راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

راهنمای بلاگ blog.ir

آموزش و راهنمای ساخت وبلاگ و نحوه ی وبلاگ نویسی حرفه ای در بلاگ بیان

در این وبلاگ با آموزش ساخت وبلاگ در سرویس بلاگ بیان و آموزش نحوه استفاده از امکانات بلاگ بیان راهنمای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با استفاده آسان از امکانات حرفه ای بتوانید حضور بهتری در فضای مجازی داشته باشید.

نقشه سایت یا site map صفحه ایی ست که در آن فهرستی از صفحه های داخلی یک وب سایت در یک نگاه بصورت ساختاری نشان داده شده است، ایجاد چنین صفحه ایی توسط ارائه دهنده ی خدمات یک وب سایت یا یک بلاگ این  امکان را هم برای کاربرهای بازدید کننده یک وب سایت و مهم تر از آن برای خزنده های وب موتورهای جستجو  فراهم می آورد که از طریق آن از وجود بخش های مختلف یک وب سایت اطلاع حاصل کنند، همچنین  اطلاعاتی در خصوص بازه‌ی به روز رسانی صفحه های  داخلی وبسایت و اهمیت هر کدام از صفحه ها نبست به دیگر صفحات نیز در نقشه سایت قرار داده می شود که برای خزنده های وب موتورهای جستجو تاثیر گذار می باشد.

به همین دلیل برخی سرویس دهنده و یا طراحان سایتها این نقشه را برای وبگاه خود طراحی می کنند تا به موتور های جستجو برای پیدا کردن مطالب آنها و ارائه مطالب به کاربران کمک کنند که در نتیجه این کار نهایتا به افزایش امتیاز سایت در موتور جستجو  نیز کمک خواهد کرد.

سرویس بلاگ نیز این نقشه را برای هر وبلاگ طراحی نموده و این محتوا را از طریق آدرس /sitemap.xml (در دامنه‌ی بلاگ شما) در دسترس قرار داده است.

محتوای این فایل، شامل پیوندهای مختلفی از سایت است، که برای بیشتر لینک‌ها اهمیت و فرکانس تغییر آن نیز اعلام می‌شود.

پیوندهایی که این فایل شامل می‌شود به شرح زیر است:

  • ۲۰۰ مطلب آخر (مطالب جدیدتر، اهمیت بیشتر و فرکانس تغییر بیشتری دارند)
  • ۲۰۰ مطلب پربیننده‌تر (مطالب پربیینده‌تر، اهمیت بیشتری دارند)
  • صفحات مستقل
  • لیست تمام موضوعات (در صورتیکه جعبه آن نمایش داده شده باشد)
  • لیست ۱۰۰ کلمه کلیدی پر استفاده تر (در صورتیکه جعبه آن نمایش داده شده باشد)
  • لیست نویسنده‌های بلاگ (در صورتیکه جعبه آن نمایش داده شده باشد)

مطلب مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

نظرات  (۵۱)

  • مرتضی نظری
  • بله این ویژگی از ویژگی های شاخص این سرویس وبلاگ دهی هست... اما در مقایسه با بعضی از سرویس ها اگر انصاف داشته باشیم و فقط محیط زیبا رو در نظر نگیریم، امکاناتش خیلی هم شاخص نیست..
    حتی بعضی از امکاناتش کمتر از بقیه سرویس دهنده ها هست... به پیشنهادات کاربراتون هم که اهمیت نمیدید...(لا اقل من) برای همین هم هر پیشنهادی هم که داشته باشم هم نمیدم.. یعنی نمیتونم بدم چون احساس میکنم بی فایده هست دادنش...

