

 

 

 

 

 

 

نظر افرادی که ثبت نام نکرده اند نیاز به تایید داشته باشد: در این وضعیت نظرات آنهایی که یکی از انواع حساب های کاربری بیان را دارند پس از ارسال نمایش داده می شود اما نظر کسانی که از اعضای بیان نیستند برای نمایش به تایید شما نیازخواهد داشت.

نظر همه افراد بعداز تایید نشان داده شود: این گزینه همه نظرات را پیش از نمایش نیازمند تایید شما می نماید. با استفاده از آن می توانید از انتشار نظراتی که به هر دلیل مایل به انتشار آنها نیستید جلوگیری کنید.
نکته: نظراتی که نمی خواهید برای دیگران قابل مشاهده باشند مادامیکه آنها را حذف نکنید در قسمت نظرات شما ذخیره می شوند.
نکته: وضعیت انتشار یا عدم انتشار نظرات را همیشه می توانید از قسمت نظرات تغییر دهید.

فقط افرادی که ثبت نام کرده اند مجاز به ارسال نظر باشند: در این حالت فقط کسانی که دارای حساب بیان هستند میتوانند برای شما نظر ارسال کنند که در این حالت نحوه نمایش را باید از یکی از سه موردی که با دایره علامت گذاری شده اند انتخاب نمایید.

ارسال نظر فقط بصورت خصوصی امکان پذیر باشد: هیچیک از نظرات در این حالت منتشر نمیشود و امکان مشاهده آن ها محدود به مدیر وبلاگ خواهد بود.

نظر خواهی بعد از ... روز بسته شود: در این حالت امکان ارسال نظر تا مدت محدودی امکان پذیر است و پس از آن غیر فعال می شود.

 

نکته: شما میتوانید همزمان دو یا چند گزینه را انتخاب کنید.

در صورتیکه نخواهید امکان ارسال نظر برای مطلبتان فعال باشد کافیست گزینه "امکان ارسال نظر برای این مطلب فعال باشد" را با یک کلیک و برداشتن نشانگر از روی مربع آن غیرفعال کنید. در این حالت جعبه تنظیمات ارسال نظر به شکل ذیل در خواهد آمد:

 

 

 

 

توجه داشته باشید: برای ذخیره تنظیمات ارسال نظر حتما باید روی یکی از دو کلید  و یا کلیک کنید. در غیر این صورت تنظیمات اعمال شده برای ارسال نظر ثبت نشده و در حالت پیشفرض ذخیره خواهد شد.

برای مشاهده راهنمای تنظیمات کلی ارسال نظر کلیک کنید.

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