    حتی تو ایجاد سایت جدید هم محدودیت قرار میدید بازم،حتی برای کاربران پرمیوم!!!این قسمتش واقعا جالب برا ادم...
    کلا سرویس بلاگ بیان تمایل بساری به محدودیت داره... سیاست هاش بر اساس محدودیت گذاشتن هست... البته قبول دارم که سرویس وبلاگ نویسی اونم برای اهل قلم نیازی به امکانات زیاد نداره... اما همین امکاناتی رو هم که داره رو نباید محدود کنه... باید بکنه؟
    بعضی از امکاناتی که در صفحه اصلی سایت قرار داره هم توی سرویس دیده نمیشه... از نظر سنجی و ایجاد فرم و.. جالب اینجاست که اگر بپرسیم از دوستان شرکت بیان جواب میدهند اینها در دستور کار قرار دارند!!! دستور کار ها اصولا مدت زیادی نباید در صف قرار بگیرند... اما این ها از اول تا کنون در دستور کار بودند... !!!
    نکته ی جالب و زیبا ترش اینجاست که البته وبلاگ نویس های بلاگفا هم همین مشکل رو دارند... اونم اینه که حتی بک اپ هم نمیشه از سایت گرفت!!!!فکرشو کنید بیان = بلاگفا .... واقعا برام جای تعجب داره... چون حد اقل باید از بلاگفا قدرتمند تر ظاهر شد توی همه زمینه ها... چون خیلی ها این سرویس رو ضعیف ترین و پر محدودیت ترین سرویس وبلاگ دهی میدونند... (بلاگفا رو)
    برای کاربران عادی که شرکت بیان محدودیت هایی که قرار داده که اصلا جای بحثش هم نیست!!!

    البته انصاف هم دارم، و اونم اینکه خداییش هم جذابیت هایی هم داره... ولی به هر حال تعریف هیچ فایده ای نداره برای شرکت بیان... من انتقاد میکنم چون به شرکت بیان بسیار بسیار بسیار علاقه مندم... انتقاد هست که سازنده هست، نه تعریف و تمجید...
    موفق وموید باشید
    یاحق
  • محمدحسین کشتکار
  • ببخشید یه سوال،
    نمیشه در فالب های بلاگ از ابزار های جاوا اسکریپت(مثل آب و هوا و...) استفاده کرد؟
    پاسخ:
    سلام
    استفاده از کد های جاوا اسکریپت در بلاگ بسته به خرید بسته پیشنهادی است که می توانید آن را از قسمت "ابزار ها و امکانات" پنل بلاگ تهیه نمایید.
    با سلام و خسته نباشید!
    این امکان جالبی هستش ولی یه سوال:

    آیا امکان پستیبان گیری از همه تنظیمات و امکان بازگردانی آن (با توجه به اینکه گزینه آن را در ابزارها و امکانات) وجود خواهد داشت؟؟؟؟

    با توجه به اینکه اصلا پیام های کاربراتون پاسخ نمی دین(حداقل بنده حقیر)!!!!

    آیا باید به بیان اعتماد کرد در حالیکه نه پاسخی داده میشه و نه اینکه امکان پشتیبان گیری وجود ندارد!

    خب خواهشا به بلاگ هم توجه کنید!!!! 

    اینم سوال اساسی:

    آیا امکان پشتیبان گیری وجود خواهد داشت یا نه؟؟؟؟ (اگه جوابتون نه هستش سریع تر بگید تا دست از بلاگ برداریم و یه فکری به حال خودمون بکنیم!!!)

    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    امکان پشتیبان گیری در حال حاضر فقط محدود به مطالب است.
    سلام.
    1. آدرس کوچیک (مناسبه)
    2. فضای مناسب (3 گیگ هم خوبه)
    3. محدودیت ثبت نام (عالیه)
    4. تنظیمات مناسب مثل نوع ویرایشگر و آدرس دهی متنوع مطالب و ... (خوبه)
    5. تبلیغات جالب مثل برای فرهیختگان و اهل قلم (جالبه)
    6. تنظیمات جالب صندوق بیان (راضیم)
    7. ... (خوبند)
    8. جاوا اسکریپت پولیه (افتضاحه, اگه بدست آوردن 7هزار تومن برام راحت بود کمی بیشتر می‌دادم هاست یکتا می‌خریدم و جوملا و وردپرس و ... کار می‌کردم)
    لا اقل تا 50 خطش را رایگان می‌کردید مردم مؤمن
    9. نظرسنجی در حال احداث (اگه اسکریپت داشتیم وبگذر را درمیافتیم!!!)
    10. قالبسازی دشوار, دم تمپلیت جنریتور و دیزاینر و میهن بلاگ گرم انصافا)
    11. خبرنامه و عضویت که نداره, اینم واسه امنیته؟؟؟
    12. زیاد از وبلاگ نویسی سر در نمیارم مشکلات دیگه را خودتون بگید.
    سؤال:
    اگه از فونتهای دلخواهم در مطالب مختلف استفاده کنم مثل نیریزی و نستعلیق و ... امکانی هست که بینندگانی که فونتم را ندارن هم درست ببینن و بدون تغییر؟
    منتظر پاسخ به سؤالم هستم
    پاسخ:
    سلام
    در صورتیکه فونت های مورد استفاده شما در ادیتور وجود داشته باشند مشکلی در نمایش نخواهند داشت در غیر اینصورت با استفاده از کد ذیل در ساختار  خواهید توانست از فونت های مورد نظر خود استفاده کنید:
    @font-face
    {
    font-family: myFontName;
    src: url('font1.ttf'),
         url('font1.eot'); /* IE9 */
    }
    بلاگ نشینان: نوروزتان پیروز.
    با عرض سلام و خسته نباشید
    آیا امکان اضافه کردن فونت هست ؟ میشه از طریق Css  به ویرایشگر فونت اضافه کرد ؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان افزودن فونت به ویرایشگر مطلب نیست اما با وارد کردن کد ذیل در ویرایش css قالب می توانید فونت مورد نظر خود را اضافه کنید:
    @font-face
    {
    font-family: myFont;
    src: url('fontName.ttf'),
         url('fontName.eot');
    }
    سلام.
    من روی لپتاپم وبلاگ هایی که توی سرویس بیان هستن رو نمیتونم با فونت درست ببینم. یعنی اون جاهایی که با فونت هایی غیر از فونت های معمول هستن با Arial نشون داده میشن. در حالی که bayan.blog.ir فونت هاش به درستی نشون داده میشن. این مشکل رو با لپ تاپ های دیگه و سایت های دیگه ندارم.
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    ای اتفاق عمدتا در مواردی رخ می دهد که ورژن مرورگر شما قدیمی باشد. پیشنهاد اولیه ما به شما ین است که از مرور گر جدید تری استفاده نمایید. در غیر این صورت موضوع را با ذکر مشخصات مرورگر خود و جزئیات مشکلی که برای شما بوجود آمده از طریق لینک تماس با بیان پیگیری نمایید.
  • محمد نظیف کار
  • باعرض سلام و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)
    ببخشید من اقدام به ساخت وبلاگ جدیدی در بیان کردم،ولی هرکاری که می کنم نمی شه که نسخه پشتیبان تهیه کنم!
    می شه راهنمایم بکنید؟
    پاسخ:
    امکان تهییه نسخه پشتیبان موقتا غیر فعال است.
    درود
    از اونجا که گفته شده برای بیان نظرات‌مون به اینجا بیاییم خدمت رسیدم و می‌خوام کامنتی بی‌ربط به این پست بدم. پیشاپیش عذرخواهی می‌کنم.
    من می‌خواستم وبلاگ ثبت کنم با آدرس Afshar.blog.ir اما می‌گه امکان‌پذیر نمی‌باشد. درضمن این آدرس تا الان ثبت نشده. از اونجا که فامیل من همین آدرس هست می‌خوام همین رو ثبت کنم. لطف کنید پیگیری کنید. لطفا بگید چکار باید بکنم.
    مرسی از توجه شما
    پاسخ:
    سوالات خود را ذیل مطالب مرتبط مطرح نمایید.
    انتخاب اسامی خاص برای وبلاگ نیاز به خریداری کردن سرویس مربوط دارد که در حال حاضر متوقف شده است.

    درود. من یه پیشنهاد دارم: میشه امکانی قرار بدید که مثلا اگر خواستیم برای مدتی وبلاگ رو غیرفعال کنیم و هر کسی میاد وبلاگ ما رو ببینه نوشته ای نشان داده بشه که: بازدید کننده گرامی این وبلاگ بنا به درخواست و یا تنظیم مدیر اون برای مدتی در دسترس نیست. 
    حتی میشه پیشرفته ترش کرد و بشه کاری کرد که از تاریخ فلان تا تاریخ فلان در دسترس نباشه و این رو هم بنویسه.
    با سلام
    وقتی در قسمت موضوعات انگلیسی تایپ می کنیم علایم نگارشی آن به سمت چپ نوشته منتقل میشود
    لطفا بررسی کنید
    پاسخ:
    سلام
    با تشکر
    پیگیری می شود.
    "آخرین لینک های ارجاع دهنده" باز نمیشند
    مشکلی پیش اومده انگار
    پاسخ:
    صفحه مورد نظر کمی کند تر از باقی صفحات باز می شود.
    امکانات جدید خبری نیست؟!
    خیلی وقته منتظریمااااااااا
    انجمن
    عضویت
    ویرایش اسان قالب
    شکلک برای نظرات
    و بقیه که دوستان خواسته بودن و من یادم نیس!
  • صالح جهانی
  • با سلام

    رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود …. رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود


    ما منتظریم و در ضمن باید تشکر کنم برای چندمین بار برای تلاش هایتان.
  • یک دهه شصتی
  • سلام!
    من نمیدونستم باید این پیشنهادم رو در کدوم طبقه بندی موضوعی قرار بدم! پس به نظرم بهتره یک بخشی رو برای انتقادات و پیشنهادات کلی قرار بدید و اما انتقادم از شما اینه که چرا امکان دسترسی به وبلاگ های بیان وجود نداره؟! چرا ما وقتی وبلاگ رو بروزرسانی می کنیم نباید جائی (مثل صفحه ی اول بلاگفا و...) نشون داده بشه. این طوری بچه های عضو بیان اصلا با هم آشنا نمی شن...
    خواهشا زودتر این امکان رو ایجاد کنید
    سپاس
    پاسخ:
    سلام
    پیشنهاد شما به بخش فنی انتقال داده شد.
    در مواردی که مطلب مرتبط را نمیابید آن را ذیل سوالات متداول مطرح کنید.
    سلام
    پس کی امکان پشتیبانی گرفتن از مطالب وبلاگ را می گذارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام

    من میخام یه وبلاگ جدیدی در بیان بسازم و سرویس دهنده ی ایمیلم چاپار هست اما آدرس ایمیلمو قبول نمیکنه میگه صحیح نمی باشد.

    name@chmail.ir

    پاسخ:
    سلام
    مشخصات خود را از طریق تماس با بیان مطرح نمایید تا موضوع توسط تیم فنی پیگیری شود.

  • محمود مسلمان
  • وقتی نشانی sitemap رو به google webmaster tools میدم، کلی error میده و میگه این sitemap مشکل داره! چرا؟
    پاسخ:
    در مورد warningهایی که گوگل گزارش می‌کند، دقت نمایید این موارد خطا نیستند و مشکلی در لیست آدرس‌ها بوجود نمی‌آورند و ضمنا خطا در مورد داده‌هایی است که برای نمایش بهتر صفحه sitemap به زبان فارسی به آن اضافه شده است.
  • محمد نامدار
  • همه چیز عالیه ولی اگه سیستم عضو گیری هم اضافه کنید بهتر هم میشه
  • سجاد سیفی
  • سلام
    کار توی پرشین بلاگ وبلگفا دلچسب تر بود . خوبی هاش رو نادیده نمی گیرم .
    ولی در کل خیلی خوب نیستید .
    متأسفانه
  • سجاد سیفی
  • در ضمن از خرید بسته ها پشیمان هستم
    با سلام، من در مورد هزینه بسته اختیاری خوندم که این هزینه سالیانه است، اگر اینطوری باشه که خرید هاست خیلی به صرفه تره.
    پاسخ:
    بله کلیه هزینه ها سالیانه هستند.
    سلام . لطفا عکس زیر را مشهاده کنید . سپس بگویید برای وبلاگ چگونه می شود درست کرد ؟پ
    لینک عکس : http://upload7.ir/imgs/2014-03/59679096307844417360.png
    پاسخ:
    سلام
    سوال شما مستلزم آموزش زبان های ‫جاوا اسکریپت‬، CSS و HTML می باشد که طبیعتا نیازمند شرکت در دوره های آموزشی یا
    فراگیری از طریق کتاب های آموزشی است. در صورت آشنایی با این زبان ها،  شما خواهید توانست از بخش ویرایش «ساختار قالب فعلی» و «ویرایش CSS قالب فعلی» در منوی «قالب» تغییرات مورد نظر خود را اعمال نمائید. در غیر این صورت می توانید از طریق افرادی که خدمات مربوط به ویرایش قالب را ارائه می دهند اقدام نمایید.
     این یکی از ویژگی هایی بود که توانست بیان را از سایر وبلاگدهی های ساده متمایز گرداند و جایگاه یا همون رنک بلاگها را در گوگل افزایش دهد
    سایت مپ نقش مهمی در رتبه دهی به وبلاگ ها و سایت هاست و جزو استاندارد های شرکت گوگل و الکسا برای طراحی سایت هست
    سلام وخسته نباشید
    در آدرس زیر چطور کمیتی به نام اهمیت درصد گذاری میشود.
    آیا نکاتی رو باید رعایت کنیم تا 100 درصد بشه یا اتوماتیک هستش؟
    http://znuit.blog.ir/sitemap.xml
    پاسخ:
    سلام
    بصورت خودکار بر اساس مواردی که در «پیوندهایی که این فایل شامل می‌شود به شرح زیر است» آمده است درصد بندی می شود.
    Please Take the using of Java codes Free
    Please
  • وحید افتخاریان
  • سلام خسته نباشید - لطفا نحوه ایجاد شماره صفحه در صفحه وبلاگ رو توضیح بفرمایید که در صفحه اول تمام صفحات با شماره نمایش داده بشه ؟ مرسی .
    پاسخ:
    سلام
    در این باره می توانید به مطلب "صفحه بندی به صورت شماره صفحه" مراجعه نمایید.
  • حمید حاجی حسینی
  • با سلام
    برای ایجاد وبلاگم بعد زدن کد دعوتنامه به صفحه ای هدایت شدم که نام وبلاگ و عنوان و ... را وارد کردم ولی دکمه ذخیره کار نمی کند و گزینه سمت چپ بالای صفحه (انتخاب بلاگ) نیز پیغام لطفا یک سایت انتخاب کنید را نمایش می دهد
    علت و راهکار چیست؟
    با تشکر قبلی
    پاسخ:
    سلام
    اختلال مورد نظر شما موقتی بوده و رفع شده است.
  • سید سعید بنوفاطمه
  • سلام خسته نباشید 
    اگه بخواهیم از روی ظاهر قضاوت کنیم بیان خیلی فوق العاده است! اما وقتی شروع کنی به کارکردن باهاش میبینی که نیاز هاتو پاسخگو نیست تو خیلی موارد کم میاره و نمی تونه پابه پات بیاد میزندت زمین.زرق و برقش خیلی زیاده اما کارایی چندانی نداره! کلی چیزاش پولیه واقعا نمی صرفه آدم به جای خرید هاست و نصب سیستم مدیریت محتوا (مثل وردپرس) بسته های مثلا اختیاریش رو خریداری کنه. برادرای من بسته های اختیاری شما واسه یه وبلاگ نویس اجباریه.حداقلش اینه که یکم به کاراتون سرعت بدید ، یه 10 ساله دارید میگید داریم انجام میدیم کوپس؟کو امکاناتی مثل عضو گیری و ... . انقدر اعتماد به سقف نداشته بشید. بخدا از روی دلسوزی گفتم ناراحت نشید.
    سلام
    من یک سوال دارم اگه نقشه ی سایت مثلا 200 تا مطلب داشته باشه اما خود سایت 10 مطلب روی گوگل 200 مطلب داریم یا 10 تا
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام
    در نقشه ی سایت مطالبی که منتشر شده اند نمایش داده می شود، از این رو اگر ۱۰ مطلب از ۲۰۰ مطلب بلاگ تان را منتشر نموده باشید، در نقشه ی سایت هم همان ۱۰ مطلب نشان داده خواهد شد.
    سلام من پاسخی برای  "سید سعید بنوفاطمه"  دارم
    شما چند وقته دارید با بیان کار می کنید؟
    یه سر به وبلاگم بزنید تا کنون هیچ امکاناتی رو از بیان خریداری نکردم اما نسبتا وبلاگ عالییه در ضمن سئوی بسیار بالایی داره وبلاگ من در عرض 2 روز تو صفحه ی اول گوگل قرار گرفت
  • اسلام جهانی سازی
  • سلام
    من دو تا وبلاگ دارم که می خوام بصورت مجزا وارد هریک بشم اما الان با یک رمز عبور می توانم وارد هر دو بسم و یکی رو انتخاب کنم 
    لطفا برای این تفکیک راهنماییم کنید؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد.
  • محمد زنگنه
  • سلام به نظر من اصلا بلاگ خوب نیست اصلا نمیشه ازش کسب درآمد کنیم
    این امکانات رو همه جا داره منتهی بهش برای نشون دادن به مردم اهمیت ندادن خب این امکاناتی رو که شما گذاشتید همه جا داره!!!!!!!!!!!!!!!!
    پشیمون شدم باید وبلاگامو پاک کنم
    و اینکه شما ها همتون به فکر خودتونید هیچکس به فکر کسه دیگه ای نیست!!!!مخصوصا شما!!
    سلام. چجوری میتونم Sitemap.XML زو غیرفعال کنم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    امکان مورد نظر شما وجود ندارد. با این حال چرا میخواهید آن را غیر فعال کنید؟
  • ابوالفضل اقابابایی
  • من هم با نظر دوستان در مورد امکاناتی چون جاوا اسکریپ موافقم...
    شما می تونید مثل سایر سرویس وبلاگدهی ها تبلیغات بذارید هم در امد بیشتری داشته باشید هم ما بتونیم از این امکانات استفاده کنیم
    راهش یه نظر سنجیه.....
    وبلاگدهی هایی مثل ویستا بلاگ "ناجی وبلاگ بدون تبلیغات هستش و هزینه ای هم نمیگیرند
    سلام
    سایتم نسبتا مطالبش خیلی دیر ایندکس میشه
    نسبت به سایر سایتها
    بازدید ندارم  مطالب آهنگم توی گوگل نیست
    میشه راهنماییم کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که ایندکس شدن وبلاگ ها در جستجئگر ها به عملکرد آنها مربوط می شود.
    همچنین آنچه به لحاظ فنی در این باره قابل انجام است از سوی بلاگ و برای همه وبلاگ ها انجام می شود اما میتوانید با انجام کارهایی نظیر تبادل لینک و انتخاب کلمات کلیدی مناسب امتیاز خود را در جستجوگر ها افزایش دهید.
  • مهدی حسین پور
  • تشکر

    من بسته ی کد های جاوا رو خریدم چجوری باید استفاده کرد و از کجا
    پاسخ:
    پس از خرید امکان اختیاری، بخش جدیدی به وبلاگ اضافه نمی شود اما میتوانید از کدهای جاوااسکریپت در قسمت ویرایش قالب فعلی استفاده کنید. 
    ای کاش میشد اسلاید شو رو به صورت جدا برای فروش میزاشتید..
    و یه امکاناتی هم برای مدیریتش به منو اضافه میکردید
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
  • علیرضا متحدی
  • با سلام.
    وقتی نقشه سایت رو دریافت می کنم:
    فقط 507 آدرس رو لیست کرده در حالی که در وبلاگ 592 مطلب وجود دارد و همه اونها هم در حالت انتشار هستند. مخصوصاً برخی مطالب ابتدایی لیست نشدن. لطفاً راهنمایی بفرمایید. متشکر
    پاسخ:
    سلام
    طی بررسی انجام شده تمامی مطالب شما در نقشه سایت شما شناسایی شده اند و اختلالی در این زمینه وجود ندارد.
  • علیرضا توکلیان
  • سلام چگونه در وبلاگ فرم ثبت نام قرار دهم؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
  • فائزه تکلو
  • من به شدت توصیه میکنم تهیه نسخه پشتیبان رو فعال کنید چون الان تنها عیب بیان همینه :(
  • امیر دریادل
  • تبلیغ نداشتن بیان و سرعت لود بالای صفحات یه دنیا میرزه. کمی کد نویسی و html دونستن هم ضرر نداه.
    یکی از دوستان گفتن بریم وردپرس
    حقیقتش من امتحان کردم و پشیمون شدم. وردپرس اولا سرعت صفحات تو اکثر قالب ها پایینه مگر قالب های خیلی ساده مثل قالب 2011
    مطلب دیگه اینکه هر چند روز یه بار سایت از کار می افتاد و می رفتم میدیدم مشکل از هاسته- تازه من هاست حرفه ای گرفته بودم!
    البته در وردپرس آزادی عمل خیلی بیشتری داریم اما با مقایسه ای که بین این دو داشتم ترجیح می دم مطلبم رو تو وبلاگ بیان منتشر کنم تا تو وردپرس چون حداقل می دونم بیان دقدقه کاربرهاشو داره.
    در هر صورت امیدوارم دوستان وبلاگ نویس با امکانات موجود مدارا کنند و با کمی کسب اطلاع از css وhtml قالب های بیان رو مطابق میل خودشون عوض کنن.
    شاد باشید.
  • سایت تفریحی چفچفک
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    با سلام و خسته نباشی خدمت شما...

    وقتی وارد نقشه وبلاگم میشم گزینه وجود داره به عنوان اهمیت که دارای عدد هست که بعضی ها مثلا 40% هست این عدد ها چی هست ؟؟چطوری میشه اهمیت رو زیاد کنم......

    سوال بعدی بنده این هست که کادر دیگری وجوذد دارد که نوشته((( این صفحه اکنون شامل 415 آدرس است.))) در حالی که نوشته وبلاگم 5000 هزار تا هست چطوری تمام مطالب سایتم رو در این نقشه بیارم؟؟؟؟

    ****** **** ****** ****** ***** *    *************************

     لطفا راهنمایی کنید..

    پاسخ:
    سلام
    توجه داشته باشید که بخش سایت مپ شامل همه‌ی مطالب نیست و تنهامطالب جدید را در بر میگیرد. همچنین با توجه به اینکه این صفحه بیشتر برای موتورهای جستجو قرار گرفته، بودن همه‌ی صفحات در آن الزامی ندارد. بعلاوه درصد یاد شده نیز بصورت خودکار و طبق مواردی چون تعداد بازدید، عمر مطلب و تعداد رای آن محاسبه میشود و امککان تغییر دستی این عدد وجود ندارد و در کل اهمیت چندانی نیز ندارد.
    سلام.
    چطوری یه فرم رو تو وبلاگم بذارم؟؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    امکان ایجاد فرم در بلاگ وجود ندارد اما میتوانید لینک فرم هایی که میتوانید بصورت آ«لاین در اینترنت ایجاد کتید را در وبلاگ خود منتشر نمایید.
  • مهدی صارمی
  • سلام لطفا جستجو گر سلام رو درست کنید یا حداقل کاری کنید از کد جستجوی تو قالب میزاریم مطالب سایتو بگرده ...اخه چرا اینجوریه که حستجو گر سلام کار نمیکنه و سرچ سایتو خالی نشون میده و ادم مجبوره کلا جستجو رو غیر فعال کنه. لطفا یک فکری بکنید
    پاسخ:
    سلام
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    متاسفانه سلام با اختلال جدی مواجه است و بعنوان جایگزین باید از امکان جستجوی دیگر جستجوگر ها نظیر گوگل در وبلاگ خود استفاده نمایید.
  • گرافیک مستر
  • تروخدا کمک کنید
    تاریخ ایندکس شدن مطالب من در گوگل اشتباه درج میشه!!!!
    مثلا میزنه 1376 !!
    چه کنم ؟
    پاسخ:
    لطفا از ارسال موارد نامرتبط ذیل مطالب خودداری نمایید.
    مورد یاد شده به اشتباه گوگل در تطبیق تاریخ مربوط می شود و متاسفانه در این زمینه امکان اصلاح آن از سوی شما یا بلاگ وجود ندارد.
  • امیر فولادپناه
  • سلام ببخشید من میخوام نقشه وبلاگ ام رو ببینم کجاست میشه راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام
    به سوال شما در همین مطلب پاسخ داده شده است.
    من میخوام عنوان سایتمو با H1 بزارم ولی خودش خودکار روی H2 است و نمیدونم چه جوری باید تغییرش بدم؟
    پاسخ:
    سوال شما مفهوم نیست. لطفا منظور خود را واضح تر بیان نمایید.
    سلام و خسته نباشید بنده میخوام وبلاگم رو در گوگل وبمستر تولز ثبت کنم البته منظورم نقشه سایت هستش و همون آدرسی که در توضیحات دادید بعد از آدرس وبلاگم ثبت کردم که گوگل ارور داد ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام
    اختلالی در این زمینه وجود ندارد.
    با توجه به پیغام خطای نمایش داده شده فرایند مربوط را اصلاح نمایید.
    خوبه

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.